Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (47)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (3)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (4)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Самоконтроль<.>)
Общее количество найденных документов : 128
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.200.51
О-65


    Оржеховська, Валентина Михайлівна (1939).
    Посібник з самовиховання [Текст] : методический материал / В.М. Оржеховська, Т.В. Хілько, С.В. Кириленко. - Киiв : [б. и.], 1996. - 192 с. - ISBN 5-7763-9332-9 : 1.39 грн
    Содержание:
Сам-на сам з собою . - С .3
Яким бути? . - С .6
Пізнай себе . - С .22
Як удосконалювати свої властивості? . - С .43
Як готуватися до повноцінного життя . - С .113
Самовиховання і самоконтроль . - С .178
ББК 74.200.51

Рубрики: Самовиховання--підлітки,  Моральне виховання,  Підлітки--вдосконалення
Кл.слова (ненормированные):
духовність -- самопізнання -- вихованність
Аннотация: Посібник призначенийй для самостійної роботи підлітків, спрямованої на вдосконалення особистості, формування її моральних, фізичних, інтелектуальних якостей, на самодіагностику й аутотренінг. Посібник складається з кількох самостійних розділів, кожен з яких містить інформаційний матеріал з психології, психодіагностики, медицини, педагогіки, педагогіки, методики вивчення власного "Я" і його коригування, тести, анкети, ігри. Мета посібника - забезпечити підлітків необхідною інформацією для самовлосконалення і подолання недоліків власного "Я". Діапазон матеріалів, включених до посібника, - від науукового до жартівливого та ігрового.
Доп.точки доступа
Хілько, Т.В.
Кириленко, С.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.204.10
Ш 19


    Шамардин, В. Н.
    Школа: от конечного результата - к творческому поиску [Текст] : Кн. для учителя / В.Н. Шамардин, Т.И. Тамбовкина, Н.П. Суслова. - М. : Просвещение, 1991. - 158 с. - ISBN 5-09-003408-7 (в пер.) : 4.39 грн, 0.86 грн
ББК 74.204.10

Рубрики: Управління навчально-виховним процесом,  Внутрішньошкільний контроль,  Самоконтроль,  Самооцінка
Доп.точки доступа
Тамбовкина, Т.И.
Суслова, Н.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.102.413
Б 74


    Богуш, Алла Михайлівна (1939).
    Речевая подготовка детей к школе [Текст] / А.М. Богуш. - Киев : Радянська школа, 1984. - 176 с. - (Б-ка дошкольного работника). - 1.46 грн
    Содержание:
роль учебной деятельности в развитии речи детей . - С .8-34
Самоконтроль и самооценка в дошкольном возрасте . - С .34-48
Место и роль педагогической оценки и контроля на занятиях в детском саду . - С .48-72
Характеристика оценочно-контрольных действий детей . - С .72-100
Обучение дошкольников действиям оценки и контроля . - С .100-148
Особенности речевого развития первоклассников . - С .148-157
Совместные усилия детского сада и семьи в речевой подготовке детей к школе . - С .157-169
ББК 74.102.413

Рубрики: Розвиток мовлення--дошкільники,  Розвиток мовлення--підготовка до школи,  Дошкільники--розвиток мовлення
Аннотация: В книге освещаются требования современной школы к развитию речи, рекомендуются пути и методы речевой подготовки детей к школе. На метериале экспериментальных данных рассматривается методика обучения детей действиям оценки и контроля на занятиях по родному языку. Автор анализирует способы педагогического влияния на формирование оценочно-контрольных действий у детей в речевой и изобразительной деятельности. Рассчитана на воспитателей дошкольных учреждений, учителей начальных классов, студентов дошкольных факультетов, научных работников в области педагогики и психологии.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.202.601
Л 89


    Львова, Ю. Л.
    Как рождается урок [Текст] : методический материал / Ю.Л. Львова. - М. : Знание, 1976. - 64 с. - (Новое в жизни, науке, технике ; № 2). - (в пер.) : 0.54 р.
    Содержание:
Замысел урока . - С .6
Разработка замысла . - С .12
О выборе методических приемов при подготовке урока . - С .16
Слово учителя . - С .26
О письменной подготовке уррока, и не только о письменной . - С .35
Самоконтроль на уроке . - С .42
ББК 74.202.601

Рубрики: Урок--розробка,  Урок--самоконтроль
Аннотация: Автор этой брошюры - учительница средней школы №50 г. Львова, кандидат педагогических наук Ю. Л. Львова. Основываясь на анализе собственного богатого опыта и работы своих коллег, автор вводит читателя в "святая святых" творчества учителя - в лабораторию подготовки урока. Этапы рождения урока как педагогического произведения, его путь от учительского замысла к плану, конспекту и в класс - вот чтосоставляет содержание этой беседы с молодым учителем.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202.5
Б 12


    Бабанский, Ю. К.
    Методы обучения в современной общеобразовательной школе [Текст] : учебное пособие / Ю.К. Бабанский. - М. : Просвещение, 1985. - 208 с. - (Б-ка учителя по общ. пробл. теориии обучения и воспитания). - (в пер.) : 3.42 грн
    Содержание:
Проблемы методов обучения в советской педагогике . - С .3
Классификация методов обучения . - С .26
Требования к выбору методов обучения . - С .44
Как выбирать оптимальные методы обучения . - С .68
Словесные методы обучения . - С .84
Наглядные методы обучения . - С .100
Практические методы обучения . - С .118
Проблемно-поисковые и репродуктивные методы обучения . - С .136
ББК 74.202.5

Рубрики: Методи навчання,  Наочні методи навчання,  Словесні методи навчання,  Практичні методи навчання,  Логічні методи навчання,  Самостійна робота учнів,  Контроль знань учнів,  Самоконтроль--учні
Аннотация: Книга знакомит учителей с основными направлениями совершенствованияметодов обучения, условиями их оптимального выбора в конкретных педагогических ситуациях.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
88.8
Б 82


    Боришевський, Мирослав Йосипович (1934-2014).
    Виховання самоконтролю в поведінці учнів початкових класів [Текст] : Посібник для вчителів / М.Й. Боришевський. - Київ : Радянська школа, 1980. - 143 с. - (Б-ка вчителя почат. класів). - (в обкл.) : 0.97 р.
ББК 88.8

Рубрики: Психологія дитяча,  Молодші школярі--психологія,  Самоконтроль поведінки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
88.8
К 15


    Кайл, Р. В.
    Детская психология: Тайны психики ребенка : энциклопедия / Р. В. Кайл. - СПб. : Прайм-Еврознак, 2002. - 416 с. - (Психологическая энциклопедия). - ISBN 5-93878-057-8 : 45.00 р.
    Содержание:
Наука о развитии ребенка
Генетические основы развития ребенка
Внутриутробное развитие, роды и новорожденный
Физическое и двигательное развитие
Сенсорное и перцептивное развитие
Теория когнитивного развития Пиаже
Подходы к когнитивному развитию на основе теории обработки информации
Интеллект и индивидуальные различия в познавательной способности
Язык и общение
Эмоциональное развитие
Понимание себя и других
Моральное сознание и поведение
Пол и развитие
Семейные отношения
За пределами семьи
ББК 88.8

Рубрики: Психологія дитяча,  Я-концепція--психологія,  Діти--розвиток,  Генетика--діти,  Спадковість--діти,  Сенсорний розвиток--діти,  Перцептивний розвиток--діти,  Фізичний розвиток--діти,  Теорія Піаже--психологія дитяча,  Когнітивна психологія,  Мова--дитяча психологія,  Спілкування--дитяче,  Темперамент--діти,  Гендерна психологія,  Інтелект--діти,  Емоційний розвиток--діти,  Самооцінка--діти,  Прихильність--діти,  Самоконтроль--діти,  Агресія--діти,  Однолітки--діти,  Сімейні відносини--діти,  Розлучення--діти,  Позасімейні відносини--діти--ЗМІ--школа,  Дитяча психологія--сайти,  Моральна свідомість--діти
Кл.слова (ненормированные):
ЕГОЦЕНТРИЗМ
Аннотация: Эта книга - одно из лучших на сегодня современных руководств по детской психологии. Полнота и структурированность материала, ясность и точность изложения, удачное сочетание теории и практики - вот основные достоинства этого учебника. Эта книга станет настольной не только для психологов, педагогов и социологов, но и для всех родителей, которые заинтересованы в том, чтобы проникнуть в тайный мир психики своего ребенка.

Доп.точки доступа
Піаже, Жан


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
75.1
П 77


    Присяжнюк, С. І.
    Фізичне виховання [Текст] : навч. пос. / С. І. Присяжнюк. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 504 с. - ISBN 978-966-364-682-4 : 60.00 р.
    Содержание:
Фізична культура і резервні можливості організму студентської молоді
Фізична реабілітація студентів спеціального навчального відділення
Планування навчального оздоровчо-тренувального процесу з фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення
Форми, методи і засоби фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення
Використання засобів фізичної культури з рекреаційно-відновлювальною спрямованністю при різних захворюваннях студентів
Використання масажу та самомасажу при різних захворюваннях
Раціональне харчування і здоров'я
Оздоровлення організму дихальною гімнастикою
Самоконтроль при самостійних оздоровчо-тренувальних заняттях
ББК 75.1

Рубрики: Фізичне виховання--студенти,  Дихальна гімнастика--методики,  ФІзична культура--рекреаційно-відновлювальна спрямованість
Кл.слова (ненормированные):
РЕКРЕАЦІЙНА

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
88.252.2
И 46


    Ильин, Е. П.
    Психология воли [Текст] : учебное пособие / Е. П. Ильин. - 2-е изд., перераб. и доп. - СПб. : "Питер", 2009. - 368 с. : ил. - (Мастера психологии). - ISBN 978-5-388-00269-3 (в пер.) : 68.00 р.
    Содержание:
Теория воли
Воля как произвольное управление поведением и деятельностью человека
Психофизиологические механизмы произвольного управления поведением и деятельностью
Самоинициация произвольных действий
Сознательный самоконтроль как форма произвольного управления
Волевая регуляция и волевое усилие (самомобилизация)
Волевые качества личности
Характеристика отдельных волевых качеств
Возрастные и половые особенности произвольной активности
Безвольное поведение
Патология воли
Развитие силы воли
Методы изучения волевых качеств
ББК 88.252.2

Рубрики: Воля,  Психологія--методика вивчення вольових процесів
Аннотация: Це друге, перероблене і доповнегне видання навчального посібника присвячене одному з найважливіших розділів психології — теорії і методології вивчення вольових процесів. В систематизованому вигляді в ньому представлені маловідомі психодіагностичні методики вивчення волі, які можуть бути з успіхом застосовані в практичній діяльності спеціалістів системи освіти та інших сфер.
Доп.точки доступа
Алесов, П. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
74.484(4Укр)
П 78


   
    Проблеми реформування вищої освіти в Україні: вітчизняний досвід і європейські орієнтири : збірник наукових статей. вип.5 / наук. ред. С. В. Волобуєва. - Київ : Освіта України, 2011. - 180 с. - ISBN 978-966-188-240-8 : 58.00 р.
    Содержание:
Арістова, А. Проблеми розбудови ісламського освітнього простору в Україні / А. Арістова. - С .5
Старовойт, С. Інновації у вищій школі в контексті становлення філософії освіти / С. Старовойт. - С .25
Волобуєва, С. Психологічний зміст освітніх інновацій та їх вплив на професійне становлення молоді / С. Волобуєва. - С .33
Уреньова, С. Проблема реформування вищої школи в Україні / С. Уреньова. - С .48
Лавринович, О. Роль синергетичної методології в управлінні творчими процесами педагогічної діяльності / О. Лавринович. - С .60
Доброносова, Ю. Філософія освіти як горизонт розуміння / Ю. Доброносова. - С .68
Бахтіярова, Х. Професіографічний моніторинг якості освіти в інженерно-педагогічній галузі / Х. Бахтіярова. - С .83
Шапіро, О. Місце філософії у навчальному процесі (до питання гуманітаризації технічної освіти) / О. Шапіро. - С .96
Ципко, В. Філософський вимір освіти у контексті інтеграції України до європейського освітнього простору / В. Ципко. - С .106
Ліпіч, Л. Освіта як інститут соціалізації / Л. Ліпіч. - С .114
Середіна, І. Інтерактивні форми організації навчання як засіб підготовки до особистісно орієнтованого виховання майбутнього фахівця / І. Середіна. - С .124
Зінченко, Д. Стиль педагогічного спілкування як один з чинників ефективної взаємодії викладача і студентів / Д. Зінченко. - С .131
Кришмарел, В. Дискусії про курс релігієзнавства в системі освіти України / В. Кришмарел. - С .141
Рибакова, Л. Неперервна професійна освіта як явище об'єктивної педагогічної реальності / Л. Рибакова. - С .150
Юрченко, Е. Традиціоналістична парадигма в контексті модернізації освітньої сфери / Е. Юрченко. - С .158
Рижко, В. Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія / В. Рижко. - С .164
Клименко, М. Самоконтроль у професійній діяльності педагога / М. Клименко. - С .171
ББК 74.484(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--реформування,  Вища освіта в Україні
Кл.слова (ненормированные):
Ісламський освітній простір -- Філософія освіти -- Синергетична методологія -- Професіографічний моніторинг -- Соціалізація -- Інтерактивні форми -- Неперервна освіта -- Релігієзнавство -- Традиціоналістична парадигма -- Філософська рефлексія -- Самоконтроль
Аннотация: У збірці наукових статей подано актуальні дослідження з аналізу освітньої політики в Україні. Публікація базується на світових підходах до визнання та розроблення варіантів розв'язання проблем освітнього сектору. Основну увагу приділено таким ключовим напрямам реформування вітчизняної системи освіти: сучасні освітні стратегії України; модернізації системи вищої школи; освітні інновації та перетворення; забезпечення якості вищої освіти як важлива умоува розвитку держави і суспільства; концептуальні засади гуманізації та гуманітаризації освітньої сфери; професійне спрямування молоді тощо. Видання розраховане на науково-педагогічних працівників, магістрів, аспірантів. управлінців освітньої сфери.

Доп.точки доступа
Волобуєва, С.В. \наук. ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей