Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ранкові зустрічі<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2019г. N 1
Зміст:
Лук'янець, Алла. Історія журналу - це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук'янець. - С.1
Савчук, Тамара. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3-7
Панчак, Олена. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності (з досвіду) / О. Панчак. - С.8-12
Базарницька, Ірина. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13-14
Шишова, Ольга. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15-17
Піддубко, Ольга. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17-19
Ягупа, Ірина. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19-28
Ісаєва, Лариса. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28-30
Веремійчик, Іван. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31-34
Висоцька, Любов. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34-36
Губарєва, Світлана. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37-39
Геряк, Тетяна. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39-40
Гільберг, Тетяна. Встановлення причиново наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41-46
Підберезня, Яна. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47-49
Гонтаровська, Наталія. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту “Інтелект України” (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Зубченко, Тетяна. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54-57
Палій, Вікторія. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57
Кацубо, Яна. Щаслива родина – щаслива дитина (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58-60
Красоткіна, Надія. Зимова казка / Н. Красоткіна. - С.61-62
Грошева, Оксана. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62
 л.слова: педагогіка партнерства, "ранкові зустрічі"
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Заторжинська, В.
    Проведення ранкових зустрічей з учнями у початкових класах [Текст] / В. Заторжинська // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 11. - С. 51-53. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.2

Рубрики: Процес навчання,  Ранкова зустріч
Кл.слова (ненормированные):
ранкові зустрічі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Олійник, С.
    Проведення ранкових зустрічей [Текст] / С. Олійник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 39-41. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.2

Рубрики: Методика навчання,  Ранкова зустріч
Кл.слова (ненормированные):
ранкові зустрічі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Кондратюк, Олена.
    Ранкові зустрічі: екологічний аспект [Текст] / О. Кондратюк // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 7. - С. 47-58
ББК 74.100.507

Рубрики: Екологічне виховання--дошкільне
Кл.слова (ненормированные):
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Шинкарук, Ольга.
    Розвиток взаємоповаги і толерантності: ранкові зустрічі [Текст] : 2-3 класи / О. Шинкарук // Початкова освіта. - 2012. - N 37. - С. 15-19
ББК 74.200.3

Рубрики: Виховання колективу--молодші школярі
Кл.слова (ненормированные):
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ -- взаємоповага -- ТОЛЕРАНТНІСТЬ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Прокопчук, Людмила.
    У пташиному царстві [Текст] : ранкові зустрічі, 3-й клас / Л. Прокопчук // Початкова освіта. - 2014. - N 7. - С. 9-12
ББК 74.200.528

Рубрики: Екологічне виховання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Густой, А. Н.
    На ромашковой поляне [Текст] : утренняя встреча / А. Н. Густой // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 2-7
ББК 74.202.43

Рубрики: Процес навчання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


   
    Новій школі - новий учитель [Текст] : репортаж з організаційно-мотиваційного семінару-практикуму // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 3-6
УДК

Рубрики: Методична робота--Вчителі початкової школи
Кл.слова (ненормированные):
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- модель нового вчителя -- інтегроване навчання -- ранкові зустрічі -- інтелектуальні карти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Ягупа, Ірина.
    Адапційно-ігровий цикл початкової освіти: особливості організації діяльності учнів [Текст] / І. Ягупа // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 28-31
УДК

Рубрики: Шкільна реформа--Україна
Кл.слова (ненормированные):
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- адаптаційно-ігровий цикл -- інтеграція навчання -- інтелект-карта -- класна спільнота -- ранкові зустрічі -- правила класу -- освітній простір -- портфоліо учня -- класна кімната
Аннотация: Здобуття початкової освіти розділено на два періоди, у межах яких усю діяльність учнів організовують відповідно до особливостей їхнього фізичного, психічного і розумового розвитку: адаптаційно-ігровий цикл ( 1-2 класи) та підготовчий до успішного навчання в основній школі (3-4-й) . Організація освітнього процесу на кожному з названих етапів має низку особливостей, які необхідно знати і враховувати. У статті розкриваються особливості організації діяльності маленьких учнів на І етапі навчання у новій українській школі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Яковенко, Лідія.
    Зразки проведення ранкових зустрічей [Текст] / Л. Яковенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-20 . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Початкова школа--ранкові зустрічі
Кл.слова (ненормированные):
ранкові зустрічі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-12 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей