Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (28)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Менеджмент освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-21 
1.
74.00я73
В 64


    Вознюк, Т. Г.
    Менеджмент навчально-виховного процесу [Текст] : навчально-метод. посібник для вузів / Т.Г.Вознюк. - К. : Здоров'я, 2002. - 128 с. - ISBN 5-311-01255-2 : 13.20 грн.
ББК 74.00я73 + 65.050.2я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Менеджмент--педагогічний,  Педагогічний менеджмент,  Навчальний процес,  Виховний процес,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
377.07
М 48


    Мельніченко, В. В.
    Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним навчальним закладом сільськогосподарського профілю [Текст] : монографія / В.В. Мельніченко. - Миколаїв : Видавництво ПСІ КСУ ; Миколаїв : Іліон, 2004. - 306 с. - ISBN 966-8146-10-7 (в опр.) : 15.00 грн.
Примечания об особенностях:
Экз. 241180 : Автограф від В.В. Мельніченка для В.С. Лоскутнікова.
Пометки автора: Віталію Сергійовичу - другу, колезі, керівнику, однодумцю - Людині з Великої Літери з повагою - автор. 16.11.05
ГРНТИ
УДК
ББК 74.56

Рубрики: Професійно-технічні навчальні заклади,  Освіта--професійна,  Вища освіта--України,  Організація освіти,  Навчальні заклади--сільськогосподарські,  Навчальні заклади--професійно-технічні,  Управління освітою,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Менеджмент освіти,  Професійно-технічна освіта,  Вищі навчальні заклади--професійно-технічні,  Автографи для Лоскутнікова В.С.,  Книги з приватної бібліотеки Лоскутнікова Віталія Сергійовича
Доп.точки доступа
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.58я73
С 44


    Скороходов, В. А.
    Менеджмент вищої школи [Текст] : навч. посібник для вузів / В.А. Скороходов. - Миколаїв : КСУ, 2003. - 355 с. - ISBN 966-96234-2-1 (в опр.) : 25.00 грн.
    Содержание:
Менеджмент як наука, система, процес . - С .11
Сутність менеджменту. Феномен керівництва . - С .12
Зміст та особливості управлінської діяльності . - С .53
Методика вивчення і основні методи оцінки якостей особистості керівника . - С .94
Теоретичні та організаційно-методичні основи менеджменту вищої школи . - С .117
Стан вищої освіти в Україні . - С .118
Завдання, структура та управління вищим навчальним закладом . - С .130
Керівник вищого навчального закладу - менеджер персоналу. Організаційно-етична культура керівника . - С .147
Науково-педагогічний колектив як головний суб'єкт управління у вищій школі . - С .159
Студенти: психолого-педагогічні проблеми адатації у вищому навчальному закладі . - С .176
Вдосконалення організації навчання та виховання у вищій школі . - С .221
Формування та вдосконалення педагогічної майстерності і культури викладача вищої школи . - С .222
Впровадження сучасних технологій навчання - головне спрямування модернізації освіти . - С .245
Організація технічного оснащення навчального процесу . - С .266
Організація самостійної роботи студентів і шляхи підвищення її ефективності . - С .283
Національно-патріотичне виховання студентів . - С .311
ГРНТИ
ББК 74.58я73 + 65.050.24я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Педагогічний менеджмент,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Вища освіта,  Управління освітою,  Студенти,  Науково-педагогічний колектив,  Педагогічна майстерність,  Майстерність--педагогічна,  Технології--педагогічні,  Технології навчання,  Педагогічні технології,  Навчальний процес,  Патріотичне виховання студентів,  Національно-патріотичне виховання,  Виховання--патріотичне,  Виховання--національно-патріотичне,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Бібліотека КСУ,  Удосконалення організації навчання,  Удосконалення організації виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.4я73
К21


    Карамушка, Л. М.
    Психологія освітнього менеджменту [Текст] : Навч. посібник для вузів / Л.М. Карамушка. - К. : Либідь, 2004. - 423 с. - ISBN 966-06-0342-8 (в опр.) : 27.50 грн.
ГРНТИ
ББК 88.4я73 + 74.04(4Укр) + 65.050.24я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Освітній менеджмент,  Психологія менеджменту,  Менеджмент організації,  Менеджмент організації--зарубіжних країн,  Управління освітою,  Працівники освіти,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Психологія--практична,  Практична психологія,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.56я73
М 48


    Мельніченко, В. В.
    Особливості менеджменту у професійно-технічній освіті [Текст] : навч. посібник для вузів / В.В. Мельніченко. - Миколаїв : КВІТ, 2006. - 240 с. - (в опр.) : 10.00 грн., 20.00 грн.
Примечания об особенностях:
Номінація "Краще учбове видання і підручники" (2006)
ГРНТИ
ББК 74.56я73 + 74.04я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Вища освіта,  Освіта--професійна,  Професійно-технічна освіта,  Вищі навчальні заклади--професійно-технічні,  Навчальні заклади--професійно-технічні,  Професійно-технічні навчальні заклади,  Управління освітою,  Соціологічні дослідження в вузах,  навчальна література,  Книги миколаївських видавництв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.4
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : науково-методичний збірник : спеціальний випуск : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Модернізація вищої освіти України: історія, досвід, перспективи". 09-11 листопада 2004 р. / ред. В. О. Зайчук. - К. ; Миколаїв : Науково-методичний центр вищої освіти, 2005. - 222 с. - 3.00 грн.
    Содержание:
Гуржий, А. Н. Сучасний стан та проблеми вищої освіти в Україні / А. Н. Гуржий. - С .3-10.
Левківський, К. М. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес / К. М. Левківський. - С .12-23.
Романовський, Г. Ф. Кредитно-модульна система: науково-методичний аспект та перспективи / Г. Ф. Романовський, О. М. Дубовий. - С .23-25.
Пєхота, О. М. Акмеологічні основи післядипломної освіти / О. М. Пєхота. - С .25-32.
Потай, І. Ю. Вплив кредитно-модульної системи організації навчального процесу на успішність студентів старших курсів / І. Ю. Потай, С. В. Драган. - С .33-36.
Жигуліна, С. І. Впровадження кредитно-модульної системи в процес викладення професійно-орієнтованих та вибіркових дисциплін / С. І. Жигуліна. - С .37-40.
Скороходов, В. А. Менеджмент в системі освіти - поєднання науки та мистецтва / В. А. Скороходов, І. М. Стариков. - С .40-44.
Долгальова, О. В. Удосконалення менеджмент-освіти в світі концепцій Болонського процесу / О. В. Долгальова. - С .44-48.
Дорофієнко, В. В. Проблеми та шляхи реформування ВНЗ України в контексті Болонського процесу / В. В. Дорофієнко, Н. С. Лєтніков. - С .48-51.
Ханстантинов, В. О. Деякі проблеми трансформації системи вищої освіти України в контексті Болонського процесу / В. О. Ханстантинов. - С .52-54.
Нагорний, М. О. Ступенева освіта: досвід та переваги / М. О. Нагорний, В. А. Скороходов, І. Ю. Биков. - С .54-57.
Васильєв, О. М. Удосконалення безперервної ступеневої військової освіти в умовах реформування Збройних сил України / О. М. Васильєв. - С .58-62.
Валецька, О. В. Проблема працевлаштування випускників ВНЗ та перспектива її рішення у зв’язку з переходом до Болонської системи / О. В. Валецька. - С .62-68.
Головченко, Г. А. Дидактичний інформаційний простір - найсучасніша педагогічна технологія підготовки бакалаврів з інформаційної діяльності / Г. А. Головченко. - С .70-77.
Скороходов, В. А. Новітні технології у викладенні курсу "Управління персоналом" / В. А. Скороходов. - С .78-81.
Рябенький, В. М. Програмні засоби тестування і самотестування студентів з технічних дисциплін / В. М. Рябенький, В. С. Буряк, Л. В. Солобуто. - С .81-84.
Мєщанінов, О. П. Методологія оцінки розвитку університетської освіти / О. П. Мєщанінов. - С .85-92.
Баріхашвілі, І. І. Особливості підготовки вчителя-філолога на сучасному етапі / І. І. Баріхашвілі. - С .93-97.
Демченко, Л. А. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів / Л. А. Демченко. - С .97-99.
Казанжи, І. В. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховної роботи в контексті нової освітньої парадигми / І. В. Казанжи. - С .100-104.
Батьковець, Г. А. Вдосконалення професійної підготовки менеджерів на основі інтегративного підходу / Г. А. Батьковець, Н. О. Макухіна. - С .104-107.
Жирнов, М. В. Перспективи розвитку спеціальності "Інформаційні системи в менеджменті" в Південнослов’янському інституті КСУ / М. В. Жирнов. - С .108-111.
Старєва, А. М. Підготовка викладача вищої школи до роботи в особистісно орієнтованому освітньому середовищі / А. М. Старєва. - С .112-118.
Самойленко, О. М. Розвиток дистанційних технологій в Миколаївському державному університеті імені В.О.Сухомлинського / О. М. Самойленко. - С .118-121.
Кардаш, І. М. Значення спадщини О.О.Потебні у лінгводидактичній підготовці майбутніх учителів / І. М. Кардаш. - С .122-126.
Акопян, В. Г. Формування морально-етичних цінностей підприємців в трансформаційному суспільстві / В. Г. Акопян. - С .128-133.
Вашкевич, В. М. Соціальні, світоглядні та політичні функції історичної свідомості студентської молоді / В. М. Вашкевич. - С .134-139.
Сергієнко, Л. П. Психогенетика: сучасне уявлення про зміст і впровадження в навчальний процес підготовки психологів / Л. П. Сергієнко. - С .139-146.
Дмитрієва, Т. Формування особистості студентів ВНЗ у позанавчальній діяльності / Т. Дмитрієва, О. Г. Бідніченко. - С .146-150.
Щукін, Є. О. Психодіагностика професійної спрямованості студентів (за матеріалами соціально-психологічного дослідження) / Є. О. Щукін, І. Є. Чугуєва. - С .151-160.
Середа, І. В. Особливості самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету / І. В. Середа. - С .161-165.
Яблонко, В. Я. Дослідження динаміки розвитку професійного спрямування особистості студентів-психологів / В. Я. Яблонко. - С .165-171.
Руда, Н. Л. Врахування мотиваційних теорій як основа ефективного навчання / Н. Л. Руда. - С .171-176.
Хозраткулова, І. А. Рефлексивна готовність студентів-психологів до навчання / І. А. Хозраткулова. - С .177-181.
Хозраткулова, І. А. Фактор насилля у сімейному виховання як соціальна проблема / І. А. Хозраткулова. - С .181-188.
Соболєв, В. Г. Формування шлюбно-сімейних уявлень у молоді в системі вищої освіти / В. Г. Соболєв, Т. Ю. Романюк. - С .188-192.
Тазарачева, Г. М. Проблеми ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів в Україні / Г. М. Тазарачева. - С .193-198.
Гарбар, Г. А. Дослідження проблеми самостійної підготовки студентів: теорія питання / Г. А. Гарбар. - С .199-206.
Самсонова, С. В. Дослідження ціннісних орієнтацій працівників митниці / С. В. Самсонова. - С .206-218.
ГРНТИ
ББК 74.202.4

Рубрики: Освітні технології,  Технології--освітні,  Вища освіта,  Реформи--освітні,  Освітні реформи,  Реформування освіти,  Болонський процес,  Післядипломна освіта,  Освітній менеджмент,  Менеджмент освіти,  Ступенева освіта,  Працевлаштування--молоді,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Вчителі,  Освіта--в Миколаєві,  Студенти,  Психогенетика,  Самовиховання,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Насильство у сім'ї,  Шлюбно-сімейні відносини,  Соціальна реабілітація--дітей-інвалідів,  Реабілітація--дітей-інвалідів,  Діти-інваліди,  Ціннісні орієнтації,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Зайчук, В.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.56я73
М 48


    Мельніченко, В. В.
    Особливості менеджменту у професійно-технічній освіті [Текст] : навч. посібник для вузів / В.В. Мельніченко. - Миколаїв : КВІТ, 2006. - 242 с. - ISBN 966-96397-3-5 (в опр.) : 20.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.56я73 + 74.04я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Вища освіта,  Освіта--професійна,  Професійно-технічна освіта,  Професійно-технічні навчальні заклади,  Навчальні заклади--професійно-технічні,  Вищі навчальні заклади--професійно-технічні,  Управління освітою,  Організація освіти,  Соціологічні дослідження в вузах,  навчальна література,  Книги миколаївських видавництв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.04(4Укр-4Мик)
В 25


    Вдовиченко, Р. П.
    Система організаційно-педагогічної діяльності міського управління освіти з підвищення компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : монографія / Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна, В. Д. Чайка. - К. ; Миколаїв : Видавництво "Іліон", 2007. - 532 с. + 12 л. іл. - ISBN 978-966-8146-96-1 (в опр.) : 20.00 грн.
    Содержание:
Характеристика освітнього простору міста Миколаєва . - С .17-81.
Управлінська компетентність керівників загальноосвітніх навчальних закладів як проблема педагогічної теорії і практики . - С .81-168.
Теоретичні основи управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .168-231.
Організаційно-педагогічні основи діяльності міського управління освіти з підвищення рівня управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .231-426.
Експериментальна перевірка моделі системи організаційно-педагогічної діяльності міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .426-492.
ББК 74.04(4Укр-4Мик)

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Миколаєві,  Освіта--дошкільна,  Освіта--загальносередня,  Дошкільна освіта--в Миколаєві,  Освіта--позашкільна,  Позашкільна освіта--в Миколаєві,  Менеджмент освіти,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Міське управління освіти--Миколаїв,  Компетентність освітня,  Система освіти--в миколаєві,  Управління освітою--в миколаєві
Доп.точки доступа
Калініна, Л.М.
Чайка, В.Д.
Калініна, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Головньова, І. В.
    Актуальні напрями застосування нового підходу в менеджменті в освітній сфері [Текст] / І.В.Головньова // Педагогіка і психологія. - 2002. - № 3. - С. 53-59.
ББК 74.58(4Укр) + 65.050 + 74.04(4Укр)

Рубрики: менеджмент освіти,  Освіта--організація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-21 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей