Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=зміст освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 70
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.
74.1
С 79


    Степанова, Т. М.
    Еволюція змісту дошкільної освіти у другій половині XX століття [Текст] : Монографія / Т. М. Степанова. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2010. - 184 с. - ISBN 978-966-194-040-5 : 28.00 р.
    Содержание:
Феномен "освіта" в сучасному науковому просторі . - С .8-24
Сутність поняття "Зміст освіти" . - С .24-34
Системній підхід до змісту дошкільної освіти . - С .34-44
Розвиток змісту дошкільної освіти в 60-70 рр. ХХ століття . - С .44
Філософський компонент змісту дошкільної освіти . - С .44-53
Фізіолого-психологічні засади конструювання змісту дошкільної освіти . - С .53-67
Зміст дошкільної освіти в період 60-70 рр. ХХ-го століття . - С .67-83
Реформування змісту освіти у 80 роки ХХ століття . - С .83-101
Становлення змісту дошкільної освіти в незалежній Україні (90-ті роки ХХ століття) . - С .101-129
Модернізація змісту дошкільної освіти в кінці ХХ- на початку ХХІ століття . - С .129
Новітні підходи до оновлення змісту дошкільної освіти (2000-2010 рр.) . - С .129-155
Розвиток наукової теорії змісту дошкільної освіти в період із 1990 по 2010 роки . - С .155-171
ББК 74.1

Рубрики: Дошкільна освіта--еволюція змісту, друга половина XX ст.
Кл.слова (ненормированные):
зміст освіти
Аннотация: У монографії розглядається розвиток і становлення змісту дошкільної освіти з середини ХХ століття до сьогодення, основні засади його конструювання: аксіологічний підхід, системний, філософський, психологопедагогічний. Аналізуються основні державні документи, що вплинули на вдосконалення її змісту, подається огляд наукової теорії змісту дошкільної освіти в період із 1990-2010 роки.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2012г. N 10
Зміст:
Савотина, Н. А. Понятие "парадигма" и его статус в педагогике / Н. А. Савотина. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: парадигма, освітня парадигма, парадигма виховання
Филонов, Г. Н. Ценностные смыслы понимания / Г. Н. Филонов. - С.11-16
 л.слова: феномен розуміння, дефіцит розуміння, ціннісні сенси
Монахов, В. М. О модели вузовского технологического учебника полного цикла / В. М. Монахов. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: технологічний підручник, підручник повного циклу, технологія проектування учбового процесу
Нюдюрмагомедов, А. Н. Национально-ориентированное образование: опыт и тенденции развития / А. Н. Нюдюрмагомедов, Б. Б. Джамалова. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: національна школа, етнокультурна школа, етнічна ідентифікація
Андреева, И. Г. Содержание образования в свете государственной политики сохранения здоровья нации / И. Г. Андреева. - С.31-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: зміст освіти, наукова грамотність, метод наукового пізнання
Екжанова, Е. А. Мониторинговые исследования в технологии деятельности школьного консилиума / Е. А. Екжанова. - С.40-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: готовність до школи, скринінг, психофізіологічна зрілість
Аверкин, В. Н. Оценка населением качества общего образования: проблемы и рекомендации / В. Н. Аверкин, О. М. Зайченко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: якість освіти
"Круглый стол" журнала "Педагогика" и Бурятского госуниверситета "Педагогическое образование в условиях современных цивилизованных вызовов" в Бурятском государственном университете 26 сентября 2012 г. - С.54-74
Чернявская, Н. Э. М.К. Цебрикова о работе К.Д. Ушинского "Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии" / Н. Э. Чернявская. - С.75-87. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: традиційна педагогіка, наукова педагогіка, теорія педагогіки
Герш, Б. Г. Школа Алферовых / Б. Г. Герш. - С.87-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: школа, гімназія, особистість учня
Целых, М. П. Возникновение и развитие психоаналитического подхода в социальной работе США / М. П. Целых. - С.93-102. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: соціальна робота, теорія психоаналізу
Мартиросян, Б. П. Экспериментальные площадки Российской академии образования как ресурсные центры инновационного развития / Б. П. Мартиросян, И. А. Шаповалов, Н. Е. Рубцова. - С.103-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: експериментальна площадка, педагогічна інноватика
Полонский, В. М. Терминологические игры и их последствия / В. М. Полонский. - С.111-116
 л.слова: рівні освіти, термінологія, рубрикатор
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 5
Зміст:
Асадуллин, Р. М. Управление педагогическим образованием: оценка, состояние, перспективы развития / Р. М. Асадуллин. - С.3-11
 л.слова: педагогічна освіта, управління педагогічною освітою, структура управління
Савотина, Н. А. Стратегия развития технологий воспитания / Н. А. Савотина. - С.12-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: технологізація педагогічної діяльності, педагогічна технологія, технологічний підхід
Метлик, И. В. Развитие воспитательного компонента общего образования / И. В. Метлик. - С.24-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: виховний компонент освіти, духовно-моральне виховання, інститути суспільної участі
Осмоловская, И. М. Теоретико-методологические проблемы развития дидактики / И. М. Осмоловская. - С.35-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: дидактика, дидактичний підхід, дидактична модель
Перминова, Л. М. Теоретические и методологические основы развития современной дидактики / Л. М. Перминова. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: методологічний плюралізм, наукознавчий підхід, розвиток дидактики
Ковалева, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблема субъективности / Т. М. Ковалева. - С.51-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: особистісно-ресурсна карта, антропологічний підхід, індивідуальна освітня програма
Бережнова, Е. В. Идея университетской дидактики: становление и перспективы развития / Е. В. Бережнова. - С.57-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дидактика вищої школи, дидактика університету, місія університету
Алиев, Ю. Б. Дидактический пролегомен о современном художественном образовании школьников / Ю. Б. Алиев. - С.63-71
 л.слова: художня освіта, шкільна художня освіта
Дубова, М. В. Проблема современной начальной школы / М. В. Дубова. - С.72-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: молодші школярі, початкова школа
Романова, Е. Г. Мистицизм Интернета и социализация молодежи / Е. Г. Романова. - С.79-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: містика, міф, неформальні об'єднання
Екжанова, Е. А. Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачев. - С.89-94. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: розумова відсталість, корекційна школа, міждисциплінарність
Данюшенков, В. С. Экспериментальная деятельность сельского учителя как форма становления его методологической компетентности / В. С. Данюшенков, О. В. Коршунова. - С.95-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: вчитель сільської школи, методологічна компетентність вчителя, освітній стандарт
Даценко, В. В. Организация научно-исследовательской работы студентов в техническом вузе (Украина) / В. В. Даценко. - С.101-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: наукове дослідження, майбутній спеціаліст, теоретичні знання
Богуславский, М. В. Основные направления развития теории содержания общего среднего образования в отечественной педагогике ХХ в. / М. В. Богуславский. - С.106-119. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: дидактика, зміст освіти, педагогічна теорія
Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина. - С.120-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: трансцендентально-критична педагогіка, активність, концентрація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Історико-педагогічний альманах . - Київ : Академія педагогічних наук України, 2004 - . - Выходит дважды в год
2013г. N 1
Зміст:
Єршова, Людмила. Виховний потенціал українського селянства / Л. Єршова. - С.4-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: виховний ідеал, українське селянство, Російська імперія
Заболотна, Інна. Способи формування дисциплінованості учнів народних шкіл у процесі навчання (друга половина ХIХ - початок ХХ століття) / І. Заболотна. - С.9-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: народна школа, дисциплінованість, засоби навчання
Саяпіна, Світлана. Дослідження проблем морального виховання дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці (50-80-ті рр. ХХ ст.) / С. Саяпіна, Т. Грищенко. - С.13-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: моральне виховання, спільна діяльність, взаємовідносини дітей
Ковальова, Надія. Система учнівського самоврядування в школах Миколи Неплюєва / Н. Ковальова. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самоврядування, старший братський гурток, молодший братський гурток
Малько, Наталія. Учитель за покликанням (Олександр Якович Герд 1841-1888) / Н. Малько. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: недільні школи, військові гімназії, колонії малолітніх злочинців
Осадча, Людмила. Сторінки історії. Педагогічні принципи Генріха Густавовича Нейгауза / Л. Осадча. - С.28-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: фортепіанна школа, виховання піаніста, засоби музичної виразності
Смирнов, Володимир. Лубенчанин Матвій Погребінський: штрихи до портрета педагога-чекиста / В. Смирнов. - С.32-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: покарання, молоді правопорушники, безпритульні
Турбар, Тетяна. Педагогічна система поглядів В.О. Сухомлинського про природоохоронну роботу учнів загальноосвітньої школи / Т. Турбар. - С.41-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: природоохоронна робота, екологічна освіта, охорона природи
Шелепко, Геннадій. Досвід реформування вітчизняної системи управління середніми навчальними закладами: Олександр Головін / Г. Шелепко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діловодство, демократичні тенденції, управління середніми навчальними закладами
Яковенко, Ірина. Петро Могила - фундатор Києво-Могилянської академії / І. Яковенко. - С.48-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: православ'я, католицизм, Київська колегія
Войтова, Людмила. Розвиток освіти на Черкащини: спроба ретроспекції / Л. Войтова. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: училища, гімназії, ліцеї
Ковач, Артур. Висвітлення історії освіти у Підкарпатській Русі періоду 1919-1938 рр. в радянській історіографії / А. Ковач. - С.59-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: шкільництво, система освіти, історіографія
Арешонков, Володимир. Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі ХХ століття / В. Арешонков. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: зміст освіти, формальна освіта, матеріальна освіта
Новицька, Ольга. Організація та діяльність науково-дослідних кафедр педагогіки в Україні у 1920-ті роки / О. Новицька. - С.71-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 31 назв.
 л.слова: науково-дослідні кафедри педагогіки, організація, діяльність
Шевченко, Світлана. Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.83-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: шкільна освіта, українізація, концентр
Каразін, Василь. О воспитании женского пола в низших состояниях / В. Каразін. - С.87-89
 л.слова: жіноче училище, жіноча освіта, новаторський навчальний заклад
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 8
Зміст:
Орлов, А. А. Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: функції педагогіки, педагогічні знання, методологія високого модернізму
Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман. - С.15-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: оцінка якості, моніторинги учбових досягнень, міжнародні порівняльні дослідження
Романов, К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов. - С.27-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ризики, педагогічне філософствування, метапредметне ядро змісту освіти
Русецкий, В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий. - С.34-43
 л.слова: інформаційне суспільство, зміст освіти, сучасні методи навчання
Иванова, С. В. Профессиональное образование и занятость молодежи - глобальная проблема ХХI в. / С. В. Иванова [и др.]. - С.43-51
Інші автори: Пахомова Е.А., Пальянов М.П., Руднева Е.Л.
 л.слова: професійна освіта, профорієнтація, кластери
Лебедева, О. В. Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И.В Гребнев. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність учнів, принципи проектування, дослідницькі вміння
Веденеева, Г. И. Феномен родного края и его ресурс в духовно-нравственном воспитании учащихся / Г. И. Веденеева. - С.58-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, довіра, моральні цінності
Янушкявичене, О. Л. Реформа образования и развитие мышления ребенка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: розвиток мислення, понятійне мислення, початкові класи
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шлемская. - С.67-71. - педагогічні стратегії : активізація процесу навчання
 л.слова: учбові ситуації
Гурьянова, М. П. Развитие института социальных педагогов в сельской России / М. П. Гурьянова. - С.72-77
 л.слова: соцiокультурна модернiзацiя освіти, шкільний соціальний педагог, соціальний педагог сімейного типу
Овсянникова, Е. А. Анализ гендерных особенностей кадров в российском образовании / Е. А. Овсянникова. - С.77-81
 л.слова: гендерні особливості, фемінізація зайнятості, якість підготовки
Лазарева, Г. И. Предпринимательский университет: инновационный образовательный менеджмент / Г. И. Лазарева. - С.82-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: підприємницький університет, управління освітнім процесом, освітні технології
Андреев, А. Л. Образование в эпоху Анны Иоанновны / А. Л. Андреев. - С.90-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: семінарії, Морська академія, кадетські корпуса
Щербаков, Р. Н. Галилей и его методология просвещения (к 450-летию со дня рождения великого ученого) / Р. Н. Щербаков. - С.101-107
 л.слова: стиль мислення, діалог
Демченко, А. Р. Формирование профессионального самоопределения обучающихся в процессе профильного обучения за рубежом / А. Р. Демченко, М. В. Морозова. - С.108-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, будування кар'єри, профконсультація
Накашидзе, Р. М. Особенности профессионального образования в Грузии / Р. М. Накашидзе. - С.117-123. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 азв.
 л.слова: система професійної освіти, підготовка кваліфікаційних кадрів, неперервна освіта
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ибрагимов, Г. И. Методологические прикладные проблемы развития дидактики профессиональной школы / Г. И. Ибрагимов. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: дидактика професійної школи, компетентнісна парадигма, електронна дидактика
Андреева, И. Г. Вопросы здоровья в контексте социально-профессионального самоопределения / И. Г. Андреева. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, зміст освіти, здоров'я школярів
Шарай, Н. А. Образовательный кластер как интегративная система / Н. А. Шарай, Л. Н. Николаева, Т. В. Вдовина. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інтеграція, управлінська діяльність, освітній кластер
Мандель, Б. Р. Кураторство в современном вузе: поиски разрешения проблем / Б. Р. Мандель. - С.25-31
 л.слова: студентська група, староста, соціальна адаптація студентів
Бондаренко, Е. Ю. О репозитории вуза / Е. Ю. Бондаренко, А. М. Махов. - С.31-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: репозиторій учбового призначення, електронні учбово-методичні матеріали, наукова робота студентів
Дахин, А. Н. Издержки социализации российского школьника / А. Н. Дахин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: буллінг, профілактика буллінгу
Дьяконова, О. О. Эдьютейнмент в образовании взрослых и интерактивные технологии обучения в современной школе / О. О. Дьяконова, В. М. Букатов. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: едьютейнмент, драмо-герменевтика, соціо-ігрова педагогіка
Горшкова, В. В. Онтологизация непрерывного образования / В. В. Горшкова. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: неперервна освіта, соціально-андрогогічна парадигма, модернізація освіти
Орлов, А. А. Проектирование компетентностно-ориентированного образовательного процесса в педвузе / А. А. Орлов, Л. А. Орлова. - С.57-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: системно-діяльнісний, освітнє середовище, акмеологічний
Барташев, А. В. Моделирование профессионально-личностного становления и развития педагога профессиональной школы / А. В. Барташев. - С.68-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійно-особистісний розвиток особистості, професійна компетентність, педагогічна майстерність
Ихсанова, Р. Р. Интернационализация высшего образования в контексте университета ШОС по направлению "Педагогика" / Р. Р. Ихсанова [и др.]. - С.77-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Інші автори: Саитова Л.Р., Семенова Г.Е., Исламова З.И.
 л.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчмаркінг
Егоров, О. Г. Духовная школа в России 1820-40-х гг. в трудах Н.П. Гилярова-Платонова / О. Г. Егоров. - С.83-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: типологія духовної школи, духовні училища, семінарія
Сахарова, Л. Г. Реализация принципа свободы совести в советской высшей школе в 1920-30-е гг. / Л. Г. Сахарова, В. А. Сахаров. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: светська освіта, атеістичне виховання, культура міжконфесіональних відносин
Глузман, А. В. Законодательное обеспечение доступности высшего профессионального образования инвалидов в европейских странах / А. В. Глузман, Ю. В. Богинская. - С.99-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: людина з обмеженими можливостями, вища професійна освіта
Никитина, О. А. О стандартизации школьного математического образования в США / О. А. Никитина. - С.109-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: стандарти освіти, епистема, епистемо-дидактичне уявлення
Вицлак, Г. Инновационный школьный предмет / Г. Вицлак [и др.]. - С.117-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Інші автори: Кюн Х., Данике Б., Хенниг Г.
 л.слова: інноваційний шкільний предмет, тренінг життєвих умінь, соціально-психологічна адаптація підлітків
Федорова, Ю. Роль ДПО в подготовке конкурентоспособного специалиста / Ю. Федорова, Н. Илюшина. - С.121-122
Григорьева, М. Применение интернет-технологий в процессе обучения аудированию в вузе / М. Григорьева. - С.123-124
Лобанова, Е. Основной приоритет в реформировании современного образования / Е. Лобанова. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 1/2
Зміст:
Бех, Іван. Патріотизм: сучасні ознаки та орієнтири виховання / І. Бех. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: виховання патріотизму, структурні компоненти, виховна модель
Рекомендації "круглого столу" «Структура загальної середньої освіти України». - С.6,12
Пузіков, Дмитро. Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації / Д. Пузіков, К. Гораш. - С.7-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу, оцінювання інноваційного розвитку
Локшина, Олена. Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / О. Локшина. - С.13-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: шкільна освіта, тривалість навчання, зміст освіти
Скиба, Марія. Роль шкільного університету "Рідна природа" в розвитку екологічної освіти і виховання / М. Скиба. - С.19-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: університет "Рідна природа", екологічна освіта, еколого-педагогічна діяльність
Коваль, Вікторія. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до проведення екскурсій / В. Коваль. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: майбутній вчитель початкової школи, природничі екскурсії
Іванюк, Ганна. Етнокультурні тенденції розвитку сільської школи в Україні (1984-1991 рр.) / Г. Іванюк. - С.28-32
 л.слова: етнокультурні тенденції, сільська школа, змістово-методичне забезпечення
Бондар, Людмила. Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: початкова школа, диференціація навчання, індивідуалізація навчання
Гриньова, Марина. Роль авторського соціального проекту "Зелений туризм для всіх" в екологічному вихованні школярів / М. Гриньова, К. Мастюк. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: соціальний проект, зелений туризм, екотуризм
Євтух, Микола. Педагогічна практика у професійній підготовці психолога / М. Євтух. - С.43-45
 л.слова: педагогічна практика, студенти-практиканти, професійна підготовка психологів
Жданова-Неділько, О. Г. Квазіпрофесійна орієнтованість самостійної роботи студентів вищого педагогічного навчального закладу / О. Г. Жданова-Неділько. - С.46-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: майбутній педагог, студент, квазіпрофесійна діяльність
Іваниця, Аліна. Педагогічна підтримка студентської молоді в процесі підготовки до сімейного життя / А. Іваниця. - С.50-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: педагогічна підтримка, педагогічний супровід, студентська молодь
Барбінова, Алла. Соціально-педагогічний проект підготовки дітей-сиріт до сімейного життя / А. Барбінова. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: проект, сім'я, сімейні цінності
Кривошапка, Ірина. Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / І. Кривошапка. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: толерантність, толерантна поведінка, освітнє середовище
Таран, Дмитро. Проблема національного виховання в публіцистичній спадщині Ф.Т. Моргуна / Д. Таран. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: виховання, культура, мовна проблематика
Донченко, Вікторія. Особливості формування готовності студентів вищих медичних навчальних закладів до використання здоров'язбережувальних технологій / В. Донченко. - С.70-73. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: здоров'язбережувальні технології, здоровий спосіб життя, медичний ВНЗ
Новік, Сергій. Виховання у старших підлітків відповідальності як соціально та особистісно важливої риси характеру / С. Новік. - С.74-78. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: відповідальність, старший підліток, вибір рішення
Доркену, Алла. Новий біобібліографічний покажчик до ювілею академіка А.М. Богуш / А. Доркену. - С.79-80
Полтавському національному педагогічному університету імені В.Г. Короленка - 100!. - С.3 обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 8
Зміст:
Пугач, В. Е. Метафора как средство организации педагогического процесса / В. Е. Пугач. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: метафора, мислення, інтеріоризація
Андреева, И. Г. Воспитательный потенциал естественнонаучного образования / И. Г. Андреева. - С.10-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: виховний потенціал, зміст освіти, наукова грамотність
Шимина, А. Н. Бюрократизация сферы образования / А. Н. Шимина. - С.16-21
 л.слова: освітні парадигми, освітня діяльність, компетентнісний підхід
Адамчук, Д. В. Социально-ролевые отношения "учитель-ученик" / Д. В. Адамчук, В. С. Собкин, Л. Е. Курнешова. - С.22-31
 л.слова: соціологія освіти, відношення "вчитель-учень", педагогічний авторитет
Гукаленко, О. В. Формирование российской идентичности и межнационального согласия средствами образования / О. В. Гукаленко. - С.31-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: глобалізація, багатокультурний світ, соціокультурна ситуація
Башиева, С. К. Формирование языковой компетентности в образовательных учреждениях Кабардино-Балкарской Республики / С. К. Башиева, М. З. Улаков, Ж. М. Хамдохова. - С.40-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: соціолінгвістика, мовна компетенція, корреляційний аналіз
Ильичева, И. В. Проблема консолидации педагогического коллектива в условиях образовательного комплекса / И. В. Ильичева. - С.48-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освітній комплекс, консолідація педагогічного колективу, управлінська модель
Шустова, И. Ю. Воспитание "от ребенка" / И. Ю. Шустова. - С.53-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання, освітня ситуація, дитячо-доросла спільність
Тукиш, В. А. Интеграция православной культуры в региональную систему образования / В. А. Тукиш, Э. А. Чурсина. - С.58-63
 л.слова: гуманітарні православно-орієнтовані проекти, регіональна система освіти, православна культура
Клепиков, В. Н. Вариативная модель деятельности школьного социального педагога / В. Н. Клепиков. - С.64-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: соціальний педагог, соціально-орієнтована парадигма, варіативна модель
Кроев, Е. В. Участие учителей в становлении системы государственно-общественных отношений / Е. В. Кроев. - С.71-78. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: державно-суспільне управління освітою, вчителі-предметники, варіативні системи
Шудегов, В. Е. Законопроект о статусе педагогов в обществе / В. Е. Шудегов. - С.79-83
 л.слова: законопроект, законодавчі акти, соціальний статус педагогічного працівника
Проблемы и перспективы развития образования в Курской области : круглый стол. - С.84-111
Помелов, В. Б. США: формирование идеала прагматизма и деловитости / В. Б. Помелов. - С.112-121. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: американська педагогіка, практицизм, діловитість
Запалацкая, В. Работа с одаренными детьми в контексте полисубъектного подхода / В. Запалацкая. - С.122-124
Пильская, М. Технология критического мышления н уроках русского языка / М. Пильская. - С.124-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 9
Зміст:
Перминова, Л. М. Методологический анализ объекта дидактики и структура дидактического знания / Л. М. Перминова. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: навчання, дидактичний закон, структура дидактичної теорії
Коржуев, А. В. Смысловой контент педагогического знания и проблема понимания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: сенсовий контент педагогічного знання, інтерпретація змісту текста, авторська емпатія
Фиофанова, О. А. Анализ реформы государственно-общественного управления образованием / О. А. Фиофанова, Е. Н. Шимутина. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: державно-громадське управління освітою, реформа освіти, підвищення якості освіти
Полонский, В. М. Педагогическое селфи, или сколько у нас педагогик / В. М. Полонский. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: класифікаційні підстави, структуризація педагогіки, вікові спеціалізації
Чернобай, Е. В. Как результаты обучения в школе сделать полезными для жизни? / Е. В. Чернобай. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: система освіти, освітні результати, міжпредметний характер навчання
Краснова, Л. А. Проблема обновления содержания школьного образования / Л. А. Краснова. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: зміст освіти, освітній ідеал, освітнє цілепокладання
Боргояков, С. А. Формирование этнокультурной идентичности учащейся молодежи малочисленных народов / С. А. Боргояков. - С.45-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: корінні малочисельні народи Півночі, етнокультурна ідентичність, етнокультурна компетентність
Назарова, Н. М. Инклюзивное обучение: историческая динамика и перспективы / Н. М. Назарова. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інклюзивне навчання, інтегроване навчання, принцип нормалізації
Михайлова, Е. И. Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова / Е. И. Михайлова. - С.64-79
 л.слова: програма розвитку, логіка трансформації, матеріальне стимулювання
Иманова, О. А. Учебная практика при реализации образовательных программ прикладного бакалавриата / О. А. Иманова, И. К. Рипинская, О. Г. Смолянинова. - С.80-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічна освіта, бакалавріат
Гордиенко, Е. А. Языковая и профильная подготовка будущих таможенников (интегративный подход) / Е. А. Гордиенко, А. В. Лейфа. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки, інтегративний підхід, комунікативна компетенція
Тряпицына, А. П. Васильевские чтения в Казахстане - 2015 / А. П. Тряпицына, Г. К. Нургалиева. - С.97-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, ціннісно-орієнтоване навчання, інформатизація освіти
Долгая, О. И. Гражданское воспитание в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.105-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: цілі виховання, громадянська освіта
Эришген, Л. Р. Высшее образование в Турции / Л. Р. Эришген. - С.110-114
 л.слова: світскість, вчений ступінь, Болонський процес
Кутьева, Л. В. Проблемы здоровья современных школьников / Л. В. Кутьева. - С.115-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 1
Зміст:
Палкин, В. А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации / В. А. Палкин. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, віртуальна культура
Кирилюк, М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів / М. В. Кирилюк. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: самоосвітня компетентність, освітнє середовище, інформаційно-освітнє середовище
Дерев'янко, Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу / Т. Є. Дерев'янко. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: учитель, дослідницька культура
Теслюк, В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури / В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічна техніка, педагогічна майстерність, зовнішня техніка
Гриньова, М. В. Фінансове забезпечення та конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка / М. В. Гриньова. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв
 л.слова: фінансова автономія, файдрайзинг, міжнародний інжиніринг
Успенська, В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення / В. М. Успенська. - С.22-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: професія, кваліфікація, вчителі основ здоров'я
Дяченко-Богун, М. М. Структурні компоненти моделі підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти / М. М. Дяченко-Богун. - С.26-28
 л.слова: здоров'я, здоров'язбережувальні технології
Дудка, І. А. Бюджет студентського самоврядування як фінансова основа виховних заходів / І. А. Дудка. - С.29-31
 л.слова: студентське самоврядування, бюджет студентського самоврядування, фінансова основа
Шапаренко, І. Є. Програмне забезпечення курсу "Фізіологія рухової активності" для студентів факультету фізичного виховання педагогічних ВНЗ / І. Є. Шапаренко. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізичне виховання, навчальна дисципліна, фізіологія рухової активності
Гур'єва, Я. В. Вплив дисциплін образотворчого циклу на формування педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи / Я. В. Гур'єва. - С.36-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: дисципліни образотворчого циклу, педагогічна творчість, майбутні вчителі початкових класів
Гоменюк, Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних навчальних закладах / Д. В. Гоменюк. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: кваліфікований робітник автосервісу
Прус, Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: імідж, іміджелогія, стереотип
Кыкто, С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХIХ - початок ХХ ст.) / С. М. Кыкто. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: зміст освіти, стандарт освіти, статут навчального закладу
Гнатенко, Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни / Я. В. Гнатенко. - С.49-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: англомовна компетентність, навчально-методичний комплекс, засоби іншомовного навчання
Лазоренко, Л. В. Навчання англомовного академічного монологічного мовлення майбутніх математиків із використанням технології веб-квест / Л. В. Лазоренко. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: технологія веб-квест, монологічне мовлення, добір Інтернет-сайтів
Нежива, Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (на прикладі вивчення роману В. Підмогильного "Місто") / Л. Л. Нежива. - С.57-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: літературний екзистенціалізм, урок-екзистенційний пошук, стильовий аналіз
Мазуренко, В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.61-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: антропологія, людина , наукова фантастика
Карапузова, Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей / Н. Д. Карапузова. - С.65-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: дошкільний навчальний заклад, естетизація освітнього середовища, педагогічна підтримка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Вербицкий, А. А. Воспитание в современной образовательной парадигме / А. А. Вербицкий. - С.3-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 27назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, компетентнісне навчання, соціальна ситуація розвитку
Рубин, Ю. Б. Аудит качества образования / Ю. Б. Рубин. - С.26-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: якість освіти, внутрішній аудит, моніторинг якості освіти
Реморенко, И. М. Создание примерных основных образовательных программ и критерии их экспертизы / И. М. Реморенко, С. Н. Вачкова. - С.33-39
 л.слова: зміст освіти, методологія освіти
Крамаренко, Н. С. Интернет как социокультурное пространство жизни и развития человека / Н. С. Крамаренко. - С.39-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: Інтернет, соціокультурне середовище, самореалізація
Ибрагимов, Г. И. Дидактическое наследие М.И. Махмутова и современность (к 90-летию со дня рождения) / Г. И. Ибрагимов. - С.47-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: дидактика, проблемне навчання, методи проблемно-розвиваючого навчання
Чичерина, Н. В. Патриотическое воспитание молодежи в Арктической зоне / Н. В. Чичерина. - С.55-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: Арктика, Арктична зона Російської Федерації
Казеева, О. С. Формирование и развитие интереса к чтению у современных школьников / О. С. Казеева. - С.60-62
 л.слова: мовномислювальна діяльність, інтерпретація тексту, читацька позиція
Змеева, Т. Е. Эмоциональный аспект обучения иностранному языку / Т. Е. Змеева. - С.63-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: емоційний аспект навчання, навчання іноземної мови, гумористичний текст
Янова, М. Г. Организационно-педагогическая культура бакалавра / М. Г. Янова, В. В. Игнатова. - С.69-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: організаційно-педагогічна культура, організаційне культура організації, професійне становлення бакалавра
Цуникова, Т. Г. Управление формированием профессиональной мобильности выпускников в техническом вузе / Т. Г. Цуникова, Ю. В. Чепурная, Е. В. Пугачева. - С.74-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: професійна мобільність, механізми детермінації діяльності, технологічний метод
Колпачев, В. В. Проблема национального и общечеловеческого в работах отечественных педагогов / В. В. Колпачев, О. Ю. Колпачева. - С.78-85. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: національні основи виховання, ідеал людини
Помелов, В. Б. Взгляды В.И. Фармаковского на обучение в трудовой школе / В. Б. Помелов. - С.85-89
 л.слова: трудове виховання, метод проектів, система трудового виховання
Ермольева, Э. Г. Проблемы образования в Португалии / Э. Г. Ермольева. - С.90-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: Португалія, національна модель освіти, програми модернізації
Воробьев, Н. Е. Культурная революция в Китае и преодоление ее негативных последствий / Н. Е. Воробьев, А. Р. Тарасов. - С.99-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: культурна революція, освітні реформи, освітні закони
Найденова, Н. Н. Сравнительная педагогика с позиций ХХI века / Н. Н. Найденова, И. А. Тагунова. - С.106-108
Руднев, В. Н. Читательский опыт личности как общекультурная компетенция / В. Н. Руднев. - С.109-111
Моргачёва, Е. Н. Сравнительные исследования в специальной педагогике / Е. Н. Моргачёва. - С.115-118
Шафикова, З. Х. Многоуровневая профессиональная подготовка девушек с ВОЗ / З. Х. Шафикова ; А. И. Нурутдинова, Е. В. Дмитриева. - С.118-120
Нурутдинова, А. И. О взаимосвязи образования, науки и производства / А. И. Нурутдинова, Е. В. Дмитриева. - С.121-122
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2017г. N 11
Зміст:
Бондарчук, Євгенія. Інтерактивні технології - шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1-3
Чабайовська, Марія. З історії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: писемність, книгодрукування, Апостол
Поліщук, Валерій. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8-11
 л.слова: динамічний тип уваги, довільна увага, концентрація уваги
Балютіна, Катерина. Перспективний план виховної роботи початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12-16
Прищепа, Ольга. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма / О. Прищепа. - С.17-19
Гнатишина, Світлана. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20-21
Березанська, Катерина. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Рак, Любов. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28-30
Дяченко, Людмила. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31-34
Ковальова, Вікторія. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров'язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34-37
Садова, Рита. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37-39
Луговська, Ірина. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39-41
Тараканова, Аліса. Хореографічний репертуар - складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41-43
Святенко, Юлія. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: емоції, діагностика емоційного стану, молодший шкільний вік
Колесник, Лариса. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкової школи / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48-52. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: управлінська компетентність, учителя початкової школи, тренінгові технології навчання
Бондаренко, Геннадій. Змістовне забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: мовленнєво-риторична діяльність, учитель початкової школи, зміст освіти
Баранова, Наталія. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57-58
Мазурець, Леся. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59-60
Норенко, Людмила. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61
Луговська, Ірина. Цікаво про гривню / І. Луговська. - С.63-64
Пістоляк, Наталія. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.


    Путилина, Н. В.
    Динамика статуса образования и профессиональной мотивации личности [Текст] / Н. В. Путилина // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 1. - С. 11-15.
ББК 74.04

Рубрики: Зміст освіти
Кл.слова (ненормированные):
статус освіти -- зміст освіти -- неперервна освіта -- освітня мотивація особистості -- професійна мотивація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Кандибур, Г.
    Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими [Текст] / Г. Кандибур // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 73-82.
ББК 74.200

Рубрики: Виховна система,  Виховна система--модель--інноваційна
Кл.слова (ненормированные):
школи -- моделювання шкіл -- зміст освіти -- виховання -- інноваційна система -- навчально-виховна система -- розвиток
Аннотация: Інноваційна система виховання у загальноосвітній школі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Сазоненко, Г.
    Твоїм іменням, Україно [Текст] / Г. Сазоненко // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 3. - С. 4-35.
ББК 74.04

Рубрики: освіта--міжнародне співробітництво--симпозіуми,  освіта--шкільна--зміст освіти
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- шкільна освіта -- освітні технології -- зміст освіти -- зміст шкільної освіти -- неперервна освіта -- інновації -- інновації в освіті -- міжнародне співробітництво -- симпозіуми -- історико-географо-мистецький симпозіум -- ліцеї -- інноваційні ліцеї -- компетенції -- формування компетенцій
Аннотация: Стаття присвячена Міжнародному історико-географо-мистецькому симпозіуму "Я і моя Україна, у якому брали участь В. Литвин, Л. Кравчук, О. Оробець, П. Полянський, Л. Гриневич, В. Бугров, О. Федоренко, організований Українським гуманітарним ліцеєм Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Доп.точки доступа
Кравчук, Леонід
Литвин, Володимир
Полянський, Павло
Гриневич, Лілія
Бугров, Володимир
Федоренко, Олександр
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Алексеева, Людмила.
    Структура и содержание билингвального образования [Текст] / Л. Алексеева // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 3. - С. 40-46.
ББК 74.268.1

Рубрики: освіта--зміст освіти,  освіта--білінгвальна,  лінгвістика--білінгвізм,  Білінгвальна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- зміст освіти -- білінгвізм -- білінгвальна освіта -- розвиток білінгвальної освіти -- структура білінгвальної освіти -- зміст білінгвальної освіти -- лінгвістика -- здібності -- творчі здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Савченко, О.
    Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 1-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Початкова освіта--організація
Кл.слова (ненормированные):
шкільна освіта -- початкова освіта -- якість освіти -- ключові компетентності -- якість початкової освіти -- зміст освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Кремень, Василь Григорович.
    Про доробок освітян Донеччини [Текст] / В. Г. Кремень // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - 2-а с. обкл.
ББК 74.04(4УКР-4ДОН)

Рубрики: Освіта--Україна--Донеччина,  освіта--україномовна освіта,  освіта--розвиток освіти,  освіта--зміст освіти,  навчальні заклади--інформатизація навчальних закладів,  школи--директори шкіл
Кл.слова (ненормированные):
розвиток освіти -- україномовна освіта -- зміст освіти -- зміст навчання -- інформатизація освіти -- інформатизація навчальних закладів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Чернишева, Раїса.
    Гуманізація змістового компонента процесу навчання [Текст] / Р. Чернишева, В. Андрюханова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 110-115. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Школа майбутнього--змістовий компонент,  Профільне навчання
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- шкільна освіта -- зміст шкільної освіти -- зміст освіти -- теорія змісту освіти -- навчання -- закономірності навчання -- компоненти навчання -- змістовий компонент навчання -- гуманізація навчання -- діяльнісний зміст освіти -- школи майбутнього
Доп.точки доступа
Андрюханова, Вікторія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Аніскіна, Надія.
    Про перспективи школи майбутнього / Н. Аніскіна // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 152-155.
ББК 74.247.1(4Укр)

Рубрики: Школа майбутнього,  освіта--зміст освіти--теорія змісту освіти
Кл.слова (ненормированные):
школи -- школи майбутнього -- методичний супровід -- освіта -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- теорія змісту освіти -- саморозвиток -- самовизначення -- саморозвиток -- експериментально-дослідна робота -- навчально-тематичний план

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-70 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей