Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дидактичні знання<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 4
Зміст:
Щербаков, Р. Н. От знаний личности - к ее мировоззрению / Р. Н. Щербаков. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фундаментальні теорії, наукова картина світу, реальний світогляд учня
Осмоловская, И. М. Дидактическое знание: проблемы систематизации / И. М. Осмоловская. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дидактичні знання, дидактичні концепції, системи
Краснова, Л. А. Отражение научного знания в содержании школьного образования / Л. А. Краснова. - С.20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: гносеологічні підстави науки, принцип науковості, наукові знання
Филонов, Г. Н. Критерии оценки эффективности воспитательного процесса / Г. Н. Филонов. - С.24-30
 л.слова: нелінійна динаміка розвитку виховання, діагностично спрямована рефлексія, конструктивно-універсальна модель
Казин, Э. М. Сохранение и укрепление здоровья учащейся молодежи и педагогов: региональные проблемы / Э. М. Казин [и др.]. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
Інші автори: Касаткина Н.Э., Красношлыкова О.Г., Руднева Е.Л.
 л.слова: здоров'я учнівської молоді, збереження здоров'я, адаптивно-розвиваюче середовище
Алиев, Ю. Б. Дисциплинированность на уроках искусства как дидактическая проблема / Ю. Б. Алиев. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: уроки мистецтва, засоби дисциплінованості, вчитель-художник
Гурьянова, М. П. Социально-педагогическая профилактика неблагополучия сельских детей / М. П. Гурьянова, Т. П. Серрянен. - С.46-52
 л.слова: сільський соціум, соціальний педагог, сільські поселення
Виситаева, М. В. Оценка развития математических способностей школьников / М. В. Виситаева. - С.53-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: компоненти, математичні здібності школярів, критеріальне оцінювання
Оганесян, Н. Т. Обеспечение психологической безопасности в начальной школе / Н. Т. Оганесян, В. В. Ковров. - С.58-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: безпечне освітнє середовище, референтність освітнього середовища, психологічне здоров'я учнів
Трунилина, Н. В. Функции рефлексивной культуры в профессиональном становлении учащихся СПУЗ / Н. В. Трунилина. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: професійне становлення, рефлексивна культура, гносеологічна функція
Сергеев, Н. К. Диссертация по педагогике: проблемы науки и нравственности / Н. К. Сергеев, В. В. Сериков. - С.71-81
 л.слова: педагогічна дисертація, рефлексія педагогічного дослідження, відповідальність вченого
Шаповалова, В. К. Отношение учителей Карачаево-Черкесской Республики к своей работе / В. К. Шаповалова, А. А.-Дж. Койчуев. - С.82-89
 л.слова: професійна діяльність, об'єктивна діяльність, суб'єктивна діяльність
Слепенкова, Е. А. Место историко-педагогических дисциплин в профессиональной подготовке педагога / Е. А. Слепенкова. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: історико-педагогічна дисципліна, стимулювання учбового матеріалу, професійна компетентність
Семенова, Л. М. Имиджелогическая подготовка специалиста по связям с общественностью / Л. М. Семенова. - С.93-100. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: професійний імідж спеціаліста, інтегративно-компетентнісна концепція, іміджелогічна підготовка
Волкова, И. В. 1937 год: преломление эпохи в праздничной жизни советских школьников / И. В. Волкова. - С.101-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: ювілейні заходи, пошук шкідництва в освіті
Смолинская, О. Е. Поиски методологии педагогических исследований в вузах Украины / О. Е. Смолинская. - С.108-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: організаційні дослідження, культурно-освітній простір, організація-університет
Белозерцев, Е. П. Размышления о методологической культуре иссдедования отечественного образования / Е. П. Белозерцев. - С.115-121
Давыдова, Л. Триз и триз-педагогика на современном этапе / Л. Давыдова. - С.122-125
Нагирнер, И. Стресс-факторы у студентов в учебной деятельности / И. Нагирнер. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Гадзецький, Б.
    Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста [Текст] / Б. Гадзецький // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--методисти,  Підвищення кваліфікації--методичні працівники
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- зміст освіти -- розвиток освіти -- доктрина розвитку освіти -- саморозвиток -- режими саморозвитку -- навчальний процес -- саморозвиток особистості -- інформаційно-аналітична функція -- планово-прогностична функція -- організаційно-виконавча функція -- діагностична функція -- дидактичні знання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Осмоловская, И. М.
    Дидактическое знание: проблемы систематизации [Текст] / И. М. Осмоловская // Педагогика. - 2014. - N 4. - С. 13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.202.22

Рубрики: Дидактичні знання
Кл.слова (ненормированные):
дидактичні знання -- дидактичні концепції -- системи
Аннотация: В статье поднимаются вопросы систематизации дидактического знания с позиций его научной сущности, предложена классификация дидактических концепций, выявлено иерархическое взаимодействие дидактических концепций, систем и моделей.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей