Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=О17/2020/1<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
373.2.091.12:159-051
К 55


    Кобильченко, Вадим.
    Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 7-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
УДК

Рубрики: Практичний психолог--дошкільний навчальний заклад
Кл.слова (ненормированные):
практичний психолог -- заклад дошкільної освіти -- психологічна діяльність
Аннотация: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути: психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов'язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги. Доведено, що практичний психолог, який працює в закладі дошкільної освіти, має займатися роботою, яка так чи інакше, більшою або меншою мірою пов'язана з усіма напрямами психологічної допомоги. Констатовано, що найважливішим принципом психологічної практики є безумовна цінність внутрішнього світу кожного дошкільника, пріоритетність потреб його розвитку.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
373.043.2-056.34:159.955
М 99


    Мякушко, Оксана.
    Шляхи оптимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Мякушко // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 21-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення інтелектуального розвитку
Кл.слова (ненормированные):
навчально-пізнавальні компетентності -- стимуляція пізнавальної активності -- діти з порушеннями інтелектуального розвитку
Аннотация: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. Спираючись на авторську модель навчально=пізнавальних компетентностей, у статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій (енергетичної системи мозку), створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлюваності дітей на заняттях. З кожного з цих напрямів окреслено різні форми і методи занять, надані орієнтовні приклади завдань.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
376-056.262:303.094.5-053.3/.4
Д 58


    Довгопола, Катерина.
    Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку [Текст] / К. Довгопола // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 гназв.
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--діти раннього віку
Кл.слова (ненормированные):
ранній вік -- незряча дитина -- психомоторний розвиток
Аннотация: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років (цей віковий період є сенситивним для розвитку рухової сфери). Складний процес психічного розвитку в ранньому дитинстві істотно залежить від умов життя і виховних впливів. Систематичне оцінювання розвитку дитини з порушеннями зору є одним із важливих завдань раннього втручання, оскільки на основі цього розробляється план програми допомоги. Загальний рівень психомоторного розвитку відображає ступінь дозрівання центральної нервової системи в поєднанні з формуванням психічної сфери і має свої особливості для кожного вікового періоду. Психомоторний розвиток дитини відображає становлення різних відділів нервової системи у певні періоди життя.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
376-056.34:159.942]-053.4
Б 12


    Бабяк, Ольга.
    Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / О. Бабяк, Н. Баташева // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 39-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психічного розвитку--психокрекція емоційної сфери
Кл.слова (ненормированные):
затримка психічного розвитку -- емоційна сфера -- психокорекція
Аннотация: Авторами здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку. На основі експериментального дослідження особливості розвитку емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку та визначено її структурні компоненти - перцептивний, когнітивний, вербальний та експериментальний. Сформовано психолого-педагогічні умови та розроблено програму формування емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку, що містить три етапи (підготовчий, основний, фіксуючий) і напрями психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР. Доведено ефективність програми формування емоційної сфери, що зумовила якісні зрушення у розвитку всіх компонентів емоційної сфери із затримкою психічного розвитку експериментальної групи порівняно з контрольною групою, що статистично підтверджено.
Доп.точки доступа:
Баташева, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
37.091.32:069:376-056.262
П 30


    Петрикіна, Анна.
    Компаративний аналіз поняття "музейна педагогіка" [Текст] / А. Петрикіна // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 48-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
УДК

Рубрики: Музейна педагогіка--діти з порушенням зору
Кл.слова (ненормированные):
музейна педагогіка -- музейно-педагогічний процес -- учні з порушенням зору
Аннотация: Авторами здійснено теоретичний аналіз проблеми емоційної сфери дітей дошкільного віку. На основі експериментального дослідження висвітлено особливості розвитку емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку та визначено її структурні компоненти - перцептивний, когнітивний, вербальний та експресивний. Сформовано психолого-педагогічні умови та розроблено програму формування емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку, що містить три етапи (підготовчий, основний, фіксуючий) і напрями психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР. Доведено ефективність програми формування емоційної сфери, що зумовила якісні зрушення у розвитку всіх компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку експериментальної групи порівняно з контрольною групою, що статистично підтверджено.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
378.016:376-056.264
К 20


    Каплієнко, Анастасія.
    Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда [Текст] / А. Каплієнко // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 57-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
УДК

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель-логопед
Кл.слова (ненормированные):
учитель-логопед -- інклюзивне освітнє середовище -- професійна компетентність
Аннотация: Окреслено проблему підготовки кваліфікованих фахівців спеціальної освіти, здатних ефективно працювати в умовах Нової української школи. Розглянуто вимоги соціуму до підготовки вчителів-логопедів у закладі вищої освіти. Встановлено, що зі зміною соціального замовлення має змінитися і концептуальне наповнення змісту підготовки майбутніх логопедів у межах компетентнісного підходу. У зв'язку з цим висвітлено проблему підготовки вчителів-логопедів до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу та відповідно до соціального запиту. Розкрито поняття "компетентність", "компетенція", "професійна компетентність". Подано авторське розуміння терміна "професійна компетентність майбутнього вчителя-логопеда в інклюзивному освітньому середовищі. Розширено структуру професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда. Окреслено шляхи формування професійно компетентного вчителя-логопеда до роботи в умовах інклюзії.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
376-056.29:616-071
С 53


    Сняткова, Тетяна.
    Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП [Текст] / Т. Сняткова // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 63-75. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами--ДЦП--рання діагностика
Кл.слова (ненормированные):
дитячий церебральний параліч -- діти з ДЦП -- синдром госпіталізму
Аннотация: Висвітлено проблему ранньої діагностики синдрому госпіталізму в дітей із дитячим церебральним паралічем (ДЦП), розгляду причин його виникнення. Відповідно до поставленої мети висвітлено важливість ранньої діагностики синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП. Наведено основні діагностичні методики, за якими визначається ризик виникнення синдрому госпіталізму у дітей раннього віку з ДЦП. Обґрунтовано актуальність ранньої діагностики синдрому госпіталізму, що надасть змогу попередити появу вторинних відхилень, запобігти незворотним наслідкам у розвитку хворих дітей з ДЦП.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
37.018.46:37.011.3-051:376-056.262
К 72


    Костенко, Тетяна.
    Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" [Текст] / Т. Костенко, Г. Кушнір // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - N 1. - С. 76-78
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--асистент вчителя--підвищення кваліфікації
Аннотация: Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" пройшли на базі Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України з 12 по 15 лютого. Орієнтування в просторі є одним з основним напрямів соціалізації та адаптації незрячих дітей та дітей з порушеннями зору до умов суспільства.
Доп.точки доступа:
Кушнір, Галина


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей