Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=методологія педагогіки<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 6
Зміст:
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип науковості, гуманізація освіти, професійність педагога
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: класична наукова раціональність, некласична наукова раціональність, методологія педагогіки
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: образ наукового знання, принцип науковості, проблемно-гіпотетичне знання
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: регулятивність освіти, функції психики особистості, регулятивна компетентність
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки / Г. Л. Ильин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: множинність педагогічних теорій, картезіанська наука, проектне пізнання
Ермаков, Д. С. Образование устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков. - С.4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: стійкий розвиток
Давыдова, Н. Н. Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Федоров. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: творчий процес, самоорганізація, науково-освітня мережа
Киселев, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов. - С.55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітні стандарти, варіативність шкільної освіти, освітній ценз
Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, дошкільна освіта, методологічний підхід
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ - ХХI в. / А. Н. Ходусов. - С.83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: генезис, менталітет, соціальний ідеал
Факторович, А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович. - С.89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: якість освіти, сучасний студент, викладач вузу
Змеева, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеева. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійно-орієнтоване навчання, міжкультурна ділова комунікація, андрагогічні принципи навчання
Колпачев, В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискусии конца 50-х гг. ХIХ в. / В. В. Колпачев, Н. К. Маяцкая. - С.104-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації вчительства, загальнопедагогічна дискусія, педагогічне суспільство
Помелов, В. Б. Просветительско-педагогическая деятельность В.В. Радлова / В. Б. Помелов. - С.112-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: лінгвіст, музей антропології, Вятська губернія
Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина. - С.119-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: антропологія, метод виховання, максими
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 9
Зміст:
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: здоровий глузд навчання, наукова діяльність учня, об'єктивність особистості учня
Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: методологія педагогіки, педагогічні поняття, наукові знання
Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХI в. / Н. Л. Мишатина. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: парадигма освіти, філософські тексти, мовний розвиток учнів
Мартиросян, Б. П. Центры инновационного развития Российской академии образования / Б. П. Мартиросян, Н. Е. Рубцова, И. А. Шаповалова. - С.29-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: Російська академія освіти, метод експертних оцінок, педагогічна інноватика
Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: пошукова активність дитини, пізнавальні інтереси учня, тренінг дослідницьких здібностей
Еровенко, В. А. Онтология понимания элементарной математики и формирование интеллекта / В. А. Еровенко. - С.46-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: філософія математичної освіти, онтологія поняття, когнітивний інтелект
Ларионова, С. О. Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова. - С.53-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: девіантна поведінка, арттерапія, затримка психічного розвитку
Омаров, О. А. Факторы усиления экстремального настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева. - С.59-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: молодь, тероризм, полікультурний регіон
Репринцева, Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева. - С.63-69
 л.слова: терористичний акт, соціокультурна ситуація, дитячо-батьківські відносини
Бордовская, Н. В. Педагогические условия эффективности исследовательской деятельности студентов / Н. В. Бордовская. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність, науково-освітнє середовище, педагогічні умови
Инклюзивное образование: ожидания и реалии. - С.78-108
Марчукова, С. М. Идея пансофийности в педагогических трудах Я.А. Коменского: перспективы нового осмысления пансофии / С. М. Марчукова. - С.109-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: пансофія, коменіологія, ідея пансофійності
Пальчук, М. И. Дистанционное обучение в Украине: практический опыт / М. И. Пальчук. - С.114-119. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: дистанційне навчання, інформаційно-комунікативні технології, електронне освітнє середовище
К 65-летию В.С. Собкина. - С.124-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Богуславський, М.
    Моделювання процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ століття [Текст] / М. Богуславський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2009. - № 3. - С. 2-10
ББК 74.03(4Укр)6

Рубрики: Педагогіка--моделювання--Україна, ХХ ст.
Кл.слова (ненормированные):
наука -- методологія науки -- педагогіка -- розвиток педагогіки -- методологія педагогіки -- освіта -- історія освіти -- моделювання освіти -- дискурс -- історико-педагогічний дискурс -- дискретність освіти -- історіософія освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Азарова, С.
    Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних учених [Текст] / С. Азарова // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74в4

Рубрики: Освіта--неформальна,  Наукові дослідження--"неформальна освіта"
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- неформальна освіта -- педагогіка -- методологія педагогіки -- академічні дискусії -- концепція неформальної освіти -- дефініція неформальної освіти -- поняття неформальної освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Березівська, Л.
    Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія [Текст] / Л. Березівська // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.03(4Укр)6

Рубрики: Історія освіти України--реформування шкільної освіти, ХХ ст.
Кл.слова (ненормированные):
педагогіка -- методологія педагогіки -- методологія педагогічних досліджень -- шкільна освіта -- реформування шкільної освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Проказа, Олександр.
    Якою має бути педагогіка ХХІ століття? [Текст] : постановка проблеми та питання теорії / О. Проказа // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 4-9
ББК 74

Рубрики: Педагогіка--методологія педагогіки
Кл.слова (ненормированные):
педагогіка -- теорія педагогіки -- методологія педагогіки -- класична педагогіка -- едукологія -- інфоносферна едукологія -- коеволюція -- духовні фундаменти -- система освіти -- інтерактивне навчання
Аннотация: Багатоманітність освітніх проблем у сучасних умовах вимагає міждисциплінарних зв'язків педагогіки з іншими науками, і за таких умов класична педагогіка має трансформуватися в інофоноосферну едукологію. Інноваційні педагогічні технології покликані забезпечити необхідні психолого-педагогічні умови входження тих, хто оволодіває освітою, в загальнокультурний світовий простір, допомогти розв'язати проблему, пов'язану з Болонським процесом.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Прудченко, Інна Іванівна.
    Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання [Текст] / Інна Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 3. - С. 26-32. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74в

Рубрики: Педагогіка--методологія,  Історія педагогіки--методологія,  Педагогіка--наукові дослідження--історико-педагогічні дослідження--феноменологічний підхід,  Педагогіка--методи дослідження--феноменологічний аналіз,  Історико-педагогічні дослідження--феноменологічний метод
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
історія педагогіки -- історико-педагогічне знання -- педагогічне знання -- історико-педагогічні дослідження -- феноменологічний аналіз -- феноменологічний підхід -- феноменологічний метод -- авторська педагогіка -- особистість ученого-педагога -- методологія педагогіки
Аннотация: У статті окреслено проблему науково-методологічної рефлексії історії педагогіки. Подано стислий розгляд феноменологічного підходу як інструментарію історико-педагогічного дослідження. Акцентовано увагу на спрямованості феноменологічного аналізу до виявлення індивідуально-особистісної складової педагогічного знання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Наумов, Б.
    Актуальні проблеми сучасної методології педагогіки [Текст] / Б. Наумов // Педагогічна газета. - 2011. - N 10. - С. 7.
ББК 74в

Рубрики: Педагогіка--методологія
Кл.слова (ненормированные):
методологія педагогіки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Колосюк, Ірина Анатоліївна.
    Філософські проблеми соціально-культурної і педагогічної антропології [Текст] = Философские проблемы социально-культурной и педагогической антропологии / І. А. Колосюк // Гілея: науковий вісник = Гилея: научный вестник = Gileya: scientifi c herald : Збірник наукових праць. - 2010. - Випуск 31. - С. 314-321 . - ISSN 2076-1554

Кл.слова (ненормированные):
гуманістична парадигма -- методологія педагогіки -- філософія освіти
Аннотация: Розглядаються актуальні питання соціально - культурної і педагогічної антропології, їх взаємозв'язок і взаємовплив з урахуванням того, що ці види антропологічних досліджень беруть початок з антропології як природно - наукової дисципліни.
Рассматриваются актуальные вопросы социально - культурной и педагогической антропологии, их взаимосвязь и взаимовлияние с учетом того, что эти виды антропологических исследований своими корнями уходят в антропологию как естественнонаучную дисциплину.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Ільченко, Олена.
    Методологічні основи гендерного виміру освітнього простору: особистісно-соціальний підхід [Текст] / О. Ільченко // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2012. - N 8. - С. 38-41. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74в

Рубрики: Педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
методологія педагогіки -- ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД -- особистісно-соціальний підхід
Аннотация: Проаналізовано дослідницький актив особистісно-соціального підходу як основи гендерного виміру освітнього простору, обгрунтована сутність гендерного підходу в педагогіці.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Коршунова, Н. Л.
    Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем [Текст] / Н. Л. Коршунова // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74в

Рубрики: Методологія педагогіки
Кл.слова (ненормированные):
класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- методологія педагогіки
Аннотация: В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической и от нее к постнеклассической научной рациональности. Выявлены эволюционные характеристики определений понятия методологии педагогики, даваемых в различные периоды различными авторами. Работа будет полезна аспирантам, соискателям, научным работникам, интересующимся проблемами методологии педагогики.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Лызь, Н. А.
    Виды и формы педагогического знания [Текст] / Н. А. Лызь // Педагогика. - 2013. - N 9. - С. 12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.023

Рубрики: Педагогічні знання
Кл.слова (ненормированные):
методологія педагогіки -- педагогічні поняття -- наукові знання
Аннотация: В статье охарактеризованы житейское, практическое и научное педагогическое знание. Рассмотрены основные формы научно-педагогического знания, обозначены актуальные методологические проблемы его развития. Приведен авторский подход к систематизации педагогического знания на основе выделения ракурсов анализа образовательной реальности, форм научного знания и педагогических понятий.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Перминова, Л. М.
    Дидактика: статус, детерминанты развития, теории [Текст] / Л. М. Перминова // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2014. - N 1. - С. 43-47
ББК 74в + 74.02

Рубрики: Філософія освіти--дидактика,  Методологія освіти--дидактика,  дидактика--структура,  Дидактичні теорії--класифікація
Кл.слова (ненормированные):
методологія науки -- методологія педагогіки -- класифікація наук -- гуманітарні знання -- структура -- теорія
Аннотация: В статье с позиций современной философии науки, логики, методологии педагогики обосновывается: 1) место дидактики в сложившейся классификации наук; 2) структура дидактического знания; 3) классификация дидактических теорий.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Филонов, Г. Н.
    Междисциплинарные исследования воспитания: концептуальные основы, влияние на практику [Текст] / Г. Н. Филонов, И. В. Усольцева // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2015. - N 1. - С. 214-223. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.002

Рубрики: Теорія виховання--міждисциплінарність
Кл.слова (ненормированные):
методологія педагогіки -- виховання -- освіта -- міждисциплінарність
Аннотация: В статье рассмотрены актуальность и предпосылки проведения междисциплинарных исследований воспитания с точки зрения динамичного изменения социума, трансформации социального института науки. Ключевыми проблемами выступили сущность междисциплинарности, ее отличие от интеграции в науке, специфика междисциплинарных исследований в области воспитания и социализации, их теоретико-методологические основания, уровни и формы междисциплинарных исследований. Детально проанализированы формы и средства реализации этих исследований для решения насущных задач развития фундаментально-прикладного знания.
Доп.точки доступа:
Усольцева, И.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей