Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=інтерактивне навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.
88.4
С 65


    Сорокоумова, Е. А.
    Педагогическая психология. Краткий курс [Текст] : учеб. пособие / Е. А. Сорокоумова. - СПб. : "Питер", 2009. - 176 с. - ISBN 978-5-388-00231-0 : 48.00 р.
ББК 88.4

Рубрики: Інноваційне навчання--педагогічна психологія,  Педагогічна психологія--інноваційне навчання,  Інноваційне навчання--персоналії
Кл.слова (ненормированные):
напрями сучасного навчання -- традиційне навчання -- програмоване навчання -- проблемне навчання -- розвиваюче навчання -- інтерактивне навчання -- дистанційне навчання -- контекстне навчання -- самопізнання
Доп.точки доступа:
Выготский, Л.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Фізика та астрономія в рідній школі : науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 1
Зміст:
Мишак, Юрій. Швидкість у природі й техніці / Ю. Мишак, К. Коваленко. - С.2
Ткаченко, Наталія. Урок вивчення нового матеріалу на тему: "Ізопроцеси в газах" / Н. Ткаченко. - С.3-4
Стецик, Сергій. Інноваційні технології навчання фізики в старшій школі / С. Стецик, М. Мартинюк. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Остапчук, Василь. Геометрична інтерпретація середньої швидкості руху тіла / В. Остапчук. - С.11-12
Сиротюк, Володимир. Дидактичні ігри на уроках фізики як засіб нормалізації психічного розвитку учнів з особливими потребами / В. Сиротюк. - С.13-17. - Бібліогр. у кінці ст.
Редько, Григорій. Розвиток методики навчання фізики: застосування законів формальної логіки в старшій школі / Г. Редько, Г. Заваліна. - С.18-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Сиротюк, Тетяна. Як вимірюється спів? / Т. Сиротюк. - С.19-22
Аксельруд, Вадим. Покроковий метод вивчення практичних основ астрономії в 11 класі / В. Аксельруд. - С.22-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
Шарко, валентина. Тренінг як технологія вивчення елективних курсів з фізики / В. Шарко, Д. Грабчак. - С.26-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: тренінг, інтерактивне навчання, елективний курс
Слюсаренко, Микола. Дидактичні умови реалізації задачного підходу до навчання фізики в ЗНЗ / М. Слюсаренко, О. Григорчук. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: дидактичні умови, фізичні задачі, навчання фізики
Шмигевський, Микола. Творець класичної фізики / М. Шмигевський. - С.40-47
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1997 - . - Выходит 8 раз в год
2013г. N 8
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення / Н. Бондаренко. - С.2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: пунктуаційні вміння, розвиток зв'язного мовлення, орфографічні навички
Дідук-Ступ'як, Галина. Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної лінгвометодичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. Дідук-Ступ'як. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: інтеракція різнотипових підходів, інтерактивне навчання, мікротехнології
Шелехова, Галина. Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: читацька діяльність, функції читання, стратегії читання
Голуб, Ніна. Метод проектів у навчанні української мови / Н. Голуб. - С.15-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: метод проектів, цілевизначення, життєві проекти
Яценко, Таміла. Шкільна літературна освіта за новими стандартами / Т. Яценко. - С.20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: стандартизація, літературна освіта, компетентнісний підхід
Щербина, Лариса. Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні "Каторжна" / Л. Щербина. - С.24-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: дослідницький метод, особистісно орієнтоване навчання, ключові компетентності
Хорошковська, Ольга. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька. - С.30-37
 л.слова: польська мова навчання, інтерференція, транспозиція
Повхан, Катерина. Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан. - С.38-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: порівняльний аналіз, інтерференція, транспозиція
Бабійчук, Тамара. Іван Огієнко - великий син України (сценарій вечора) / Т. Бабійчук. - С.45-50
 л.слова: мовознавець, перекладач, лексикограф
Скрипник, Людмила. Українкою я народилася (сценарій конкурсу-гри до Дня української писемності й мови) / Л. Скрипник. - С.50-52
 л.слова: українська системність, національна культура, народна творчість
Максимчук, Віталій. III Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми культури української мови і мовлення" (м. Острог, Національний університет "Острозька академія", 24-25 жовтня 2013 року) / В. Максимчук. - С.58-60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2015г. N 3
Зміст:
Луніна, В. Ю. Феномен творчого потенціалу педагога у філософській і психолого-педагогічній літературі / В. Ю. Луніна. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: педагогічна творчість, творчий потенціал педагога, комплементарність
Мазаєва, К. В. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності вчителя біології / К. В. Мазаєва. - С.8-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологічна компетентність, професійна компетентність, професійна майстерність
Ільченко, А. М. Особистісно зорієнтована технологія навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ / А. М. Ільченко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища освіта, якість освіти, особистісно зорієнтована технологія
Пастирська, І. Я. Досвід внутрішньоциклової інтеграції гуманітарних дисциплін / І. Я. Пастирська. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: гуманітарні дисципліни, інтеграція змісту, процес гуманізації
Буйдіна, О. О. Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діяльнісний підхід, природничі предмети, дослідно-експериментальна робота
Криницький, Є. А. Принципи та пріоритети формування професійної готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями / Є. А. Криницький. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціальний працівник, громадська організація
Орищин, І. С. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов студентів економічних спеціальностей / І. С. Орищин. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, колективне спілкування, комунікативний підхід
Бочарова, С. А. Коммуникативный подход в преподавании иностранного языка в спортивном вузе / С. А. Бочарова. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікація, іноземний язик, мотивація
Кафаноцкая, И. К. Проблемы формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов спортивных специальностей / И. К. Кафаноцкая. - С.32-34
 л.слова: іноземні комунікації, спортивні спеціальності, формування компетенції
Руденко, Л. М. Вплив сім'ї на формування агресивної поведінки у дітей з розумовою відсталістю / Л. М. Руденко. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: розумова відсталість, агресивна поведінка, фактори впливу
Козак, М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, нормативно-правове забезпечення, дитина з особливими потребами
Калініченко, І. О. Формування педагогічної майстерності асистента вчителя в умовах інклюзивної освіти / І. О. Калініченко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, педагогічна майстерність, гуманістична спрямованість
Овсяннікова, С. М. Шляхи впровадження інклюзивного навчання у вищому навчальному закладі / С. М. Овсяннікова, О. О. Заброда, Ю. В. Рожко. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інклюзивна компетентність, індивідуальний підхід
Смешнова, А. В. Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / А. В. Смешнова. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інклюзивна освіта, діти з особливими потребами
Новак, О. О. Стратегія допомоги - важливий компонент психологічної компетентності вчителя / О. О. Новак. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: перша психологічна допомога, симптом, гостра стресова реакція
Чарченко, П. С. Особливості організації позаурочної виховної роботи з підлітками з порушенням поведінки / П. С. Чарченко. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: підліток, порушення поведінки, комунікативні здібності
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей в обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: лідерські якості, обдаровані діти, науково-дослідницька робота
Козак, Н. Г. Здоров'язберігаюче виховання підлітків: історична ретроспектива / Н. Г. Козак. - С.66-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання здорової особистості, здоров'язберігаюче виховання, здоровий спосіб життя
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
Башук, Любов. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - С.3-6
 л.слова: профільне навчання, профільний освітній простір, пізнавальна діяльність
Мальований, Юрій. Непідвладний часу / Ю. Мальований. - С.7
Чаговець, Борис. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець. - С.8-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель науково-методичної роботи, евристична діяльність, професіоналізм учителя
Полякова, Вікторія. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самостійна робота, самостійна навчальна діяльність, мотивація
Пасацька, Світлана. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, профільне навчання
Козлова, Наталія. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профільна освіта, моніторинг, педагогічне діагностування
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, старшокласники, педагогічна підготовка батьків
Морін, Олег. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, учні освітньої школи, учнівська молодь
Кондрашова, Лідія. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти / Л. Кондрашова. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційна діяльність, методична робота
Пасацька, Світлана. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи / С. Пасацька. - С.38-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, позакласна робота, історія рідного краю
Слюсаренко, Микола. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: задачний підхід, мисленнєва задача, дидактичні умови
Католіченко, Оксана. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: система підготовки, інтелектуальні конкурси, наукове товариство ліцеїстів
Задорожній, Віталій. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учень, учитель, комп'ютерна технологія
Мурза, Леся. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інтерактивні технології, інтерактивне навчання, пізнавальна діяльність
Харитонова, Таїсія. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії / Т. Харитонова. - С.58-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: критичне мислення, час та календар
Цуркан, Алла. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан. - С.61-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: теорія літератури, теоретико-літературні знання, теоретико-літературні поняття
Єрмакова, Ольга. Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічні технології, інноваційна діяльність, проектна технологія
Труханенко, Ганна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна компетентність вчителя, інформаційно-освітнє середовище
Клім-Клімашевська, Анна. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі / А. Клім-Клімашевська. - С.72-74
 л.слова: інклюзивна освіта, психолого-педагогічна допомога
Гудар'ян, Олександр. Школа й університет як єдине освітнє середовище / О. Гудар'ян. - С.75-77
 л.слова: якість освіти, вдосконалення навчального процесу
Коваленко, Лідія. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле / Л. Коваленко. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Англійська мова та література : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2002 - . - Выходит три раза в месяц
2018г. N 10/11 (560/561)
Зміст:
Дойлідова, І. Г. Підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови засобами мультимедіа / І. Г. Дойлідова. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Маліченко, О. А. Застосування інформаційно-комунікативних технологій під час навчання англомовного спілкування / О. А. Маліченко, В. А. Араліна, Т. В. Гарбузняк. - С.8-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
Мунтян, С. І. Мультимедіа в класі / С. І. Мунтян, Н. Б. Улицька, Т. В. Гора. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
Поляк, Л. С. Комунікативна спрямованість розвитку лексико-граматичних навичок учнів початкової ланки / Л. С. Поляк, Л. В. Кичук. - С.18-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Сергіюк, Н. О. Вивчення лексики на уроках англійської мови / Н. О. Сергіюк. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Дем'янюк, Л. В. Розвиток здібностей учнів до самоосвіти на уроках / Л. В. Дем'янюк. - С.26-46
Тесля, К. В. Застосуваня ІКТ у навчанні англо-мовної комунікації учнів 1-4 класів / К. В. Тесля. - С.48-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, інформаційно-комунікативні технології, комунікативні навички
Куліченко, Н. М. Shopping in London (6 form) / Н. М. Куліченко. - С.52-54
Кугук, І. І. Спорт в Австралії (6 клас) / І. І. Кугук. - С.55-57
Скринська, Л. М. Промисловий переворот в Англії. А roadway to Great Britain (8 клас, англійська мова, історія) / Л. М. Скринська, Ю. М. Бузівська. - С.58-60
Шарапа, Н. В. Ефективність наративних методів у навчанні англійської мови в старших класах / Н. В. Шарапа. - С.61-66
Гребенюк, Т. В. In the world of fairy-tales (1-3 forms) / Т. В. Гребенюк. - С.67-69
Чабаненко, Ю. Є. Знавці англійської мови (3 клас) / Ю. Є. Чабаненко. - С.70-73
Фокіна, А. І. Brain-ring "Who knows the UK better?" (7-8 forms) / А. І. Фокіна. - С.74-76
Власенко, Г. М. The Magic Carpet / Г. М. Власенко. - С.77-79
Мотивація, мотивація : десять способів стати щасливим. - С.7,13,17,22
Шість секретів успіху від Альберта Ейнштейна. - С.69,79
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2019г. N 5/6 (369/370)
Зміст:
«Пряма лінія» з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.3-4
Родняна, І. В. Інноваційні технології навчання / І. В. Родняна. - С.5-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: технології індивідуалізації процесу навчання, ігрові технології навчання, інтерактивне навчання
Петрінчик, Г. І. Механічна енергія та її види. 7 клас / Г. І. Петрінчик. - С.7-10
Чуйко, В. О. Кросворди / В. О. Чуйко. - С.11-14
Яневич, О. П. Жінки та фізика / О. П. Яневич. - С.15
Школьна, Р. М. Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. Умови плавання тіл. 7 клас / Р. М. Школьна. - С.16-19
Полонська, С. В. Прості механізми. Умова рівноваги важеля. Момент сили. 7 клас / С. В. Полонська. - С.20-23
Миколенко, Л. І. Закони Ньютона. 9 клас / Л. І. Миколенко. - С.24-26
Кравченко, Т. В. Сила струму. Напруга. Фізика та хімія. 8 клас / Т. В. Кравченко, І. В. Дюба. - С.27-29
Гуменюк, А. І. Робота та потужність електричного струму. Електричний струм  у різних середовищах. 8 клас / А. І. Гуменюк, А. І. Мельник. - С.30-34
Просяник, І. А. Електричний струм у різних середовищах : урок-змагання. 8 клас / І. А. Просяник. - С.35
Бариба, Л. П. Обчислення електричного опору провідника. 8 клас / Л. П. Бариба. - С.36-38
Дюндева, Ю. О. Робота й потужність струму. Електричний струм  у різних середовищах. 8 клас / Ю. О. Дюндева. - С.39
Поліщук, Т. В. Електричний струм. Робота та потужність електричного струму. 8 клас / Т. В. Поліщук. - С.40-42
Чередниченко, Л. М. Закони Ньютона. 9 клас / Л. М. Чередниченко. - С.43-45
Михальчук, В. М. Незнайко в Країні чудес. 7-9 класи / В. М. Михальчук. - С.46-49
Козачок, О. Б. «Вареники і фізика» : фізична літературно-музична композиція / О. Б. Козачок, Д. І. Бубняк. - С.50-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
Рафальська, О. Д. Юрій Гагарін - першовідкривач космічних трас : усний журнал / О. Д. Рафальська. - С.56-59
Коваленко, В. О. «...І впала зоря з неба». Атомна енергетика У країни. Екологічні проблеми атомної енергетики : урок-екскурс. 11 клас / В. О. Коваленко, Л. А. Мельніченко. - С.60-63
Александров, М. Г. Тлумачний словник із фізики від "А" до "Я" : Розділ VІІ. Основи квантової фізики, фізика атома та атомного ядра / М. Г. Александров [и др.]. - С.1-8 (вкладка)
Інші автори: Пугач М.П., Сембратович В.С., Лапта С.І.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Фізика та астрономія в рідній школі : науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. N 6
Зміст:
Нижник, Ольга. Атомна енергетика України та безпека сучасних атомних електростанцій / О. Нижник, К. Алексєєва. - С.2-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: атомна енергетика
Войтків, Галина. Методичні прийоми для розвитку критичного мислення учнів на уроках фізики / Г. Войтків, І. Ліщинський. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
Куценко, Тетяна. Інноваційні технології навчання фізики в старшій школі / Т. Куценко. - С.12-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, проєктна технологія, інформаційні технології
Омельчук, Тетяна. Як організувати своє навчання з фізики / Т. Омельчук. - С.20-23
Кобзар, Жанна. Методика проведення дослідницької діяльності учнів на уроках фізики / Ж. Кобзар. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: фізичні дослідження
Хуторна, Анна. Сучасний урок фізики / А. Хуторна. - С.26-28
Веселко, Вадим. Планування роботи вчителем фізики / В. Веселко. - С.29-32. - Бібліогр. у кінці ст.
Калашник, Ірина. Роль і місце задач з фізики в навчальному процесі / І. Калашник. - С.33-43
Ковмір, Наталія. Переваги і недоліки використання нових інформаційних технологій у навчанні фізики / Н. Ковмір. - С.44-45
 л.слова: мультимедійні засоби, комп'ютерні навчальні програми
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Газета

Біологія [Текст] : Газета для вчителів біології. - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит дважды в месяц
2020г. N 7/8
Зміст:
Олійник, Анастасія. Топ сучасних біологічних сфер зайнятості / А. Олійник. - С.10-13
Сліпченко, Валентина. Навчитись, щоб навчати / В. Сліпченко. - С.14-31
Сліпченко, Валентина. На відстані безпеки / В. Сліпченко. - С.32-39
Шадріна, Наталя. Минуле в минулому / Наталя Шадріна, Т. Ловчикова. - С.40-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: педагогічні технології, інтерактивне навчання, особистісно-розвивальне навчання
Скрипник, Руслана. Стовбурові клітини / Р. Скрипник. - С.56-79
 л.слова: клітинні технології, стовбурові клітини
Зелінська, Марина. Скрайбінг / М. Зелінська. - С.80-89
 л.слова: скрайб-технології, відеоскрайбінг
Загубинога, Оксана. Неформальна освіта / О. Загубинога. - С.90-101
 л.слова: екологічне виховання
Дмитренко, Світлана. Click-навчання / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко. - С.102-109
 л.слова: кліпове сприйняття інформації
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.


    Назаренко, С.
    Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.265.1

Рубрики: Основи здоров'я--викладання--інтерактивні методи,  інтерактивні методи навчання--Основи здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
здоров'я -- основи здоров'я -- методика викладання -- навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- розвиток особистості -- підлітки -- шкідливі звички -- оздоровча робота -- розумова діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Дрожжина, Т. В.
    Суб'єктний досвід учнів і процес навчання правильної поведінки в конфліктних ситуаціях [Текст] / Т. В. Дрожжина // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 25-31.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормированные):
конфліктологічна компетентність -- спецкурс -- психологічний практикум -- конфлікти -- інтерактивне навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Ткачук, О.
    Ще раз про інтеракцію [Текст] / О. Ткачук // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2009. - N 12. - С. 22-25.
ББК 74.202.4

Рубрики: Процес навчання,  Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормированные):
інтерактивне навчання -- педагогічна взаємодія -- интерактивное обучение
Аннотация: Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) та діяльності учня чи колективу учнів і має двобічний характер, тобто неможливий без їх дидактичної єдності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Товкач, А. А.
    Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання [Текст] / А. А. Товкач // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 3. - С. 14-19.
ББК 74.262.4

Рубрики: Хімія--викладання--групова форма навчання,  Диференційоване навчання--хімія,  Групова форма навчання--Хімія,  Анкета--учні--групове навчання
Кл.слова (ненормированные):
ефективність уроку -- якість навчання -- урок хімії -- інновації -- інтерактивне навчання -- коефіцієнт індивідуальної участі -- групова діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Проказа, Олександр.
    Якою має бути педагогіка ХХІ століття? [Текст] : постановка проблеми та питання теорії / О. Проказа // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 4-9
ББК 74

Рубрики: Педагогіка--методологія педагогіки
Кл.слова (ненормированные):
педагогіка -- теорія педагогіки -- методологія педагогіки -- класична педагогіка -- едукологія -- інфоносферна едукологія -- коеволюція -- духовні фундаменти -- система освіти -- інтерактивне навчання
Аннотация: Багатоманітність освітніх проблем у сучасних умовах вимагає міждисциплінарних зв'язків педагогіки з іншими науками, і за таких умов класична педагогіка має трансформуватися в інофоноосферну едукологію. Інноваційні педагогічні технології покликані забезпечити необхідні психолого-педагогічні умови входження тих, хто оволодіває освітою, в загальнокультурний світовий простір, допомогти розв'язати проблему, пов'язану з Болонським процесом.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Литвиненко, Людмила.
    Інтерактивне виховання в сучасній школі: нові підходи. Творчий проект [Текст] / Л. Литвиненко, О. Книга, В. Доценко // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 52-55
ББК 74.200

Рубрики: Інтерактивні технології--виховання,  Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- інтерактивне навчання -- методи -- метод проектів -- програми -- проектні програми -- виховання -- інтерактивне виховання
Аннотация: Акцентовано увагу на практичному застосуванні інтерактивного навчання, яке набуло широкої популярності як форма інтенсивного оволодіння матеріалом. Зокрема описано особливості практичного використання в навчальному закладі проектних програм.
Доп.точки доступа:
Книга, Олена
Доценко, Вікторія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Пивовар, С.
    Інтегральний технологічний підхід в освіті [Текст] / С. Пивовар, Ю. Рева // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2010. - Том, N 32. - С. 7-13.
ББК 74.202

Рубрики: Дидактика--освітні технології
Кл.слова (ненормированные):
освітня діяльність школи -- гуманістична педагогіка -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ -- ГРУПОВА УЧБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- модель освіти К. Роджерса -- технології дидактичного конструювання -- самовдосконалення
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа:
Рева, Ю.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Лупенко-Ковтун, С. М.
    Активне життя інтерактивного навчання [Текст] : на допомогу майбутньому вчителю-словеснику / С. М. Лупенко-Ковтун // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 162-169. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74р30-22

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель-словесник,  Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормированные):
вчителі -- вчителі-словесники -- майбутні вчителі -- майбутні вчителі-словесники -- підготовка вчителів -- навчання -- інтерактивне навчання
Аннотация: У статті розкриваються деякі аспекти інтерактивного навчання у вищій школі. Представлений досвід використання інтерактивних технологій на заняттях з методики викладання української мови.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Бартош, В.
    Творчі підходи до організації методичної роботи з педагогічними кадрами [Текст] / В. Бартош // Сучасна школа України : інформаційно-методичний часопис. - 2010. - N 10. - С. 3-9.
ББК 74.204.6

Рубрики: Методична робота--Педагогічний колектив,  Методична робота--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
інтерактивне навчання -- сучасний урок -- семінар-тренінг -- проблемний семінар

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Ковальчук, І. А.
    Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів [Текст] / І. А. Ковальчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74р30

Рубрики: Вища педагогічна освіта--методи навчання,  Вища педагогічна освіта--соціальний педагог
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- інтерактивне навчання -- соціальний педагог

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Нечай, Н. В.
    Приёмы интерактивного обучения чтению младших школьников [Текст] / Н. В. Нечай // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 88-91.
ББК 74.268.1-02

Рубрики: Читання--викладання--інтерактивні методи
Кл.слова (ненормированные):
інтерактивне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-57 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей