Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=П23/2011/3<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Назарова, Н. М.
    К проблеме разработки теоретических и методологических основ образовательной интеграции [Текст] / Н. М. Назарова // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 5-10
ББК 74.3

Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормированные):
інтеграція -- свобода вибору -- філософія інклюзії -- методологія інклюзії -- гуманна педагогіка -- аутопоезіс

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Корепанова, И. А.
    Общение и деятельность - два основания для проектирования интегративных (инклюзивных) пространств [Текст] / И. А. Корепанова // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 12-17
ББК 74.3(4Нім)

Рубрики: Інклюзивна освіта--Німеччина
Кл.слова (ненормированные):
інтегрована освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Зарецкий, В. К.
    О возможности индивидуализации образовательного процесса на основе рефлексивно-деятельностного подхода в инклюзивной практике [Текст] / В. К. Зарецкий, М. М. Гордон // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 19-25
ББК 74.3

Рубрики: Інклюзивна освіта--рефлексивно-діяльнісний підхід
Кл.слова (ненормированные):
індивідуалізація навчання -- діти-інваліди -- проблемна ситуація -- суб'єктна позиція дитини
Доп.точки доступа
Гордон, М.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Суворов, А. В.
    Инклюзивное образование и личностная инклюзия [Текст] / А. В. Суворов // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 27-31
ББК 74.3

Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормированные):
домашнє навчання -- спільна педагогіка -- особистісна інклюзія (інтеграція)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Алехина, С. В.
    Сравнительный анализ профессиональной позиции учителя в разных формах обучения [Текст] / С. В. Алехина, С. М. Дмитриева // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 32-39
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--професійна позиція--форми навчання
Кл.слова (ненормированные):
фронтальна форма навчання -- індивідуальна форма навчання -- пріоритети цінностей -- самооцінка -- індекс авторитаризму -- умови навчання
Доп.точки доступа
Дмитриева, С.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Иттерстад, Г.
    Инклюзия - что означает понятие, и с какими проблемами сталкивается норвежская школа, претворяя его в жизнь? [Текст] / Г. Иттерстад // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 41-48
ББК 74.3(4Нор)

Рубрики: Інклюзивна освіта--Норвегія
Кл.слова (ненормированные):
сегрегація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Семаго, М. М.
    Определение образовательного маршрута ребенка с ОВЗ на психолого-медико-педагогической комиссии ресурсного центра по развитию инклюзивного образования [Текст] / М. М. Семаго, Н. Я. Семаго, И. Е. Аверина // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 50-57
ББК 74.3

Рубрики: Інклюзивна освіта--освітній маршрут,  Психолого-медико-педагогічна комісія
Кл.слова (ненормированные):
інклюзивний простір
Доп.точки доступа
Семаго, Н.Я.
Аверина, И.Е.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Вачков, И. В.
    Модель формирования позитивного отношения к младшим школьникам с ограниченными возможностями здоровья у их сверстников [Текст] / И. В. Вачков // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 59-64
ББК 74.3

Рубрики: Діти--обмежені можливості здоров'я--стосунки--однолітки
Кл.слова (ненормированные):
позитивне відношення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


   
    "Лаборатория Леонардо": образовательная программа для академически неуспевающих детей с одаренностью в области визуально-пространственных способностей // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 66-78
ББК 88.8

Рубрики: Обдаровані діти--навчання--неуспішність
Кл.слова (ненормированные):
труднощі навчання -- академічна неуспішність -- організаційні навички -- "дважди здібні" діти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Леонтьев, Д. А.
    Специфика ресурсов и механизмов психологической устойчивости студентов с ОВЗ в условиях инклюзивного образования [Текст] / Д. А. Леонтьев, Л. А. Александрова, А. А. Лебедева // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 80-92
ББК 74.3 + 74.584

Рубрики: Інклюзивна освіта--вища,  Студенти--інваліди--стійкість--психологічна
Кл.слова (ненормированные):
інклюзивна освіта -- психологічна стійкість -- особистісні ресурси -- копінги
Доп.точки доступа
Александрова, Л.А.
Лебедева, А.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Романова, А. А.
    Нейропсихологический анализ составления рассказов детьми с аутентическими расстройствами и трудностями обучения: особенности смысловой организации [Текст] / А. А. Романова // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 95-103
ББК 74.39

Рубрики: Аутизм--дитячий--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормированные):
інклюзивна освіта -- аутичні розлади -- труднощі навчання -- нейропсихологія -- прагматична організація мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Хорошева, Е. В.
    Личностные ресурсы родителя ребенка, посещающего инклюзивную группу ДОУ [Текст] / Е. В. Хорошева // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 106-112
ББК 88.56

Рубрики: Сімейна психологія--батьки--діти з обмеженими можливостями
Кл.слова (ненормированные):
особистісні ресурси -- життєстійкість -- стратегія совладання -- стрес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Ливенцева, Н. А.
    Обзор современных зарубежных исследований по проблемам инклюзивного образования [Текст] / Н. А. Ливенцева // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 114-120
ББК 74.3

Рубрики: Інклюзивна освіта--дослідження--зарубіжні країни

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Милёхин, А. В.
    Актуальные проблемы социализации старшеклассников в образовательном учреждении [Текст] / А. В. Милёхин // Психологическая наука и образование. - 2011. - N 3. - С. 122-127
ББК 74.268.8 + 74.6

Рубрики: Психологія--викладання--соціалізація,  Соціалізація--старшокласники,  Старшокласники--соціалізація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей