Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=педагогічна взаємодія<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-21 
1.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 3
Зміст:
Пустовіт, Г. П. Позашкільна освіта та виховання в Україні у векторах сучасного розвитку / Г. П. Пустовіт. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: позашкільний навчальний заклад, вектори сучасного розвитку, освітньо-виховне середовище
Неживий, О. І. Уроки літератури рідного краю (Юрій Сліпко: джерела життя і творчості) / О. І. Неживий. - С.11-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: література рідного краю, поетика, філософська поезія
Зінченко, В. О. Модель моніторингу якості навчального процесу у вищому навчальному закладі / В. О. Зінченко. - С.16-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освітній моніторинг, педагогічне моделювання, управління якістю навчального процесу
Рарак, Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України / Н. Г. Рарак. - С.27-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації, аксіологічна парадигма, педагогічна взаємодія
Сущенко, Л. О. Формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / Л. О. Сущенко. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: аналітичні вміння, науково-дослідна робота, майбутній педагог
Борисова, О. В. Наукові й теоретико-методологічні засади викладання дисципліни "Професійний спорт" / О. В. Борисова. - С.39-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійний спорт, наукова дисципліна, методи дослідження
Короткова, Ю. М. Мовна політика та іншомовна освіта в Греції другої половини ХХ століття / Ю. М. Короткова. - С.49-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: мовна освіта, мовна політика, мовне планування
Харченко, Т. Г. Розробка й супровід індивідуального проекту студента в сучасній допрофесійній педагогічній освіті Франції: практичний аспект / Т. Г. Харченко. - С.56-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: індивідуальний проект, допрофесійна педагогічна освіта, професійний проект
Тесленко, В. В. Громадянська освіта в історичному вимірі: проблеми становлення та розвитку / В. В. Тесленко. - С.65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: громадянська освіта, громадянин, демократичні цінності
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Бурлакова, Т.
    Развитие социальной компетентности дошкольников в педагогическом взаимодействии [Текст] / Т. Бурлакова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2009. - N 12
ББК 74.102

Рубрики: Дошкільна освіта
Кл.слова (ненормированные):
СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ДОШКІЛЬНИКИ -- педагогічна взаємодія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Мартиненко, С.
    Педагогічна взаємодія вчителя початкових класів і батьків першокласників: у запитаннях і відповідях [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 20-22. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.205

Рубрики: Школа--сім'я--взаємодія
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Мартиненко, С.
    Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності [Текст] / С. Мартиненко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 11. - С. 32-39. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вищі навчальні заклади--Україна,  Управління вищим навчальним закладом,  Навчально-виховний процес--вища школа
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Карпезина, Е. М.
    Актуальность готовности учителей к педагогической деятельности в поликультурной среде учащихся старших классов [Текст] / Е. М. Карпезина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2009. - № 3. - С. 109-116. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.24.731.9 + 74.204.1 + 74.204.21

Рубрики: Вчитель--полікультурне середовище,  Полікультурне середовище,  Полікультурна компетентність--вчитель
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія -- полікультурний освітній простір -- готовність вчителів -- толерантні відносини -- формування
Аннотация: Современные условия пространства построения гражданского общества в России обусловили рост осознания как отдельными людьми, так и социальными группами своего места в поликультурном социуме, в системе социально-экономических, этнических, культурных и межконфессиональных отношений. Процессы, связанные с гипермобильностью населения, увеличением миграционных движений, нарастанием межэтнической нетерпимости, ростом экстремистских молодежных организаций, актуализировали проблему формирования толерантных отношений у подрастающего поколения, и, пожалуй, основным звеном в этом процессе является школа. Но готовы ли учителя среднестатистического общеобразовательного учреждения к подобной работе?

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Ткачук, О.
    Ще раз про інтеракцію [Текст] / О. Ткачук // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2009. - N 12. - С. 22-25.
ББК 74.202.4

Рубрики: Процес навчання,  Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормированные):
інтерактивне навчання -- педагогічна взаємодія -- интерактивное обучение
Аннотация: Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) та діяльності учня чи колективу учнів і має двобічний характер, тобто неможливий без їх дидактичної єдності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Демидова, Н.
    Система подготовка студентов педагогического вуза к взаимодействию с семьёй [Текст] / Н. Демидова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2011. - N 2. - С. 89-94.
ББК 74р30

Рубрики: вища педагогічна освіта,  сімейна педагогіка--викладання
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія -- технології взаємодії з сім'єю -- взаємодія з сім'єю

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Горбунова, В. В.
    Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту [Текст] / В. В. Горбунова, І. А. Степанюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія--студенти--викладачі--взаємодія,  Спілкування--професійне--викладачі--студенти,  Педагогічна взаємодія--студент--викладач
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія -- студентсько-викладацькі взаємини -- система домовленостей -- психологічний контракт
Доп.точки доступа:
Степанюк, І.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Морсанова, В. И.
    Дифференциально-регуляторные основы педагогического взаимодействия учителя [Текст] / В. И. Морсанова, Т. Г. Фомина // Психологическая наука и образование. - 2012. - N 2. - С. 94-102
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--педагогічна взаємодія
Кл.слова (ненормированные):
диференціально-регуляторний підхід -- усвідомлення саморегуляції -- товариськість -- педагогічна взаємодія
Доп.точки доступа:
Фомина, Т.Г.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Манилюк, Ю.
    Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку [Текст] / Ю. Манилюк // Дошкільне виховання : Науково-педагогічний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 8. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.10

Рубрики: Дошкільна педагогіка--педагогічна взаємодія
Кл.слова (ненормированные):
психолого-педагогічне проектування -- дитяче співробітництво -- середовище активного розвитку дошкільника -- виховання у спільній діяльності -- педагогічна взаємодія
Аннотация: Реалізації в новому навчальному році Базового компоненту дошкільної освіти сприятиме впровадження сучасних експериментально апробованих технологій, зокрема технології психолого-педагогічного проектування педагогічної взаємодії. Організувати новий формат життєдіяльності за допомогою зазаначеної технології допоможе авторська модель педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Факторович, А. А.
    Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия [Текст] / А. А. Факторович // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.42 + 74.480.43

Рубрики: Викладач--ВНЗ,  Студенти
Кл.слова (ненормированные):
якість освіти -- сучасний студент -- викладач вузу -- педагогічна взаємодія
Аннотация: В статье основные направления в развитии высшего образования рассматриваются в контексте изменений характера педагогического взаимодействия в образовательном процессе вуза. Предлагаются подходы к формированию компетентностной модели современного преподавателя вуза, обеспечению участия студентов в управлении качеством образования.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Рарак, Н. Г.
    Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України [Текст] / Н. Г. Рарак // Education and pedagogical sciences. - 2013. - N 3. - С. 27-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
ББК 74.480.4

Рубрики: Ціннісні орієнтації--вища школа,  Педагогічна взаємодія--учасники навчального процесу--вища школа
Кл.слова (ненормированные):
ціннісні орієнтації -- аксіологічна парадигма -- педагогічна взаємодія -- ціннісна взаємодія
Аннотация: У статті проаналізовано основні роботи видатних педагогів сучасності й розглянуто методи, засоби ціннісної педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи. Автор розкриває поняття "ціннісна педагогічна взаємодія" в контексті аксіологічної освітньої парадигми, що сприяє розвитку суб'єктного потенціалу особистості, організації ціннісно-орієнтованої діяльності учасників навчального процесу в процесі їхньої взаємодії. Особливу увагу приділено ролі мистецтва в процесі навчання. Педагогіка й мистецтво постають взаємозумовленими "двома сторонами однієї медалі", становлячи інтегровану єдність.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.200.24
К 38


    Кизин, М. М.
    Методы воспитания в процессе занятий театральным искусством [Текст] / М. М. Кизин // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2014. - N 3. - С. 6-9. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.200.24 + 74.200.544.5

Рубрики: Естетичне виховання--театральне,  Методи виховання
Кл.слова (ненормированные):
шкільний театр -- методи виховання -- театральна педагогіка -- педагогічна взаємодія
Аннотация: В статье рассматривается проблема воспитательного потенциала детского (юношеского) театра, действующего в образовательном учреждении. Автор анализирует различные подходы к толкованию понятия "метод воспитания" , раскрывает особенности воспитания и педагогического взаимодействия в условиях самодеятельного детского театрального коллектива.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Павлюк, Роман.
    Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі [Текст] / Р. Павлюк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 53-55 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.1

Рубрики: Вчитель--педагогічна взаємодія
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія
Аннотация: В статті пропонуються матеріали дослідження визначення особливостей педагогічної взаємодії в сучасному освітньому середовищі, характеристика феномена креативності як обов'язкового складника у педагогічної творчості учасного педагога.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Радул, С. Г.
    Міжособистісна комунікація як детермінантна професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови [Текст] / С. Г. Радул // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний науково-методичний журнал. - 2014. - N 9/10. - С. 45-48. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.489.85

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель іноземної мови--міжособистісна комунікація
Кл.слова (ненормированные):
міжособистісна комунікація -- педагогічна взаємодія -- професійна підготовка -- вчитель іноземної мови
Аннотация: В статье межличностная коммуникация рассматривается как важная составляющая профессиональной подготовки будущего учителя иностранного языка. Автор раскрывает суть, функции и способы активизации и интенсификации межличностной коммуникации в процессе подготовки будущего учителя иностранного языка.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Жданова-Неділько, О. Г.
    Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А.С. Макаренка [Текст] / О. Г. Жданова-Неділько // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2014. - N 4. - С. 63-70. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.03(4Укр)6

Рубрики: Педагогічні погляди--Макаренко А.С.--педагогічна взаємодія,  Педагогічна система--А.С. Макаренко--педагогічна взаємодія
Кл.слова (ненормированные):
результат педагогічної діяльності -- педагогічна взаємодія -- вихованець
Аннотация: З позицій особистісно орієнтованого та аксіологічного підходів розглянуто поняття успішної педагогічної взаємодії, що пов'язана з оцінюванням результату педагогічного впливу. На основі вивчення творчого спадку А.С. Макаренка представлено розуміння професійного успіху як конструктивний імпульс для особистісного розвитку суб'єктів взаємодії.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Федорова, Н. Ф.
    Ціннісні орієнтири сучасного вчителя у навчанні та вихованні обдарованої дитини [Текст] / Н. Ф. Федорова, В. В. Ємець, Н. Б. Соколовська // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний науково-методичний журнал. - 2015. - N 1. - С. 12-16. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.69-7 + 74.204.21

Рубрики: Вчитель--обдарована дитина--ціннісні орієнтири
Кл.слова (ненормированные):
диференціація -- інтеграція -- обдарованість -- педагогічна взаємодія
Аннотация: В статье автор описывает ценностные ориентиры современного учителя, которые отображают требования времени, сопоставляя их с историей образования. Показывает основные типы функций и виды деятельности учителя, а также типы значимых профессиональных отношений.
Доп.точки доступа:
Ємець, В.В.
Соколовська, Н.Б.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Пивоваров, А. А.
    Сетевое социальное партнерство как технология образовательного взаимодействия будущего [Текст] / А. А. Пивоваров // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2015. - N 3. - С. 79-85
ББК 74.202.42 + 74.244

Рубрики: Профільне навчання--технологія педагогічної взаємодії,  Соціальне партнерство--мережева лабораторія,  Педагогічна взаємодія--моделі--мережева лабораторія
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія -- мережеве соціальне партнерство -- освітня програма -- модель педагогічної взаємодії -- мережева лабораторія
Аннотация: Социальными партнерами образовательной организации (школы) могут стать те учреждения, которые владеют образовательными ресурсами. Управленческая задача при этом заключается в объединении объектов социума на договорной основе в некую межведомственную образовательную сеть, которая предоставляет образовательные услуги.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Молчанова, А.
    Організаційні засади педагогічної взаємодії викладача професійного навчального закладу з суб'єктами освітнього середовища [Текст] / А. Молчанова // Післядипломна освіта в Україні. - 2016. - N 1. - С. 54-56. - Бібліогр.: с. 56-57
ББК 74.489.478

Рубрики: Підвищення кваліфікації--викладачі ВНЗ
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна взаємодія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Мацкул, Н.
    Концепція моделі адаптивної школи [Текст] / Н. Мацкул // Сучасна школа України : інформаційно-методичний часопис. - 2016. - N 7. - С. 4-13
ББК 74.204.1

Рубрики: Адаптивна школа--модель
Кл.слова (ненормированные):
мотивація навчальної діяльності -- педагогічна взаємодія -- особистісно зорієнтоване навчання
Аннотация: У статті автор пояснює, як створити освітнє середовище, яке б допомогло учням сформувати мотивацію до навчальної діяльності та реалізувати себе як суб'єкта власного життя.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-21 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей