Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Степко, Михайло Филимонович$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
74.04(0)
С 79


    Степко, Михайло Филимонович (1945).
    Болонський процес і навчання впродовж життя [Текст] : Монографія / М.Ф. Степко, Б.В. Клименко, Л.Л. Товажнянський. - Х. : Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004. - 112 с. - ISBN 966-593-331-0 : 46.26 р.
    Содержание:
Болонський процес: створення європейського простору вищої освіти . - С .6
Коротка хронологія . - С .6-8
Magna Charta Universitatum . - С .8-10
Лісабонська конвенція . - С .10
Сорбонська декларація . - С .10-11
Болонська декларація "The Hiigher Area" . - С .11-13
Саламанське звернення . - С .13-14
Празький самміт . - С .14-15
Берлінська конференція . - С .15-17
Навчання впродовж життя: сучасне бачення . - С .17
Концепція навчання впродовж життя . - С .17-22
Навчання впродовж життя: виклик часу (за матеріалами семінару ЄОФ) . - С .22-32
Навчання впродовж життя у контексті Болонського процесу . - С .32-36
Велика хартія університетів. Болонья 18.09.1988 . - С .37-45
Конвенція про визнання кваліфікації з вищої освіти в Європейському регіоні. Лісабон, 11.04.97р. (Розділи, І,ІІ) . - С .45-53
Спільна декларація про гармонізацію архітектури європейської системи вищої освіти чотирьох міністрів, які представляють Францію, Германію, Італію та Велику Британію. Париж, Сорбонна, 25 травня 1998 року . - С .53-61
Європейський простір вищої освіти. Болонська декларація від 19 червня 1999 р. Спільна декларація Міністрів освіти європейських країн . - С .61-69
Звернення Саламанської конференції європейських закладів вищої освіти. Формування європейського простору вищої освіти 29-30 березня 2001 р. . - С .69-79
До європейського простору вищої освіти. комюніке Празької зустрічі європейських міністрів, відповідальних за вищу освіту 19 травня 2001 р. . - С .79-91
Створюючи європейський простір вищої освіти. Комюніке Берлінської конференції міністрів, відповідальних за вищу освіту 19 вересня 2003 р. . - С .91-107
Деякі документи структур європейської комісії стосовно навчання впродовж життя . - С .107-109
ББК 74.04(0)

Рубрики: Болонський процес,  Вища освіта в Україні,  Післядипломна освіта,  Європейський простір вищої освіти,  Європейська система вищої освіти
Аннотация: Подано аналіз офіційних документів Болонського процесу. Наведено їх повні тексти в оригіналі (англійською мовою) та в перекладі на українську мову. Розглянуто концепцію навчання впродовж життя у сучасному баченні цього явища і в контексті Болонського процесу. До монографії додається диск з текстами богатьох європейських документів стосовно Болонського процесу та навчання впродовж життя. Для науково-педагогічних працівників системи вищої освіти, студентів і аспирантів вищих навчальних закладів України.
Доп.точки доступа:
Клименко, Б.В.
Товажнянський, Л.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2009г. N 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Умови та напрями інноваційного розвитку освіти / В. П. Андрущенко. - С.5-13
Кремень, Василь Григорович. Фінансова криза - етап ствердження фінансової цивілізації / В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. - С.14-20
Пелех, Юрій Володимирович. Цінності і смисл як інтерпретація педагогічно сущого / Ю. В. Пелех. - С.21-30. - Бібліогр. : 20 назв. : схеми
Андрущенко, Тетяна Вікторівна. Освіта України в системі цінностей "розколотого світу" / Т. В. Андрущенко. - С.31-37. - Бібліогр. : 13 назв. : табл.
Мудрак, Вадим. Інформаціологічна модель професійно-педагогічної компетентності сучасної системи вищої освіти / В. Мудрак. - С.38-42. - Бібліогр. : 3 назв.
Козлакова, Галина Олексіївна. Новітні програмно-методичні розробки для підготовки бакалаврів із комп'ютерних наук / Г. О. Козлакова. - С.43-48. - Бібліогр. : 10 назв.
Сікорський, Петро Іванович. Принцип фундаменталізації у професійній підготовці майбутніх інженерів / П. І. Сікорський, О. М. Горіна. - С.49-55. - Бібліогр. : 9 назв. : табл.
Онопрієнко, Володимир. Екологічна освіта для працівників сільського господарства / В. Онопрієнко. - С.56-62. - Бібліогр. : 10 назв.
Романовська, Юлія Юріївна. До проблеми виховання інтелігентної та освіченої української нації / Ю. Ю. Романовська, О. О. Романовський, М. Ф. Степко. - С.63-71
Джура, Олександр. Духовне відродження як утвердження християнських ідеалів і цінностей / О. Джура. - С.72-77. - Бібліогр. : 10 назв.
Молодиченко, Валентин Вікторович. Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик / В. В. Молодиченко. - С.78-82. - Бібліогр. та прим. у кінці ст.
Бойко, Анжела Іванівна. Утвердження демократії: орієнтація на духовну культуру молоді / А. І. Бойко. - С.83-89. - Бібліогр. : 14 назв.
Тимошенко, Олена Іванівна. Освіта України в контексті розвитку світових освітніх тенденцій / О. І. Тимошенко. - С.90-97. - Бібліогр. : 11 назв.
Терепищий, Сергій Олександрович. Філософсько-освітній зміст поняття "стандартизація вищої освіти" / С. О. Терепищий. - С.98-104. - Бібліогр. : 24 назв.
Філіпенко, Алевтіна. Позанавчальна діяльність студентів як поле і чинник формування їхніх підприємницьких здібностей / А. Філіпенко. - С.106-112. - Бібліогр. : 10 назв.
Базиляк, Наталія Олегівна. Мовні стратегії в полікультурному просторі / Н. О. Базиляк. - С.113-118. - Бібліогр. : 11 назв.
Проект "Право та освіта" реалізує принцип "верховенства закону" в системі освіти України. - С.119-123
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Романовська, Юлія Юріївна.
    До проблеми виховання інтелігентної та освіченої української нації [Текст] / Ю. Ю. Романовська, О. О. Романовський, М. Ф. Степко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 63-71.
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Організація освіти--Україна
Кл.слова (ненормированные):
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ -- ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ СЛОВА -- ВИХОВАННЯ ІНТЕЛІГЕНТНОСТІ -- ВИХОВАННЯ ОСВІЧЕНОЇ НАЦІЇ -- УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ -- ОСВІЧЕНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ -- МОВНА ОСВІТА -- ІНШОМОВНА ОСВІТА -- МОВНО-ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС -- КОНКУРС З ПЕРЕКЛАДУ -- КОНКУРС З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Аннотация: Представлено та обгрунтовано з педагогічної точки зору ідею щодо надання поштовху процесам вивчення в нашій країні української мови і літератури, а також - поглиблення знань із іноземних мов і літератур, що є необхідним для виховання молоді й формування інтелігентної та освіченої української нації. Запропоновано методичні засади щодо: організації всеукраїнських конкурсів з перекладу на українську мову літератури, виданої іншими мовами; залучення якомога більшої кількості дітей із дитячих садків, учнів загальноосвітніх шкіл, студентів вищих навчальних закладів і небайдужих громадян України до перекладацької діяльності (з інших мов на українську).
Доп.точки доступа:
Романовський, Олександр Олексійович
Степко, Михайло Филимонович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей