Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шкіренко, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2009г. N 2
Зміст:
Маслов, В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов. - С.3-10
Якухно, І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Лушин, П. Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования / П. Лушин. - С.14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
Олійник, Віктор. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
Назаренко, С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко. - С.25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Шкіренко, О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів / О. Шкіренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Гузенко, О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах / О. Гузенко. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назв.
Павлик, Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості / Н. Павлик. - С.35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
Давыдова, Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов. - С.39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Волошко, Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання / Н. Волошко. - С.43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
Ляхоцька, Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. Ляхоцька. - С.48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
Мазіна, Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні / Н. Мазіна. - С.54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.57-72. - Бібліогр.: 72 назв.
Кайынбаев, Ж. Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения / Ж. Кайынбаев. - С.72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Казбеков, К. Типы психологического сопровождения последипломного образования / К. Казбеков, И. Семенов. - С.73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
Шумська, О. Про підсумки конкурсу на найкращу науково-методичну розробку в галузі післядипломної педагогічної освіти / О. Шумська. - С.75-77
Гадзецький, Б. Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста / Б. Гадзецький. - С.77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
Драч, І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Драч. - С.83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання / В. Попов. - С.85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
Шумник, Т. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання / Т. Шумник. - С.88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
Литвинова, Н. Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів / Н. Литвинова. - С.92-95. - Бібліогр.: 20 назв.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.96-98
Семенов, И. Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения / И. Семенов. - С.98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.104
Зміни до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.105-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Шкіренко, О.
    Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів [Текст] / О. Шкіренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.580.05

Рубрики: Виховання--вища освіта--Духовні цінності
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- студенти -- цінності студентів -- формування цінностей студентів -- духовні цінності студентів -- особистість вчителя -- педагогічна майстерність -- психолого-педагогічна майстерність -- викладачі вищих навчальних закладів -- виховні засоби -- навчально-виховний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей