Поисковый запрос: (<.>U=74.202.22<.>) |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20 |
>1.  | 74.202.22 О-51
Оконь, В. Основы проблемного обучения [Текст] : посібник / В. Оконь. - М. : Просвещение, 1968. - 208 с. - 3.27 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  | 74.202.22 М 36
Махмутов, М. И. Организация проблемного обучения в школе [Текст] : Кн. для учителей / М.И. Махмутов. - М. : Просвещение, 1977. - 240 с. - (в пер.) : 3.17 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  | 74.202.22 К 88
Кудрявцев, В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы [Текст] : методические рекомендации / В.Т. Кудрявцев. - М. : Знание, 1991. - 80 с. - (Педагогика и психология). - ISBN 5-07-001687-3 : 1.22 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  | 74.202.22 И 48
Ильницкая, И. А. Проблемные ситуации и пути их создания на уроке [Текст] : методические рекомендации / И.А. Ильницкая. - М. : Знание, 1985. - 80 с. - (Педагогика и психология ; № 1). - 0.73 р. ББК 74.202.22
Рубрики: Процес навчання,
Проблемне навчання,
Проблемні ситуації--урок,
Творче мислення--учні
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  | 74.202.22 П 35
Питання проблемного навчання [Текст] : збірник / рец. Б. І. Коротяєв. - Київ : Радянська школа, 1978. - 126 с. - (Педагогічна б-ка). - (в обкл.) : 3.17 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання,
Проблемне навчання--індивідуальний підхід
Доп.точки доступа Коротяєв, Б.І. \рец.\
Соколова, О.Д.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  | 74.202.22 Ф 95
Фурман, А. В. Проблемні ситуації в навчанні [Текст] : Кн. для вчителя / А.В. Фурман. - Київ : Радянська школа, 1991. - 191 с. - ISBN 5-330-01121-3 : 8.30 грн Содержание: Психолого-педагогічні умови ефективного застосування проблемних ситуацій у навчанні Проблемність як провідна закономірність пізнавального процесу . - С .10 Проблемність у навчанні . - С .17 Умови ефективного впровадження проблемності в практику навчання . - С .26 Навчальні проблемні ситуації: психологічний зміст і значення в пізнавальній діяльності учнів . - С .39 Закономірності функціонування навчальної проблемної ситуації . - С .47 Роль і функції проблемної ситуації в активізації розумової діяльності школярів . - С .54 Методика застосування проблемних ситуацій на уроці Проблемний урок і його ознаки . - С .67 Психолого-педагогічне проектування проблемних ситуацій у навчанні . - С .73 Проблемна ситуація як засіб пред'явлення навчальних цілей . - С .81 Методика й техніка застосування проблемних ситуацій під час вивчення нового матеріалу . - С .92 Методика застосування проблемних ситуацій під час закріплення знань та вдосконалення вмінь учнів . - С .104 Методика застосування проблемних ситуацій у процесі узагальнення й систематизації знань . - С .122 Методика застосування проблемних ситуацій на етапі повторення, перевірки, контролю й корекції знань і вмінь учнів . - С .134 Методика застосування системи проблемних ситуацій під час вивчення розділу навчальної програми . - С .144 Диференційований підхід до учнів під час застосування проблемних ситуацій Реалізація індивідуального і диференційованого підходів у процесі проблемного навчання . - С .152 Рівень проблемності навчальних завдань - провідний критерій диференційованого підходу до учнів . - С .157 Стимулювання пізнавальної активності школярів як фактор оптимізації розумового розвитку . - С .161 Педагогічне керівництво пізнавальною активністю учнів різних вікових категорій . - С .178 ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемні ситуації--навчання,
Проблемне навчання,
Проблемні ситуації--урок
Аннотация: В посібнику розкриваються науково-методичні основи застосування проблемних ситуацій у процесі навчання в загальноосвітній школі. Автором запропоновано новий підхід до розуміння навчальної проблемності як засобу активізації познавальної активності та розумового розвитку учнів. Висвітлюються, зокрема, психолого-педагогічні умови організації, проектування й ефективної реалізації проблемних ситуацій на уроці з урахуванням диференційованого підходу до учнів різних вікових категорій. Для вчителів, методистів, студентів, учснів і викладачів педвузів та педучилищ, наукових працівників.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Заболотний, О. Розвиток навчально-пізнавальної активності учнів [Текст] : вступна оглядова тема / О. Заболотний> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2004. - N12. - С. 27-29.
. - ISSN 0130-5263 ББК 74.202.22
+ 74.202.51
Рубрики: навчально-пізнавальна активність,
Проблемне навчання,
Проблемні ситуації
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Белякова, Е. Педагогика понимания: прикладные аспекты [Текст] / Е. Белякова> // Учитель. - 2008. - № 4. - С. 88-89.
ББК 74.202.22
Рубрики: Педагогіка розуміння
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Балясевич, Л. Соціалізація особистості через проблемно-ситуативне навчання [Текст] / Л. Балясевич> // Історія України. - 2011. - N 12. - С. 8-9.
ББК 74.202.22
+ 74.266.7
Рубрики: Соціалізація--учні,
Проблемно-ситуативне навчання--правознавство
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Сухенко, Т. П. Методи навчання в структурі сучасного уроку [Текст] / Т. П. Сухенко> // Хімія : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 13/14. - С. 2-4.
ББК 74.202.22
Рубрики: Методи навчання,
Проблемне навчання,
Пояснювально-ілюстративні методи,
Репродуктивний метод навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11.  |
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы [Текст] / Л. А. Краснова> // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74.202.22
Рубрики: Зміст освіти--образ наукового знання
Кл.слова (ненормированные): образ наукового знання -- принцип науковості -- проблемно-гіпотетичне знання Аннотация: В статье вводится авторский концепт: "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстает как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>12.  |
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении [Текст] / Р. Н. Щербаков> // Педагогика. - 2013. - N 9. - С. 3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74
+ 74.202.22
+ 74.262.23
Рубрики: Педагогічна наука,
Принцип науковості--освіта,
Знання--науковість,
Фізика--викладання--науковий світогляд
Кл.слова (ненормированные): здоровий глузд навчання -- наукова діяльність учня -- об'єктивність особистості учня -- наукові знання Аннотация: Здравый смысл науки предполагает учет взаимосвязи объективного и субъективного в обучении. Первый уровень реализации видится в раскрытии социокультурного, ценностно-смыслового аспекта науки и научного знания. Второй - во взаимодействии субъекта познания с объектом. И третий напоминает нам о науке и учащихся как открытых неравновесных системах.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>13.  |
Красин, М. С. Обучение школьников системе принципов научной методологии (методологический и дидактический аспекты) [Текст] / М. С. Красин> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2014. - N 1. - С. 31-42
ББК 74.022.2
+ 74.202.22
Рубрики: Дидактичні принципи--науковість,
Культура--методологічна--школярі
Кл.слова (ненормированные): шкільна освіта -- система методологічних принципів -- методологічна культура особистості Аннотация: В статье обосновывается необходимость систематизации, структуризации и адаптации формулировок методических принципов для обучения школьников умению рационально организовывать деятельность, опираясь не положения научной методологии, описывает основные положения соответствующей технологии обучения.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>14.  |
Красин, М. С. Обучение школьников системе принципов научной методологии. Методический аспект [Текст] / М. С. Красин> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2014. - N 2. - С. 80-97
ББК 74.202.22
Рубрики: Принципи навчання--наукова методологія
Кл.слова (ненормированные): шкільна освіта -- система методологічних принципів -- задачниковий підхід до навчання -- методологічна культура -- науковість -- принцип наукової методології Аннотация: В статье анализируется методический аспект проблемы, связанной с обучением школьников навыкам учебной работы с применением принципов научной методологии.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>15.  |
Гребенев, И. В. Учебный предмет и метапредметность [Текст] / И. В. Гребенев> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2014. - N 2. - С. 169-176
ББК 74.202.22
Рубрики: Метапредметне навчання,
Навчальний предмет--метапредметність
Кл.слова (ненормированные): моделювання навчального процесу -- метапредметні знання -- принцип науковості в навчанні Аннотация: В статье анализируется реальность достижения метапредметных результатов в обучении. Показана необходимость моделирования учебного процесса на основе контекста изучаемого предмета.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>16.  |
Осмоловская, И. М. Дидактическое знание: проблемы систематизации [Текст] / И. М. Осмоловская> // Педагогика. - 2014. - N 4. - С. 13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74.202.22
Рубрики: Дидактичні знання
Кл.слова (ненормированные): дидактичні знання -- дидактичні концепції -- системи Аннотация: В статье поднимаются вопросы систематизации дидактического знания с позиций его научной сущности, предложена классификация дидактических концепций, выявлено иерархическое взаимодействие дидактических концепций, систем и моделей.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>17.  |
Краснова, Л. А. Отражение научного знания в содержании школьного образования [Текст] / Л. А. Краснова> // Педагогика. - 2014. - N 4. - С. 20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74.202.22
Рубрики: Наукові знання--формування--учні
Кл.слова (ненормированные): гносеологічні підстави науки -- принцип науковості -- наукові знання Аннотация: Статья посвящена проблеме отражения научного знания в содержании школьного образования. Автор рассматривает совокупность факторов, опосредующих отражение научного знания в содержании образования (на допредметном уровне его формирования) и выступающих основанием модели научного знания в школьном обучении.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>18.  |
Краснов, С. И. Сетевая форма подготовки педагогов к инновационной деятельности [Текст] / С. И. Краснов, Н. В. Малышева> // Педагогика. - 2014. - N 7. - С. 62-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 74.202.22
Рубрики: Педагоги--інноваційна діяльність--мережева форма підготовки,
Інноваційна діяльність--вчитель
Кл.слова (ненормированные): мережева форма -- самовизначення -- інноваційний проект Аннотация: Высокий уровень готовности педагогов предполагает их умение кооперировать с другими участниками инновационной деятельности (учеными, методистами и др.) посредством включения в соорганизацию, соруководство и соуправление разработкой и реализацией инновационного проекта. На данном уровне развития готовности к инновационной деятельности, возникает коллективный субъект инновационной деятельности в форме сетевой организации.
Доп.точки доступа Малышева, Н.В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>19.  |
Аксенова, Э. А. Как реализуется обучение через предпринимательство в шведских школах [Текст] / Э. А. Аксенова> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2015. - N 3. - С. 66-78
ББК 74.04(4Шве)
+ 74.202.22
Рубрики: Освіта--підприємницькі знання--Швеція,
підприємницька діяльність--навчання--учні
Кл.слова (ненормированные): навчання на базі дійсності -- компетентний вчитель -- фасилітатор -- навчання через підприємництво Аннотация: В данной статье автор продолжает разговор об обучении "на базе реальной действительности", подробно рассматривает роль учителя в этой модели, его взаимоотношения с учениками, а также описывает опыт использования модели в шведских школах.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>20.  |
Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегрований чинник цілісного розвитку особистості [Текст] / І. Бех> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2016. - N 4. - С. 10-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788 ББК 74.202.22
+ 74.202.41
Рубрики: Розвиток особистості--учні--принцип діяльності,
Інтелектуальний розвиток--учні
Кл.слова (ненормированные): принцип діяльності -- наукові знання -- цілісний розвиток особистості -- виховна функція навчання -- інтеграція навчального знання -- інтелектуальне становлення учнів Аннотация: У статті розкривається провідний принцип діяльності у двох методологічних функціях: 1) свідомого засвоєння учнями наукових знань під час відповідної поняттєво-створювальної діяльності; 2) реалізації принципів цілісного розвитку особистості, що підпорядковані цьому принципу діяльності.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|