Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Методологія педагогіки<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Арламов, А. А.
    Проблемы методологии педагогики: постнеоклассический период [Текст] / А. А. Арламов, Р. В. Почтер // Педагогика. - 2008. - N 5. - С. 98-104. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74в

Рубрики: Методологія педагогіки
Доп.точки доступа
Почтер, Р.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Зязюн, Лариса Іванівна.
    Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освітній системі України [Текст] / Л. І. Зязюн // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 65-74. - Бібліогр. : 14 назв.
ББК 74в

Рубрики: Методологія педагогіки,  Педагогіка виховання
Кл.слова (ненормированные):
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ -- ПРОГРАМУВАННЯ ВИХОВАННЯ -- ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНЕ ПРОГРАМУВАННЯ
Аннотация: Досліджуються умови і можливості реалізації ідеї та проектів виховання молоді, що навчається, як цілісного соціально-культурного процесу, що його координують і педагогічно підтримують у загальнонаціональному масштабі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Щербакова, Ірина.
    Теоретико-методологічні аспекти дослідження духовної кризи особистості [Текст] / І. Щербакова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 4. - С. 76-80. - Бібліогр. : 4 назв.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія освіти,  Методологія педагогіки,  Ідеали виховання
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНІСТЬ -- ОСОБИСТІСТЬ -- ДУХОВНА КРИЗА
Аннотация: Стаття присвячена аналізу теоретико-методологічної бази дослідження духовної кризи особистості. Насамперед подаються теоретичні аспекти осмислення етимологічного і сутнісного змісту та методологічних засад дослідження категорій духовність, особистість, духовна криза особистості.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Филонов, Г. Н.
    К вопросу о взаимодействии фундаментальной и прикладной науки [Текст] / Г. Н. Филонов, Л. В. Суходольская-Кулешова // Педагогика. - 2009. - N 10. - С. 3-7. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74в

Рубрики: Методологія педагогіки,  Фундаментальна освіта--прикладна освіта--взаємодія
Доп.точки доступа
Суходольская-Кулешова, Л.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Коршунова, Н. Л.
    Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем [Текст] / Н. Л. Коршунова // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74в

Рубрики: Методологія педагогіки
Кл.слова (ненормированные):
класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- методологія педагогіки
Аннотация: В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической и от нее к постнеклассической научной рациональности. Выявлены эволюционные характеристики определений понятия методологии педагогики, даваемых в различные периоды различными авторами. Работа будет полезна аспирантам, соискателям, научным работникам, интересующимся проблемами методологии педагогики.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей