Поисковый запрос: (<.>U=74в01<.>) |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13 |
>1.  |
Кучменко, Е. Інтеросвітні аспекти глобально-культурологічних проблем цивілізації у контексті формування громадянського суспільства [Текст] / Е. Кучменко, Б. Кучменко> // Післядипломна освіта в Україні. - 2008. - N 2. - С. 3-7.
ББК 74в01
Рубрики: Педагогічна наука,
Світова освіта--тенденції розвитку,
Освіта--тенденції розвитку
Кл.слова (ненормированные): світова освіта
Доп.точки доступа Кучменко, Б.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Трифонова, А. В. Герменевтический подход к разработке содержания педагогической деятельности [Текст] / А. В. Трифонова> // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 9. - С. 28-31.
ББК 74в01
Рубрики: Педагогічна діяльність
Кл.слова (ненормированные): школоведение -- педагогическая деятельность -- педагогічна діяльність -- герменевтичний підхід
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Фурман, А. Педагогіка як сфера миследіяльності: функції, предмет, метод [Текст] / А. Фурман> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 1. - С. 30-44. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74в01
Рубрики: педагогіка
Кл.слова (ненормированные): педагогічна миследіяльність -- елітарна освітня модель -- педагогічна наука -- функції педагогіки -- педагогіка творення -- метод проблемних ситуацій -- вітакультурна парадигма
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Жилин, Д. М. Инструктивизм и конструктивизм - диалектически противоположные стратегии обучения [Текст] / Д. М. Жилин> // Педагогика. - 2011. - N 5. - С. 26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74в01
Рубрики: Діалектичні стратегії навчання--інструктивізм--конструктивізм
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Остапчук, Олена. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем [Текст] / О. Остапчук> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74в01
Рубрики: Педагогічна система,
Гуманітарна система
Кл.слова (ненормированные): освіта -- гуманітарна освіта -- модернізація освіти -- модернізація педагогічних систем -- гуманітарність -- гуманітарні системи -- педагогічні системи -- модернізація педагогічних систем -- синергетика -- класична педагогіка
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Кузьмінський, Анатолій. Педагогічна наука на тлі подій і явищ ХХІ століття [Текст] / А. Кузьмінський> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2011. - N 10. - С. 3-7.
. - ISSN 0131-6788 ББК 74в01
Рубрики: Педагогічна наука--Україна, ХХI ст.,
Міжнародне співробітництво--вища освіта--Україна--Польща
Кл.слова (ненормированные): стратегічне партнерство -- субдисципліни -- полікультурна компетентність -- наукова молодь
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Левичев, О. Ф. Педагогика как наука: принцип законности [Текст] / О. Ф. Левичев> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2011. - N 4. - С. 10-13.
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--принцип законності
Кл.слова (ненормированные): закономірність -- закон протидії -- закон подібного -- закон інерції -- закон збереження -- принцип
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Сафарян, С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Іноземні мови в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 2-6
ББК 74в01
Рубрики: Парадигма--педагогічна--гуманістична,
Особистісно орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормированные): культуроцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма -- порівняльна характеристика парадигм
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Дахин, Александр Николаевич. Модели и цели общего образования [Текст] / А. Н. Дахин> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2012. - N 3. - С. 28-33
ББК 74в01
Рубрики: Педагогічне моделювання,
Модель--освітня компетентність--учні,
Освітня компетентність--учні
Кл.слова (ненормированные): педагогічне моделювання -- освітній проект -- модель-проект -- педагогічна валідність Аннотация: В статті аналізуються основні проблеми педагогічного моделювання як самостійної області дослідження педагогічної науки.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Дзуцев, Э. С. О принципе природосообразности в педагогике [Текст] / Э. С. Дзуцев> // Педагогика. - 2012. - N 7. - С. 35-40
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74в01
+ 74.202.04
Рубрики: Природовідповідна педагогіка
Кл.слова (ненормированные): природовідповідність Аннотация: В статье в полемичном ключе анализируется развитие системы образования и педагогической науки. Показаны онтологические корни недостатков образования.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11.  |
Сучасний погляд на педагогічну та психологічну науку [Текст] > // Світ виховання. - 2012. - N 4. - С. 7
ББК 74в01
+ 88
Рубрики: Педагогічна наука--сучасність,
Психологічна наука--сучасність
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>12.  |
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки [Текст] / Г. Л. Ильин> // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74в01
Рубрики: Педагогічна наука
Кл.слова (ненормированные): множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проектне пізнання Аннотация: На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания - объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего. Утверждается необходимость иной оценки педагогической деятельности, учитывающей проективный характер педагогических знаний.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>13.  |
Сокол, Мар'яна Олегівна. Концептуальні основи експлікації педагогічних понять: людина - індивід - особистість [Текст] / М. О. Сокол> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 51-56. - Библіогр.: 12 назв.
. - ISSN 2411-1317 ББК 74в01
Рубрики: Філософія освіти--людина--індивід--особистість,
Освіта--теорія--понятійний апарат--США,
Освіта--теорія--понятійний апарат--Велика Британія,
Освіта--теорія--понятійний апарат--Німеччина,
Освіта--теорія--понятійний апарат--Франція
Кл.слова (ненормированные): понятійно-термінологічний апарат -- поняття -- людина -- індивід -- особистість Аннотация: В статті розглянуто концептуальні основи формування понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Сформульовано проблеми детермінації тріади педагогічних понять: людина - індивід - особистість в україно-, англо-, німецько- та франкомовних науково-довідкових педагогічних виданнях. Досліджено шляхи експлікації понятійно-термінологічного апарату у світовому контексті. Зроблено висновки про прагнення сучасної педагогіки (як науки і практики) теоретично обгрунтувати та реалізувати на практиці підвищення ролі імпакт-фактора освіти в розвитку особистості.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|