Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304346 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Післядипломна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
74.480.26
Р 41


    Репьев, Ю. Г.
    Интерактивное самообучение [Текст] : монография / Ю.Г. Репьев. - М. : "Логос", 2004. - 248 с. - ISBN 5-94010-267-0 : 21.18 р.
ББК 74.480.26

Рубрики: Освітні технології,  Інтерактивні технології навчання,  Післядипломна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.04(0)
С 79


    Степко, Михайло Филимонович (1945).
    Болонський процес і навчання впродовж життя [Текст] : Монографія / М.Ф. Степко, Б.В. Клименко, Л.Л. Товажнянський. - Х. : Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004. - 112 с. - ISBN 966-593-331-0 : 46.26 р.
    Содержание:
Болонський процес: створення європейського простору вищої освіти . - С .6
Коротка хронологія . - С .6-8
Magna Charta Universitatum . - С .8-10
Лісабонська конвенція . - С .10
Сорбонська декларація . - С .10-11
Болонська декларація "The Hiigher Area" . - С .11-13
Саламанське звернення . - С .13-14
Празький самміт . - С .14-15
Берлінська конференція . - С .15-17
Навчання впродовж життя: сучасне бачення . - С .17
Концепція навчання впродовж життя . - С .17-22
Навчання впродовж життя: виклик часу (за матеріалами семінару ЄОФ) . - С .22-32
Навчання впродовж життя у контексті Болонського процесу . - С .32-36
Велика хартія університетів. Болонья 18.09.1988 . - С .37-45
Конвенція про визнання кваліфікації з вищої освіти в Європейському регіоні. Лісабон, 11.04.97р. (Розділи, І,ІІ) . - С .45-53
Спільна декларація про гармонізацію архітектури європейської системи вищої освіти чотирьох міністрів, які представляють Францію, Германію, Італію та Велику Британію. Париж, Сорбонна, 25 травня 1998 року . - С .53-61
Європейський простір вищої освіти. Болонська декларація від 19 червня 1999 р. Спільна декларація Міністрів освіти європейських країн . - С .61-69
Звернення Саламанської конференції європейських закладів вищої освіти. Формування європейського простору вищої освіти 29-30 березня 2001 р. . - С .69-79
До європейського простору вищої освіти. комюніке Празької зустрічі європейських міністрів, відповідальних за вищу освіту 19 травня 2001 р. . - С .79-91
Створюючи європейський простір вищої освіти. Комюніке Берлінської конференції міністрів, відповідальних за вищу освіту 19 вересня 2003 р. . - С .91-107
Деякі документи структур європейської комісії стосовно навчання впродовж життя . - С .107-109
ББК 74.04(0)

Рубрики: Болонський процес,  Вища освіта в Україні,  Післядипломна освіта,  Європейський простір вищої освіти,  Європейська система вищої освіти
Аннотация: Подано аналіз офіційних документів Болонського процесу. Наведено їх повні тексти в оригіналі (англійською мовою) та в перекладі на українську мову. Розглянуто концепцію навчання впродовж життя у сучасному баченні цього явища і в контексті Болонського процесу. До монографії додається диск з текстами богатьох європейських документів стосовно Болонського процесу та навчання впродовж життя. Для науково-педагогічних працівників системи вищої освіти, студентів і аспирантів вищих навчальних закладів України.
Доп.точки доступа:
Клименко, Б.В.
Товажнянський, Л.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
91.9:74
Н 49


   
    Нелля Григорівна Ничкало [Текст] : біобібліографічний покажчик. - Київ : [б. и.], 2005. - 95 с. - (Академіки АПН України ; вип.5). - 4.50 р.
ББК 91.9:74

Рубрики: Професійна освіта,  Післядипломна освіта,  Професійно-технічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
378.046-021.68
Х-55


    Хлєбнікова, Таліна Миколаївна.
    Організація особистісно зорієнтованого навчання в системі післядипломної освіти [Текст] / Таліна Миколаївна Хлєбнікова. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - 128 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.12). - ISBN 978-617-00-3818-0 : 25.00 р.
УДК

Рубрики: Післядипломна освіта,  Особистісно орієнтоване навчання--післядипломна освіта
Аннотация: У монографії представлено науково-теоретичні та практичні засади особистісно зорієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. Видання буде корисним для викладачів і студентів системи післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Брусенцова, О.
    Активизация самостоятельной работы слушателей в системе последипломного образования [Текст] / О. Брусенцова // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 2. - С. 23-25.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта,  Самостійна робота--післядипломна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Пильгун, Лариса Вікторівна.
    Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців [Текст] / Л. В. Пильгун // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 1. - С. 48-53. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.580.0

Рубрики: Дидактика вищої школи,  Післядипломна освіта,  підготовка фахівців
Кл.слова (ненормированные):
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДЕРЖСЛУЖБОВЦЯ -- ДЕРЖАВНА СЛУЖБА -- ПІДГОТОВКА ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ -- ВИЩА ОСВІТА -- ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Аннотация: У статті здійснено узагальнення вітчизняних і зарубіжних підходів до визначення професійної компетентності. Досліджується сутність професійної компетентності державних службовців, визначаються пристосовані для практичного використання у системі післядипломної освіти методи її оцінювання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Олійник, І.
    компетентнісно-орієнтована післядипломна освіта / І. Олійник // Директор школи Україна : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 16-21.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Маслов, В.
    Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--розвиток освіти,  Освіта--післядипломна освіта,  Післядипломна освіта,  НАПН україни--персоналії,  Персоналії--НАПН україни
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
післядипломна освіта -- система післядипломної освіти -- принципи -- принцип державницької ідеології -- принцип конкретно-історичного підходу -- принцип системності -- принцип науковості -- принцип безперервності -- принцип єдності -- принцип інноваційності -- принцип адаптивності -- принцип конкурентоспроможності -- принцип інтерактивності -- принцип єдності -- принцип комплексності -- принцип оптимізації -- принцип наступності -- принцип перспективності -- принцип цілеспрямованості -- принцип варіативності -- принцип посадово-функціональної спеціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Кириченко, М.
    Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві [Текст] / М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник // Післядипломна освіта в Україні. - 2018. - N 1. - С. 9-12
УДК

Рубрики: Післядипломна освіта
Доп.точки доступа:
Отич, О.
Олійник, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей