Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 123367 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (9)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Післядипломна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.58я73
С47


    Слепкань, З. І.
    Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі [Текст] : Навч. посібник для вузів / З.І. Слепкань. - К. : Вища школа, 2005. - 239 с. : іл. - ISBN 996-642-244-1 (в пер.) : 19.90 р.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Вища освіта,  Навчальний процес,  Педагогіка вищої освіти,  Реформування освіти,  Розвиток освіти,  Студенти,  Дидактика--вищої освіти,  Стандартизація--освіти,  Дистанційна освіта,  Освіта--дистанційна,  Педагогічний контроль,  Контроль знань,  Науково-дослідницька робота--у вищіх навчальних закладах,  Виховний процес,  Післядипломна освіта,  Освіта--післядипломна,  Болонський процес,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.4
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : науково-методичний збірник : спеціальний випуск : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Модернізація вищої освіти України: історія, досвід, перспективи". 09-11 листопада 2004 р. / ред. В. О. Зайчук. - К. ; Миколаїв : Науково-методичний центр вищої освіти, 2005. - 222 с. - 3.00 грн.
    Содержание:
Гуржий, А. Н. Сучасний стан та проблеми вищої освіти в Україні / А. Н. Гуржий. - С .3-10.
Левківський, К. М. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес / К. М. Левківський. - С .12-23.
Романовський, Г. Ф. Кредитно-модульна система: науково-методичний аспект та перспективи / Г. Ф. Романовський, О. М. Дубовий. - С .23-25.
Пєхота, О. М. Акмеологічні основи післядипломної освіти / О. М. Пєхота. - С .25-32.
Потай, І. Ю. Вплив кредитно-модульної системи організації навчального процесу на успішність студентів старших курсів / І. Ю. Потай, С. В. Драган. - С .33-36.
Жигуліна, С. І. Впровадження кредитно-модульної системи в процес викладення професійно-орієнтованих та вибіркових дисциплін / С. І. Жигуліна. - С .37-40.
Скороходов, В. А. Менеджмент в системі освіти - поєднання науки та мистецтва / В. А. Скороходов, І. М. Стариков. - С .40-44.
Долгальова, О. В. Удосконалення менеджмент-освіти в світі концепцій Болонського процесу / О. В. Долгальова. - С .44-48.
Дорофієнко, В. В. Проблеми та шляхи реформування ВНЗ України в контексті Болонського процесу / В. В. Дорофієнко, Н. С. Лєтніков. - С .48-51.
Ханстантинов, В. О. Деякі проблеми трансформації системи вищої освіти України в контексті Болонського процесу / В. О. Ханстантинов. - С .52-54.
Нагорний, М. О. Ступенева освіта: досвід та переваги / М. О. Нагорний, В. А. Скороходов, І. Ю. Биков. - С .54-57.
Васильєв, О. М. Удосконалення безперервної ступеневої військової освіти в умовах реформування Збройних сил України / О. М. Васильєв. - С .58-62.
Валецька, О. В. Проблема працевлаштування випускників ВНЗ та перспектива її рішення у зв’язку з переходом до Болонської системи / О. В. Валецька. - С .62-68.
Головченко, Г. А. Дидактичний інформаційний простір - найсучасніша педагогічна технологія підготовки бакалаврів з інформаційної діяльності / Г. А. Головченко. - С .70-77.
Скороходов, В. А. Новітні технології у викладенні курсу "Управління персоналом" / В. А. Скороходов. - С .78-81.
Рябенький, В. М. Програмні засоби тестування і самотестування студентів з технічних дисциплін / В. М. Рябенький, В. С. Буряк, Л. В. Солобуто. - С .81-84.
Мєщанінов, О. П. Методологія оцінки розвитку університетської освіти / О. П. Мєщанінов. - С .85-92.
Баріхашвілі, І. І. Особливості підготовки вчителя-філолога на сучасному етапі / І. І. Баріхашвілі. - С .93-97.
Демченко, Л. А. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів / Л. А. Демченко. - С .97-99.
Казанжи, І. В. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховної роботи в контексті нової освітньої парадигми / І. В. Казанжи. - С .100-104.
Батьковець, Г. А. Вдосконалення професійної підготовки менеджерів на основі інтегративного підходу / Г. А. Батьковець, Н. О. Макухіна. - С .104-107.
Жирнов, М. В. Перспективи розвитку спеціальності "Інформаційні системи в менеджменті" в Південнослов’янському інституті КСУ / М. В. Жирнов. - С .108-111.
Старєва, А. М. Підготовка викладача вищої школи до роботи в особистісно орієнтованому освітньому середовищі / А. М. Старєва. - С .112-118.
Самойленко, О. М. Розвиток дистанційних технологій в Миколаївському державному університеті імені В.О.Сухомлинського / О. М. Самойленко. - С .118-121.
Кардаш, І. М. Значення спадщини О.О.Потебні у лінгводидактичній підготовці майбутніх учителів / І. М. Кардаш. - С .122-126.
Акопян, В. Г. Формування морально-етичних цінностей підприємців в трансформаційному суспільстві / В. Г. Акопян. - С .128-133.
Вашкевич, В. М. Соціальні, світоглядні та політичні функції історичної свідомості студентської молоді / В. М. Вашкевич. - С .134-139.
Сергієнко, Л. П. Психогенетика: сучасне уявлення про зміст і впровадження в навчальний процес підготовки психологів / Л. П. Сергієнко. - С .139-146.
Дмитрієва, Т. Г. Формування особистості студентів ВНЗ у позанавчальній діяльності / Т. Г. Дмитрієва, О. Г. Бідніченко. - С .146-150.
Щукін, Є. О. Психодіагностика професійної спрямованості студентів (за матеріалами соціально-психологічного дослідження) / Є. О. Щукін, І. Є. Чугуєва. - С .151-160.
Середа, І. В. Особливості самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету / І. В. Середа. - С .161-165.
Яблонко, В. Я. Дослідження динаміки розвитку професійного спрямування особистості студентів-психологів / В. Я. Яблонко. - С .165-171.
Руда, Н. Л. Врахування мотиваційних теорій як основа ефективного навчання / Н. Л. Руда. - С .171-176.
Хозраткулова, І. А. Рефлексивна готовність студентів-психологів до навчання / І. А. Хозраткулова. - С .177-181.
Хозраткулова, І. А. Фактор насилля у сімейному виховання як соціальна проблема / І. А. Хозраткулова. - С .181-188.
Соболєв, В. Г. Формування шлюбно-сімейних уявлень у молоді в системі вищої освіти / В. Г. Соболєв, Т. Ю. Романюк. - С .188-192.
Тазарачева, Г. М. Проблеми ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів в Україні / Г. М. Тазарачева. - С .193-198.
Гарбар, Г. А. Дослідження проблеми самостійної підготовки студентів: теорія питання / Г. А. Гарбар. - С .199-206.
Самсонова, С. В. Дослідження ціннісних орієнтацій працівників митниці / С. В. Самсонова. - С .206-218.
ГРНТИ
ББК 74.202.4

Рубрики: Освітні технології,  Технології--освітні,  Вища освіта,  Реформи--освітні,  Освітні реформи,  Реформування освіти,  Болонський процес,  Післядипломна освіта,  Освітній менеджмент,  Менеджмент освіти,  Ступенева освіта,  Працевлаштування--молоді,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Вчителі,  Освіта--в Миколаєві,  Студенти,  Психогенетика,  Самовиховання,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Насильство у сім'ї,  Шлюбно-сімейні відносини,  Соціальна реабілітація--дітей-інвалідів,  Реабілітація--дітей-інвалідів,  Діти-інваліди,  Цінністні орієнтації,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа:
Зайчук, В.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету [Текст] : (збірник наукових праць). Вип. 23. Педагогічні науки. Т. 2 / ред. В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МДУ, 2008. - 256 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Якименко, С. І. Інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в ДНЗ / С. І. Якименко. - С .8-16.
Приходько, М. В. До проблеми фундаменталізації професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. В. Приходько, О. Федорова. - С .16-26
Авраменко, К. Б. Інноваційні підходи до контролю знань студентів у системі вищої педагогічної освіти / К. Б. Авраменко, Н. М. Педашевська. - С .27-32.
Недбаєвська, Л. С. Інтерактивні технології при вивченні електромагнітної індукції на уроках фізики / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - С .32-42.
Приходько, В. М. Моніторинг якості післядипломної педагогічної освіти: мета, функції, принципи та основні завдання / В. М. Приходько. - С .43-52.
Худякова, І. М. Використання віртуальних методичних посібників при підготовці геоінформатиків / І. М. Худякова. - С .52-60.
Олійник, Л. М. Інноваційний підхід до здійснення статевогго виховання дітей від народження до десяти років / Л. М. Олійник. - С .60-67.
Глузман, Н. А. Порівняльний аналіз підходів до розуміння компетентності та компетенції в професійній освіті / Н. А. Глузман. - С .67-79.
Білюк, О. Г. Співпраця викладачів і студентів - як форма морально-ціннісних стосунків / О. Г. Білюк. - С .79-86.
Прасол, Н. О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання лінгвістичних дисциплін / Н. О. Прасол. - С .86-92.
Нікіфорова, Л. Б. Роль спецкурсу у формуванні емоційної культури майбутніх менеджерів / Л. Б. Нікіфорова. - С .92-99.
Сокуренко, О. О. Формування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / О. О. Сокуренко. - С .100-107.
Полєвікова, О. Б. Роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів / О. Б. Полєвікова. - С .107-112.
Кисличенко, В. А. Умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини / В. А. Кисличенко. - С .112-119
Лахнова, Л. І. Особистісно орієнтований підхід до культури формування здорового способу життя молодших школярів / Л. І. Лахнова. - С .119-129.
Шиян, Т. В. Формування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Шиян. - С .100-107.
Підбуцька, Н. В. Проблема морального вибору особистості: теоретичний аспект / Н. В. Підбуцька. - С .136-142.
Гура, Т. В. Психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів-електромашинобудівників НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура. - С .143-149.
Середа, Н. В. Формування риторичної компетентності в педагогіці вищої школи / Н. В. Середа. - С .149-154.
Квасник, О. В. Педагогічні технології формування соціокультурної компетентності у майбутніх інженерів / О. В. Квасник. - С .154-160.
Кожевникова, Л. Кредитно-модульна система - європейський критерій оцінки знань самостійної роботи студентів з дисципліни "Фізичне виховання" / Л. Кожевникова, Н. І. Вертелецька. - С .160-164.
Мірошніченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм з природознавчих дисциплін у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошніченко. - С .165-169.
Чугуєва, І. Є. Головні елементи моделі професійної підготовки спеціалістів з комп'ютерних технологій / І. Є. Чугуєва. - С .170-175.
Куліш, О. О. Освітня діяльність земств Херсонської губернії у забезпеченні безперервності жіночої освіти (II половина XIX ст. - початок ХХ ст.) / О. О. Куліш. - С .176-186.
Соловйов, В. А. Змыст та структура педагогічної діяльності керівника музичного колективу / В. А. Соловйов. - С .188-194.
Макаренко, О. П. Традиційна музика народів Європи у фаховій підготовці майбутніх учителів художньої культури / О. П. Макаренко. - С .194-200.
Бєдакова, С. В. Празький період творчості Н.Нижанківського / С. В. Бєдакова. - С .200-208.
Левченко, Л. А. Вплив кантового мистецтва України на формування фахової підготовки вчителя музики / Л. А. Левченко, А. В. Левченко. - С .208-212.
Гмиря, С. С. Проблема актуалізації базових знань у процесі вивчення нового матеріалу / С. С. Гмиря. - С .213-220.
Щербак, І. В. Громадянська зрілість як складова готовності студентів до громадянського виховання молодших школярів / І. В. Щербак. - С .221-227.
Рускуліс, М. А. До проблеми комплексного розвитку музичних здібностей студента-піаніста / М. А. Рускуліс. - С .228-234.
Бєлов, С. С. Значення слухомоторного комплексу навичок для активізації практичної роботи викладача-інструменталіста / С. С. Бєлов. - С .234-240.
Ілечко, М. П. Проблеми інтерконтекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів / М. П. Ілечко. - С .241-251.
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Інновації--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Освітні технології,  Соціальні педагоги,  Професійна підготовка--соціальних педагогів,  Підготовка соціальних педагогів,  Контроль знань--студентів,  Післядипломна освіта,  Навчальні посібники--віртуальні,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Інформаційні технології--в освіті,  Професійна підготовка--менеджерів,  Підготовка менеджерів,  Менеджер,  Навчання молодших школярів,  Виховання школярів--молодших,  Навчання--особистісно-орієнтоване,  Інформаційна культура--молодших школярів,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Розвиток мовлення,  Фізичне виховання--молодших школярів,  Виховання--фізичне,  Здоровий спосіб життя--школярів,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Соціокультурна компетенція,  Оцінка знань--студентів,  Оцінка знань--кредитно-модульна,  Музична освіта,  Освіта--музична,  Вчитель музики,  Вчитель художньої культури,  Професійна підготовка--вчителів,  Підготовка вчителя,  Громадянське виховання--студентів,  виховання--громадянське,  Музичні здібності,  Здібності--музичні,  Викладання музики,  Методика викладання музики,  Миколаївщина--освіта,  Книги миколаївських видавництв

Доп.точки доступа:
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.5
В 31


   
    Вересень [Текст] : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. № 3-4(52-53) 2010 / ред. А. М. Старєва. - Миколаїв : МОІППО, 2010. - 128 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Старєва, А. М. Формування предметно-методичної компетентності вчителя в умовах підготовки та підвищення кваліфікації вчителя / А. М. Старєва. - С .3-13. - Библиогр.: с. 12-13.
Бургун, І. В. Цілі ті зміст компетентнісної освіти / І. В. Бургун. - С .14-21. - Библиогр.: с. 21.
Нор, К. Ф. Способи розвитку рефлексії в учнів початкових класів / К. Ф. Нор, Ю. О. Бабаян. - С .21-26. - Библиогр.: с. 26.
Аристова, Л. С. Художня культура як засіб формування у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва / Л. С. Аристова. - С .26-32. - Библиогр.: с. 32.
Забродська, Л. М. Принципи формування змісту навчального матеріалу з інформатики для класів інформаційно-технологічного профілю / Л. М. Забродська. - С .32-45.
Денищич, Т. А. Методи формування мовно-комунікативних умінь і навичок майбутніх фахівців з політології / Т. А. Денищич. - С .45-53. - Библиогр.: с. 52-53.
Шиянюк, Л. В. Формування професійно-комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей / Л. В. Шиянюк. - С .53-63. - Библиогр.: с. 62-63.
Бабійчук, В. Г. Дистанційна форма підвищення кваліфікації: структура, зміст і забезпечення / В. Г. Бабійчук. - С .63-75. - Библиогр.: с. 74-75.
Морозова, М. Е. Окремі напрями управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти / М. Е. Морозова. - С .75-81. - Библиогр.: с. 80-81.
Кулешова, О. А. Організаційно-педагогічні умови вибору методів отримання інформації для моніторингового дослідження / О. А. Кулешова. - С .81-93. - Библиогр.: с. 92-93.
Мукан, Л. В. Досвід застосування мультимедійних технологій на заняттях хімії / Л. В. Мукан. - С .93-99. - Библиогр.: с. 99.
Шуляр, В. І. Психолого-дидактичні основи сучасного уроку української літератури (стаття перша) / В. І. Шуляр. - С .100-106. - Библиогр.: с. 105-106.
Котик, Т. М. Багатокомпонентність поняття "духовність" в аспекті її виховання у дітей дошкільного й молодшого шкільного віку / Т. М. Котик. - С .106-109. - Библиогр.: с. 109.
Луцан, Н. І. Формування особистості дитини засобами родинного виховання / Н. І. Луцан. - С .109-112.
Литвиненко, О. М. Організація виховного процесу в жіночих середніх навчальних закладах Херсонської губернії (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / О. М. Литвиненко. - С .112-118. - Библиогр.: с. 117-118.
Шуляк, С. О. Ігрова діяльність як форма бібліотечного обслуговування читачів у дитячих бібліотеках (50-80-ті рр. ХХ ст.) / С. О. Шуляк. - С .118-122. - Библиогр.: с. 121-122.
Халамендик, В. Д. Світлий і творчий шлях Н.Л. Коломінського / В. Д. Халамендик. - С .122-126. - Библиогр.: с. 126.
ББК 74.5

Рубрики: Компетентність вчителя,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Компетентнісна освіта,  Освіта--компетентнісна,  Школярі--молодші,  Рефлексія учнів,  Художня культура,  Естетичне виховання--учнів,  Виховання--естетичне,  Мовно-комунікативні навички,  Комунікативні навички,  Професійно-комунікативна компетентність студентів,  Комунікативна компетентність студентів,  Підготовка політологів,  Підготовка технічних фахівців,  Підвищення кваліфікації--дистанційна,  Післядипломна освіта,  Освіта--післядипломна,  Мультимедійні технології--в освіті,  Мультимедійні технології--викладання хімії,  Методика викладання хімії,  Викладання хімії,  Уроки літератури,  Дошкільне виховання,  Виховання--дошкільне,  Духовність учнів--молодшик,  Духовність дошкільників,  Родинне виховання,  Сімейне виховання,  Виховання--родинне,  Виховання--сімейне,  Формування особистості дитини,  Особистість дитини--формування,  Виховання--історія,  Історія виховання,  Бібліотечне обслуговування--дітей,  Дитячі бібліотеки--обслуговування,  Бібліотеки--дитячі,  Ігрова діяльність--в бібліотеках,  Бібліотечна справа--обслуговування
   Херсон, місто (Україна)--освіта

Доп.точки доступа:
Старєва, А.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.0я5
Н 34


   
    Наукові праці [Текст] : науково-методичний журнал. Т. 158. Педагогогіка. Вип. 146 / ред. Л. П. Клименко [и др.]. - Миколаїв : ЧДУ ім. Петра Могили, 2011. - 128 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Сисоєва, С. О. Інтерактивне навчання дорослих післядипломної педагогічної освіти / С. О. Сисоєва. - С .5-10
Ковальчук, в. В. Методологічне обгрунтування зближення природничих і гуманітарних наук / в. В. Ковальчук, М. І. Паньков. - С .11-17
Мачинська, Н. І. Впровадження ігрових технологій навчання у практику підготовки майбутніх магістрів / Н. І. Мачинська. - С .18-22
Клименко, Л. О. Формування енергозберігаючих компетентностей учителів та учнів / Л. О. Клименко. - С .23-27
Фатєєва, Д. М. Ділова гра як засіб підготовки майбутніх політологів до міжкультурного спілкування / Д. М. Фатєєва. - С .28-31
Денищич, Т. А. Роль інтерактивних методів і прийомів навчання в удосконаленні комунікативних умінь і навичок майбутніх політологів / Т. А. Денищич. - С .32-37
Яремчук, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. М. Яремчук. - С .38-41
Базарова, К. В. Культура ділових відносин молодших спеціалістів як запорука взаєморозуміння і співпраці / К. В. Базарова. - С .42-44
Фідірко, М. О. Розвиток швидкості учнів середніх класів шляхом впровадження оригінальних домашніх завдань / М. О. Фідірко. - С .45-48
Ковальчук, В. В. Метод аналогії та порівняння у фундаментальних науках / В. В. Ковальчук, А. М. Клименко, Т. М. Возна. - С .49-53
Гришкова, Р. О. Модернізація іншомовної підготовки студентів-нефілологічних спеціальностей у контексті євроінтеграції / Р. О. Гришкова. - С .55-58
Матерньяк, М. Підхід "Сюжетна лінія" як творча співпраця вчителя-учня у процесі раннього вивчення іноземних мов / М. Матерньяк. - С .59-64
Ганніченко, Т. А. Програма формування комунікативної компетенції майбутніх аграріїв у процесі їх мовної освіти / Т. А. Ганніченко. - С .65-69
Кіршова, О. В. Психологічні передумови підготовки магістрантів до навчання іноземної мови на основі професійно орієнтованих проектів / О. В. Кіршова. - С .70-74
Гончарук, Ю. В. Основні підходи до визначення змісту іншомовної освіти у ВНЗ України / Ю. В. Гончарук. - С .75-82
Козакевич, О. О. Використання інформаційних технологій для професійного розвитку студентів-нефілологів / О. О. Козакевич. - С .83-87
Мелінчук, Н. В. Роль стилістичних засобів у романі Е.Т.А. Гофмана "Эликсир сатаны" та збереження їх у перекладі: метличний аспект / Н. В. Мелінчук. - С .88-92
Мироненко, В. В. Азбука І.П. Деракачова як педагогічна система навчання в початковій школі / В. В. Мироненко. - С .93-95
Онощенко, А. О. Формування лексичної компетенції майбутнх політологів / А. О. Онощенко. - С .96-99
Савич, Н. В. Диференційований підїід у навчанні майбутніх студентів-філологів: сутність та принципи / Н. В. Савич. - С .100-104
Чуєнко, В. Л. Самоконтроль у навчанні іноземної мови / В. Л. Чуєнко. - С .105-109
Швець, М. М. Кейс-стаді як інтерактивна технологія навчання іноземної мови студентів факультету комп'ютерних наук / М. М. Швець. - С .110-113
Матвєєва, К. С. Спецфіка навичок володіння діловою англійською мовою / К. С. Матвєєва. - С .114-117
Горкуша, Є. В. Проект моделі Центру для студентів з вадами зори "Інклюзія" / Є. В. Горкуша. - С .119-123
ГРНТИ
ББК 74.0я5

Рубрики: Післядипломна освіта,  Освіта--післядипломна,  Освітні технології--ігрові,  Технології навчання--ігрові,  Компетентність вчителя,  Міжкультурне спілкування,  Ділові ігри,  Освітні технології--інтерактивні,  Технології навчання--інтерактивні,  Інформаційно-комунікативні технології--в освіті,  Самостійна робота--студентів,  Метод аналогії,  Метод порівняння,  Домашні завдання--для учнів,  Методика викладання іноземних мов,  Викладання іноземних мов,  Навчання іноземним мовам,  Диференційоване навчання--студентів,  Студенти з вадами зору,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа:
Клименко, Л.П. \ред.\
Мещанінов, О.П. \ред.\
Багмет, М.О. \ред.\
Горлачук, В.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей