Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=81.2р30<.>)
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.
74.480.2
Г 85


    Гришкова, Р. О.
    Формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей [Текст] : монографія / Р. О. Гришкова. - Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. П. Могили, 2007. - 424 с. - ISBN 978-966-336-075-1 : 30.00 р.
ББК 74.480.2 + 81.2р30

Рубрики: Вища освіта--іншомовна компетенція,  Вища освіта--соціокультурна компетенція,  Вища освіта--нефілологічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Левченко, Т. І.
    Актуалізація мотиваційних ресурсів майбутніх філологів у процесі навчання іноземної мови [Текст] / Т. І. Левченко // Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 43-54
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--мотивація,  Мотивація навчання--іноземні мови--вища освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Краснощекова, Г. А.
    Мультимедийные средства оптимизации обучения иностранным языкам в неязыковых вузах [Текст] / Г. А. Краснощекова // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2013. - N 6. - С. 2-6 . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--мультимедійні засоби,  Оптимізація навчального процесу--іноземні мови--вища освіта,  Засоби навчання--мультимедійні--іноземні мови--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
оптимізація процесу навчання -- експлікативно-комунікативна методика -- лінгвістична компетенція -- інформаційно-комунікативні технології -- мультимедійний експлікатор -- когнітивно-комунікативні дії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Змеева, Т. Е.
    Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.26 + 81.2р30

Рубрики: Професійно-орієнтоване навчання--іноземні мови,  Діалог культур--іноземна мова,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
професійно-орієнтоване навчання -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогічні принципи навчання
Аннотация: Для повышения эффективности профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур содержание обучения необходимо дополнить аспектом межкультурной деловой коммуникации, включающим знакомство с особенностями национальной культуры страны изучаемого языка и их влиянием на различные сферы деловой жизни. Расширение содержания требует не только разработки новых элективных курсов, но и создания учебно-методических материалов на основе андрогогических принципов обучения, позволяющих учитывать особенности взрослых обучающихся.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Гаврилюк, О. А.
    Развитие автономности субъектов образовательного процесса при обучении иностранному языку в вузе [Текст] / О. А. Гаврилюк // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2013. - N 10. - С. 8-13 . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--автономність суб'єктів навчання
Кл.слова (ненормированные):
вища іноземна освіта -- суб'єкти освітнього середовища вузу -- автономність студента -- автономність викладача -- особистісно-професійний саморозвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Змеева, Т. Е.
    Обучение иностранному языку в неязыковом вузе: новые задачи, новые методологические подходы [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2014. - N 2. - С. 53-59 . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.26 + 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
навчання іноземної мови -- андрогогіка -- вища школа
Аннотация: В статье анализируются роль иностранного языка в профессиональной подготовке современного специалиста, недостатки существующей практики преподавания иностранных языков в неязыковых вузах, некоторые проблемы, связанные с применением технологии обучения взрослых в процессе обучения иностранному языку в высшей школе. Автор анализирует особенности андрагогической модели обучения, специфику деятельности и функции преподавателя-андрагога, применимые к деятельности преподавателя иностранного языка в высшей школе, требования к его личным и профессиональным качествам, параметры оценки его профессиональной компетентности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Александров, К. В.
    Принцип применения ИКТ в обучении иностранным языкам и их отражение в платформе Magister [Текст] / К. В. Александров, К. Г. Голубева, А. В. Александрова // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2014. - N 6. - С. 46-54 . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--комп'ютерні технології
Кл.слова (ненормированные):
Magister
Доп.точки доступа:
Голубева, К.Г.
Александрова, А.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Попова, Ольга.
    Формування стилістичних умінь майбутніх учителів початкової школи під час вивчення синтаксису сучасної української літературної мови [Текст] / О. Попова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 55-57. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.489 + 81.2р30

Рубрики: Українська мова--викладання--вища педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ -- СТИЛІСТИЧНІ ВМІННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Родоманченко, А. С.
    Классификация макро- и микроумений говорения (для уровней В2/С1) [Текст] / А. С. Родоманченко // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2014. - N 10. - С. 42-46 . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30 + 74.489.85

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель іноземної мови--говоріння

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Zinukova, N. V.
    Integrated Methodological Model of Interpreters' Training in multilingual Society [Текст] = Інтегрована методична модель підготовки перекладачів у мультилінгвальному суспільстві / N. V. Zinukova // Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 40-44. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2р30

Рубрики: Перекладачі--навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
навчання перекладачів -- білінгвізм -- мовний контроль -- асіметрія переключення
Аннотация: У статті автор розглядає статус професії перекладача та білінгвальну компетентність для навчання перекладачів у багатомовному суспільстві. Проаналізована психологічна модель перекладу, яка відображує реальні дії перекладача. Такий підхід дозволяє визначити напрям внутрішніх процесів мислення і стадії переключення від тексту оргіналу до тексту перекладу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Богатырева, М. А.
    Методологические аспекты становления рефлексивной позиции профессиональной языковой личности [Текст] / М. А. Богатырева // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2015. - N 3. - С. 10-17. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--рефлексія
Кл.слова (ненормированные):
професійна мовна особистість -- самосвідомість -- рефлексивна позиція -- лінгвокогнітивні стратегії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Марина, О. А.
    Аксиологические основы обучения иностранным языкам в различных культурах [Текст] / О. А. Марина // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2015. - N 3. - С. 40-46 . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--зарубіжний досвід
   Японія,  Сінгапур,  Таїланд

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Ігнатенко, В. Д.
    Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 2. - С. 26-36. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--переклад реферативний,  Переклад--технічний--майбутні філологи
Кл.слова (ненормированные):
майбутні філологи -- анотований/реферативний переклад -- науково-технічні тексти -- етапи навчання -- система вправ
Аннотация: У статті представлена система вправ для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного видів письмового перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи вправ, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи вправ для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Руснак, Д. А.
    Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей [Текст] / Д. А. Руснак // Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 2. - С. 45-49. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--мультимедійний репортаж
Кл.слова (ненормированные):
медіакомпетентність -- студенти мовних спеціальностей
Аннотация: У статті розглядається питання використання мультимедійного репортажу у процесі формування медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей. Виділено критерії відбору мультимедійних репортажів для використання у навчальному процесі, описано компетентний склад мультимедійного репортажу та етапи роботи з цим автентичним матеріалом, запропоновано вправи для кожного етапу формування медіакомпетентності студентів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Тарева, Е. Г.
    Инновационный потенциал лингвообразовательных традиций: компетентностно ориентированный контроль [Текст] / Е. Г. Тарева // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2015. - N 6. - С. 3-8 . - ISSN 0130-6073
ББК 81.2р30 + 74.480.28

Рубрики: Контроль знань--іноземні мови--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
компетентнісно орієнтований контроль -- система контролю -- підготовка студентів
Аннотация: В статье исследуются новые подходы к пониманию роли и статуса контроля в обучении иностранным языкам в вузе. Формулируются требования к системе контроля, нацеленной на определение уровня/степени сформированности компетенций - планируемых результатов подготовки студентов.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Решетілова, Оксана.
    Вправа як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями / О. Решетілова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - N 7/8. - С. 92-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
ББК 81.2р30

Рубрики: Українська мова--викладання--вища педагогічна освіта,  Українська мова--викладання--документознавство
Кл.слова (ненормированные):
професійна лексика -- майбутні документознавці

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
81.2р30
Б 82


    Бориско, Н. Ф.
    Проблемы межкультурной коммуникации и подготовка переводчиков [Текст] / Н. Ф. Бориско // Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 15-24. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--перекладачі
Кл.слова (ненормированные):
міжкультурна комунікація -- міжкультурна компетентність -- підготовка перекладачів -- міжкультурні непорозуміння
Аннотация: У статті розглянуто цілі, завдання і зміст міжкультурної підготовки майбутніх перекладачів, сформульовано робоче визначення міжкультурного спілкування, розглянуто особливості діяльності перекладача як мовного і міжкультурного посередника. Обґрунтовано структуру міжкультурної компетентності і виділено її компоненти з урахуванням трьох аспектів спілкування: когнітивного, процесуального та афективного, до складу яких входять знання, навички, вміння і специфічні особистісні якості перекладача: соціокультурна спостережливість і чутливість, уміння долати власний етноцентризм і нейтралізувати етноцентризм комунікантів, толерантність і почуття емпатії, уміння передбачити назріваючі міжкультурні непорозуміння і нейтралізувати їх прийняття для обох сторін способами. Визначено засоби формування основ МКК, до яких відносяться дидактичні та експериментальні методи навчання. Наведено приклади для обох груп.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Серик, Н. И.
    Ролевые игры в преподавании иностранных языков [Текст] / Н. И. Серик // Педагогика. - 2015. - N 10. - С. 83-87 . - ISSN 0869-56IХ
ББК 81.2р30

Рубрики: Рольові ігри--іноземні мови--вища освіта,  Іноземні мови--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
ігрові технології -- ігровий метод навчання -- навчання іноземної мови
Аннотация: В статье рассматриваются преимущества применения игровых технологий в процессе обучения иностранному языку в вузе. С точки зрения эффективности проводится анализ алгоритма использования технологии на различных этапах обучения, выделяются основные виды игровых технологий для использования на занятиях по иностранному языку, структура игровой деятельности. Основное внимание уделяется применению ролевых игр в ходе образовательного процесса как методов активного развития коммуникативной и лингвокультурологической компетенции обучаемых.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Гнатенко, Я. В.
    Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни [Текст] / Я. В. Гнатенко // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2016. - N 1. - С. 49-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
ББК 81.2р30

Рубрики: Англійська мова--викладання--вища освіта--професійно-орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормированные):
англомовна компетентність -- навчально-методичний комплекс -- засоби іншомовного навчання
Аннотация: Визначені цілі та зміст професійно орієнтованого навчання, висвітлені особливості викладання англійської мови студентами немовних спеціальностей у сучасних умовах розвитку суспільства та його інтеграції у міжнародній простір. Зроблений висновок щодо необхідності вищим навчальним закладом приділяти особливу увагу викладанню англійської мови за професійним спрямуванням.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
81.2р30
Щ 64


    Щербина, М. Б.
    Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами коміксів [Текст] / М. Б. Щербина // Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 31-36
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища школа,  Вища педагогічна освіта--вчитель іноземної мови
Кл.слова (ненормированные):
комікс -- креолізація -- іншомовна комунікативна компетентність -- філактер -- вчитель іноземної мови -- технічні засоби
Аннотация: У статті подано аналіз сучасного стану методики викладання іноземних мов сучасними засобами навчання, досліджено креолізований текст, власне комікс, як засіб навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-26 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей