Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=нерепресивна педагогіка<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

   Журнал

Управління школою : Науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2019г. N 13/15 (601/603)
Зміст:
Скрипник, В. І. Освітня робототехніка як напрям сучасної STEM-освіти / В. І. Скрипник, О. О. Скрипник. - С.2-10. - Бібліогр. в кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: STEM-освіта, освітня робототехніка, компетентності
Бондар, Г. М. Хмарні технології у роботі керівника закладу освіти / Г. М. Бондар, І. М. Коляденко. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: керівник освітнього закладу, освітні технології, хмарні технології
Гутак, І. О. Формування критичного мислення вчителів / І. О. Гутак. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: критичне мислення, індуктивний спосіб, дедуктивний спосіб
Леус, Т. А. Розвиток управління у системі освіти на прикладі високотехнологічної організації Google / Т. А. Леус. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.: 23 назв.
Калошин, В. Ф. Педагогіка ненасильства - стратегічний шлях у вихованні дитини / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.24-48. - Бібліогр. в кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: нерепресивна педагогіка
Дреєрман, М. Г. Щиро дякуємо за науку! / М. Г. Дреєрман. - С.49-50
Бешенко, М. М. Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період / М. М. Бешенко. - С.51-92
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа": простір для професійного зростання педагогів!. - С.94-95
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Калошин, В. Ф.
    Педагогіка ненасилля - стратегічний шлях у вихованні дитини [Текст] / В. Ф. Калошин // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 28/30. - С. 21-45
ББК 88.41

Рубрики: Насильство--діти,  Сімейна психологія--батьки--педагогіка ненасилля,  Психологічний практикум--педагогіка ненасилля
Кл.слова (ненормированные):
педагогіка ненасилля -- ненасильницька педагогіка -- нерепресивна педагогіка -- життєве кредо -- упередження дітей
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
373.064:159.922.7
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Педагогіка ненасильства - стратегічний шлях у вихованні дитини [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/15. - С. 24-48. - Бібліогр. в кінці ст.: 4 назв.
УДК

Рубрики: Нова українська школа--педагогіка партнерства,  Педагогіка партнерства,  Сім'я--діти--психологічний комфорт
Кл.слова (ненормированные):
нерепресивна педагогіка
Аннотация: Нерепресивна педагогіка - що це? А це філософія життя, певного роду світогляд, певна моральна позиція стосовно того, що називають проблемами, життєвими труднощами, чого б вони не стосувалися і де б не наздоганяли. Вона не має жодного відношення до смутного толстовства, примирення, потурання злу, "вирішення" проблем шляхом неучасті в їх вирішенні. На жаль, найчастіше ненасильство розуміють як щось дуже бліде, запорошне, слабке, тьмяне, малоцікаве, а головне - малоефективне. Насправді ненасильство - це прояв дуже великої сили, демонстрування дуже значного знання. Матеріали статті допоможуть учителям НУШ, батькам усвідомити необхідність і практичну важливість реалізації педагогіки партнерства в освітній період.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа
Гоменюк, Д.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей