Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогіка партнерства<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.


    Сесик, О. О.
    Педагогика партнерства - ключовий компонент формули "Нової школи" / О. О. Сесик // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 2-4. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74

Рубрики: Педагогіка партнерства
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Сесик, О. О.
    Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули нової школи / О. О. Сесик // Класному керівнику. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 5-7
ББК 74

Рубрики: Педагогіка партнерства
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Барабаш, О.
    Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 3-7
УДК

Рубрики: Педагогіка партнерства
Аннотация: Автор розглядає базові принципи та основні характеристики педагогіки партнерства, дає рекомендації щодо втілення у практику української школи.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


   
    Вічний трикутник [Текст] : як взаємодіють учителі, батьки та учні // Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - 2018. - N 21/22. - С. 20-24. - Бібліогр. у кінці ст.
УДК

Рубрики: Педагогіка партнерства,  Нова українська школа--педагогіка партнерства,  Взаємодія--вчитель--учні--батьки
Кл.слова (ненормированные):
педагогіка партнерства -- піклувальна рада -- батьківський комітет -- учнівське самоврядування -- шкільний парламент
Аннотация: Партнерство і співпраця адміністрації школи з батьками завжди працювали в інтересах дитини. Але якщо раніше радянська педагогіка вимагала мінімальної участі батьків, то нині вони стають активними учасниками, а іноді й генераторами змін у школі. Згідно з Концепцією Нової української школи, саме на основі партнерства учителів, учнів і батьків можливо допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти й можливості дітей. Нині таку співпрацю називають педагогікою партнерства. У чому її суть, які права та обов'язки мають батьки та учні в нових реаліях?

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Бачурська, Тетяна.
    Організація заходів та співпраця з батьками [Текст] : форми та методи виховання учнів-патріотів / Т. Бачурська // Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - 2018. - N 21/22. - С. 38-39
УДК

Рубрики: Педагогіка партнерства,  Взаємодія--батьки--вчителі,  Патріотичне виховання--гімназія
Кл.слова (ненормированные):
педагогіка партнерства -- "Школа-родина-дитина"
Аннотация: Відповідно до Концепції "Нова українська школа", випускник середнього навчального закладу повинен бути патріотом з активною громадянською позицією, здатним приймати відповідальні рішення та поважати гідність і права інших людей. Ще один елемент сучасної освіти відповідно до документа - співпраця школи та батьків, що здійснюватиметься на засадах педагогіки партнерства. Вміле поєднання цих двох ключових компонентів дозволяє школі не тільки виховати справжніх громадян України з активною життєвою позицією, а й залучити батьків учнів до навчально-виховного процесу, перетворивши їх із пасивних спостерігачів на активних учасників.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Відмиш, Л. І.
    Педагогіка партнерства в освітньому процесі нової української школи [Текст] / Л. І. Відмиш // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2 : Методист № 76. - С. 20-15-20-28. - Бібліогр. у кінці ст.
УДК

Рубрики: Нова українська школа--педагогіка партнерства,  Педагогіка партнерства
Аннотация: Мета семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи, педагогів і класних керівників:поглибити знання про особливості педагогіки партнерства в освітньому процесі НУШ; розкрити основні форми, методи та прийоми спілкування, взаємодії та співпраці в ланці «учитель – учень –батьки»; презентувати моделі зустрічей із батьками; здійснити обмін досвідом роботи з теми семінару.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
373.064:159.922.7
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Педагогіка ненасильства - стратегічний шлях у вихованні дитини [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/15. - С. 24-48. - Бібліогр. в кінці ст.: 4 назв.
УДК

Рубрики: Нова українська школа--педагогіка партнерства,  Педагогіка партнерства,  Сім'я--діти--психологічний комфорт
Кл.слова (ненормированные):
нерепресивна педагогіка
Аннотация: Нерепресивна педагогіка - що це? А це філософія життя, певного роду світогляд, певна моральна позиція стосовно того, що називають проблемами, життєвими труднощами, чого б вони не стосувалися і де б не наздоганяли. Вона не має жодного відношення до смутного толстовства, примирення, потурання злу, "вирішення" проблем шляхом неучасті в їх вирішенні. На жаль, найчастіше ненасильство розуміють як щось дуже бліде, запорошне, слабке, тьмяне, малоцікаве, а головне - малоефективне. Насправді ненасильство - це прояв дуже великої сили, демонстрування дуже значного знання. Матеріали статті допоможуть учителям НУШ, батькам усвідомити необхідність і практичну важливість реалізації педагогіки партнерства в освітній період.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа
Гоменюк, Д.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Мельник, О. М.
    Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у новій українській школі [Текст] / О. М. Мельник // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 19/21. - С. 2-12
УДК

Рубрики: Нова українська школа--педагогіка партнерства,  Педагогіка партнерства
Аннотация: Головна мета проекту полягала у розроблянні пілотної моделі партнерства у Новій українській школі через навчання нових принципів співпраці у загальноосвітніх школах та її апробації на досвіді команд п’яти загальноосвітніх шкіл Одеської області.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей