Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=педагогічна майстерність<.>)
Общее количество найденных документов : 84
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
1.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 4
Зміст:
Єременко, О. Не відболить: чорнобильська нота української поезії / О. Єременко, І. Гавриленко. - С.2-3. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: техногенна катастрофа, ліричний герой, оксюморон
Тодорюк, С. Західноукраїнський літературний дискурс національної ідентичності (на прикладі життя і творчості Костянтини Малицької) / С. Тодорюк. - С.4-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 28 назв.
 л.слова: письменниця, приватні школи
Дятленко, Т. Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. Дятленко. - С.10-12. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: майстер-клас, педагогічна майстерність, обмін досвідом
Зінченко, Н. Фольклорно-етнографічний нарис Анатолія Свидницького "Великдень у подолян": методичний аспект / Н. Зінченко, А. Шкарупа. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: позакласне читання, громадянське виховання, народні свята
Аношкіна, Г. Моральна й політична оцінка історичного минулого в поемі "Великий льох" Тараса Шевченка / Г. Аношкіна. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
Бондаренко, Н. Художня інтерпретація проблеми української еліти в поемі Тараса Шевченка "І мертвим, і живим..." / Н. Бондаренко. - С.17-20
Неживий, О. Луганець Микола Руденко - Герой України / О. Неживий. - С.21-24
 л.слова: позакласне читання, Шевченківська премія, архівне джерело
Жовталюк, О. Єдність світу природи і дитячої душі у творі "Гуси-лебеді летять" Михайла Стельмаха / О. Жовталюк. - С.25-27
Мовчан, О. Ідейно-художній зміст віршів М. Рильського "Ознаки весни", "Порада" / О. Мовчан. - С.27-28
Баранчук, О. Історія, написана життям / О. Баранчук. - С.29-31
Бабійчук, Т. Літературна вітальня з героями драматичних творів Лесі Українки / Т. Бабійчук. - С.32-36
Коваленко, Л. Підготовка до написання твору за картиною художниці Катерини Білокур "Рідне поле" / Л. Коваленко, Л. Щербина. - С.37-38
Баята, Л. Вивчаємо словосполучення. 5 клас / Л. Баята. - С.39
Вертій, О. Особливості і формування і становлення національних підстав методики вивчення української літератури / О. Вертій. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: цінність, національна ідея
Романишина, Н. Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. Романишина. - С.45-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: художня мала проза, фантастичне оповідання, письменницька компетентність
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 9
Зміст:
Семеног, Олена. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног. - С.2-4. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: педагогічна майстерність, педагогічна творчість, мистецтво слова
Жила, Світлана. "Майстер творення світів" / С. Жила. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: художній синкретизм, семінарське заняття, концепція світів
Кремінь, Тарас. Віршований дискурс новітньої української літератури Дмитра Кременя / Т. Кремінь. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: віршований дискурс, епос, культурогенез
Шуляр, Василь. Вивчення епістолярію Дмитра Кременя під час лабораторного заняття у старшій профільній школі / В. Шуляр. - С.15-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: профільне навчання, технологія лабораторного заняття, епістолярій
Братко, Валентина. Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті / В. Братко. - С.20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: культурологічний аспект, духовні цінності, літературна компетентність
Дига, Надія. Біографічна модифікація принципу діалогізму в методиці навчання української літератури / Н. Дига. - С.24-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип діалогізму, біографія, мемуаристика
Галушко, Максим. Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури / М. Галушко. - С.27-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: художньо-читацька компетентність, читацька культура, сприйняття
Черненко, Валентина. Ідейно-художня цінність поезії Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати", 5 клас / В. Черненко. - С.30-32
Марусин, Галина. Образи руських князів і Ярославни в "Слові о полку Ігоревім", 8 клас / Г. Марусин. - С.33-34
Мартинюк, Ірина. Планування уроків української літератури у 5 класі / І. Мартинюк. - С.34-44
Бабійчук, Тамара. Читацька конференція за романом "Зоряний Корсар" Олеся Бердника в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук. - С.45-48
 л.слова: читання, читацька конференція, "мала група"
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2014г. N 1
Зміст:
Дига, Н. Літературний календар (перше півріччя 2014 року) / Н. Дига. - С.2 обкл.
Семеног, О. Особистість учителя у вимірах педагогічної майстерності Любові Мацько / О. Семеног. - С.2-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: особистість, учитель-словесник, педагогічна майстерність
Міхно, О. Мистецтво методики Зої Шевченко (творча фабула та бібліографічний сюжет до ювілею вченого) / О. Міхно. - С.8-9
Голобородько, Я. Канадський крок до українського Нобеля : про лауреатку Нобелівської премії з літератури 2013 року / Я. Голобородько. - С.10-11
Фока, М. Поетичне слово П. Тичини на межі музики й архітектури / М. Фока. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: архітектура, вертикально-рухливий контрапункт
Галушко, М. Втілення рис "байронічної поеми" у творі Т. Шевченка "Слепая" / М. Галушко. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: байронічна поема, типологічні подібності, світова скорбота
Юдіна, І. Шевченкова "Лілея" і вчительське відчуття літератури / І. Юдіна. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: рефлексивно-пізнавальна діяльність
Шуляр, В. Спадщина професора Н. Волошиної і методичні імперативи сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.22-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: імператив, методичний імператив
Лук'яненко, О. Психологізм романної творчості В. Винниченка (на матеріалі романів "Сонячна машина", "Записки Кирпатого Мефістофеля") / О. Лук'яненко, С. Привалова. - С.25-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: психологізм, психологічний дискурс, фрейдизм
Білоус, Н. Застосування мультимедійних технологій під час вивчення кіноповісті О. Довженка "Україна в огні" / Н. Білоус. - С.28-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: мультимедійні засоби нвчання, міжпредметні зв'язки
Матосова, А. "Щоденник" О. Довженка - документ доби про трагічну долю України та її синів / А. Матосова. - С.30-33
Курило, В. Українці та література українського зарубіжжя : бінарний урок (українська література й географія). 11 клас (2 год.) / В. Курило, Г. Корнієнко. - С.34-41
Соловйова, Н. Урок за повістю І. Сенченка "Руді вовки" / Н. Соловйова. - С.42-44
Лілік, О. Відродження середньовічної традиції у збірці Т. Малярчук "Звірослов": модель вивчення у ВНЗ / О. Лілік. - С.45-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: сюрреалізм, реалізм, практичне заняття
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ибрагимов, Г. И. Методологические прикладные проблемы развития дидактики профессиональной школы / Г. И. Ибрагимов. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: дидактика професійної школи, компетентнісна парадигма, електронна дидактика
Андреева, И. Г. Вопросы здоровья в контексте социально-профессионального самоопределения / И. Г. Андреева. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, зміст освіти, здоров'я школярів
Шарай, Н. А. Образовательный кластер как интегративная система / Н. А. Шарай, Л. Н. Николаева, Т. В. Вдовина. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інтеграція, управлінська діяльність, освітній кластер
Мандель, Б. Р. Кураторство в современном вузе: поиски разрешения проблем / Б. Р. Мандель. - С.25-31
 л.слова: студентська група, староста, соціальна адаптація студентів
Бондаренко, Е. Ю. О репозитории вуза / Е. Ю. Бондаренко, А. М. Махов. - С.31-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: репозиторій учбового призначення, електронні учбово-методичні матеріали, наукова робота студентів
Дахин, А. Н. Издержки социализации российского школьника / А. Н. Дахин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: буллінг, профілактика буллінгу
Дьяконова, О. О. Эдьютейнмент в образовании взрослых и интерактивные технологии обучения в современной школе / О. О. Дьяконова, В. М. Букатов. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: едьютейнмент, драмо-герменевтика, соціо-ігрова педагогіка
Горшкова, В. В. Онтологизация непрерывного образования / В. В. Горшкова. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: неперервна освіта, соціально-андрогогічна парадигма, модернізація освіти
Орлов, А. А. Проектирование компетентностно-ориентированного образовательного процесса в педвузе / А. А. Орлов, Л. А. Орлова. - С.57-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: системно-діяльнісний, освітнє середовище, акмеологічний
Барташев, А. В. Моделирование профессионально-личностного становления и развития педагога профессиональной школы / А. В. Барташев. - С.68-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійно-особистісний розвиток особистості, професійна компетентність, педагогічна майстерність
Ихсанова, Р. Р. Интернационализация высшего образования в контексте университета ШОС по направлению "Педагогика" / Р. Р. Ихсанова [и др.]. - С.77-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Інші автори: Саитова Л.Р., Семенова Г.Е., Исламова З.И.
 л.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчмаркінг
Егоров, О. Г. Духовная школа в России 1820-40-х гг. в трудах Н.П. Гилярова-Платонова / О. Г. Егоров. - С.83-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: типологія духовної школи, духовні училища, семінарія
Сахарова, Л. Г. Реализация принципа свободы совести в советской высшей школе в 1920-30-е гг. / Л. Г. Сахарова, В. А. Сахаров. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: светська освіта, атеістичне виховання, культура міжконфесіональних відносин
Глузман, А. В. Законодательное обеспечение доступности высшего профессионального образования инвалидов в европейских странах / А. В. Глузман, Ю. В. Богинская. - С.99-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: людина з обмеженими можливостями, вища професійна освіта
Никитина, О. А. О стандартизации школьного математического образования в США / О. А. Никитина. - С.109-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: стандарти освіти, епистема, епистемо-дидактичне уявлення
Вицлак, Г. Инновационный школьный предмет / Г. Вицлак [и др.]. - С.117-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Інші автори: Кюн Х., Данике Б., Хенниг Г.
 л.слова: інноваційний шкільний предмет, тренінг життєвих умінь, соціально-психологічна адаптація підлітків
Федорова, Ю. Роль ДПО в подготовке конкурентоспособного специалиста / Ю. Федорова, Н. Илюшина. - С.121-122
Григорьева, М. Применение интернет-технологий в процессе обучения аудированию в вузе / М. Григорьева. - С.123-124
Лобанова, Е. Основной приоритет в реформировании современного образования / Е. Лобанова. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2015г. N 3
Зміст:
Луніна, В. Ю. Феномен творчого потенціалу педагога у філософській і психолого-педагогічній літературі / В. Ю. Луніна. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: педагогічна творчість, творчий потенціал педагога, комплементарність
Мазаєва, К. В. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності вчителя біології / К. В. Мазаєва. - С.8-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологічна компетентність, професійна компетентність, професійна майстерність
Ільченко, А. М. Особистісно зорієнтована технологія навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ / А. М. Ільченко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища освіта, якість освіти, особистісно зорієнтована технологія
Пастирська, І. Я. Досвід внутрішньоциклової інтеграції гуманітарних дисциплін / І. Я. Пастирська. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: гуманітарні дисципліни, інтеграція змісту, процес гуманізації
Буйдіна, О. О. Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діяльнісний підхід, природничі предмети, дослідно-експериментальна робота
Криницький, Є. А. Принципи та пріоритети формування професійної готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями / Є. А. Криницький. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціальний працівник, громадська організація
Орищин, І. С. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов студентів економічних спеціальностей / І. С. Орищин. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, колективне спілкування, комунікативний підхід
Бочарова, С. А. Коммуникативный подход в преподавании иностранного языка в спортивном вузе / С. А. Бочарова. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікація, іноземний язик, мотивація
Кафаноцкая, И. К. Проблемы формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов спортивных специальностей / И. К. Кафаноцкая. - С.32-34
 л.слова: іноземні комунікації, спортивні спеціальності, формування компетенції
Руденко, Л. М. Вплив сім'ї на формування агресивної поведінки у дітей з розумовою відсталістю / Л. М. Руденко. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: розумова відсталість, агресивна поведінка, фактори впливу
Козак, М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, нормативно-правове забезпечення, дитина з особливими потребами
Калініченко, І. О. Формування педагогічної майстерності асистента вчителя в умовах інклюзивної освіти / І. О. Калініченко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, педагогічна майстерність, гуманістична спрямованість
Овсяннікова, С. М. Шляхи впровадження інклюзивного навчання у вищому навчальному закладі / С. М. Овсяннікова, О. О. Заброда, Ю. В. Рожко. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інклюзивна компетентність, індивідуальний підхід
Смешнова, А. В. Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / А. В. Смешнова. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інклюзивна освіта, діти з особливими потребами
Новак, О. О. Стратегія допомоги - важливий компонент психологічної компетентності вчителя / О. О. Новак. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: перша психологічна допомога, симптом, гостра стресова реакція
Чарченко, П. С. Особливості організації позаурочної виховної роботи з підлітками з порушенням поведінки / П. С. Чарченко. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: підліток, порушення поведінки, комунікативні здібності
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей в обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: лідерські якості, обдаровані діти, науково-дослідницька робота
Козак, Н. Г. Здоров'язберігаюче виховання підлітків: історична ретроспектива / Н. Г. Козак. - С.66-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання здорової особистості, здоров'язберігаюче виховання, здоровий спосіб життя
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 1
Зміст:
Палкин, В. А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации / В. А. Палкин. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, віртуальна культура
Кирилюк, М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів / М. В. Кирилюк. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: самоосвітня компетентність, освітнє середовище, інформаційно-освітнє середовище
Дерев'янко, Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу / Т. Є. Дерев'янко. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: учитель, дослідницька культура
Теслюк, В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури / В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічна техніка, педагогічна майстерність, зовнішня техніка
Гриньова, М. В. Фінансове забезпечення та конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка / М. В. Гриньова. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв
 л.слова: фінансова автономія, файдрайзинг, міжнародний інжиніринг
Успенська, В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення / В. М. Успенська. - С.22-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: професія, кваліфікація, вчителі основ здоров'я
Дяченко-Богун, М. М. Структурні компоненти моделі підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти / М. М. Дяченко-Богун. - С.26-28
 л.слова: здоров'я, здоров'язбережувальні технології
Дудка, І. А. Бюджет студентського самоврядування як фінансова основа виховних заходів / І. А. Дудка. - С.29-31
 л.слова: студентське самоврядування, бюджет студентського самоврядування, фінансова основа
Шапаренко, І. Є. Програмне забезпечення курсу "Фізіологія рухової активності" для студентів факультету фізичного виховання педагогічних ВНЗ / І. Є. Шапаренко. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізичне виховання, навчальна дисципліна, фізіологія рухової активності
Гур'єва, Я. В. Вплив дисциплін образотворчого циклу на формування педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи / Я. В. Гур'єва. - С.36-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: дисципліни образотворчого циклу, педагогічна творчість, майбутні вчителі початкових класів
Гоменюк, Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних навчальних закладах / Д. В. Гоменюк. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: кваліфікований робітник автосервісу
Прус, Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: імідж, іміджелогія, стереотип
Кыкто, С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХIХ - початок ХХ ст.) / С. М. Кыкто. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: зміст освіти, стандарт освіти, статут навчального закладу
Гнатенко, Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни / Я. В. Гнатенко. - С.49-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: англомовна компетентність, навчально-методичний комплекс, засоби іншомовного навчання
Лазоренко, Л. В. Навчання англомовного академічного монологічного мовлення майбутніх математиків із використанням технології веб-квест / Л. В. Лазоренко. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: технологія веб-квест, монологічне мовлення, добір Інтернет-сайтів
Нежива, Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (на прикладі вивчення роману В. Підмогильного "Місто") / Л. Л. Нежива. - С.57-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: літературний екзистенціалізм, урок-екзистенційний пошук, стильовий аналіз
Мазуренко, В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.61-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: антропологія, людина , наукова фантастика
Карапузова, Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей / Н. Д. Карапузова. - С.65-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: дошкільний навчальний заклад, естетизація освітнього середовища, педагогічна підтримка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 2
Зміст:
Бойчук, П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу / П. М. Бойчук. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: державна атестація, здобувачі вищої освіти, молодший спеціаліст
Кущ, О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога / О. М. Кущ. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: юзабіліті, персональний сайт, блог
Москалик, Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації / Г. Ф. Москалик. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: децентралізація, коефіцієнт чиновника, біосферний регіон
Сас, Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: системний підхід, професійна підготовка, компетентнісна освітня парадигма
Курок, В. П. Обгрунтування змісту і структури інноваційних технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технології / В. П. Курок. - С.18-21
 л.слова: вчитель технології, технічні дисципліни, технічна підготовка
Бочевар, А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ / А. Г. Бочевар. - С.22-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційні технології, дидактичні функції ІКТ
Рой, С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ / С. Д. Рой. - С.25-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: індивідуалізоване навчання, індивідуальні освітні траєкторії, педагогічний супровід
Крамаренко, А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого майбутнього вчителя початкової школи" як складова підвищення якості професійної підготовки / А. М. Крамаренко. - С.27-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: екологічні цінності, ноосферна освіта, екологічна педагогіка
Ярова, Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів / Т. П. Ярова. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: пізнавальний інтерес, нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко, Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивчення дисципліни "Настільний теніс з методикою навчання" / Ю. С. Прокопенко. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна підготовка, інноваційні технології, інтерактивні методи
Марчук, С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчості особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу / С. С. Марчук. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: студентська олімпіада, педагогічний коледж, обдарована особистість
Олійник, І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові / І. О. Олійник. - С.45-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічна любов, любов до дітей, педагогіка любові
Грисенко, Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект / Л. П. Грисенко. - С.49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: адаптація, дезадаптація, психічне здоров'я
Московець, Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів / Л. П. Московець. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: гуманізм, гуманізація освіти, механізми перцепції
Деркач, В. В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи / В. В. Деркач. - С.57-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційні технології, когнітивістика, комунікативна компетентність
Самусь, Л. И. Происхождение названий рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте / Л. И. Самусь. - С.60-62
 л.слова: гидронімія, топоніми, етнографія
Кулікова, Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто" / Т. В. Кулікова. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ідеостиль, лінгвістика, художній стиль
Солодовникова, Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу / Л. Г. Солодовникова. - С.67-69
 л.слова: формування професійних навичок, педагогічна майстерність, самостійна творча робота
Ціпов'яз, А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті / А. Т. Ціпов'яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова. - С.70-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: городковий спорт, методика тренувань, фізичні якості
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта, післядипломна освіта
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, гуманістична парадигма
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: рівень компетенції керівника школи, колектив однодумців, безконфліктне керівництво
Шевчук, С. С. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. С. Шевчук. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновації в освіті, професійна культура, професійна компетентність
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: імідж, етикет, фахівець фізичного виховання та спорту
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізична реабілітація, фізично-реабілітаційні технології, сімейний лікар
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: діагностика, інформологія, інформологічні компетентності
Басенко, Р. О. Педагогічні пріоритети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів у ХVI-ХVII століттях / Р. О. Басенко. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: орден єзуїтів, молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: степ-аеробіка, фізичне виховання
Олійник, І. О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І. О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: структурні компоненти готовності, здоров'язбережувальна педагогіка
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: методична культура, педагогічна майстерність, внітрішньошкільне навчання
Оришин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами ВНЗ / І. С. Оришин. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мотивація, мотиваційні фактори, стимуляція студентів
Лисенко, А. В. Письменник непересічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: література рідного краю, поетичний світ, сучасний літературний процес
Мазуренко, В. О. Виховні можливості української наукової фантастики (за повістю М. Руденка "Народжений блискавкою") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: герой твору, ідея твору, повість-феєрія
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзія, індивідуальна консультація, корекційно-розвивальне середовище
Шутов, Д. О. Проблема мотивації учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, види мотивів, девіантна поведінка
Циповяз, А. Т. Актуальные вопросы организации туристической деятельности в высших учебных заведениях / А. Т. Циповяз, В. В. Бондаренко, Н. П. Севрюк. - С.60-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: туризм, фізичне виховання, рекреація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2017г. N 9/10
Зміст:
Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень. - С.4-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мислення, філософія, умови невизначеності
Андрущенко, Віктор. Феноменологія освіти (духовна сутність освіти) / В. Андрущенко. - С.10-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: людина , освіта, духовність
Огнев'юк, Віктор. "Аватари" поступу / В. Огнев'юк. - С.17-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: аватар, лідерство, заробітна плата
Бех, Іван. Зростаюча особистість у просторі духовності / І. Бех. - С.25-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: духовність, етична свідомість, етична рефлексія
Ніколаєнко, Станіслав. Виховання студентської молоді в контексті викликів сучасності / С. Ніколаєнко. - С.30-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: особистість, студент, громадянин-патріот
Курило, Віталій. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман. - С.34-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: гібридна війна, непідкронтольні території, травматичні події
Коцур, Віктор. Шевченкові уроки патріотизму й людяності (до 170-річчя від початку Кобзаревого невільництва 1847-1857 років) / В. Коцур. - С.40-43
Савченко, Олександра. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко. - С.44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: ціннісний потенціал, модернізація освіти
Ничкало, Нелля. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало. - С.49-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: педагогіка добра, педагогічна майстерність, психопедагогіка
Дем'яненко, Наталія. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні (ХІХ-початок ХХІ ст.) / Н. Дем'яненко. - С.56-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: педагогічна парадигма, професійно-технологічний, академічний
Пугач, Анжеліна. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв'язків українських педагогів (1920-ті рр.) / А. Пугач. - С.63-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: педагогічний журнал, міжнародні зв'язки, закордонний педагогічний досвід
Биковська, Олена. Освіта як система. Тріада "Людина-Освіта-Держава" / О. Биковська. - С.68-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: цивілізація, феномен, тріада
Яніцька-Панек, Тереса. Education as a hidden theasure: the value of lifelong learning / Т. Яніцька-Панек. - С.75-78
Завалевський, Юрій. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська. - С.79-84. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: авторська школа, експериментальна школа, інноваційна школа
Отич, Олена. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи / О. Отич, Я. Овсієнко. - С.85-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: професійний саморозвиток, педагогічна майстерність, експериментальна діяльність
Патрикеєва, Олена. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах: методичний аспект / О. Патрикеєва [и др.]. - С.90-95
Інші автори: Василашко І., Лозова О., Горбенко С.
 л.слова: STEM-освіта, професійна майстерність педагогів, партнерська взаємодія
Бережна, Таміла. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко. - С.96-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: здоров'язбережувальне середовище, здоров'язбережувальні технології, структурні компоненти
Мельник, Світлана. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту / С. Мельник. - С.100-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: авторська школа, інтелектуальний розвиток, громадянське виховання
Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький. - С.105-108. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: екологічна освіта, розвивальне середовище, натуралістичний інтелект
Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі : Вінницькому державному педагогічному університету імені Михайла Коцюбинського - 105!. - С.109-110
Пугач, Анжеліна. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього / А. Пугач, О. Пугач. - С.111-112
 л.слова: українсько-польські освітні концепти
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2019г. N 9
Зміст:
Лящук, Любов. Використання ідей В.О.Сухомлинського / Л. Лящук. - С.1-4. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: педагогічна майстерність, розвиток особистості вчителя
Кріль, Олександра. Формування громадянських та соціальних компетентностей у молодших школярів / О. Кріль. - С.5-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
Кругляк, Олег. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках фізкультури випускниками самбірського педколеджу / О. Кругляк, Т. Кругляк. - С.10-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Баранова, Наталія. Дослідницька та експериментальна діяльність в умовах НУШ / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.13-15
Митник, Олександр. Система завдань, спрямованих на формування комунікативних умінь як складової соціальної молодшого школяра / О. Митник, А. Стрижак. - С.23-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Заєць, Людмила. Інтегрований урок навчання грамоти та курсу “Я досліджую світ”, 1 клас / Л. Заєць. - С.26-29
Онопрієнко, Оксана. Орієнтовний календарно-тематичний план уроків математики в 2 класі за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, до підручника "Математика" для 2 класу (автори С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко) / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.33-39
Гільберг, Тетяна. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу “Я досліджую світ" до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, 1 частина (автори Гільберт Тетяна, Тарнавська Світлана, Павлич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.40-48
Лаврів, Наталія. Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розв'язання задач : математика, 3 клас / Н. Лаврів. - С.49-50
Лапуренко, Валентина. Журавлики-журавлі (4 клас) / В. Лапуренко. - С.51-54
Мачулкіна, Олена. Перший крок до навчання / О. Мачулкіна. - С.55-56
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Управління школою : Науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2020г. N 25/27 (649/651)
Зміст:
Василенко, Н. В. Реформа профільної освіти як складова становлення нової української школи / Н. В. Василенко. - С.2-35
Климко, Л. В. Управлінський інтернет-клуб: популяризація ідей В.О. Сухомлинського / Л. В. Климко. - С.36-38
Кумановська, В. В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентності вчителя / В. В. Кумановська. - С.39-79
 л.слова: педагогічна діагностика, педагогічна майстерність, самооцінка учителя
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Управління школою : Науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2020г. N 34/36 (658/660)
Зміст:
Мошковська, Г. К. Освіта об’єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади / Г. К. Мошковська. - С.2-16 (закінчення)
Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти / Т. І. Гуменюк. - С.17-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітній моніторинг, кваліметрія, ключові компетентності
Гринчук, Ю. Ю. Тайм-менеджмент в управлінській діяльності директора школи / Ю. Ю. Гринчук. - С.32-35
Зінькова, Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою / Г. Р. Зінькова. - С.36-38
 л.слова: моніторинг якості знань учнів, педагогічна компетентність вчителя
Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями — вимога часу / О. Б. Пасічник. - С.39-51
 л.слова: обдаровані учні
Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.52-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновації, інноваційна діяльність
Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: етика, етична культура, управлінська діяльність
Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.59-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: саморозвиток, самоосвіта, самовиховання
Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.62-63
 л.слова: науково-методична робота, удосконалення
Єльнікова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльнікова. - С.64-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: педагогічна майстерність, професійна компетентність, технологічна карта
Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.67-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: обдарованість, обдарвані діти, академічна обдарованість
Рудіч, Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.72-73
 л.слова: освітнє середовище, проектування освітнього середовища, обдарована особистість
Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.74-75
 л.слова: обдарована дитина, заклад загальної середньої освіти
Педагогічне новаторство на жовтневому інтернет-марафоні від ВГ «Основа»! : упровадження інноваційних методів навчання. - С.76-77
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.


    Сікур, П.
    Актерское мастерство учителя музыки [Текст] / П. Сікур // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2009. - N 6. - С. 52-54.
ББК 74.268.53

Рубрики: Музика та співи--викладання,  Вчитель музики
Кл.слова (ненормированные):
школоведение -- учитель -- педагогічна майстерність -- театральна педагогіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Шкіренко, О.
    Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів [Текст] / О. Шкіренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.580.05

Рубрики: Виховання--вища освіта--Духовні цінності
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- студенти -- цінності студентів -- формування цінностей студентів -- духовні цінності студентів -- особистість вчителя -- педагогічна майстерність -- психолого-педагогічна майстерність -- викладачі вищих навчальних закладів -- виховні засоби -- навчально-виховний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Рева, Ю.
    Педагогічна майстерність учителя в контексті професійного розвитку [Текст] / Ю. Рева // Рідна школа : наук.-пед. журн. - 2009. - № 12. - С. 13-17. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--педагогічна майстерність,  Педагогічна майстерність--вчитель
Кл.слова (ненормированные):
розвиток учителів -- саморозвиток педагогів -- педагогічна майстерність
Аннотация: У статті розглядаються складові педагогічної майстерності у контексті розвитку й саморозвитку вчителя, подаються результати експериментальної роботи автора.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Дараган, Т.
    Роль учителя у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання [Текст] : (З досвіду роботи) / Т. Дараган // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 69-70. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--професійна компетентність
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна майстерність -- СПІЛКУВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Григораш, В. В.
    Оцінювання в управлінській діяльності [Текст] / В. В. Григораш // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2010. - Том, N 11. - С. 2-22.
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою,  Оцінювання роботи учителя
Кл.слова (ненормированные):
вчитель -- професійна компетентність -- педагогічна майстерність -- класний керівник -- шкільний психолог -- інноваційна діяльність -- державно-громадське управління
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Кій, Л. Г.
    Комп'ютерна діагностика педагогічної майстерності вчителя [Текст] / Л. Г. Кій // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2010. - Том, N 31. - С. 22-27.
ББК 74.204.6 + 74.204.21

Рубрики: Вчитель--педагогічна майстерність,  Діагностика--педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна майстерність -- комп'ютерна діагностика -- діагностика уроку -- самооцінка педагога
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Ковальчук, В.
    Розвиток професійної майстерності педагога [Текст] / В. Ковальчук // Директор школи Україна : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 7-12.
ББК 74.204.21 + 74.204.6

Рубрики: Вчитель--професійна майстерність
Кл.слова (ненормированные):
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ -- педагог-майстер -- педагогічна кваліфікація -- педагогічні здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Тосик, Ігор.
    Щоб окрилити, треба бути окриленим [Текст] / І. Тосик // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2011. - № 3. - С. 96-99.
ББК 74.268.0г

Рубрики: Вчителі української мови та літератури--досвід роботи,  Майстерність--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна майстерність -- творчість -- сучасний урок
Аннотация: Досвід роботи вчителя української мови та літератури Попівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Онуфрієвського р-ну Кіровоградської обл. Світлани Анатоліївни Різник.
Доп.точки доступа:
Різник, Світлана Анатоліївна (вчитель української мови та літератури) \про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей