Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Вища освіта в Україні<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
Обкладинка
74.484(4Укр)
В 55


   
    Вища освіта в Україні [Текст] : Навч. посібник / Сост. В.Г. Кремень, С.М. Ніколаєнко. - Київ : "Знання", 2005. - 327 с. - ISBN 966-346-012-1 : 50.84 р.
ББК 74.484(4Укр)

Рубрики: Вища освіта в Україні
Аннотация: Основу книги становить аналііз історії, сьогодення та перспектив модернізації системи вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Спираючись на закони України "Про освіту" та "Про вищу освіту", акти Президента України та Кабінету Міністрів України, Державну національну програму "Освіта (Україна ХХI століття )", інші нормативно - правові та нормативно-методичні акти, що регламентують діяльність системи вищої освіти в Україні, автори аналізують проблеми подальшої розбудови національної системи освіти, адаптації її до умов соціально орієнтованої економіки, трансформації та інтеграції системи освіти у європейське та освітове співтовариство.

Доп.точки доступа:
Кремень, В.Г. \сост.\
Ніколаєнко, С.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.04(0)
С 79


    Степко, Михайло Филимонович (1945).
    Болонський процес і навчання впродовж життя [Текст] : Монографія / М.Ф. Степко, Б.В. Клименко, Л.Л. Товажнянський. - Х. : Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004. - 112 с. - ISBN 966-593-331-0 : 46.26 р.
    Содержание:
Болонський процес: створення європейського простору вищої освіти . - С .6
Коротка хронологія . - С .6-8
Magna Charta Universitatum . - С .8-10
Лісабонська конвенція . - С .10
Сорбонська декларація . - С .10-11
Болонська декларація "The Hiigher Area" . - С .11-13
Саламанське звернення . - С .13-14
Празький самміт . - С .14-15
Берлінська конференція . - С .15-17
Навчання впродовж життя: сучасне бачення . - С .17
Концепція навчання впродовж життя . - С .17-22
Навчання впродовж життя: виклик часу (за матеріалами семінару ЄОФ) . - С .22-32
Навчання впродовж життя у контексті Болонського процесу . - С .32-36
Велика хартія університетів. Болонья 18.09.1988 . - С .37-45
Конвенція про визнання кваліфікації з вищої освіти в Європейському регіоні. Лісабон, 11.04.97р. (Розділи, І,ІІ) . - С .45-53
Спільна декларація про гармонізацію архітектури європейської системи вищої освіти чотирьох міністрів, які представляють Францію, Германію, Італію та Велику Британію. Париж, Сорбонна, 25 травня 1998 року . - С .53-61
Європейський простір вищої освіти. Болонська декларація від 19 червня 1999 р. Спільна декларація Міністрів освіти європейських країн . - С .61-69
Звернення Саламанської конференції європейських закладів вищої освіти. Формування європейського простору вищої освіти 29-30 березня 2001 р. . - С .69-79
До європейського простору вищої освіти. комюніке Празької зустрічі європейських міністрів, відповідальних за вищу освіту 19 травня 2001 р. . - С .79-91
Створюючи європейський простір вищої освіти. Комюніке Берлінської конференції міністрів, відповідальних за вищу освіту 19 вересня 2003 р. . - С .91-107
Деякі документи структур європейської комісії стосовно навчання впродовж життя . - С .107-109
ББК 74.04(0)

Рубрики: Болонський процес,  Вища освіта в Україні,  Післядипломна освіта,  Європейський простір вищої освіти,  Європейська система вищої освіти
Аннотация: Подано аналіз офіційних документів Болонського процесу. Наведено їх повні тексти в оригіналі (англійською мовою) та в перекладі на українську мову. Розглянуто концепцію навчання впродовж життя у сучасному баченні цього явища і в контексті Болонського процесу. До монографії додається диск з текстами богатьох європейських документів стосовно Болонського процесу та навчання впродовж життя. Для науково-педагогічних працівників системи вищої освіти, студентів і аспирантів вищих навчальних закладів України.
Доп.точки доступа:
Клименко, Б.В.
Товажнянський, Л.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.04(4УКР)01
Б 79


   
    Болонський процес: Нормативно-правові документи [Текст] : нормативный документ / Ред. З.І. Тимошенко, І.Г. Оніщенко. - Київ : Видавництво Європейського університету, 2004. - 102 с. - 23.93 р.
    Содержание:
Про Національну доктрину розвитку освіти (Указ Президента України від 17.04.02№347/2002) . - С .5
Національна доктрина розвитку освіти . - С .6
Про затвердження заходів з реалізації Національної доктрини розвитку освіти на 2002-2004 роки (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.08.02 №1223) . - С .28
Про проведення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації (Рішення Колегії Міністерства освіти і науки України від 24.04.03№5/5-4) . - С .34
Лист Міністерства освіти і науки України від 19.05.03№1/9-243 . - С .46
Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу (Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.01.04№48) . - С .47
Про затвердження Програми дій щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004-2005 роки (Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.01.04№ 49) . - С .70
Про затвердження Ліцензійних умов надання освітніх послуг. Порядку здійснення контролю за дотриманням Ліцензійних умов надання освітніх послуг. Положення про експертну комісію та порядок проведення ліцензійної експертизи та Типового положення про регіональну експертну раду з питань ліцензування та атестації навчальеих закладів (Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.12.03№847) . - С .79
ББК 74.04(4УКР)01

Рубрики: Болонський процес,  Вища освіта в Україні
Аннотация: Видання містить нормативно-правові документи, накази та інструктивні листи Міністерства освіти і науки України щодо питань реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України. Для викладачів вищої і середньої школи та всіх, кого цікавить модернізація освіти в Україні.
Доп.точки доступа:
Тимошенко, З.І. \ред.\
Оніщенко, І.Г.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.484(4Укр)
П 78


   
    Проблеми реформування вищої освіти в Україні: вітчизняний досвід і європейські орієнтири : збірник наукових статей. вип.5 / наук. ред. С. В. Волобуєва. - Київ : Освіта України, 2011. - 180 с. - ISBN 978-966-188-240-8 : 58.00 р.
    Содержание:
Арістова, А. Проблеми розбудови ісламського освітнього простору в Україні / А. Арістова. - С .5
Старовойт, С. Інновації у вищій школі в контексті становлення філософії освіти / С. Старовойт. - С .25
Волобуєва, С. Психологічний зміст освітніх інновацій та їх вплив на професійне становлення молоді / С. Волобуєва. - С .33
Уреньова, С. Проблема реформування вищої школи в Україні / С. Уреньова. - С .48
Лавринович, О. Роль синергетичної методології в управлінні творчими процесами педагогічної діяльності / О. Лавринович. - С .60
Доброносова, Ю. Філософія освіти як горизонт розуміння / Ю. Доброносова. - С .68
Бахтіярова, Х. Професіографічний моніторинг якості освіти в інженерно-педагогічній галузі / Х. Бахтіярова. - С .83
Шапіро, О. Місце філософії у навчальному процесі (до питання гуманітаризації технічної освіти) / О. Шапіро. - С .96
Ципко, В. Філософський вимір освіти у контексті інтеграції України до європейського освітнього простору / В. Ципко. - С .106
Ліпіч, Л. Освіта як інститут соціалізації / Л. Ліпіч. - С .114
Середіна, І. Інтерактивні форми організації навчання як засіб підготовки до особистісно орієнтованого виховання майбутнього фахівця / І. Середіна. - С .124
Зінченко, Д. Стиль педагогічного спілкування як один з чинників ефективної взаємодії викладача і студентів / Д. Зінченко. - С .131
Кришмарел, В. Дискусії про курс релігієзнавства в системі освіти України / В. Кришмарел. - С .141
Рибакова, Л. Неперервна професійна освіта як явище об'єктивної педагогічної реальності / Л. Рибакова. - С .150
Юрченко, Е. Традиціоналістична парадигма в контексті модернізації освітньої сфери / Е. Юрченко. - С .158
Рижко, В. Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія / В. Рижко. - С .164
Клименко, М. Самоконтроль у професійній діяльності педагога / М. Клименко. - С .171
ББК 74.484(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--реформування,  Вища освіта в Україні
Кл.слова (ненормированные):
Ісламський освітній простір -- Філософія освіти -- Синергетична методологія -- Професіографічний моніторинг -- Соціалізація -- Інтерактивні форми -- Неперервна освіта -- Релігієзнавство -- Традиціоналістична парадигма -- Філософська рефлексія -- Самоконтроль
Аннотация: У збірці наукових статей подано актуальні дослідження з аналізу освітньої політики в Україні. Публікація базується на світових підходах до визнання та розроблення варіантів розв'язання проблем освітнього сектору. Основну увагу приділено таким ключовим напрямам реформування вітчизняної системи освіти: сучасні освітні стратегії України; модернізації системи вищої школи; освітні інновації та перетворення; забезпечення якості вищої освіти як важлива умоува розвитку держави і суспільства; концептуальні засади гуманізації та гуманітаризації освітньої сфери; професійне спрямування молоді тощо. Видання розраховане на науково-педагогічних працівників, магістрів, аспірантів. управлінців освітньої сфери.

Доп.точки доступа:
Волобуєва, С.В. \наук. ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей