Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=зміст освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 70
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.
74.1
С 79


    Степанова, Т. М.
    Еволюція змісту дошкільної освіти у другій половині XX століття [Текст] : Монографія / Т. М. Степанова. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2010. - 184 с. - ISBN 978-966-194-040-5 : 28.00 р.
    Содержание:
Феномен "освіта" в сучасному науковому просторі . - С .8-24
Сутність поняття "Зміст освіти" . - С .24-34
Системній підхід до змісту дошкільної освіти . - С .34-44
Розвиток змісту дошкільної освіти в 60-70 рр. ХХ століття . - С .44
Філософський компонент змісту дошкільної освіти . - С .44-53
Фізіолого-психологічні засади конструювання змісту дошкільної освіти . - С .53-67
Зміст дошкільної освіти в період 60-70 рр. ХХ-го століття . - С .67-83
Реформування змісту освіти у 80 роки ХХ століття . - С .83-101
Становлення змісту дошкільної освіти в незалежній Україні (90-ті роки ХХ століття) . - С .101-129
Модернізація змісту дошкільної освіти в кінці ХХ- на початку ХХІ століття . - С .129
Новітні підходи до оновлення змісту дошкільної освіти (2000-2010 рр.) . - С .129-155
Розвиток наукової теорії змісту дошкільної освіти в період із 1990 по 2010 роки . - С .155-171
ББК 74.1

Рубрики: Дошкільна освіта--еволюція змісту, друга половина XX ст.
Кл.слова (ненормированные):
зміст освіти
Аннотация: У монографії розглядається розвиток і становлення змісту дошкільної освіти з середини ХХ століття до сьогодення, основні засади його конструювання: аксіологічний підхід, системний, філософський, психологопедагогічний. Аналізуються основні державні документи, що вплинули на вдосконалення її змісту, подається огляд наукової теорії змісту дошкільної освіти в період із 1990-2010 роки.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2012г. N 10
Зміст:
Савотина, Н. А. Понятие "парадигма" и его статус в педагогике / Н. А. Савотина. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: парадигма, освітня парадигма, парадигма виховання
Филонов, Г. Н. Ценностные смыслы понимания / Г. Н. Филонов. - С.11-16
 л.слова: феномен розуміння, дефіцит розуміння, ціннісні сенси
Монахов, В. М. О модели вузовского технологического учебника полного цикла / В. М. Монахов. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: технологічний підручник, підручник повного циклу, технологія проектування учбового процесу
Нюдюрмагомедов, А. Н. Национально-ориентированное образование: опыт и тенденции развития / А. Н. Нюдюрмагомедов, Б. Б. Джамалова. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: національна школа, етнокультурна школа, етнічна ідентифікація
Андреева, И. Г. Содержание образования в свете государственной политики сохранения здоровья нации / И. Г. Андреева. - С.31-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: зміст освіти, наукова грамотність, метод наукового пізнання
Екжанова, Е. А. Мониторинговые исследования в технологии деятельности школьного консилиума / Е. А. Екжанова. - С.40-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: готовність до школи, скринінг, психофізіологічна зрілість
Аверкин, В. Н. Оценка населением качества общего образования: проблемы и рекомендации / В. Н. Аверкин, О. М. Зайченко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: якість освіти
"Круглый стол" журнала "Педагогика" и Бурятского госуниверситета "Педагогическое образование в условиях современных цивилизованных вызовов" в Бурятском государственном университете 26 сентября 2012 г. - С.54-74
Чернявская, Н. Э. М.К. Цебрикова о работе К.Д. Ушинского "Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии" / Н. Э. Чернявская. - С.75-87. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: традиційна педагогіка, наукова педагогіка, теорія педагогіки
Герш, Б. Г. Школа Алферовых / Б. Г. Герш. - С.87-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: школа, гімназія, особистість учня
Целых, М. П. Возникновение и развитие психоаналитического подхода в социальной работе США / М. П. Целых. - С.93-102. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: соціальна робота, теорія психоаналізу
Мартиросян, Б. П. Экспериментальные площадки Российской академии образования как ресурсные центры инновационного развития / Б. П. Мартиросян, И. А. Шаповалов, Н. Е. Рубцова. - С.103-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: експериментальна площадка, педагогічна інноватика
Полонский, В. М. Терминологические игры и их последствия / В. М. Полонский. - С.111-116
 л.слова: рівні освіти, термінологія, рубрикатор
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 5
Зміст:
Асадуллин, Р. М. Управление педагогическим образованием: оценка, состояние, перспективы развития / Р. М. Асадуллин. - С.3-11
 л.слова: педагогічна освіта, управління педагогічною освітою, структура управління
Савотина, Н. А. Стратегия развития технологий воспитания / Н. А. Савотина. - С.12-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: технологізація педагогічної діяльності, педагогічна технологія, технологічний підхід
Метлик, И. В. Развитие воспитательного компонента общего образования / И. В. Метлик. - С.24-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: виховний компонент освіти, духовно-моральне виховання, інститути суспільної участі
Осмоловская, И. М. Теоретико-методологические проблемы развития дидактики / И. М. Осмоловская. - С.35-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: дидактика, дидактичний підхід, дидактична модель
Перминова, Л. М. Теоретические и методологические основы развития современной дидактики / Л. М. Перминова. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: методологічний плюралізм, наукознавчий підхід, розвиток дидактики
Ковалева, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблема субъективности / Т. М. Ковалева. - С.51-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: особистісно-ресурсна карта, антропологічний підхід, індивідуальна освітня програма
Бережнова, Е. В. Идея университетской дидактики: становление и перспективы развития / Е. В. Бережнова. - С.57-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дидактика вищої школи, дидактика університету, місія університету
Алиев, Ю. Б. Дидактический пролегомен о современном художественном образовании школьников / Ю. Б. Алиев. - С.63-71
 л.слова: художня освіта, шкільна художня освіта
Дубова, М. В. Проблема современной начальной школы / М. В. Дубова. - С.72-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: молодші школярі, початкова школа
Романова, Е. Г. Мистицизм Интернета и социализация молодежи / Е. Г. Романова. - С.79-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: містика, міф, неформальні об'єднання
Екжанова, Е. А. Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачев. - С.89-94. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: розумова відсталість, корекційна школа, міждисциплінарність
Данюшенков, В. С. Экспериментальная деятельность сельского учителя как форма становления его методологической компетентности / В. С. Данюшенков, О. В. Коршунова. - С.95-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: вчитель сільської школи, методологічна компетентність вчителя, освітній стандарт
Даценко, В. В. Организация научно-исследовательской работы студентов в техническом вузе (Украина) / В. В. Даценко. - С.101-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: наукове дослідження, майбутній спеціаліст, теоретичні знання
Богуславский, М. В. Основные направления развития теории содержания общего среднего образования в отечественной педагогике ХХ в. / М. В. Богуславский. - С.106-119. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: дидактика, зміст освіти, педагогічна теорія
Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина. - С.120-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: трансцендентально-критична педагогіка, активність, концентрація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Історико-педагогічний альманах . - Київ : Академія педагогічних наук України, 2004 - . - Выходит дважды в год
2013г. N 1
Зміст:
Єршова, Людмила. Виховний потенціал українського селянства / Л. Єршова. - С.4-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: виховний ідеал, українське селянство, Російська імперія
Заболотна, Інна. Способи формування дисциплінованості учнів народних шкіл у процесі навчання (друга половина ХIХ - початок ХХ століття) / І. Заболотна. - С.9-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: народна школа, дисциплінованість, засоби навчання
Саяпіна, Світлана. Дослідження проблем морального виховання дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці (50-80-ті рр. ХХ ст.) / С. Саяпіна, Т. Грищенко. - С.13-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: моральне виховання, спільна діяльність, взаємовідносини дітей
Ковальова, Надія. Система учнівського самоврядування в школах Миколи Неплюєва / Н. Ковальова. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самоврядування, старший братський гурток, молодший братський гурток
Малько, Наталія. Учитель за покликанням (Олександр Якович Герд 1841-1888) / Н. Малько. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: недільні школи, військові гімназії, колонії малолітніх злочинців
Осадча, Людмила. Сторінки історії. Педагогічні принципи Генріха Густавовича Нейгауза / Л. Осадча. - С.28-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: фортепіанна школа, виховання піаніста, засоби музичної виразності
Смирнов, Володимир. Лубенчанин Матвій Погребінський: штрихи до портрета педагога-чекиста / В. Смирнов. - С.32-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: покарання, молоді правопорушники, безпритульні
Турбар, Тетяна. Педагогічна система поглядів В.О. Сухомлинського про природоохоронну роботу учнів загальноосвітньої школи / Т. Турбар. - С.41-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: природоохоронна робота, екологічна освіта, охорона природи
Шелепко, Геннадій. Досвід реформування вітчизняної системи управління середніми навчальними закладами: Олександр Головін / Г. Шелепко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діловодство, демократичні тенденції, управління середніми навчальними закладами
Яковенко, Ірина. Петро Могила - фундатор Києво-Могилянської академії / І. Яковенко. - С.48-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: православ'я, католицизм, Київська колегія
Войтова, Людмила. Розвиток освіти на Черкащини: спроба ретроспекції / Л. Войтова. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: училища, гімназії, ліцеї
Ковач, Артур. Висвітлення історії освіти у Підкарпатській Русі періоду 1919-1938 рр. в радянській історіографії / А. Ковач. - С.59-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: шкільництво, система освіти, історіографія
Арешонков, Володимир. Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі ХХ століття / В. Арешонков. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: зміст освіти, формальна освіта, матеріальна освіта
Новицька, Ольга. Організація та діяльність науково-дослідних кафедр педагогіки в Україні у 1920-ті роки / О. Новицька. - С.71-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 31 назв.
 л.слова: науково-дослідні кафедри педагогіки, організація, діяльність
Шевченко, Світлана. Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.83-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: шкільна освіта, українізація, концентр
Каразін, Василь. О воспитании женского пола в низших состояниях / В. Каразін. - С.87-89
 л.слова: жіноче училище, жіноча освіта, новаторський навчальний заклад
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 8
Зміст:
Орлов, А. А. Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: функції педагогіки, педагогічні знання, методологія високого модернізму
Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман. - С.15-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: оцінка якості, моніторинги учбових досягнень, міжнародні порівняльні дослідження
Романов, К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов. - С.27-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ризики, педагогічне філософствування, метапредметне ядро змісту освіти
Русецкий, В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий. - С.34-43
 л.слова: інформаційне суспільство, зміст освіти, сучасні методи навчання
Иванова, С. В. Профессиональное образование и занятость молодежи - глобальная проблема ХХI в. / С. В. Иванова [и др.]. - С.43-51
Інші автори: Пахомова Е.А., Пальянов М.П., Руднева Е.Л.
 л.слова: професійна освіта, профорієнтація, кластери
Лебедева, О. В. Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И.В Гребнев. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність учнів, принципи проектування, дослідницькі вміння
Веденеева, Г. И. Феномен родного края и его ресурс в духовно-нравственном воспитании учащихся / Г. И. Веденеева. - С.58-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, довіра, моральні цінності
Янушкявичене, О. Л. Реформа образования и развитие мышления ребенка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: розвиток мислення, понятійне мислення, початкові класи
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шлемская. - С.67-71. - педагогічні стратегії : активізація процесу навчання
 л.слова: учбові ситуації
Гурьянова, М. П. Развитие института социальных педагогов в сельской России / М. П. Гурьянова. - С.72-77
 л.слова: соцiокультурна модернiзацiя освіти, шкільний соціальний педагог, соціальний педагог сімейного типу
Овсянникова, Е. А. Анализ гендерных особенностей кадров в российском образовании / Е. А. Овсянникова. - С.77-81
 л.слова: гендерні особливості, фемінізація зайнятості, якість підготовки
Лазарева, Г. И. Предпринимательский университет: инновационный образовательный менеджмент / Г. И. Лазарева. - С.82-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: підприємницький університет, управління освітнім процесом, освітні технології
Андреев, А. Л. Образование в эпоху Анны Иоанновны / А. Л. Андреев. - С.90-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: семінарії, Морська академія, кадетські корпуса
Щербаков, Р. Н. Галилей и его методология просвещения (к 450-летию со дня рождения великого ученого) / Р. Н. Щербаков. - С.101-107
 л.слова: стиль мислення, діалог
Демченко, А. Р. Формирование профессионального самоопределения обучающихся в процессе профильного обучения за рубежом / А. Р. Демченко, М. В. Морозова. - С.108-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, будування кар'єри, профконсультація
Накашидзе, Р. М. Особенности профессионального образования в Грузии / Р. М. Накашидзе. - С.117-123. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 азв.
 л.слова: система професійної освіти, підготовка кваліфікаційних кадрів, неперервна освіта
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ибрагимов, Г. И. Методологические прикладные проблемы развития дидактики профессиональной школы / Г. И. Ибрагимов. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: дидактика професійної школи, компетентнісна парадигма, електронна дидактика
Андреева, И. Г. Вопросы здоровья в контексте социально-профессионального самоопределения / И. Г. Андреева. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, зміст освіти, здоров'я школярів
Шарай, Н. А. Образовательный кластер как интегративная система / Н. А. Шарай, Л. Н. Николаева, Т. В. Вдовина. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інтеграція, управлінська діяльність, освітній кластер
Мандель, Б. Р. Кураторство в современном вузе: поиски разрешения проблем / Б. Р. Мандель. - С.25-31
 л.слова: студентська група, староста, соціальна адаптація студентів
Бондаренко, Е. Ю. О репозитории вуза / Е. Ю. Бондаренко, А. М. Махов. - С.31-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: репозиторій учбового призначення, електронні учбово-методичні матеріали, наукова робота студентів
Дахин, А. Н. Издержки социализации российского школьника / А. Н. Дахин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: буллінг, профілактика буллінгу
Дьяконова, О. О. Эдьютейнмент в образовании взрослых и интерактивные технологии обучения в современной школе / О. О. Дьяконова, В. М. Букатов. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: едьютейнмент, драмо-герменевтика, соціо-ігрова педагогіка
Горшкова, В. В. Онтологизация непрерывного образования / В. В. Горшкова. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: неперервна освіта, соціально-андрогогічна парадигма, модернізація освіти
Орлов, А. А. Проектирование компетентностно-ориентированного образовательного процесса в педвузе / А. А. Орлов, Л. А. Орлова. - С.57-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: системно-діяльнісний, освітнє середовище, акмеологічний
Барташев, А. В. Моделирование профессионально-личностного становления и развития педагога профессиональной школы / А. В. Барташев. - С.68-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійно-особистісний розвиток особистості, професійна компетентність, педагогічна майстерність
Ихсанова, Р. Р. Интернационализация высшего образования в контексте университета ШОС по направлению "Педагогика" / Р. Р. Ихсанова [и др.]. - С.77-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Інші автори: Саитова Л.Р., Семенова Г.Е., Исламова З.И.
 л.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчмаркінг
Егоров, О. Г. Духовная школа в России 1820-40-х гг. в трудах Н.П. Гилярова-Платонова / О. Г. Егоров. - С.83-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: типологія духовної школи, духовні училища, семінарія
Сахарова, Л. Г. Реализация принципа свободы совести в советской высшей школе в 1920-30-е гг. / Л. Г. Сахарова, В. А. Сахаров. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: светська освіта, атеістичне виховання, культура міжконфесіональних відносин
Глузман, А. В. Законодательное обеспечение доступности высшего профессионального образования инвалидов в европейских странах / А. В. Глузман, Ю. В. Богинская. - С.99-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: людина з обмеженими можливостями, вища професійна освіта
Никитина, О. А. О стандартизации школьного математического образования в США / О. А. Никитина. - С.109-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: стандарти освіти, епистема, епистемо-дидактичне уявлення
Вицлак, Г. Инновационный школьный предмет / Г. Вицлак [и др.]. - С.117-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Інші автори: Кюн Х., Данике Б., Хенниг Г.
 л.слова: інноваційний шкільний предмет, тренінг життєвих умінь, соціально-психологічна адаптація підлітків
Федорова, Ю. Роль ДПО в подготовке конкурентоспособного специалиста / Ю. Федорова, Н. Илюшина. - С.121-122
Григорьева, М. Применение интернет-технологий в процессе обучения аудированию в вузе / М. Григорьева. - С.123-124
Лобанова, Е. Основной приоритет в реформировании современного образования / Е. Лобанова. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 1/2
Зміст:
Бех, Іван. Патріотизм: сучасні ознаки та орієнтири виховання / І. Бех. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: виховання патріотизму, структурні компоненти, виховна модель
Рекомендації "круглого столу" «Структура загальної середньої освіти України». - С.6,12
Пузіков, Дмитро. Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації / Д. Пузіков, К. Гораш. - С.7-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу, оцінювання інноваційного розвитку
Локшина, Олена. Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / О. Локшина. - С.13-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: шкільна освіта, тривалість навчання, зміст освіти
Скиба, Марія. Роль шкільного університету "Рідна природа" в розвитку екологічної освіти і виховання / М. Скиба. - С.19-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: університет "Рідна природа", екологічна освіта, еколого-педагогічна діяльність
Коваль, Вікторія. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до проведення екскурсій / В. Коваль. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: майбутній вчитель початкової школи, природничі екскурсії
Іванюк, Ганна. Етнокультурні тенденції розвитку сільської школи в Україні (1984-1991 рр.) / Г. Іванюк. - С.28-32
 л.слова: етнокультурні тенденції, сільська школа, змістово-методичне забезпечення
Бондар, Людмила. Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: початкова школа, диференціація навчання, індивідуалізація навчання
Гриньова, Марина. Роль авторського соціального проекту "Зелений туризм для всіх" в екологічному вихованні школярів / М. Гриньова, К. Мастюк. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: соціальний проект, зелений туризм, екотуризм
Євтух, Микола. Педагогічна практика у професійній підготовці психолога / М. Євтух. - С.43-45
 л.слова: педагогічна практика, студенти-практиканти, професійна підготовка психологів
Жданова-Неділько, О. Г. Квазіпрофесійна орієнтованість самостійної роботи студентів вищого педагогічного навчального закладу / О. Г. Жданова-Неділько. - С.46-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: майбутній педагог, студент, квазіпрофесійна діяльність
Іваниця, Аліна. Педагогічна підтримка студентської молоді в процесі підготовки до сімейного життя / А. Іваниця. - С.50-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: педагогічна підтримка, педагогічний супровід, студентська молодь
Барбінова, Алла. Соціально-педагогічний проект підготовки дітей-сиріт до сімейного життя / А. Барбінова. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: проект, сім'я, сімейні цінності
Кривошапка, Ірина. Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / І. Кривошапка. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: толерантність, толерантна поведінка, освітнє середовище
Таран, Дмитро. Проблема національного виховання в публіцистичній спадщині Ф.Т. Моргуна / Д. Таран. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: виховання, культура, мовна проблематика
Донченко, Вікторія. Особливості формування готовності студентів вищих медичних навчальних закладів до використання здоров'язбережувальних технологій / В. Донченко. - С.70-73. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: здоров'язбережувальні технології, здоровий спосіб життя, медичний ВНЗ
Новік, Сергій. Виховання у старших підлітків відповідальності як соціально та особистісно важливої риси характеру / С. Новік. - С.74-78. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: відповідальність, старший підліток, вибір рішення
Доркену, Алла. Новий біобібліографічний покажчик до ювілею академіка А.М. Богуш / А. Доркену. - С.79-80
Полтавському національному педагогічному університету імені В.Г. Короленка - 100!. - С.3 обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 8
Зміст:
Пугач, В. Е. Метафора как средство организации педагогического процесса / В. Е. Пугач. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: метафора, мислення, інтеріоризація
Андреева, И. Г. Воспитательный потенциал естественнонаучного образования / И. Г. Андреева. - С.10-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: виховний потенціал, зміст освіти, наукова грамотність
Шимина, А. Н. Бюрократизация сферы образования / А. Н. Шимина. - С.16-21
 л.слова: освітні парадигми, освітня діяльність, компетентнісний підхід
Адамчук, Д. В. Социально-ролевые отношения "учитель-ученик" / Д. В. Адамчук, В. С. Собкин, Л. Е. Курнешова. - С.22-31
 л.слова: соціологія освіти, відношення "вчитель-учень", педагогічний авторитет
Гукаленко, О. В. Формирование российской идентичности и межнационального согласия средствами образования / О. В. Гукаленко. - С.31-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: глобалізація, багатокультурний світ, соціокультурна ситуація
Башиева, С. К. Формирование языковой компетентности в образовательных учреждениях Кабардино-Балкарской Республики / С. К. Башиева, М. З. Улаков, Ж. М. Хамдохова. - С.40-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: соціолінгвістика, мовна компетенція, корреляційний аналіз
Ильичева, И. В. Проблема консолидации педагогического коллектива в условиях образовательного комплекса / И. В. Ильичева. - С.48-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освітній комплекс, консолідація педагогічного колективу, управлінська модель
Шустова, И. Ю. Воспитание "от ребенка" / И. Ю. Шустова. - С.53-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання, освітня ситуація, дитячо-доросла спільність
Тукиш, В. А. Интеграция православной культуры в региональную систему образования / В. А. Тукиш, Э. А. Чурсина. - С.58-63
 л.слова: гуманітарні православно-орієнтовані проекти, регіональна система освіти, православна культура
Клепиков, В. Н. Вариативная модель деятельности школьного социального педагога / В. Н. Клепиков. - С.64-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: соціальний педагог, соціально-орієнтована парадигма, варіативна модель
Кроев, Е. В. Участие учителей в становлении системы государственно-общественных отношений / Е. В. Кроев. - С.71-78. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: державно-суспільне управління освітою, вчителі-предметники, варіативні системи
Шудегов, В. Е. Законопроект о статусе педагогов в обществе / В. Е. Шудегов. - С.79-83
 л.слова: законопроект, законодавчі акти, соціальний статус педагогічного працівника
Проблемы и перспективы развития образования в Курской области : круглый стол. - С.84-111
Помелов, В. Б. США: формирование идеала прагматизма и деловитости / В. Б. Помелов. - С.112-121. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: американська педагогіка, практицизм, діловитість
Запалацкая, В. Работа с одаренными детьми в контексте полисубъектного подхода / В. Запалацкая. - С.122-124
Пильская, М. Технология критического мышления н уроках русского языка / М. Пильская. - С.124-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 9
Зміст:
Перминова, Л. М. Методологический анализ объекта дидактики и структура дидактического знания / Л. М. Перминова. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: навчання, дидактичний закон, структура дидактичної теорії
Коржуев, А. В. Смысловой контент педагогического знания и проблема понимания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: сенсовий контент педагогічного знання, інтерпретація змісту текста, авторська емпатія
Фиофанова, О. А. Анализ реформы государственно-общественного управления образованием / О. А. Фиофанова, Е. Н. Шимутина. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: державно-громадське управління освітою, реформа освіти, підвищення якості освіти
Полонский, В. М. Педагогическое селфи, или сколько у нас педагогик / В. М. Полонский. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: класифікаційні підстави, структуризація педагогіки, вікові спеціалізації
Чернобай, Е. В. Как результаты обучения в школе сделать полезными для жизни? / Е. В. Чернобай. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: система освіти, освітні результати, міжпредметний характер навчання
Краснова, Л. А. Проблема обновления содержания школьного образования / Л. А. Краснова. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: зміст освіти, освітній ідеал, освітнє цілепокладання
Боргояков, С. А. Формирование этнокультурной идентичности учащейся молодежи малочисленных народов / С. А. Боргояков. - С.45-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: корінні малочисельні народи Півночі, етнокультурна ідентичність, етнокультурна компетентність
Назарова, Н. М. Инклюзивное обучение: историческая динамика и перспективы / Н. М. Назарова. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інклюзивне навчання, інтегроване навчання, принцип нормалізації
Михайлова, Е. И. Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова / Е. И. Михайлова. - С.64-79
 л.слова: програма розвитку, логіка трансформації, матеріальне стимулювання
Иманова, О. А. Учебная практика при реализации образовательных программ прикладного бакалавриата / О. А. Иманова, И. К. Рипинская, О. Г. Смолянинова. - С.80-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічна освіта, бакалавріат
Гордиенко, Е. А. Языковая и профильная подготовка будущих таможенников (интегративный подход) / Е. А. Гордиенко, А. В. Лейфа. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки, інтегративний підхід, комунікативна компетенція
Тряпицына, А. П. Васильевские чтения в Казахстане - 2015 / А. П. Тряпицына, Г. К. Нургалиева. - С.97-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, ціннісно-орієнтоване навчання, інформатизація освіти
Долгая, О. И. Гражданское воспитание в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.105-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: цілі виховання, громадянська освіта
Эришген, Л. Р. Высшее образование в Турции / Л. Р. Эришген. - С.110-114
 л.слова: світскість, вчений ступінь, Болонський процес
Кутьева, Л. В. Проблемы здоровья современных школьников / Л. В. Кутьева. - С.115-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 1
Зміст:
Палкин, В. А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации / В. А. Палкин. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, віртуальна культура
Кирилюк, М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів / М. В. Кирилюк. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: самоосвітня компетентність, освітнє середовище, інформаційно-освітнє середовище
Дерев'янко, Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу / Т. Є. Дерев'янко. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: учитель, дослідницька культура
Теслюк, В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури / В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічна техніка, педагогічна майстерність, зовнішня техніка
Гриньова, М. В. Фінансове забезпечення та конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка / М. В. Гриньова. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв
 л.слова: фінансова автономія, файдрайзинг, міжнародний інжиніринг
Успенська, В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення / В. М. Успенська. - С.22-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: професія, кваліфікація, вчителі основ здоров'я
Дяченко-Богун, М. М. Структурні компоненти моделі підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти / М. М. Дяченко-Богун. - С.26-28
 л.слова: здоров'я, здоров'язбережувальні технології
Дудка, І. А. Бюджет студентського самоврядування як фінансова основа виховних заходів / І. А. Дудка. - С.29-31
 л.слова: студентське самоврядування, бюджет студентського самоврядування, фінансова основа
Шапаренко, І. Є. Програмне забезпечення курсу "Фізіологія рухової активності" для студентів факультету фізичного виховання педагогічних ВНЗ / І. Є. Шапаренко. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізичне виховання, навчальна дисципліна, фізіологія рухової активності
Гур'єва, Я. В. Вплив дисциплін образотворчого циклу на формування педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи / Я. В. Гур'єва. - С.36-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: дисципліни образотворчого циклу, педагогічна творчість, майбутні вчителі початкових класів
Гоменюк, Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних навчальних закладах / Д. В. Гоменюк. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: кваліфікований робітник автосервісу
Прус, Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: імідж, іміджелогія, стереотип
Кыкто, С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХIХ - початок ХХ ст.) / С. М. Кыкто. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: зміст освіти, стандарт освіти, статут навчального закладу
Гнатенко, Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни / Я. В. Гнатенко. - С.49-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: англомовна компетентність, навчально-методичний комплекс, засоби іншомовного навчання
Лазоренко, Л. В. Навчання англомовного академічного монологічного мовлення майбутніх математиків із використанням технології веб-квест / Л. В. Лазоренко. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: технологія веб-квест, монологічне мовлення, добір Інтернет-сайтів
Нежива, Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (на прикладі вивчення роману В. Підмогильного "Місто") / Л. Л. Нежива. - С.57-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: літературний екзистенціалізм, урок-екзистенційний пошук, стильовий аналіз
Мазуренко, В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.61-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: антропологія, людина , наукова фантастика
Карапузова, Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей / Н. Д. Карапузова. - С.65-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: дошкільний навчальний заклад, естетизація освітнього середовища, педагогічна підтримка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Вербицкий, А. А. Воспитание в современной образовательной парадигме / А. А. Вербицкий. - С.3-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 27назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, компетентнісне навчання, соціальна ситуація розвитку
Рубин, Ю. Б. Аудит качества образования / Ю. Б. Рубин. - С.26-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: якість освіти, внутрішній аудит, моніторинг якості освіти
Реморенко, И. М. Создание примерных основных образовательных программ и критерии их экспертизы / И. М. Реморенко, С. Н. Вачкова. - С.33-39
 л.слова: зміст освіти, методологія освіти
Крамаренко, Н. С. Интернет как социокультурное пространство жизни и развития человека / Н. С. Крамаренко. - С.39-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: Інтернет, соціокультурне середовище, самореалізація
Ибрагимов, Г. И. Дидактическое наследие М.И. Махмутова и современность (к 90-летию со дня рождения) / Г. И. Ибрагимов. - С.47-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: дидактика, проблемне навчання, методи проблемно-розвиваючого навчання
Чичерина, Н. В. Патриотическое воспитание молодежи в Арктической зоне / Н. В. Чичерина. - С.55-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: Арктика, Арктична зона Російської Федерації
Казеева, О. С. Формирование и развитие интереса к чтению у современных школьников / О. С. Казеева. - С.60-62
 л.слова: мовномислювальна діяльність, інтерпретація тексту, читацька позиція
Змеева, Т. Е. Эмоциональный аспект обучения иностранному языку / Т. Е. Змеева. - С.63-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: емоційний аспект навчання, навчання іноземної мови, гумористичний текст
Янова, М. Г. Организационно-педагогическая культура бакалавра / М. Г. Янова, В. В. Игнатова. - С.69-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: організаційно-педагогічна культура, організаційне культура організації, професійне становлення бакалавра
Цуникова, Т. Г. Управление формированием профессиональной мобильности выпускников в техническом вузе / Т. Г. Цуникова, Ю. В. Чепурная, Е. В. Пугачева. - С.74-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: професійна мобільність, механізми детермінації діяльності, технологічний метод
Колпачев, В. В. Проблема национального и общечеловеческого в работах отечественных педагогов / В. В. Колпачев, О. Ю. Колпачева. - С.78-85. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: національні основи виховання, ідеал людини
Помелов, В. Б. Взгляды В.И. Фармаковского на обучение в трудовой школе / В. Б. Помелов. - С.85-89
 л.слова: трудове виховання, метод проектів, система трудового виховання
Ермольева, Э. Г. Проблемы образования в Португалии / Э. Г. Ермольева. - С.90-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: Португалія, національна модель освіти, програми модернізації
Воробьев, Н. Е. Культурная революция в Китае и преодоление ее негативных последствий / Н. Е. Воробьев, А. Р. Тарасов. - С.99-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: культурна революція, освітні реформи, освітні закони
Найденова, Н. Н. Сравнительная педагогика с позиций ХХI века / Н. Н. Найденова, И. А. Тагунова. - С.106-108
Руднев, В. Н. Читательский опыт личности как общекультурная компетенция / В. Н. Руднев. - С.109-111
Моргачёва, Е. Н. Сравнительные исследования в специальной педагогике / Е. Н. Моргачёва. - С.115-118
Шафикова, З. Х. Многоуровневая профессиональная подготовка девушек с ВОЗ / З. Х. Шафикова ; А. И. Нурутдинова, Е. В. Дмитриева. - С.118-120
Нурутдинова, А. И. О взаимосвязи образования, науки и производства / А. И. Нурутдинова, Е. В. Дмитриева. - С.121-122
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2017г. N 11
Зміст:
Бондарчук, Євгенія. Інтерактивні технології - шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1-3
Чабайовська, Марія. З історії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: писемність, книгодрукування, Апостол
Поліщук, Валерій. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8-11
 л.слова: динамічний тип уваги, довільна увага, концентрація уваги
Балютіна, Катерина. Перспективний план виховної роботи початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12-16
Прищепа, Ольга. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма / О. Прищепа. - С.17-19
Гнатишина, Світлана. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20-21
Березанська, Катерина. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Рак, Любов. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28-30
Дяченко, Людмила. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31-34
Ковальова, Вікторія. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров'язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34-37
Садова, Рита. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37-39
Луговська, Ірина. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39-41
Тараканова, Аліса. Хореографічний репертуар - складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41-43
Святенко, Юлія. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: емоції, діагностика емоційного стану, молодший шкільний вік
Колесник, Лариса. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкової школи / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48-52. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: управлінська компетентність, учителя початкової школи, тренінгові технології навчання
Бондаренко, Геннадій. Змістовне забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: мовленнєво-риторична діяльність, учитель початкової школи, зміст освіти
Баранова, Наталія. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57-58
Мазурець, Леся. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59-60
Норенко, Людмила. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61
Луговська, Ірина. Цікаво про гривню / І. Луговська. - С.63-64
Пістоляк, Наталія. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.


    Путилина, Н. В.
    Динамика статуса образования и профессиональной мотивации личности [Текст] / Н. В. Путилина // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 1. - С. 11-15.
ББК 74.04

Рубрики: Зміст освіти
Кл.слова (ненормированные):
статус освіти -- зміст освіти -- неперервна освіта -- освітня мотивація особистості -- професійна мотивація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Кандибур, Г.
    Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими [Текст] / Г. Кандибур // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 73-82.
ББК 74.200

Рубрики: Виховна система,  Виховна система--модель--інноваційна
Кл.слова (ненормированные):
школи -- моделювання шкіл -- зміст освіти -- виховання -- інноваційна система -- навчально-виховна система -- розвиток
Аннотация: Інноваційна система виховання у загальноосвітній школі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Сазоненко, Г.
    Твоїм іменням, Україно [Текст] / Г. Сазоненко // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 3. - С. 4-35.
ББК 74.04

Рубрики: освіта--міжнародне співробітництво--симпозіуми,  освіта--шкільна--зміст освіти
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- шкільна освіта -- освітні технології -- зміст освіти -- зміст шкільної освіти -- неперервна освіта -- інновації -- інновації в освіті -- міжнародне співробітництво -- симпозіуми -- історико-географо-мистецький симпозіум -- ліцеї -- інноваційні ліцеї -- компетенції -- формування компетенцій
Аннотация: Стаття присвячена Міжнародному історико-географо-мистецькому симпозіуму "Я і моя Україна, у якому брали участь В. Литвин, Л. Кравчук, О. Оробець, П. Полянський, Л. Гриневич, В. Бугров, О. Федоренко, організований Українським гуманітарним ліцеєм Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Доп.точки доступа:
Кравчук, Леонід
Литвин, Володимир
Полянський, Павло
Гриневич, Лілія
Бугров, Володимир
Федоренко, Олександр
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Алексеева, Людмила.
    Структура и содержание билингвального образования [Текст] / Л. Алексеева // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 3. - С. 40-46.
ББК 74.268.1

Рубрики: освіта--зміст освіти,  освіта--білінгвальна,  лінгвістика--білінгвізм,  Білінгвальна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- зміст освіти -- білінгвізм -- білінгвальна освіта -- розвиток білінгвальної освіти -- структура білінгвальної освіти -- зміст білінгвальної освіти -- лінгвістика -- здібності -- творчі здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Савченко, О.
    Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 1-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Початкова освіта--організація
Кл.слова (ненормированные):
шкільна освіта -- початкова освіта -- якість освіти -- ключові компетентності -- якість початкової освіти -- зміст освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Кремень, Василь Григорович.
    Про доробок освітян Донеччини [Текст] / В. Г. Кремень // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - 2-а с. обкл.
ББК 74.04(4УКР-4ДОН)

Рубрики: Освіта--Україна--Донеччина,  освіта--україномовна освіта,  освіта--розвиток освіти,  освіта--зміст освіти,  навчальні заклади--інформатизація навчальних закладів,  школи--директори шкіл
Кл.слова (ненормированные):
розвиток освіти -- україномовна освіта -- зміст освіти -- зміст навчання -- інформатизація освіти -- інформатизація навчальних закладів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Чернишева, Раїса.
    Гуманізація змістового компонента процесу навчання [Текст] / Р. Чернишева, В. Андрюханова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 110-115. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Школа майбутнього--змістовий компонент,  Профільне навчання
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- шкільна освіта -- зміст шкільної освіти -- зміст освіти -- теорія змісту освіти -- навчання -- закономірності навчання -- компоненти навчання -- змістовий компонент навчання -- гуманізація навчання -- діяльнісний зміст освіти -- школи майбутнього
Доп.точки доступа:
Андрюханова, Вікторія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Аніскіна, Надія.
    Про перспективи школи майбутнього / Н. Аніскіна // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 152-155.
ББК 74.247.1(4Укр)

Рубрики: Школа майбутнього,  освіта--зміст освіти--теорія змісту освіти
Кл.слова (ненормированные):
школи -- школи майбутнього -- методичний супровід -- освіта -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- теорія змісту освіти -- саморозвиток -- самовизначення -- саморозвиток -- експериментально-дослідна робота -- навчально-тематичний план

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-70 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей