Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (3)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Післядипломна освіта -- педагогічна<.>)
Общее количество найденных документов : 109
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
1.
Обкладинка
74.489.478
У 80


    Устинова, Н.
    Розвиток творчого потенціалу вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти : монографія / Н. Устинова. - Херсон : Грінь Д.С., 2012. - 344 с. - ISBN 978-966-2660-53-1 : 43.00 р.
    Содержание:
Творча діяльність учителя як проблема наукових досліджень . - С .12
Питання розвитку творчості у філософії, психології, педагогіці та акмеології . - С .12
Загальнокультурна компетентність учителя як механізм реалізації його творчого потенціалу . - С .39
Огляд наукової літератури з проблеми дослідження . - С .47
Система післядипломної педагогічної освіти як вагома складова розвитку творчого потенціалу вчителя . - С .67
Характеристика системи післядипломної педагогічної освіти як освітнього середовища . - С .67
Роль системи післядипломної педагогічної освіти в розвитку творчого потенціалу вчителя . - С .84
Функції системи післядипломної педагогічної освіти в процесі розвитку творчого потенціалу вчителя . - С .101
Психолого-педагогічний процес розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної освіти . - С .112
Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти . - С .112
Мотивація креативного (творчого) розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти . - С .120
Формування вмінь учителів здійснювати інноваційну діяльність у процесі післядипломної педагогічної освіти . - С .126
Педагогічні інструменти розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної освіти . - С .142
Критерії визначення творчого потенціалу вчителя в процесі післядипломної освіти . - С .142
Технологічні особливості розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти . - С .171
Закономірності розвитку творчого потенціалу вчителя в процесі професійної діяльності . - С .181
Комплексна програма розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної освіти . - С .193
Мета, завдання та етапи педагогічного експерименту . - С .193
Діагностика вихідного рівня творчого потенціалу вчителів - слухачів курсів підвищення кваліфікації . - С .195
Упровадження моделі розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної освіти (формувальний експеримент) . - С .223
Шляхи та засоби розкриття й розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної освіти (педагогічні рекомендації) . - С .249
ББК 74.489.478

Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагоги,  Післядипломна освіта--педагогічна,  Творчий потенціал вчителя--післядипломна освіта
Аннотация: У монографії вперше визначено та науково обгрунтовано роль післядипломної педагогічної освіти в процесі розвитку творчого потенціалу вчителя, особливості його (процесу) структури, функцій та організації; виокремлено критерії оцінки рівня готовності працівників до творчої професійної діяльності; створено й теоретично обгрунтовано динамічну модель розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти та комплексну програму її практичного втілення.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.489
К 30


   
    Кафедра менеджменту освіти: історія, реалії, перспективи (до 65-річчя від дня заснування Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів) / упоряд.: Є. П. Голобородько, О. Є. Пангушина, Н. В. Слюсаренко. - Херсон : РІПО, 2009. - 40 с. - 8.00 р.
ББК 74.489

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Доп.точки доступа:
Голобородько, Є.П. \упоряд.\
Пангушина, О.Є. \упоряд.\
Слюсаренко, Н.В. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
74.204.2
Н 19


    Назаренко, Вадим Сергійович.
    Професійний успіх педагога як соціально-педагогічна проблема : науково-методичний посібник. Ч.2 / В. С. Назаренко, Л. М. Назаренко, С. Ф. Одайник. - Х. : Видавнича група "Основа", 2015. - 80 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.8). - ISBN 978-617-00-2458-9 : 3.00 р.
ББК 74.204.2 + 74.484.78

Рубрики: Педагог--професійний успіх,  Післядипломна освіта--педагогічна,  Професійне зростання--вчитель
Аннотация: У науково-методичному посібнику обгрунтовано соціальну сутність професійної діяльності педагога, уточнено складові соціальної структури його особистості, охарактеризовано чинники взаємодії закладу післядипломної освіти та регіональної методичної служби як підгрунтя професійного зростання педагогічних і керівних кадрів, теоретично обгрунтовано методику й організаційно-управлінські умови формування готовності педагога до досягнення професійного успіху.

Доп.точки доступа:
Назаренко, Людмила Миколаївна
Одайник, Світлана Федорівна


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.104
Р 49


    Рибалко, Людмила Сергіївна.
    Теоретичні питання розвитку організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти : монографія / Л. С. Рибалко, Р. І. Черновол-Ткаченко , А. В. Яцинік. - Х. : Видавнича група "Основа", 2015. - 112 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.11). - ISBN 978-617-00-2559-3 : 3.00 р.
    Содержание:
Організаційна культура керівників дошкільних навчальних закладів як наукова проблема . - С .6
Компоненти організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів . - С .28
Мотиваційно-ціннісний компонент організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів . - С .31
Знаннєво-діяльнісний компонент організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів . - С .35
Особистісно-регулятивний компонент організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів . - С .40
Розвиток організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти . - С .45
Технологія розвитку організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти . - С .64
ББК 74.104

Рубрики: Керівник дошкільного навчального закладу--організаційна куьтура,  Післядипломна освіта--педагогічна,  Дошкільний заклад--керівництво,  Організаційна культура керівника--ДНЗ
Аннотация: У монографії подано концептуальні підходи, зміст і компоненти, технологію розвитку організаційної культкри керівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Підвищення вимог суспільства до особистості керівника освітньої залузі та недостатній рівень сформованості його організаційної культури зумовлюють особливу актуальність досліджувальної проблеми. Монографію адресовано керівникам і методистам дошкільних навчальних закладів, слухачам системи післядипломної педагогічної освіти.

Доп.точки доступа:
Черновол-Ткаченко , Р.І.
Яцинік, А.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
378.046-021.68
П 32


   
    Підготовка керівника середнього закладу освіти [Текст] : навчальний посібник / ред. Л. І. Даниленко. - Київ : Міленіум, 2004. - 272 с. - ISBN 966-8063-33-3 : 30.00 р.
    Содержание:
Підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу в інституті післядипломної освіти . - С .5
Сучасний стан підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу . - С .5
Концепція цілеспрямованого фахового зростання педагогічних працівників . - С .7
Модернізована структура і зміст навчального плану підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .15
Технологія розробки навчального плану підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .37
Основні форми і методи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .42
Управлінська компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .53
Наукові підходи до визначення змісту управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .53
Теоретична модель професійної компетентності керівника школи та її складові . - С .61
Діагностика управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .77
Розвиток управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .103
Підготовка керівників школи до управління загальноосвітнім навчальним закладом як відкритою соціально-педагогічною системою . - С .103
Підготовка керівників школи до проектної діяльності . - С .113
Підготовка керівників шкіл до адаптивного управління . - С .133
Підготовка керівників шкіл до прийняття управлінського рішення . - С .141
Підготовка керівників до планування роботи школи . - С .164
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до створення і користування системами інформаційного забезпечення . - С .177
Підготовка до фасилітативного керівництва школою . - С .190
Фінансові проблеми освіти у вітчизняній і зарубіжній практиці . - С .198
Фандрайзинг - метод залучення додаткових коштів . - С .221
Економічний розвиток та економічні проблеми освіти в Україні . - С .226
Правова грамотність керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .242
Сучасна науково-методична література з підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів в інститутах післядипломної педагогічної освіти . - С .246
УДК

Рубрики: Управління школою,  Середній навчальний заклад--керівник,  Післядипломна освіта--педагогічна
Аннотация: У навчальному посібнику розкрито концепцію підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в сучасних умовах розвитку системи загальної середньої освіти України, о основу якої покладено системно-функціональний підхід до розуміння сутності управлінської діяльності, технології формування управлінської компетентності, її змісту та структури, організаційних основ підвищення управлінської кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти. У посібнику подано професіограму керівника загального навчального закладу; факторно-критеріальну модель оцінювання рівня його управлінської компетентності; сучасні вимоги до атестації, які дали можливість сформулювати рекомендації щодо підготовки керівника школи до інноваційної, проектно-моделюючої, організаційно-регулюючої, аналітико-оцінної, фінансово-економічної, правової та інших видів діяльності. Даний посібник розраховано на викладачів курсів підвищення кваліфікації, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів вищих навчальних закладів з підготовки педагогічних працівників за спеціальністю "Менеджер освіти" та "Керівник навчального закладу", перепідготовки педагогічних та керівних кадрів освіти, підвищення кваліфікації.

Доп.точки доступа:
Даниленко, Л.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
378.046-021.68
Ш 95


    Шуляр, Василь Іванович.
    Акмеологічні засади розвитку професійно-методичної компетентності педагога в системі післядипломної освіти (із досвіду роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) [Текст] : науково-методичний посібник / В. І. Шуляр. - Миколаїв : ОІППО, 2019. - 68 с. - 47.00 р.
УДК

Рубрики: Педагог--професійно-методична компетентність,  Післядипломна освіта--педагогічна
Аннотация: Автором запропоновані акмеологічні засади розвитку професійно-методичної компетентності вчителів. Вибудувано систему заходів щодо розвитку професійно-методичної компетентності педагогічних працівників та узагальнено досвід роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з цього напряму діяльності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
378.046-021.68
Г 81


    Гречаник, Олена Євгенівна.
    Формування акмеологічної компетентності вчителя в системі післядипломної освіти [Текст] : монографія / О. Є. Гречаник, В. В. Григораш. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - 144 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.9). - ISBN 978-617-00-3768-8 : 25.00 р.
УДК

Рубрики: Вчитель--акмеологічна компетентність,  Післядипломна освіта--педагогічна,  Акмеологія--педагогічна
Аннотация: У монографії представлено науково-теоретичні та практичні засади формування акмеологічної компетентності вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Видання буде корисним для викладачів і студентів системи післядипломної педагогічної освіти, керівників і педагогів закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.

Доп.точки доступа:
Григораш, Віктор Валентинович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Клокар, Н.
    Дистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних моделей підвищення кваліфікації [Текст] / Н. Клокар // Рідна школа. - 2006. - №5. - С. 14-18. - Бібліогр.: С.18.
ББК 74р7 + 74.580.6

Рубрики: Вчитель--дистанційне навчання,  Дистанційне навчання--вчителі,  Підвищення кваліфікації--моделі,  Післядипломна освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Потапова, Ж.
    Формування інформаційної компетенції педагогічних працівників у системі післядипломної освіти Київщини [Текст] / Ж. Потапова // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - Київ : Фенікс, 2006. - N 7. - С. 8-10.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Компетентність--інформаційна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Чернишов, О.
    Розвиток післядипломної освіти [Текст] / О. Чернишов // Управління освітою. - 2007. - N 9. - С. 12-14.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Чернишов, О.
    Система підготовки та перепідготовки педкадрів [Текст] / О. Чернишов, Л. Чернікова // Директор школи Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N 4. - С. 17-22.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Моделі післядипломної освіти
Доп.точки доступа:
Чернікова, Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Олійник, В.
    Впровадження результатів міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в українську систему післядипломної педагогічної освіти [Текст] / В. Олійник, Л. Даниленко // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 3-6.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  TEMPUS--міжнародна програма
Доп.точки доступа:
Даниленко, Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Вілмут, Д.
    Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток, підтримка [Текст] / Д. Вілмут // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 7-9.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителі,  Оцінювання знань учнів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Пустова, Т.
    Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних потенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації в післядипломній педагогічній освіті [Текст] / Т. Пустова // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 10-12.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Сущенко, Т.
    Концепція розвитку післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Т. Сущенко // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 23-27.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Концепція--післядипломна--освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Романенко, М.
    Методологія та зміст сучасної післядипломної педагогічної освіти [Текст] / М. Романенко // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 35-38.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Олійник, В.
    Щодо впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті [Текст] / В. Олійник // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 43-46.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Дистанційна освіта--Підвищення кваліфікації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Хлєбнікова, Т. М.
    Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання слухачів в інституті післядипломної освіти [Текст] / Т. М. Хлєбнікова // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2007. - № 19/21. - С. 14-16.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Гадецький, М. В.
    Моніторинг організації навчання слухачів у системі післядипломної освіти [Текст] / М. В. Гадецький, Т. М. Хлєбнікова // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2007. - № 19/21. - С. 74-79.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Доп.точки доступа:
Хлєбнікова, Т.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Чернишов, О.
    Післядипломна педагогічна освіта: вимога часу [Текст] / О. Чернишов // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2007. - N 8. - С. 5-7.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Донецький ІППО

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей