Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=вища освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 260
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

   Продолжающееся издание

Гілея: науковий вісник : Збірник наукових праць/ Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ), Українська Академія Наук (Київ). - Київ, 2004 - . - в м. обкл. - ISSN 2076-1554. - Выходит ежемесячно
2013г. Випуск 68 (№ 1)
Зміст:
Історичні науки
Андрєєв, Віталій Миколайович. Феномен МУРу в інтелектуальній біографії В. Петрова: європейські виклики та національна традиція / В. М. Андрєєв. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: Віктор Петров, інтелектуальна біографія, МУР (мистецький український рух)
Коротенко, Дарія Валеріївна. Розвиток загальної поліції Катеринославької губернії у другій половині ХІХ ст.: основні етапи / Д. В. Коротенко. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: "Тимчасові правила", поліцмейстер, поліцейський справник
Коляда, Ігор Анатолійович. Транспортна жандармерія: до історії становлення поліційних управлінь залізниць у Російській імперії / І. А. Коляда, С. І. Вергун. - С.15-21. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: транспортна жандармерія, О. Бенкендорф, поліційні управління залізниць
Мітеров, Олексій Йосипович. Соціально-економічний устрій селянського господарства Чернігівської губернії на початку ХХ ст. / О. Й. Мітеров. - С.22-28. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
 л.слова: селянське господарство, рівень соціальної диференціації, землеробство
Драч, Оксана Олександрівна. Харківський університет і вища освіта жіноцтва (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. О. Драч. - С.29-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: вищі жіночі курси, міністерство народної освіти, вища освіта
Полуденко, Сеогій Васильович. Історичні аспекти формування і становлення українського націоналізму в контексті взаємовідносин України та Росії / С. В. Полуденко. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: націоналізм, нація, волюнтаризм
Рогатін, Володимир Миколайович. Хронологічний графік дослідження сектанських рухів в Україні / В. М. Рогатін. - С.43-47. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: секти, нові релігійні культи, новорелігійні рухі
Козирева, Марина Едуардівна. Конфесійний чинник в німецьких національних районах Півдня України 20-30 рр. ХХ ст. / М. Е. Козирева. - С.48-52. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: німецькі національні райони, конфесійний склад, релігійна політика
Попова, Ольга Юріївна. Функціонування газетної періодичної преси Радянської України (кінець 1920-х -1930-ті рр.): тенденції, механізми, практики / О. Ю. Попова. - С.53-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Стріонова, Інна Валеріївна. Чоловік та батько у радянській родині 1920-30-х років: владний дискурс приватного життя (на матеріалах Донбасу) / І. В. Стріонова. - С.60-67. - Бібліогр. у кінці ст.
Пилипів, Ігор Васильович. Діяльність клерикальних молодіжних греко-католицьких товариств у Станіславівській єпархії ГКЦ у 20-30-ті рр. ХХ ст. / І. В. Пилипів. - С.68-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Пилявець, Ростислав Іванович. Соборність: ідея, явище і проблема / Р. І. Пилявець. - С.74-79. - Бібліогр. у кінці ст.
Сидоренко, Наталя Олексіївна. Соціокультурний аспект міграцій населення в Крим у 40-х-50-х роках ХХ ст. / Н. О. Сидоренко. - С.80-85. - Бібліогр. у кінці ст.
Бондаренко, Володимир Григорович. Відношення української і російської вільнокозацької еміграції до початку Другої світової війни та нападу на СРСР / В. Г. Бондаренко. - С.86-92. - Бібліогр. у кінці ст.
Москальова, Надія Петрівна. Із історії створення бібліотеки ХНТУСГ імені П. Василенка: (30-40-і роки ХХ ст.) / Н. П. Москальова. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.
Муханов, Валентин Миколайович. Становлення мережі українських науково-дослідних установ з селекції та вирощування культурної сої в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. / В. М. Муханов. - С.99-105. - Бібліогр. у кінці ст.
Букіна, Тетяна Вікторівна. Урядова політика СРСР в галузі регулювання кооперативного руху протягом другої половини 1980-х рр. ХХ ст.: регіональний вимір / Т. В. Букіна. - С.106-112. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Бінецька, Оксана Володимирівна. Жінка в сучасному українському суспільстві: демографічний аспект / О. В. Бінецька. - С.113-116. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Оніщук, Стела Вячеславівна. Форми та види дозвілля панків в сучасній Україні / С. В. Оніщук. - С.117-122. - Бібліогр. у кінці ст.
Попов, Олексій Дмитрович. Туристські зв'язки СРСР-НДР: "технології дружби" та "ідеологічний конвеєр" / О. Д. Попов. - С.123-130. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Тищенко, Владислав Григорович. Проблема захисту довкілля в ідеях та практичній діяльності НУО в Україні (1990-ті рр. - початок 2000-х рр.) / В. Г. Тищенко. - С.131-136. - Бібліогр. у кінці ст.
Зеркаль, Микола Миколайович. Регіональні особливості освіти етноменшин України (кінець 1980 - початок 1990-х років) / М. М. Зеркаль. - С.137-143. - Бібліогр. у кінці ст.
Далекорей, Михайло Іванович. Роль релігійних організацій у вирішенні проблеми соціального захисту / М. І. Далекорей. - С.144-148. - Бібліогр. у кінці ст.
Шевчук, Альона Валентинівна. Формування в студентські роки історичних поглядів М. Слабченка / А. В. Шевчук. - С.149-152. - Бібліогр. у кінці ст.
Горбань, Юрій Андрійович. Організаторська діяльність Агатангела Кримського в процесі становлення академічної науки в Україні (1918-1928 рр.) / Ю. А. Горбань. - С.153-159. - Бібліогр. у кінці ст.
Барбара, Людмила Анатоліївна. Внесок Мілени Рудницької у боротьбу проти голодомору українського народу / Л. А. Барбара. - С.160-164. - Бібліогр. у кінці ст.
Лукашенко, Алиса Іванівна. Підвалини економічної повсякденної історії християнського світу: трактування Біблією багатства та бідності / А. І. Лукашенко. - С.165-169. - Бібліогр. у кінці ст.
Караульнова, Олена Миколаївна. Можливий шлях розвитку України: реальне обличчя Євросоюзу через особистий погляд Маргарет Тетчер / О. М. Караульнова. - С.170-175. - Бібліогр. у кінці ст.
Цебенко, Андрій Михайлович. Культурно-просвітницькі організації Православної Церкви в Чеських землях і на Словаччині: становлення, організаційний розвиток та напрямки діяльності / А. М. Цебенко. - С.176-181. - Бібліогр. у кінці ст.
Гусейнова, Лейла Ахліман гизи. Ставлення в спадщині Гейдара Алієва до питання геноциду і депортації азербайджанців із рідних земель / Л. А. Гусейнова. - С.182-187. - Бібліогр. у кінці ст.
Алієва, Гюлара Алван кизи. Азербайджанське відділення Горійській семінарії вчителів / Г. А. Алієва. - С.188-192. - Бібліогр. у кінці ст.
Романцова, Наталя Іванівна. Проблеми та суперечності формування Львівської історичної школі М. Грушевського: історіографічний аспект питання / Н. І. Романцова. - С.193-198. - Бібліогр. у кінці ст.
Охрименко, Ганна Валеріївна. Берестейська унія 1596 року в роботах викладачів та студентів Київської духовної академії: причинно-наслідковий аспект / Г. В. Охрименко. - С.199-203. - Бібліогр. у кінці ст.
Морозова, Ірина Володимирівна. Висвітлення російсько-англійських відносин на межі XVIII -XIX століть у листуванні графів С. Р. Воронцова та Н. П. Паніна у період дипломатичної діяльності графа Н. П. Паніна в Берлині / І. В. Морозова. - С.204-211. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Левченко, Лариса Леонідівна. Питання систематизації архівних документів у контексті історії архівної справи Сполучених Штатів Америки / Л. Л. Левченко. - С.212-219. - Бібліогр. у кінці ст.
Коляструк, Ольга Анатоліївна. Методологія вивчення джерел з радянської повсякденності / О. А. Коляструк. - С.220-224. - Бібліогр. у кінці ст.
Дем'яненко, Борис Леонідович. Розвиток кратологічних знань в зарубіжних країнах: історична ретроспектива / Б. Л. Дем'яненко. - С.225-232. - Бібліогр. у кінці ст.
Гула, Руслан Володимирович. Радянський патріотизм в роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр.: основи аналізу історіографії / Р. В. Гула. - С.233-236. - Бібліогр. у кінці ст.
Герасим, Петро Васильович. Вплив релігійних уявлень Північного Причорномор'я на формування культу Ахілла: історіографічний аспект / П. В. Герасим. - С.237-241. - Бібліогр. у кінці ст.
Ґава, Петро Михайлович. Діяльність УВО-ОУН міжвоєнного періоду в Західній України: сучасна польська історіографія / П. М. Ґава. - С.242-248. - Бібліогр. у кінці ст.
Братусь, Іван Вікторович. Сучасні технології збереження історичної спадщини України / І. В. Братусь, З. М. Свердлик. - С.249-252. - Бібліогр. у кінці ст.
Костенко, Світлана Володимирівна. Історіографія проблеми дослідження селянського громадського руху в Україні 1917- початок 1930-х років / С. В. Костенко. - С.253-258. - Бібліогр. у кінці ст.
Магеррамова, А. Ф. Питання формування зовнішньої політики Азербайджанської Республіки в російській історіографії / А. Ф. Магеррамова. - С.259-263. - Бібліогр. у кінці ст.
Дмитрушко, Олександр Михайлович. Україна на шляху до європейського союзу та НАТО: історіографія / О. М. Дмитрушко. - С.264-269. - Бібліогр. у кінці ст.
Годлевська, Валентина Юріївна. Історіографічний огляд процесів демократизації останньої чверті ХХ ст. в контексті трансформації іспанського суспільства / В. Ю. Годлевська. - С.270-275. - Бібліогр. у кінці ст.
Іванова, Ольга Сергіївна. Амфори мирмекійського типу з розкопок Мангула / О. С. Іванова. - С.276-281. - Бібліогр. у кінці ст. : рис.
Філософські науки
Женжера, Сергій Володимирович. Філософсько-методологічні засади моделювання процесів самоорганізації в соціумі за умов формування некласичного ідеалу раціональності / С. В. Женжера. - С.282-288. - Бібліогр. у кінці ст.
Леонтьєва, Вероніка Миколаївна. Повсякдення і границі життєвого світу людини (пост) сучасності / В. М. Леонтьєва. - С.289-293. - Бібліогр. у кінці ст.
Сидоренко, Світлана Василівна. Ґенеза розвитку феномена глобального громадянського суспільства / С. В. Сидоренко. - С.294-301. - Бібліогр. у кінці ст.
Шамша, Ігор Володимирович. Майбутнє як модус часу / І. В. Шамша. - С.302-306. - Бібліогр. у кінці ст.
Чимхун, Світлана Євгенівна. Соціальне знання як інтегрована в систему інформація про суспільство / С. Є. Чимхун. - С.307-310. - Бібліогр. у кінці ст.
Поліщук, Олександр Сергійович. Дія - основа соціального і колективного людини / О. С. Поліщук. - С.311-315. - Бібліогр. у кінці ст.
Краснокутський, Олександр Володимирович. Взаємозв'язок причини і наслідку, можливості і дійсності у процесі ідеології державотворення / О. В. Краснокутський. - С.316-321. - Бібліогр. у кінці ст.
Климанська, Лариса Дмитрівна. Політичний дискурс соціальної проблеми як комунікативна технологія / Л. Д Климанська. - С.322-327. - Бібліогр. у кінці ст.
Мармазова, Тетяна Іванівна. Політична комунікація як соціально-філософський феномен / Т. І. Мармазова. - С.328-332. - Бібліогр. у кінці ст.
Висоцька, Ольга Євгенівна. Символічне споживання у суспільстві постмодерну: зміст та витоки феномену / О. Є. Висоцька. - С.333-339. - Бібліогр. у кінці ст.
Корнієнко, Т. А. Теоретичні засади аналізу дизайну міста як унікального соціального явища / Т. А. Корнієнко. - С.340-345. - Бібліогр. у кінці ст.
Габібова, Зіяфет. Актуальні питання екзистенції крізь призму самоідентифікації індивіда / З. Габібова. - С.346-348. - Бібліогр. у кінці ст.
Дорожко, Ірина Іванівна. Родинне виховання у хронотопах суспільства ризику / І. І. Дорожко. - С.349-354. - Бібліогр. у кінці ст.
Мартиненко, Наталія Миколаївна. Духовні складові здоров'я / Н. М. Мартиненко. - С.355-259. - Бібліогр. у кінці ст.
Осипова, Валерія Юріївна. Деконструкція як децентрація / В. Ю. Осипова. - С.360-363. - Бібліогр. у кінці ст.
Кудінов, І. О. Філософський аналіз воєнної стратегії / І. О. Кудінов. - С.364-369. - Бібліогр. у кінці ст.
Осетрова, Оксана Олександрівна. Феномен суїциду: психоаналітичний ключ дослідження / О. О. Осетрова. - С.370-374. - Бібліогр. у кінці ст.
Содомора, Павло Андрійович. Позначення і семантика в перекладі та поясненні / П. А. Содомора. - С.375-378. - Бібліогр. у кінці ст.
Левкулич, Василь Васильович. Проблема справедливості в соціально-філософській думці Відродження / В. В. Левкулич. - С.379-384. - Бібліогр. у кінці ст.
Крикун, Віталій Юрійович. Майєвтика Сократа як метод ефективної комунікації / В. Ю. Крикун. - С.385-389. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Гришанова, Катерина Валеріївна. Рефлексія як основа античного розуміння світу / К. В. Гришанова. - С.390-394. - Бібліогр. у кінці ст.
Кліваденко, Наталія Іванівна. Кант І. у історико-філософській рефлексії В. І. Шинкарука / Н. І. Кліваденко. - С.395-401. - Бібліогр. у кінці ст.
Снітько, Дмитро Юрійович. Пасивність людини в психоаналізі З. Фрейда / Д. Ю. Снітько. - С.402-405. - Бібліогр. у кінці ст.
Кузьменко, В'ячеслав Віталійович. Онтологічний статус простору Н. І. Лобачевського / В. В. Кузьменко. - С.406-414. - Бібліогр. у кінці ст.
Скиба, Елеонора Костянтинівна. Г. Райл та його критика дуалістичного підходу до самоідентифікації особистості / Е. К. Скиба. - С.415-418. - Бібліогр. у кінці ст.
Штейн, Ольга Іллівна. Невербальні методи сугестії в православ'ї / О. І. Штейн. - С.419-425. - Бібліогр. у кінці ст.
Борисова, Тетяна Вікторівна. Пізнання Бога та сенсу життя в традиціях християнської та східної культури, як метафізична проблема / Т. В. Борисова. - С.426-430. - Бібліогр. у кінці ст.
Запорожченко, Павло Юрійович. Феномен тілесності та аскетичний ідеал раннього християнства / П. Ю. Запорожченко. - С.431-435. - Бібліогр. у кінці ст.
Хілько, Євгенія Валеріївна. Основні позиції проголошення автокефалії УПЦ-КП та їх взаємообумовленість з політичними процесами / Є. В. Хілько. - С.436-441. - Бібліогр. у кінці ст.
Гринько, Олена Андріївна. Есхатологічна складова неорелігійних віровчень (на прикладі Великого Білого Братства та Церкви Останнього Завіту) / О. А. Гринько. - С.442-446. - Бібліогр. у кінці ст.
Осипов, Анатолій Олександрович. Потяг до Абсолюту та ритуально-символічна дія як чинники духовності / А. О. Осипов. - С.447-451. - Бібліогр. у кінці ст.
Лугуценко, Тетяна Валентинівна. Медійна основа втрати культури / Т. В. Лугуценко. - С.452-456. - Бібліогр. у кінці ст.
Полянська, Вікторія Іванівна. Актуальні проблеми морального формування особистості в умовах кризи / В. І. Полянська. - С.457-460. - Бібліогр. у кінці ст.
Рагозін, Микола Петрович. Поняття ідеального і вільне духовне виробництво / М. П. Рагозін. - С.461-465. - Бібліогр. у кінці ст.
Печко, Наталія Віталіївна. Моральність сучасного українського суспільства: суперечності розвитку / Н. В. Печко. - С.466-472. - Бібліогр. у кінці ст.
Рудаківська, Світлана Вікторівна. Сутнісні характеристики екологічного світогляду / С. В. Рудаківська. - С.473-477. - Бібліогр. у кінці ст.
Смирнова, Олена Олександрівна. Пошук форм єднання магії та науки як культурологічна проблема / О. О. Смирнова. - С.478-482. - Бібліогр. у кінці ст.
Алєксєєнко, Тетяна Анатоліївна. Мова тіла і мова мистецтва / Т. А. Алєксєєнко. - С.483-487. - Бібліогр. у кінці ст.
Демура, Оксана Олександрівна. Політичний міф в структурі тоталітарних культур / О. О. Демура. - С.488-493. - Бібліогр. у кінці ст.
Чернишова, Марія Валеріївна. Толерантність у сучасному полікультурному соціумі: філософсько-методологічні підходи дослідження / М. В. Чернишова. - С.494-499. - Бібліогр. у кінці ст.
Ювковецька, Юлія Олександрівна. Етико-естетичні детермінанти реклами / Ю. О. Ювковецька. - С.500-505. - Бібліогр. у кінці ст.
Пугач, Анастасія Вікторівна. Реклама в соціокультурному вимірі / А. В. Пугач. - С.506-510. - Бібліогр. у кінці ст.
Столяр, Марина Борисівна. Розіграш як провідна форма радянської сміхової культури / М. Б. Столяр. - С.511-515. - Бібліогр. у кінці ст.
Олексенко, Роман Іванович. Формування економічної культури майбутнього підприємця / Р. І. Олексенко. - С.516-520. - Бібліогр. у кінці ст.
Кузьменко, Ірина Валентинівна. Невідомий Давід Бурлюк в історії авангардного мистецтва / І. В. Кузьменко. - С.521-525. - Бібліогр. у кінці ст.
Абдулгасанли, Тофік. Всесвітні поетичні жанри і азербайджанська поезія / Т. Абдулгасанли. - С.526-528. - Бібліогр. у кінці ст.
Гончаров, Володимир Іванович. Вплив мистецтва і моралі на формування нового вчителя / В. І. Гончаров. - С.529-534. - Бібліогр. у кінці ст.
Дзоз, Віталіна Олексіївна. Методологічні основи інклюзії в системі безперервної освіти / В. О. Дзоз, С. І. Трифанов. - С.535-541. - Бібліогр. у кінці ст.
Карленко, Наталія Вікторівна. Духовне здоров'я у системі цілепокладання освітньої діяльності / Н. В. Карленко. - С.542-545. - Бібліогр. у кінці ст.
Колесник, Анастасія Олегівна. Інноваційний потенціал освітнього маркетингу / А. О. Колесник. - С.546-549. - Бібліогр. у кінці ст.
Мудрак, Вадим Івнович. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаціологічного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація" / В. І. Мудрак. - С.550-553. - Бібліогр. у кінці ст.
Назаренко, Юлія Анатоліївна. Духовно-релігійні цінності в світському освітньому просторі України: законодавчий аспект / Ю. А. Назаренко. - С.554-558. - Бібліогр. у кінці ст.
Невмержицька, Наталя Михайлівна. Політична освіта: світоглядні пріоритети сучасності / Н. М. Невмержицька. - С.559-565. - Бібліогр. у кінці ст.
Рябенко, Євген Миколайович. Філософія освітнього менеджменту: виклики глобалізації / Є. М. Рябенко. - С.566-571. - Бібліогр. у кінці ст.
Фінін, Георгій Іванович. Особливості формування правової культури в сучасній військової освіті: філософський аналіз / Г. І. Фінін. - С.572-578. - Бібліогр. у кінці ст.
Куліненко, Лілія Борисівна. Досвід провідних країн світу в контексті реформування освіти / Л. Б. Куліненко. - С.579-584. - Бібліогр. у кінці ст.
Іванов, Євген Валентинович. Освіта як засіб соціального управління в Японії у другій половині ХХ ст. / Є. В. Іванов. - С.585-588. - Бібліогр. у кінці ст.
Політичні науки
Іщенко, Ігор Васильович. Політичні інститути у період нестабільності: синергетичний підхід / І. В. Іщенко. - С.589-592. - Бібліогр. у кінці ст.
Окул, Лілія Олександрівна. Опозиційна діяльність- історичний та політичний контекст / Л. О. Окул. - С.593-597. - Бібліогр. у кінці ст.
Харечко, Ірина Зеновіївна. Теоретичні засади поняття "електронна участь" громадян у прийнятті рішень / І. З. Харечко. - С.597-600. - Бібліогр. у кінці ст. : рис.
Чорноус, Анна Володимирівна. Національна складова політичного міфу: методологія дослідження / А. В. Чорноус. - С.601-604. - Бібліогр. у кінці ст.
Алєкперова, Алмаз Гасанага гизи. Державна служба, як політична категорія, в розвитку громадянського суспільства / А. Г. Алєкперова. - С.605-609. - Бібліогр. у кінці ст.
Полтавець, Сергій Васильович. Гетьманська влада Б. Хмельницького та опозиційні настрої у суспільстві до 1654 р. / С. В. Полтавець. - С.610-613. - Бібліогр. у кінці ст.
Гоцуляк, Володимир Михайлович. Значення та роль С. Петлюри та П. Скоропадського в процесі українського державотворення / В. М. Гоцуляк. - С.614-620. - Бібліогр. у кінці ст.
Філонов, Олександр Володимирович. Боротьба з тероризмом на українських землях у Російській імперії наприкінці ХІХ початку ХХ ст. / О. В. Філонов. - С.621-625. - Бібліогр. у кінці ст.
Поліщук, Ігор Олексійович. Традиційна українська ментальність у політичному контексті / І. О. Поліщук. - С.626-631. - Бібліогр. у кінці ст.
Трачук, Володимир Омелянович. Стосунки держави і громадянського суспільства: українські реалії та перспективи / В. О. Трачук. - С.632-636. - Бібліогр. у кінці ст.
Капінос, Микола Семенович. Потенціал інститутів громадянського суспільства у врегулюванні етнополітичних конфліктів: можливості для України / М. С. Капінос. - С.637-642. - Бібліогр. у кінці ст.
Толстоухова, Ірина Олегівна. Репутація Української держави: теоретико-методологічні та практичні аспекти / І. О. Толстоухова. - С.643-647. - Бібліогр. у кінці ст.
Мамчур, Ганна Володимирівна. Два вектори функціональної орієнтованості державної служби / Г. В. Мамчур. - С.648-652. - Бібліогр. у кінці ст.
Кащук, Мирослав Ярославович. Ядерне роззброєння України: сучасний погляд на проблему крізь призму теорії соціального конструктивізму / М. Я. Кащук. - С.653-656. - Бібліогр. у кінці ст.
Павленко, Ірина Анатоліївна. Перспективи зміни в Україні процедури ухвалення законів та впровадження "органічного законодавства" / І. А. Павленко. - С.657-661. - Бібліогр. у кінці ст.
Кісельова, Наталя Василівна. Звуження політичного представництва при використанні змішаної виборчої системи / Н. В. Кісельова. - С.662-667. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Андрущенко, Тетяна Вікторівна. Специфіка електоральної поведінки молоді: що показали вибори-2012 / Т. В. Андрущенко. - С.668-670. - Бібліогр. у кінці ст.
Пиголенко, Ігор Вікторович. Соціальне партнерство державних інституцій та громадських організацій у сфері зайнятості молоді в Україні / І. В. Пиголенко, А. М. Боровець. - С.671-676. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Посредніков, Дмитро Володимирович. Соціальне партнерство Української Православної Церкви і держави: до проблеми інституту капеланства в Україні / Д. В. Посредніков. - С.677-683. - Бібліогр. у кінці ст.
Сеїтосманов, Айдер Сеїтякубович. Основні етапи формування механізмів державного сприяння самоорганізації населення сільських територій / А. С. Сеїтосманов. - С.684-690. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Березовська, Вікторія Вікторівна. Регіональні особливості та пріоритети державної етнополітики (на матеріалах Одеської області) / В. В. Березовська. - С.691-696. - Бібліогр. у кінці ст.
Сенюшкін, Євген Олександрович. Політика регіонального розвитку і місцевого самоврядування в країнах Європи: досвід децентралізації / Є. О. Сенюшкін. - С.697-702. - Бібліогр. у кінці ст.
Нечипоренко, Юлія Сергіївна. Проблема переходу від номінального до реального конституціоналізму в країнах Центрально-Східної Європи (на прикладі Польщі та України) / Ю. С. Нечипоренко. - С.703-708. - Бібліогр. у кінці ст.
Крась, Іренеуш. Чи потрібний Євросоюзу валютній фонд? / І. Крась. - С.709-717. - Бібліогр. у кінці ст.
Гордійчук, Ігор Володимирович. Порівняна операція НАТО "Союзницька сила" проти Союзної Республіки Югославії як прообраз війн ХХІ ст.: історична ретроспектива / І. В. Гордійчук. - С.718-724. - Бібліогр. у кінці ст.
Крисенко, Дмитро Сергійович. Інформаційна політика адміністрації Р. Рейгана щодо СРСР (1981-1988) / Д. С. Крисенко. - С.725-729. - Бібліогр. у кінці ст.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2015г. N 3
Зміст:
Луніна, В. Ю. Феномен творчого потенціалу педагога у філософській і психолого-педагогічній літературі / В. Ю. Луніна. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: педагогічна творчість, творчий потенціал педагога, комплементарність
Мазаєва, К. В. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності вчителя біології / К. В. Мазаєва. - С.8-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологічна компетентність, професійна компетентність, професійна майстерність
Ільченко, А. М. Особистісно зорієнтована технологія навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ / А. М. Ільченко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища освіта, якість освіти, особистісно зорієнтована технологія
Пастирська, І. Я. Досвід внутрішньоциклової інтеграції гуманітарних дисциплін / І. Я. Пастирська. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: гуманітарні дисципліни, інтеграція змісту, процес гуманізації
Буйдіна, О. О. Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діяльнісний підхід, природничі предмети, дослідно-експериментальна робота
Криницький, Є. А. Принципи та пріоритети формування професійної готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями / Є. А. Криницький. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціальний працівник, громадська організація
Орищин, І. С. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов студентів економічних спеціальностей / І. С. Орищин. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, колективне спілкування, комунікативний підхід
Бочарова, С. А. Коммуникативный подход в преподавании иностранного языка в спортивном вузе / С. А. Бочарова. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікація, іноземний язик, мотивація
Кафаноцкая, И. К. Проблемы формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов спортивных специальностей / И. К. Кафаноцкая. - С.32-34
 л.слова: іноземні комунікації, спортивні спеціальності, формування компетенції
Руденко, Л. М. Вплив сім'ї на формування агресивної поведінки у дітей з розумовою відсталістю / Л. М. Руденко. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: розумова відсталість, агресивна поведінка, фактори впливу
Козак, М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, нормативно-правове забезпечення, дитина з особливими потребами
Калініченко, І. О. Формування педагогічної майстерності асистента вчителя в умовах інклюзивної освіти / І. О. Калініченко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, педагогічна майстерність, гуманістична спрямованість
Овсяннікова, С. М. Шляхи впровадження інклюзивного навчання у вищому навчальному закладі / С. М. Овсяннікова, О. О. Заброда, Ю. В. Рожко. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інклюзивна компетентність, індивідуальний підхід
Смешнова, А. В. Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / А. В. Смешнова. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інклюзивна освіта, діти з особливими потребами
Новак, О. О. Стратегія допомоги - важливий компонент психологічної компетентності вчителя / О. О. Новак. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: перша психологічна допомога, симптом, гостра стресова реакція
Чарченко, П. С. Особливості організації позаурочної виховної роботи з підлітками з порушенням поведінки / П. С. Чарченко. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: підліток, порушення поведінки, комунікативні здібності
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей в обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: лідерські якості, обдаровані діти, науково-дослідницька робота
Козак, Н. Г. Здоров'язберігаюче виховання підлітків: історична ретроспектива / Н. Г. Козак. - С.66-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання здорової особистості, здоров'язберігаюче виховання, здоровий спосіб життя
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 5
Зміст:
Костецкий, В. В. О единстве демократизации общества и аристократизации образования / В. В. Костецкий. - С.3-11
 л.слова: освіта, аристократизація, пів-знання
Пугач, В. Е. Приобщение к основам религиозных культур в школе: подходы и проблемы / В. Е. Пугач. - С.12-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: основи релігійних культур, концесії, міфологія
Баранников, А. В. Организация открытого (мобильного) образовательного пространства / А. В. Баранников. - С.19-27
 л.слова: стандартизація системи освіти, мобільний інформаційно-освітній простір, відкрита мобільна школа
Краснов, С. И. Понятие гуманитарного проектирования в образовании / С. И. Краснов, Н. В. Малышева. - С.28-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: проектування, колективна рефлексія, культурно-ціннісне самовизначення
Неборский, Е. В. От классической к постклассической парадигме высшего образования / Е. В. Неборский. - С.35-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: вища освіта, університет, класична парадигма
Дыханова, Б. С. Образовательная технология как система "задачных" способов обучения / Б. С. Дыханова. - С.42-50
 л.слова: освітня технологія, сократичний діалог, інтелектуальна діяльність
Плоткин, М. М. Социально-педагогическая защита прав детей в России / М. М. Плоткин. - С.51-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: соціальність держави, девіантні діти, соціальний захист прав дитини
Панов, В. И. Психологические аспекты экологического образования / В. И. Панов. - С.59-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: екологічна свідомість, поняття "природа", екологічна освіта
Савотина, Н. А. Мониторинг технологий воспитания и его назначение в образовательной практике / Н. А. Савотина. - С.70-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: виховальна технологія, моніторинг технологій виховання, модель моніторингу
Гурьянова, М. П. Социальная педагогика и ее взаимосвязь с жизнью / М. П. Гурьянова. - С.81-87
 л.слова: соціальні працівники, соціальний педагог
Факторович, А. А. Управление качеством образования в вузе: внешние вызовы и внутренние резервы / А. А. Факторович. - С.87-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: вища освіта, управління якістю освіти, ціннісно-мотиваційний підхід
Пшеничникова, Е. В. Становление профессионализма технолога в вузе / Е. В. Пшеничникова, А. В. Лейфа. - С.95-101. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: становлення професіоналізму, педагогічні умови, рефлексивні форми
Хоботова, Э. Б. Изучение дисциплины "экология человека" / Э. Б. Хоботова. - С.101-106. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологія людини, хімічні знання, активізація учбової роботи
Гаранин, А. А. Классификация медицинских кейсов / А. А. Гаранин, Р. М. Гаранина. - С.106-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: медичні кейси, інноваційне мислення, педагогічна майстерність викладача
Савина, А. К. Ученые степени и звания в зарубежных странах: общее и особенное / А. К. Савина. - С.111-121
 л.слова: інтеграція, система вищої освіти, університети
Лейфа, А. В. Опыт международного сотрудническтва Китая и России в сфере образования / А. В. Лейфа [и др.]. - С.121-125
Інші автори: Сергиенко Ю.П., Лукина Е.Ю., Юйцзе Л.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2016г. N 1
Зміст:
Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові мережі / І. Д. Бех. - С.5-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: духовність, духовна цінність, довільна спонука
Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 31 назв.
 л.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, соціопсихологічний аналіз
Святокум, О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав" / О. Є. Святокум. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: зрвнішнє незалежне оцінювання, регіональні експертні групи, мінімально підготовлений абітурієнт
Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: науково-дослідницька діяльність студентів, мотивація
Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: науково-дослідницька діяльність студентів, дослідницькі уміння, педагогічна майстерність викладача
Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: вищі навчальні заклади, європейські стандарти, мовна освіта
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: вища освіта, провідні університети, заробітна плата
Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інтегровані науки, міждисциплінарність, інноваційний інтелектуальний продукт
Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69
 л.слова: інтеграція, конкурентоспроможність, професійні кадри
Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: школа, умови, ефективність управління
Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: наукова психологія, методологічна криза, систематизація психологічних знань
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 1
Зміст:
Бозиев, Р. С. Отечественная педагогика и образование: между прошлым и будущим / Р. С. Бозиев. - С.3-11
 л.слова: освіта, реформи, інновації
Загвязинский, В. И. О системном подходе е реформированию отечественного образования / В. И. Загвязинский. - С.12-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: системне реформування освіти, стратегія розвитку, реформа педагогічної освіти
Пичугина, В. К. Гуманитарная парадигма как перспектива преодоления методологического кризиса в педагогике / В. К. Пичугина, В. В. Сериков. - С.19-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: методологічна криза, постнекласична парадигма, антропоцентристські дослідження
Лукьяненко, В. П. О реализации компетентностного подхода в системе образования / В. П. Лукьяненко. - С.30-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: модернізація освіти, компетентнісний підхід, професійна компетентність
Нечаев, В. Д. "Цифровое поколение": психолого-педагогическое исследование проблемы / В. Д. Нечаев, Е. Е. Дурнева. - С.36-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: покоління Z, цифрове покоління, теорія поколінь
Крохмаль, Л. А. Взаимодействие государства, рынка и университетского сообщества в условиях развития рыночных отношений / Л. А. Крохмаль. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: вища освіта, трикутник координації Кларка, університетське співтовариство
Филонов, Г. Н. Научно-методические основания развития междисциплинарных исследований / Г. Н. Филонов. - С.51-54
 л.слова: науково-методичний комплекс, розвиваючі моделі пізнання, методологічна рефлексія
Дронов, В. П. Методологические проблемы разработки инновационных учебно-методических комплексов для школы / В. П. Дронов. - С.54-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інноваційний учбово-методичний комплекс, педагогічна система, інформаційно-освітнє середовище
Красильников, И. М. Интерактивная музыкальная деятельность школьников / И. М. Красильников. - С.64-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: музичне навчання, імпровізація, електронна музична творчість
Боровских, А. В. Педагогическая командная олимпиада в МГУ / А. В. Боровских. - С.74-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, педагогічне мислення, командна педагогічна олімпіада
Кларин, М. В. Дидактический дизайн в корпоративном образовании: модели, программы, проекты / М. В. Кларин. - С.81-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: корпоративна освіта, освіта дорослих, освітня модель
Сергеев, С. В. Корпоративный музей в современном образовательном пространстве / С. В. Сергеев. - С.89-93. - освітня діяльність : корпоративний музей
 л.слова: музейний предмет
Кузнецов, А. А. Подготовка учителей к разработке, оценке качества и применению электронных образовательных ресурсов / А. А. Кузнецов, Т. Н. Суворова. - С.94-101. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: сучасне інформаційно-освітнє середовище, електронні освітні ресурси, системно-діяльнісний підхід
Коноплянский, Д. А. Об использовании метода дорожной карты в формировании конкурентоспособности выпускника вуза / Д. А. Коноплянский. - С.101-107
 л.слова: дорожня мапа, формування конкурентоспроможності, випускник вузу
Орлов, А. А. Научное наследие М.Н. Скаткина и инновационные процессы в современном образовании / А. А. Орлов. - С.107-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: методологія, педагогічне дослідження, педагогічний досвід
Тарантей, В. П. Ученик - об учителе: к 115-летию М.Н. Скаткина / В. П. Тарантей. - С.116-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: історія педагогіки, педагог-просвітник, політехнічна освіта
Денисова, Р. Р. Дошкольное образование в сельских районах Китая / Р. Р. Денисова, Ц. Чэнцзюй. - С.121-125
 л.слова: сільські дитячі садки, дошкільна освіта, якість дошкільної освіти
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2016г. N 12
Зміст:
Васильєва, Ольга. Зростання юних громадян / О. Васильєва. - С.1-2
Савченко, Олександра. Методика робот з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання / О. Савченко. - С.4-10
Валушенко, Оксана. Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників / О. Валушенко. - С.10-14
Логачевська, Світлана. Тестові завдання з математики для 4 класу / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.20-24
Коряченко, Лідія. Гра-подорож "Правила дорожні знай - випадків нещасних уникай" / Л. Коряченко. - С.28-33
Вінніченко, Ольга. Творчість дітей у позакласній роботі / О. Вінніченко. - С.33
Фаніна, Марина. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / М. Фаніна. - С.34-36
Калмикова, Лариса. Феномен "компетенція" і "компетентність" у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті : на допомогу розробникам ОПП і ОНП: погляд фахівців суміжної спорідненої спеціальності / Л. Калмикова, Г. Калмиков, Н. Харченко. - С.37-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: вища освіта, дошкільна освіта, компетентність
Хороленко, Ганна. Мої друзі - батьки, наші порадники - діти (круглий стіл) / Г. Хороленко. - С.42-43
Петрик, Ольга. Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами / О. Петрик. - С.44-46
 л.слова: проблемна ситуація, проблемні задачі
Карапузова, Наталія. Педагогічна спадщина В.А. Євтушевського (1836-1888 рр.) - скарбничка ідей сучасного вчителя / Н. Карапузова, Л. Процай. - С.47-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Глушко, Оксана. Педагогічна технологія "Росток" - компетентнісно орієнтована технологія навчання / О. Глушко. - С.50-51
Лопатньова, Тетяна. Як виховувати творчу особистість / Т. Лопатньова. - С.51-52
Плечій, Ірина. Урок математики в 1 класі / І. Плечій. - С.52-53
Ісаєва, Лариса. Інтегрований урок у 4 класі (Читання, "Я і Україна") / Л. Ісаєва. - С.53-54
Скворцова, Світлана. Оновлена програма "Математика. 1-4 класи" (2016 р.): реалізація принципів наступності між дошкіллям і початковою школою / С. Скворцова. - С.55-56
Онопрієнко, Оксана. Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків / О. Онопрієнко. - С.56-57
 л.слова: контроль навчальних досягнень учнів, оцінювання навчальних досягнень учнів
Листопад, Наталія. Наступність у формуванні обчислювальної компетентності учнів початкової та основної шкіл / Н. Листопад. - С.58
 л.слова: наступність, початкова школа, обчислювальна компетентність
Гапоненко, Людмила. Цікавий світ птахів / Л. Гапоненко. - С.59-60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2017г. N 4/2
Зміст:
Гриньова, М. В. Наукова школа "Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності" / М. В. Гриньова. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, саморегуляція, саморегуляція діяльності
Сас, Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом", підготовленого до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.11-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інноваційне управління, професійні компетентності, інноваційні цінності
Жданова-Неділько, О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / О. Г. Жданова-Неділько. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища школа, самостійна робота, навчальна взаємодія
Грицай, Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай. - С.19-23. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: методична підготовка, педагогічний експеримент, майбутні вчителі біології
Оніпко, В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі / В. В. Оніпко. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учитель природничих дисциплін, професійна підготовка, профільна школа
Криворучко, А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. В. Криворучко. - С.28-30. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: оцінювання, навчальні досягнення учнів, майбутні вчителі хімії
Білик, Н. І. Перспективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Білик. - С.31-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: моделювання, проективна модель, регіональна освітня система
Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експериментальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики / Н. В. Корягіна. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: підготовка вчителя, експериментальне дослідження, природознавство
Калініченко, І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу / І. О. Калініченко. - С.44-46. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: інклюзивна освіта, асистент вчителя інклюзивного класу, діти з особливими освітніми потребами
Агейчева, А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції / А. О. Агейчева. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дистанційне навчання, вища освіта, інформаційно-комунікативні технології
Сідоров, В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров. - С.51-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: туризм, кроскультура, кроскультурна компетентність
Ткаченко, А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського / А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва. - С.55-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: Трудова колонія ім. М. Горького, позашкільна робота у навчальному закладі
Сайко, Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ / Н. О. Сайко. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: дидактогенія, соціальні педагоги, метод опори
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 2
Зміст:
Луговий, В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.5-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 35 назв.
 л.слова: вища освіта, рейтинги, національний рейтинг
Пономаренко, В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України / В. С. Пономаренко. - С.24-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: рейтинги закладів вищої освіти, методи рейтингування , користувачі рейтингів
Курбатов, С. В. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів / С. В. Курбатов. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: університетські рейтинги, критерії та індикатори, об'єктивні та суб'єктивні дані
Саух, П. Ю. Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу / П. Ю. Саух. - С.43-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: вища освіта, національний університетський рейтинг, якість освіти
Бакіров, В. С. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів / В. С. Бакіров. - С.50-52
 л.слова: університетські рейтинги, критерії оцінювання, ранжування
Зіньковський, Ю. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності / Ю. Зіньковський, Г. О. Мірських. - С.53-59
 л.слова: психологія особистості, професійна діяльність, соціально-психологічний тип
Sikora, Jan. Dilemmas of pedagogical theory and practice in solving human problems in contemporary / J. Sikora. - С.60-65
 л.слова: молодіжне середовище, масова культура, "зет"-покоління
Чекстере, О. Ю. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології / О. Ю. Чекстере. - С.66-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, когнітивна психологія, афективні процеси
Дічек, Н. П. Англомовна макаренкіана у ХХІ столітті: стан і методи інтерпретації / Н. П. Дічек. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: англомовна макаренкіана, ресоціалізація, інклюзивна дисципліна
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2019г. N 3
Зміст:
Луговий, В. І. Консолідовані університети креативної Італії / В. І. Луговий. - С.5-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 32 назв.
 л.слова: вища освіта, Шанхайський рейтинг 2019 р., італійські університети
Яцишин, А. В. Особливості підготовки магістрів та майбутніх PhD для цифрової трансформації освіти і науки України / А. В. Яцишин, І. І. Дейнега, В. О. Ковач. - С.14-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: ІКТ, цифровізація освіти, магістри PhD
Шишкіна, М. П. Використання хмарних сервісів відкритої науки в освітньо-науковому середовищі університету / М. П. Шишкіна. - С.23-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: відкрита наука, заклади вищої освіти, хмарні технології
Пушкарьова, Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи / Т. О. Пушкарьова. - С.30-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: початкова школа, електронний супровід, інформатизація освіти
Онопченко, О. В. Особливості проведення практичних занять для обдарованих учнів у віртуальних класах / О. В. Онопченко. - С.35-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: віртуальний клас, онлайн-навчання, обдарованість
Pokaliuk, V. M. The oretical principles of teching living safety in educational institutions in Ukraine / V. M. Pokaliuk. - С.42-47. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: безпека життєдіяльності, культура безпеки, небезпека
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2020г. N 1
Зміст:
Шапран, Ольга. Педагогічні умови формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства / О. Шапран, Ж. Вихрестенко. - С.3-8. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: педагогічні умови, майбутні вчителя початкових класів, професійна підготовка
Коцур, Надія. Здоров'язбережувальна модель профілактики і корекції порушень зору в учнів / Н. Коцур. - С.9-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: орган зору, корекція, здоров'язбережувальна модель
Єжова, Ольга. Здоров'я у системі життєвих цінностей студентів / О. Єжова. - С.16-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: цінності, мотивація, здоров'язбережувальна поведінка
Поліщук, Ганна. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв'язання проблеми шкільного булінгу / Г. Поліщук. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: агресія, булінг, жертви
Пасинчук, Катерина. Навчальні стратегії у професійній підготовці майбутніх фахівців цивільного захисту / К. Пасинчук. - С.26-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: стратегія, фахівці оперативно-рятувальної служби, цивільний захист
Demyanenko, Natalia. "Innovative author's education systems": a scientific project at National Pedagogical Dragomanov University / N. Demyanenko. - С.32-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: науково-контекстний проєкт, освітня інноватика, авторський інноваційний досвід
Отич, Олена. Людина інформаційного суспільства: від творіння Божого до постлюдини / О. Отич. - С.38-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: концепція Людини, інформаційне суспільство, гуманізм
Міхно, Олександр. Дослідження особистості учня в педагогічніих експериментах Тимофія Лубенця / О. Міхно. - С.44-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: експериментальна педагогіка, вивчення учня, типологія учнів
Молоткіна, Валентина. Зміст та організація виховного процесу в закладах професійно-технічної освіти України (40-50-ті рр. ХХ ст.) / В. Молоткіна. - С.50-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: виховний процес, ідейно-політичне виховання, професійно-технічна освіта
Онищенко, Наталія. Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки / Н. Онищенко. - С.55-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: вища освіта, реформування, Єдиний державний іспит
Чаграк, Наталія. Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки / Н. Чаграк. - С.62-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: Інститут навчання на пенсії, люди похилого віку, освіта впродовж життя
Розсоха, Антоніна. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України / А. Розсоха, О. Бігун. - С.70-75. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: педагогічна підготовка, майбутні вчителі, професійна компетентність
Педагогічний музей України інформує: постаті; події. - С.76-79 (продовження)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.
74.580.442.19
З-77


   
    ЗНО: динаміка змін [Текст] : [зовнішнє незалежне оцінювання у контексті вступу учнів до вузу] // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 97.
ББК 74.580.442.19

Рубрики: Вищі навчальні заклади--вступ
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- вступ до вищих навчальних закладів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Вакарчук, І.
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : доповідь на розширеній підсумковій колегії МОН України 2 квітня 2009 року / І. Вакарчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 6-23.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна,  Вища освіта--реформування,  Вища освіта--рівний доступ
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- реформуваня вищої освіти -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Левчишена, О.
    Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти [Текст] / О. Левчишена // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 90-97. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Управління вищою освітою,  Вища освіта--державне управління
Кл.слова (ненормированные):
державна регуляторна політика -- вища освіта -- державне управління освітньою галуззю -- регулювання освітньої діяльності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    План дій щодо вдосконалення викладання дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)" у вищих навчальних закладах [Текст] : затв. наказом МОН України від 17.04.09 р. № 341 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : Офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 11/12. - С. 22-25 . - ISSN 0130-8890
ББК 74.580.26

Рубрики: Накази--українська мова--вища освіта,  Українська мова--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ВИЩА ОСВІТА -- ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- ПРОФЕСІЙНЕ СПРЯМУВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


   
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : рішення колегії... від 02.04.2009 р. № 4/1-4 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : Офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 13. - С. 3-16 . - ISSN 0130-8890
ББК 74.584.(4Укр)б6

Рубрики: Рішення колегії Міністерства освіти і науки,  Вища освіта--реформування--Україна, ХХI ст.
Кл.слова (ненормированные):
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ МОН УКРАЇНИ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ДОСТУПНІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 44-61. - Бібліогр.: 29 назв.
ББК 74.580.22

Рубрики: Вища освіта--процес навчання,  Процес навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої освіти -- практика вищої освіти -- підходи у вищій школі -- рефлексивний підхід -- студенти -- навчання -- методи навчання -- процес навчання -- навчання студентів -- мислення -- критичне мислення -- самозвіт -- анкетування -- спостереження -- дослідна діяльність -- щоденники
Доп.точки доступа:
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Про підготовку та організований початок 2009/10 навчального року [Текст] : наказ... від 26.05.2009 р. № 437 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 16/18. - С. 20-23. - Додатки 1-2. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.04(4Укр)б6

Рубрики: Накази--навчальний рік, 2009-2010 рр.
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- ДОШКІЛЬНА ОСВІТА -- ПРОФТЕХОСВІТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА -- ПОЧАТОК НАВЧАЛЬНОГО РОКУ -- ПІДГОТОВКА ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ -- 2009-2010 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Заходи Міністерства освіти і науки України щодо організованої підготовки до нового 2009/10 навчального року [Текст] : дод. 1 до наказу МОН України від 26.05.2009 р. № 437 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 16/18. - С. 22-23 . - ISSN 0130-8890
ББК 74.04(4Укр)б6

Рубрики: Накази--навчальний рік, 2009-2010 рр.
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ДОДАТОК -- ЗАХОДИ МОН УКРАЇНИ -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- ДОШКІЛЬНА ОСВІТА -- ПРОФТЕХОСВІТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА -- ПОЧАТОК НАВЧАЛЬНОГО РОКУ -- ПІДГОТОВКА ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ -- 2009-2010 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Бойко, Анжела Іванівна.
    Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції [Текст] / А. І. Бойко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. : 8 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Європейський простір--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ -- ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Аннотация: Аналізуються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в контексті її інтеграції в єдиний європейський простір.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Терепищий, Сергій Олександрович.
    Філософські проблеми стандартизації вищої освіти в соціокультурних вимірах Нового та Новітнього часів [Текст] / С. О. Терепищий // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 50-58. - Бібліогр. : 39 назв.
ББК 74.583 + 74.584

Рубрики: Філософія вищої освіти,  Стандартизація вищої освіти,  Історія вищої освіти
Кл.слова (ненормированные):
ІСТОРІЯ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- ІДЕЯ ПОРЯДКУ -- СУСПІЛЬНИЙ ПОРЯДОК -- НАЦІЄТВОРЧИЙ ПРОЦЕС
Аннотация: У статті проаналізовано філософські проблеми стандартизації вищої освіти в соціокультурних вимірах Нового та Новітнього часів. Обгрунтовано зв'язок стандартизації вищої освіти з становленням, розвитком та занепадом національної держави. Показано залежність проблем стандартизації вищої освіти від вирішення суперечностей сьогодення.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей