Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=інтелектуальні карти<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-11 
1.

   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 5
Зміст:
Гончаренко, Алла. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття / А. Гончаренко, Н. Дятленко. - С.4-12
Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури / І. Романюк, О. Бороздіна. - С.13-21
 л.слова: інтегроване заняття, інтелектуальні карти, семінар-практикум
Левковська, Галина. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять / Г. Левковська. - С.22-27
 л.слова: навички практичного життя, життєва компетентність, ігрова діяльність
Гончаренко, Алла. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я - киянин": особливості та можливості впровадження / А. Гончаренко. - С.28-30
 л.слова: парціальна програма, принцип родиноцентризму, соціокультурний ландшафт столиці
Романюк, Ірина. Визначаємо та плануємо шляхи розв'язання пріоритетних завдань дошкільного закладу / І. Романюк, С. Боднарук. - С.31-35
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.36-37
Леус, Ірина. Заглянемо до скрині творчості педагогів, або Конкурс педагогічної майстерності в дошкільному закладі / І. Леус, О. Смаль. - С.38-43
 л.слова: конкурс педагогічної майстерності
Коваленко, Олена. Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників / О. Коваленко. - С.44-48
 л.слова: індивідуальність, індивідуальний підхід, логіко-математична компетентність
Цибуляк, Наталя. Спостережливий вихователь: який він? / Н. Цибуляк. - С.49-55. - педагогіка розуміння
 л.слова: спостережливість, вербальні прояви індивідуальних особливостей людей
Карабаєва, Ірина. Визначаємо особливості індивідуального розвитку старших дошкільників під час експрес-діагностики / І. Карабаєва. - С.56-65
 л.слова: експрес-діагностика, соціально-комунікативна компетенція, поведінкова складова особистісно-оцінної компетенції
Усесвітній день шоколаду. - С.66-67
Кондратенко, Наталія. Таємниці шоколаду : конспект заняття для дітей старшої групи з порушеннями зору / Н. Кондратенко, С. Виноградова. - С.68-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 5
Зміст:
Кіндрат, Інна. Інтелектуальна карта як засіб символізації інформації / І. Кіндрат. - С.4-14
 л.слова: інтелектуальні карти, лінійне конспектування
Половіна, Олена. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / О. Половіна, Н. Савінова. - С.15-19
Савінова, Наталія. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить / Н. Савінова. - С.20-23
Бєлєнька, Ганна. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Г. Бєлєнька, І. Товкач. - С.24-29
Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно. - С.30-31
Терещенко, Ірина. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо / І. Терещенко. - С.32-37
Замедянська, Тамара. Спілкуємося з дитиною правильно / Т. Замедянська, І. Литвин. - С.38-41
Дідус, Ірина. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / І. Дідус. - С.42-48
Свята Івана Купала: традиції та символи. - С.49-50
Войтко, Мирослава. "Ой, на Івана, та й на Купала" : сценарій музичної розваги для дітей молодшого, середнього і старшого дошкільного віку / М. Войтко, І. Михайлова. - С.51-53
Карабаєва, Ірина. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.55-57
Карабаєва, Ірина. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.58-61
Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти : наказ від 16квітня 2018 № 372. - С.62-65
Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист від 19 квітня 2018 № 1/9-249. - С.66-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Акименко, Валентина Михайловна.
    Применение интеллектуальных карт в процессе обучения дошкольников / В. М. Акименко // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2012. - N 7. - С. 34-37
ББК 74.102

Рубрики: Процес навчання--дошкільники--інтелектуальні карти
Кл.слова (ненормированные):
інтелектуальні карти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Кіндрат, Інна.
    Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації [Текст] / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 6. - С. 13-20
ББК 74.10

Рубрики: Дошкільна педагогіка--світогляд дошкільників
Кл.слова (ненормированные):
світогляд дошкільників -- картина світоглядних уявлень -- інтелектуальні карти -- художнє слово -- інтегрований підхід
Аннотация: Особистісним новоутворенням дошкільного віку є світогляд дитини. Особлива відповідальність за формування у дошкільників адекватних уявлень про влаштованість світу, взаємозв'язки між явищами, про загальнолюдські духовні цінності та про самих себе покладена на педагогів. Їхнім завданням є визначити та забезпечити застосування найефективніших засобів впливу на формування у дошкільників цілісної картини світу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Целіна, Вікторія.
    Творча група - мозковий центр упровадження освітніх інновацій [Текст] / В. Целіна, Л. Іллічова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2015. - N 1. - С. 9-23
ББК 74.104.6 + К71.104.6(4Укр-4Мик)

Рубрики: Методична робота--вихователі ДНЗ,  Миколаївщина--ДНЗ №133--м. Миколаїв
Кл.слова (ненормированные):
ТВОРЧА ГРУПА -- інтелектуальні карти -- коректурні таблиці
Доп.точки доступа:
Іллічова, Любов


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Романюк, Ірина.
    Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури [Текст] / І. Романюк, О. Бороздіна // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 13-21
ББК 74.102.6

Рубрики: Інтегроване навчання--дошкільне,  Семінар-практикум--вихователі дошкільних навчальних закладів--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормированные):
інтегроване заняття -- інтелектуальні карти -- семінар-практикум
Доп.точки доступа:
Бороздіна, Олена


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


   
    Майндмеппінг на уроках інформатики в початковій школі / уклад. С. В. П'яскорська // Інформатика в школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 11 (107)(листопад). - С. 9-10
УДК

Рубрики: Інформатика--викладання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
майндмеппінг -- інтелектуальні карти -- ментальні карти -- уміння
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа:
П'яскорська, С.В. \уклад.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


   
    Новій школі - новий учитель [Текст] : репортаж з організаційно-мотиваційного семінару-практикуму // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 3-6
УДК

Рубрики: Методична робота--Вчителі початкової школи
Кл.слова (ненормированные):
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- модель нового вчителя -- інтегроване навчання -- ранкові зустрічі -- інтелектуальні карти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Кіндрат, Інна.
    Навчаємося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога [Текст] / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 3. - С. 4-10
УДК

Рубрики: Дистанційне навчання--керівники ДНЗ,  Дистанційне навчання--вихователь-методист ДНЗ
Кл.слова (ненормированные):
дистанційні курси -- інтелектуальні карти
Аннотация: Що більше знаєш, то більше можеш - з цією думкою складно не погодитися. Цьогоріч пропонується унікальна можливість пройти курс дистанційного навчання за допомогою свого фахового журналу. Цей курс допоможе вам оволодіти інструментом для організації думок і навіть для покращення інтелекту. Ви хочете навчитися впорядковувати свої цілі, плани, діяльність? Тоді цей курс саме для вас.
Доп.точки доступа:
Кіндрат, Інна (старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекції освіти Рівненської ОІППО, вихователь-методист Рівненського навчально-виховного комплексу №1, кандидат педагогычних наук) \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Кіндрат, Інна.
    Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія [Текст] / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 4. - С. 16-22
УДК

Рубрики: Дистанційне навчання--вихователь-методист ДНЗ
Кл.слова (ненормированные):
інтелектуальні карти -- інтелект-карти -- технологія Mind Mapping -- створення асоціацій
Аннотация: Як працює наше мислення і як із цим пов'язана технологія Mind Mapping? Коли виникли інтелектуальні карти? Як навчитися ефективно запам'ятовувати? Ці питання розкриває перша тема дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-11 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей