Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (243)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (91)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (24)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (36)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=принципи<.>)
Общее количество найденных документов : 1369
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.202я73
З-14


    Загвязинский, В. И.
    Теория обучения: Современная интерпретация : Учеб. пособ. / В.И. Загвязинский. - М. : "Академия", 2001. - 188 с. - ISBN 5-7695-0743-8 : 11.60 грн
    Содержание:
О предмете, теоретических основах и актуальных проблемах дидактики . - С .6
Сущность, структура и движущие силы обучения . - С .20
О законах и закономерностях обучения . - С .31
Принципы обучения . - С .35
Содержание образования . - С .51
Методы и методические системы обучения . - С .68
Современные образовательные (обучающие) технологии . - С .95
Формы организации учебного процесса . - С .130
Диагностика процесса и результатов обучения . - С .171
ББК 74.202я73

Рубрики: Педагогічна наука,  Навчання--принципи,  Навчання--інтерпретація,  Сучасні системи навчання--порівняльні характеристики
Аннотация: В авторской интерпретации раскрыто современное понимание сущности, структуры, развивающего влияния, принципов обучения. Приведены сравнительные характеристики современных систем обучения, даны рекомендации о способах проектирования и реализации обучающей системы в рамках предметных и интегративных курсов.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : науково-методичний збірник. Вип. 24. - Київ : Радянська школа, 1985. - 136 с. - 2.68 грн
    Содержание:
Гершунський, Б. С. Проблеми методологічного обґрунтування наукових досліджень у сучасній педагогіці : Питання методології педагогіки / Б. С. Гершунський. - С .3-8. - Бібліогр. у кінці ст.
Мальований, Ю. І. Проблеми дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу в світлі завдань реформи школи : Удосконалення процесу навчання / Ю. І. Мальований. - С .9-12
Забокрицька, О. І. Способи керування процесом розв`язування учнями пізнавальних завдань : Удосконалення процесу навчання / О. І. Забокрицька. - С .12-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Козарик, О. С. Ефективність пошукової самостійної роботи учнів з використанням екранних посібників : Удосконалення процесу навчання / О. С. Козарик. - С .19-24 : табл.
Чашко, Л. В. Відеозапис як засіб навчання : Удосконалення процесу навчання / Л. В. Чашко. - С .25-27
Білоусова, В. О. Формування активної життєвої позиції в старшокласників у процесі виконання ними громадських доручень : Актуальні питання теорії і практики виховання / В. О. Білоусова. - С .28-34
Чорна, К. І. Залучення старшокласників до соціалістичного змагання в шкільних трудових об`єднаннях як засіб формування їх активної життєвої позиції : Актуальні питання теорії і практики виховання / К. І. Чорна. - С .34-39
Завгородня, Т. К. Дослідження рівнів сформованості активної життєвої позиції в старшокласників : Актуальні питання теорії і практики виховання / Т. К. Завгородня. - С .39-48
Рева, В. П. Розвиток естетичного сприймання ліричної музики у старшокласників на факультативних заняттях : Актуальні питання теорії і практики виховання / В. П. Рева. - С .55-61. - Бібліогр. у кінці ст.
Гаміна, Т. С. Науково-педагогічні основи підготовки вожатих-виробничників до роботи з піонерами : Актуальні питання теорії і практики виховання / Т. С. Гаміна. - С .48-55
Бріт, Н. М. Взаємодія школи, сім`ї та громадськості в наукково-атеїстичному вихованні підлітків : Актуальні питання теорії і практики виховання / Н. М. Бріт. - С .61-68. - Бібліогр. у кінці ст.
Яковець, Н. І. Особливості науково-атеїстичного виховання учнів профтехучилищ : Актуальні питання теорії і практики виховання / Н. І. Яковець. - С .68-72
Кобзар, Б. С. Специфіка управління школою продовженого дня : Питання школознавства і економіки народної освіти / Б. С. Кобзар. - С .73-78 : табл.
Бик, А. С. Загальні принципи виховання громадянина в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / А. С. Бик. - С .79-87. - Бібліогр. у кінці ст.
Бондар, Л. С. В. О. Сухомлинський про педагогічну освіту батьків : Питання школознавства і економіки народної освіти / Л. С. Бондар. - С .87-95. - Бібліогр. у кінці ст.
Романов, О. О. Участь дітей в сільськогосподарській праці як засіб виховання (з досвіду С. Т. Шацького) : Питання школознавства і економіки народної освіти / О. О. Романов. - С .95-100. - Бібліогр. у кінці ст.
Дичек, Н. П. Ідеї політехнічного навчання в педагогічній спадщині О. М. Астряба : Питання школознавства і економіки народної освіти / Н. П. Дичек. - С .100-109
Калениченко, А. Г. Перші радянські підручники на Україні з музичної освіти та виховання : Питання школознавства і економіки народної освіти / А. Г. Калениченко. - С .109-116. - Бібліогр. у кінці ст.
Сухомлинська, О. В. Критика буржуазних концепцій освіти і виховання на сторінках журналу "Комуністична освіта" ("Шлях освіти") [1922-1941] : Питання школознавства і економіки народної освіти / О. В. Сухомлинська. - С .116-124. - Бібліогр. у кінці ст.
Абашкіна, Н. В. Виховання в учнів 1-4 класів загальноосвітньої школи НДР готовності до праці, економності і бережливості : Питання школознавства і економіки народної освіти / Н. В. Абашкіна, Р. Ю. Хворостян. - С .124-129. - Бібліогр. у кінці ст.
Тхоржевська, Т. Д. Методи навчання в навчальних закладах ІІ циклу ЧССР : Питання школознавства і економіки народної освіти / Т. Д. Тхоржевська. - С .130-134. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00
П 24


   
    Педагогика [Текст] : науово-методичний збірник. Вип. 25. - Київ : Радянська школа, 1986. - 88 с. - 1.71 грн
    Содержание:
Ярмаченко, М. Д. Реформа загальноосвітньої і професійної школи - важлива складова частина удосконалення соціалістичного суспільства : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / М. Д. Ярмаченко. - С .3-12. - Бібліогр. у кінці ст.
Алексюк, А. М. Єдність змісту і методів навчання (методологічний аспект) : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / А. М. Алексюк, Т. А. Катушонок. - С .13-16. - Бібліогр. у кінці ст.
Мальований, Ю. І. До питання про здвоєний урок у старших класах : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Ю. І. Мальований, В. Є. Римаренко. - С .16-20
Паламарчук, В. І. Проблема поєднання слова і наочності в сучасній дидактиці : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / В. І. Паламарчук. - С .20-24. - Бібліогр. у кінці ст.
Вороніна, Л. П. Принципи побудови системи міжпредметних завдань для формування умінь узагальнення і систематизації світоглядних знань учнів : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Л. П. Вороніна, Л. О. Хомич. - С .24-29
Волинський, В. П. Ефективність використання на уроках шкільного технічного центру : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / В. П. Волинський. - С .29-33
Зайцева, З. Г. Умови раціональної організації виховної роботи з важковиховуваними учнями : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / З. Г. Зайцева. - С .33-37
Пєтухова, Л. Є. Діагностика ставлення молодших підлітків до виконання громадських доручень : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Л. Є. Пєтухова. - С .37-41
Скрипченко, Н. Ф. Дослідне систематичне навчання шестирічних дітей у школах і дошкільних закладах УРСР : Питання навчання дітей шестирічного віку / Н. Ф. Скрипченко. - С .42-48 : табл.
Кочіна, Л. П. Вибір і поєднання методів навчання для успішного засвоєння нового матеріалу учнями підготовчих класів : Питання навчання дітей шестирічного віку / Л. П. Кочіна. - С .48-51
Андрієвський, Б. М. Прогностичний підхід до визначення перспектив розвитку шкільної освіти : Школознавство і економіка народної освіти / Б. М. Андрієвський, В. О. Затуренська. - С .52-56
Ярошенко, О. Г. Готовність вчителя до використання передового педагогічного досвіду : Школознавство і економіка народної освіти / О. Г. Ярошенко. - С .57-60
Антонець, М. Я. Педагогічні ідеї В. Г. Короленка : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / М. Я. Антонець. - С .61-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Мацейків, Т. І. Передові діячі української культури і педагогіки про працю та її виховне значення : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Т. І. Мацейків. - С .66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
Сухомлинська, О. В. Марксистсько-ленінськи принципи критики буржуазної педагогіки в працях радянських дослідників 20-30 - х років (на прикладі Франції) : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / О. В. Сухомлинська. - С .70-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Степанюк, В. І. Розвиток мережі сільської неповної середньої школи в Українській РСР : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / В. І. Степанюк. - С .77-80 : табл.
Тхоржевська, Т. Д. Прогнозування розвитку середніх навчальних закладів системи народної освіти вченими ЧССР : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Т. Д. Тхоржевська. - С .80-85. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука
Кл.слова (ненормированные):
ШЕСТИЛІТКИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.00
П 24


   
    Педагогика [Текст] : науово-методичний збірник. Вип. 28. - Київ : Радянська школа, 1989. - 127 с. - 2.19 грн
    Содержание:
Бургін, М. С. Проблема виявлення, формування і розвитку здібностей учнівму процесі навчання : Удосконалення навчально-виховного процесу / М. С. Бургін, С. У. Гончаренко. - С .3-9. - Бібліогр. у кінці ст.
Забокрицька, О. І. Структура і динаміка експеріментальних змінь учнів : Удосконалення навчально-виховного процесу / О. І. Забокрицька. - С .9-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Вороніна, Л. П. Шляхи формування умінь організації навчально-пізнавальної діяльності учнів : Удосконалення навчально-виховного процесу / Л. П. Вороніна, О. С. Снісаренко. - С .14-21
Момот, Л. Л. Організація шкільної лекції на основі проблемного викладу знань учителем : Удосконалення навчально-виховного процесу / Л. Л. Момот. - С .21-26
Полетило, С. А. Організація групової навчальної роботи старшокласників на уроках : Удосконалення навчально-виховного процесу / С. А. Полетило. - С .26-30. - Бібліогр. у кінці ст.
Філіпова, С. М. Дидактисні прийоми введення учнів у нові розділи й теми : Удосконалення навчально-виховного процесу / С. М. Філіпова. - С .30-35
Волинський, В. П. Шляхи підвищення ефективності використання технічних засобів (ТЗ) навчання на уроках : Удосконалення навчально-виховного процесу / В. П. Волинський. - С .35-40
Кулінська, Л. П. Особливості побудови системи технічних засобів : Удосконалення навчально-виховного процесу / Л. П. Кулінська. - С .40-45
Чашко, Л. В. Аудівізуальні засоби на семінарських заняттях : Удосконалення навчально-виховного процесу / Л. В. Чашко. - С .45-50
Завада, Т. О. Про функціональні можливості різних типів завдань підручників з історії і російської літератури : Удосконалення навчально-виховного процесу / Т. О. Завада. - С .50-54. - Бібліогр. у кінці ст.
Підласий, І. П. Передумови комп`ютерного проектування методів навчання : Удосконалення навчально-виховного процесу / І. П. Підласий. - С .54-59 : табл.
Звєрєва, І. Д. Вивчення прояв політичної свідомості у підлітків : Удосконалення навчально-виховного процесу / І. Д. Звєрєва. - С .59-63
Дем`янчук, О. Н. Виховання у школярів інтересу до музичного мистецтва : Удосконалення навчально-виховного процесу / О. Н. Дем`янчук. - С .63-67
Тарасенко, Г. С. Методика виявлення сформованості у молодших школярів естетичного ставлення до природи : Удосконалення навчально-виховного процесу / Г. С. Тарасенко. - С .67-75
Євграфова, Л. І. Виявлення рівня сформованості родинних стосунків дітей-сирот в умовах школи-інтернату : Удосконалення навчально-виховного процесу / Л. І. Євграфова. - С .76-80
Паламарчук, В. Ф. Принципи, форми і методи втілення нових педагогічних ідей у практику : Проблеми освоєння передового педагогічного досвіду / В. Ф. Паламарчук. - С .81-86
Ярошенко, О. Г. Удосконалення підготовки вчителів до освоєння передового педагогічного досвіду : Проблеми освоєння передового педагогічного досвіду / О. Г. Ярошенко. - С .86-90
Сгадова, В. В. Застосування активних форм і методів у підготовці вчителів до освоєння передоаого педагогічного досвіду : Проблеми освоєння передового педагогічного досвіду / В. В. Сгадова. - С .91-95
Хмара, Т. М. Орієнтована програма й узагальнення передового педагогічного досвіду : Проблеми освоєння передового педагогічного досвіду / Т. М. Хмара. - С .96-100
Гончарова, В. П. Про стиль і методи управління сучасною загальноосвітньою школою : Питання школознавства і економіки народної освіти / В. П. Гончарова, Д. І. Румянцева. - С .100-108
Філоненко, С. М. З історії становлення радянської системи народної освіти в Української РСР (1918-1921) : Історія педагогіки та зарубіжна педагогіка / С. М. Філоненко. - С .108-115. - Бібліогр. у кінці ст.
Дичек, Н. П. Деякі аспекти трактування у США педагогічних ідей А. С. Макаренка : Історія педагогіки та зарубіжна педагогіка / Н. П. Дичек. - С .115-120
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.00
П 24


   
    Педагогика [Текст] : науово-методичний збірник. Вип. 29. - Київ : Радянська школа, 1990. - 143 с. - 2.68 грн
    Содержание:
Ярмаченко, М. Д. Педагогічна наука на шляхах перебудови : Питання теорії і практики навчання / М. Д. Ярмаченко. - С .3-11
Фурман, А. В. Джерела проблемності в навчанні та їх класифікація : Питання теорії і практики навчання / А. В. Фурман. - С .12-20
Вороніна, Л. П. Дидактичні принципи формування загальнонавчальних умінь учнів : Питання теорії і практики навчання / Л. П. Вороніна. - С .21-25
Червякова, Н. І. Формування в учнів умінь оволодівати лекційним матеріалом : Питання теорії і практики навчання / Н. І. Червякова. - С .26-33
Момот, Л. Л. Роль дискусії у розвитку творчої активності старшокласників : Питання теорії і практики навчання / Л. Л. Момот. - С .34-37
Волинський, В. П. Організація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням аудіовізуальних посібників : Питання теорії і практики навчання / В. П. Волинський. - С .38-41
Степанюк, А. В. Деякі підходи до формування цілісності знань учнів : Питання теорії і практики навчання / А. В. Степанюк. - С .42-46
Підласий, І. П. Моделі дидактичних прогнозів : Питання теорії і практики навчання / І. П. Підласий. - С .47-54
Забокрицька, О. І. Формування в учнів сумлінного ставлення до навчання на лабораторно-практичних заняттях / О. І. Забокрицька. - С .55-58
Гриньова, М. В. Про виховання саморегуляції у молодших школярів : Питання теорії і практики навчання / М. В. Гриньова. - С .59-64
Гребенюк, В. П. рівні етичної вихованості шестирічних першокласників / В. П. Гребенюк. - С .65-71
Бургін, М. С. Критерії оцінки передового досвіду : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / М. С. Бургін. - С .73-78
Ісаєва, Г. М. Шляхи вдосконалення впровадження передового педагогічного досвіду в школі : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / Г. М. Ісаєва, В. В. Сгадова, О. Г. Ярошенко. - С .79-82
Міненко, А. М. Шляхи вдосконалення атестації педагогічних кадрів : Питання школознавства і економіки народної освіти / А. М. Міненко. - С .84-87
Копиленко, Н. Б. Погляди класиків марксизму на дитячу працю і їх значення для сьогодення : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Н. Б. Копиленко. - С .88-96
Мисечко, О. Є. Крупська про історичний підхід у навчанні : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / О. Є. Мисечко. - С .97-103
Довга, Т. Я. Питання наукової організаціїпраці у педагогічній спадщині Н. К. Крупської : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / Т. Я. Довга, В. І. Завіна. - С .104-108
Панкевич, Г. В. Педагогічна спадщина Костянтини Малицької : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / Г. В. Панкевич. - С .109-113
Ходцева, А. О. Деякі проблеми диференціації змісту навчання в середній школі НРБ : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / А. О. Ходцева. - С .114-117
Дичек, Н. П. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка в оцінках американських та англійських дослідників : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / Н. П. Дичек. - С .118-127
Абашкіна, Н. В. Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського в оцінках західнонімецьких дослідників : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / Н. В. Абашкіна, Т. І. Тодоров. - С .128-134
Сухомлинська, О. В. Питання виховання дітей пролетаріату на Лейпцігській міжнародній педагогічній конференції (10-12 квітня 1928 р.) : Вивчення і упровадження передового педагогічного досвіду / О. В. Сухомлинська. - С .135-141
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.489
Щ 61


    Щербакова, К. Й.
    Вступ до спеціальності [Текст] : навчальний посібник / К.Й. Щербакова. - Київ : Вища школа, 1990. - 165 с. - ISBN 5-11-001215-6 : 1.45 р.
    Содержание:
Вища педагогічна школа . - С .5
Вища педагогічна школа й організація навчально-виховного процесу в ній . - С .5
Вища педагогічна освіта в СРСР . - С .5
Організаційні основи і структура педагогічного інституту. Завдання вищої педагогічної школи . - С .12-15
Особливості навчання на факультеті дошкільного виховання. Навчальний план і програми з спеціальності № 03.07.02. . - С .15-19
Принципи та основні форми організації навчального процесу у вузі . - С .19-26
Форми організації контролю й оцінки знань і умінь студентів . - С .26-29
Загальна характеристика, типологія, права та обов'язки студентів . - С .29-35
Зміст, форми і методи самостійної роботи студентів . - С .36
Адаптація студентів у вузі . - С .36-40
Значення і організація самостійної роботи студентів . - С .40-47
Методика організації навчального часу студента на лекції . - С .47-53
Формування у студентів навичок самостійної роботи з книгою . - С .53-62
Педагогічна і суспільно-політична практика - форми самостійної роботи студентів . - С .62-69
Формування у студентів дослідницьких умінь . - С .69-75
Самовиховання і самоосвіта студентів . - С .75-79
Система громадського дошкільного виховання . - С .80
Громадське дошкільне виховання- перша ланка в системі народної освіти . - С .80
Значення дошкільного дитинства у розвитку особистості . - С .80
З історії розвитку громадського дошкільного виховання. Основоположники марксизму-ленінізму про громадське виховання дітей . - С .85-94
Піклування про виховання дітей дошкільного віку в СРСР . - С .94-100
Система дошкільного виховання в СРСР. Основні типи дошкільних закладів . - С .100-104
Розвиток дошкільного виховання в СРСР . - С .104-109
Громадське виховання дітей дошкільного віку в соціалістичних країнах . - С .109-114
Дошкільне виховання в капіталістичних країнах . - С .114-118
Педагогічна професія і особистість педагога . - С .119
Роль педагогічної діяльності в соціалістичному суспільстві . - С .119-123
Зростання престижу педагогічної професії в СРСР . - С .123-128
Характеристика педагогічної діяльності . - С .128-135
Наукова організація педагогічної праці . - С .135-138
Педагогічна майстерність і розвиток педагогічних здібностей . - С .138
Особистість радянського педагога і вимоги суспільства до неї . - С .138-144
Педагогічні знання, уміння, переконання та їх формування . - С .144-152
Зміст педагогічних здібностей та їх формування . - С .152-163
ББК 74.489

Рубрики: Педагогічна освіта--вища,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна професія,  Самостійна робота студентів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.03(4УКР)я73
М 19


   
    Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ-ХХ ст.) [Текст] : Хрестоматія / Упоряд. Л. Д. Березівська. - Київ : Науковий світ, 2003. - 418 с. - ISBN 966-675-183-6 (В опр.) : 51.50 грн
    Содержание:
Сухомлинська, Ольга. Передне слово / О. Сухомлинська. - С .5
Гількес, Петер. Декілька приміток з боку німецьких учасників проекту / П. Гількес. - С .10
Драгоманов, Михайло Петрович. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії / М. П. Драгоманов. - С .13
Костомаров, Микола Іванович. О преподавании на южнорусском языкЂ / М. І. Костомаров. - С .31
Костомаров, Микола Іванович. Правы ли наши обвинители? / М. І. Костомаров. - С .34
Куліш, Пантелеймон Олександрович. Переглядъ українськихъ книжокъ / П. О. Куліш. - С .43
Куліш, Пантелеймон Олександрович. Викохування дітей / П. О. Куліш. - С .48
Коніський, Олександр Якович. Наські граматки / О. Я. Коніський. - С .51
Юркевич, Памфіїл Данилович. Курсъ общей педагогики съ приложениями / П. Д. Юркевич. - С .65
Грінченко, Борис Дмитрович. На безпросвЂтном пути. Объ украинской школЂ / Б. Д. Грінченко. - С .81
Франко, Іван Якович. Наші народні школи і їх потреби (реферат на вічі снятинськім) / І. Я. Франко. - С .93
Франко, Іван Якович. Одветрий лист до галицької молодежі / І. Я. Франко. - С .97
Науменко, Володимир Павлович. Отечественный язык какъ предметъ гимназического курса = Речь, прочитанная на торжественном акте Кіевской 2-й гимназіи 30 Сентября 1881 года / В. П. Науменко. - С .105
Науменко, Володимир Павлович. О задачах преподаванія отечественной словесности / В. П. Науменко. - С .114
Огієнко, Іван Іванович. Наука про рідномовні обов'язки / І. І. Огієнко. - С .122
Русова, Софія Федорівна. Просвітній рух на Вкраїні в 60-х роках / С. Ф. Русова. - С .138
Русова, Софія Федорівна. Дитячий сад на національнім ґрунті / С. Ф. Русова. - С .144
Русова, Софія Федорівна. Ідейні підвалини школи / С. Ф. Русова. - С .150
Сірополко, Степан Онисимович. Завдання нової школи / С. О. Сірополко. - С .155
Лубенець, Тимофій Григорович. О первоначальном обученіи в школах, где дети говорять на малорусскому языке / Т. Г. Лубенець. - С .166
Лубенець, Тимофій Григорович. О первоначальном обученіи русскому языку в школах. где дети не умеют совсем говорить по-русски / Т. Г. Лубенець. - С .171
Лубенець, Тимофій Григорович. Школа та її робітники / Т. Г. Лубенець. - С .175
Єфремов, Сергій Олександрович. "Вони не просять" / С. О. Єфремов. - С .180
Єфремов, Сергій Олександрович. Голос природи / С. О. Єфремов. - С .184
Чепига, Яків Федорович. Ґрунтовні принципи нормальної школи / Я. Ф. Чепига. - С .189
Чепига, Яків Федорович. Національне виховання / Я. Ф. Чепига. - С .191
Чепига, Яків Федорович. Педологія, або наука про дітей / Я. Ф. Чепига. - С .208
Чепига, Яків Федорович. До трудової вільної школи! / Я. Ф. Чепига. - С .212
Ананьїн, Степан Андрійович. Вступ до книги "Трудове виховання. Його минуле і сучасне" / С. А. Ананьїн. - С .218
Ананьїн, Степан Андрійович. Педология / С. А. Ананьїн. - С .224
Попов, Олександр Іванович. Декларація Наркомпросвіти УСРР про соціяльне виховання дітей / О. І. Попов. - С .237
Попов, Олександр Іванович. Проблема підготовки соцвихника / О. І. Попов. - С .240
Мамонтов, Яків Андрійович. Право держави і право дитини / Я. А. Мамонтов. - С .253
Мамонтов, Яків Андрійович. Художньо-дідактичний метод / Я. А. Мамонтов. - С .261
Гринько, Григорій Федорович. Соціяльне виховання дітей / Г. Ф. Гринько. - С .281
Ряппо, Ян Петрович. Чергові завдання науково-методологічної роботи / Я. П. Ряппо. - С .297
Ряппо, Ян Петрович. Новий етап в праці Наркомпросвіти / Я. П. Ряппо. - С .305
Дурдуківський, Володимир Федорович. Шевченківська школа - Шевченкові / В. Ф. Дурдуківський. - С .311
Дурдуківський, Володимир Федорович. Дитяче шкільне самоврядування / В. Ф. Дурдуківський. - С .318
Скрипник, Микола Олександрович. Завдання культурного будівництва на Україні = Доповідь на Х з'їзді КП(б)У / М. О. Скрипник. - С .332
Залужний, Олександр Самійлович. Учення про колектив / О. С. Залужний. - С .344
Макаренко, Антон Семенович. До ЦК ВСЕРОБОСУ (1 січня 1925 р.) / А. С. Макаренко. - С .365
Макаренко, Антон Семенович. До голови Всеукраїнської комісії у справах неповнолітніх (21 вересня 1925 р.) / А. С. Макаренко. - С .370
Макаренко, Антон Семенович. Письмо А.С. Макаренко в редакцию газеты "Харьковский пролетарий" (конец января 1928г.) / А. С. Макаренко. - С .371
Ващенко, Григорій Григоровичч. Український ренесанс ХХ століття / Г. Г. Ващенко. - С .377
Сухомлинський, Василь Олександрович. К вопросу об организации школ-интернатов / В. О. Сухомлинський. - С .393
Сухомлинський, Василь Олександрович. Рецензия на книгу В.А. Сухомлинского "Сердце отдаю детям" / В. О. Сухомлинський. - С .402
Сухомлинський, Василь Олександрович. Замечания к рукописи В.А. Сухомлинского "Сердце отдаю детям" / В. О. Сухомлинський. - С .407
Сухомлинський, Василь Олександрович. Думки про літературу в школі / В. О. Сухомлинський. - С .409
ББК 74.03(4УКР)я73

Рубрики: Освіта--історія,  Педагогіка--історія,  Педагогіка--першоджерела
Аннотация: В хрестоматії представлені маловідомі або зовсім невідомі тексти педагогів та освітніх діячив, які жили і творили в Україні з другій половини ХІХ і до кінця ХХ століття. Тексти, відібрані в хрестоматію, розкривають палітру концепцій напрямів, підходів, оцінок педагогічних явищ і фактів, які демонструють розвиток педагогічної думки як складний, багаторівневий часом суперечливий процес. Особлива увага приділяється текстам, які повністю випали із педагогічного обігу. Тексти публікуються у супроводі вступних статей з інформацією про кожного з авторів і про його педагогічні позиції. Для студентів, викладачів вищих закладів освіти, педагогів, науковців, педагогічної громадскості.
Доп.точки доступа:
Березівська, Л.Д. \упоряд.\
Зеленкевич, Яків Феофанович \.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.00
П 24


   
    Педагогика [Текст] : учебное пособие для студентов педагогических вузов и педагогических колледжей / Под ред. П.И. Пидкасистого. - 3-е изд., доп. и перераб. - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 640 с. - ISBN 5-93134-001-7 (В пер.) : 18.60 грн
    Содержание:
Общие основы педагогики
Педагогика как наука . - С .3
Объект и предмет педагогической науки . - С .3-11
Задачи педагогической науки . - С .11-20
Структура педагогической науки . - С .20-27
Связь педагогической науки с другими науками . - С .27-31
Методоология и методы педагогических исследований . - С .32
Понятие "методология" педагогической науки . - С .32-36
Научное исследование в педагогике, его методологические характеристики . - С .36-40
Логика педагогического исследования . - С .40-44
Методы исследования . - С .44-55
Методологическое обеспечение преобразований в педагогике . - С .55-61
Целеполагание в педагогике . - С .62
Понятие цели воспитания . - С .62-69
Цель воспитания и задачи воспитания . - С .69-74
Цель воспитания и мотив профессиональной деятельности воспитателя . - С .74-78
Педагогические цели и образовательные стандарты . - С .78-82
Развитие, воспитание и социализация личности . - С .83
Условия развития личности . - С .83-87
Взаимосвязь развития и воспитания учащихся . - С .87-92
Взаимосвязь развития и обучения . - С .92-95
Становление личности в процессе социализации . - С .95-99
Дидактика
Дидактика как педагогическая теория обучения . - С .101
Общее понятие о дидактике . - С .101-103
Объект и предмет дидактики . - С .103-109
Задачи и функции дидактики, ее понятийный состав . - С .109-113
Основные дидактические концепции . - С .113-118
Становление современной дидактической системы . - С .118-127
Процесс обучения как целостная система . - С .129
Понятие м сущность обучения . - С .129-135
Характеристика процесса обучения как целостной системы . - С .135-139
Цикличность процесса обучения . - С .139-147
Функции обучения . - С .147-153
Сущностная характеристика преподавания как деятельности . - С .153-157
Учение как познавательная деятельность школьника в целостном процессе обучения . - С .157-164
Деятельность учителя и ученика в различных видах обучения . - С .164-175
Формирование самостоятельности учащихся в процессе обучения . - С .175-179
Технология обучения . - С .179-186
Информатизация образования . - С .186-190
Принципы обучения . - С .193
Принципы обучения как категории дидактики . - С .193-197
Законы и закономерности обучения . - С .197-200
Характеристика принципов обучения . - С .200-207
Содержание общего образования . - С .208
Понятие и сущность содержания образования . - С .208-214
Источники и факторы формирования содержания школьного образования . - С .214-219
Проблема введения образовательных стандартов в общеобразовательной школе . - С .219-221
Учебный план средней общеобразовательной школы . - С .221-227
Характеристика учебных программ, учебников и учебных пособий . - С .227-231
Стратегия развития вариативного образования в России . - С .231-233
Методы обучения в школе . - С .234
Понятие и сущность метода и приема обучения . - С .237-238
Из истории развития методов обучения . - С .237-238
Классификация методов обучения . - С .238-258
Выбор методов обучения . - С .258-259
Средства обучения . - С .261
Понятие о средствах обучения . - С .261-265
Средства общения . - С .265-271
Средства учебной деятельности . - С .271-276
Оборудование учебного кабинета . - С .276-280
Технические средства обучения (ТСО) . - С .280-283
Формы организации учебного процесса в школе . - С .284
Понятие о формах организации обучения и основания их классификации . - С .284-288
Формы организации обучения и их развитие в дидактике . - С .288-300
Урок- основная форма организации обучения в современной школе . - С .300
Урок как целостная система . - С .300-304
Типология и структура уроков . - С .304-315
Организация учебной деятельности учащихся на уроке . - С .315-325
Система уроков по теме . - С .325-337
Другие формы организации обучения . - С .337-342
Подготовка учителя к уроку . - С .347-351
Проверка и оценка результатов обучения . - С .352
Сущность контроля обучения как дидактического понятия . - С .352-355
Методы и формы контроля . - С .355-359
Оценка знаний учащихся . - С .359-364
Неуспеваемость учащихся . - С .364-366
Теория воспитания
Воспитание как педагогическое явление . - С .367
Понятия "воспитание", "самовоспитание", "перевоспитание" . - С .367-376
Сущность воспитания и его особенности . - С .376-388
Формирование личности в воспитательном процессе . - С .388-397
Критерии оценки воспитательного процесса . - С .397-401
Общие закономерности и принципы воспитания . - С .402
Характеристика процессов воспитания . - С .402-415
Характеристика принципов воспитания . - С .415-422
Содержание воспитательного процесса . - С .423
Проблема содержания воспитательного процесса . - С .423-426
Ценностные отношения как содержание воспитательного процесса . - С .426-436
Программа воспитания . - С .436-439
Социальное пространство воспитательного процесса . - С .440
Понятие социального пространства . - С .440-446
Психологический климат группы . - С .446-451
Группа в социальном пространстве воспитательного процесса . - С .451-456
Динамика социального пространства воспитательного процесса . - С .456-461
Общие методы воспитания . - С .462
Понятие метода воспитания . - С .462-465
Система методов воспитания . - С .465-471
Система методов педагогического воздействия . - С .471-475
Средства и формы воспитательного процесса . - С .476
Средства воспитательного процесса . - С .476-483
Формы воспитательного процесса . - С .483-489
Основы теории и технологии семейного воспитания . - С .490
Концептуальные основы семейного воспитания в различные периоды развития общества . - С .490-497
Правовые основы семейного воспитания . - С .497-501
Взаимодействие семьи, образовательных и культурных учреждений в воспитании детей . - С .501-504
Педагогические лектории, родительские собрангия в помощь семейному воспитанию . - С .504-511
Основы школоведения
Характеристика нормативных документов в школе
Система общего образования в России . - С .513-517
Вопросы теории управления школой . - С .517-529
Основные положения "Закона об образовании" . - С .529-531
Выбор типа школы и учебного плана . - С .531-533
Демократизация управления школой . - С .533-537
Устав школы- каким ему быть . - С .537-544
Взаимодействие школы и органов образования . - С .544-547
Организация деятельности педагогического коллектива . - С .547
Планирование работы в школе . - С .547-555
Требования к руководителю школы . - С .555-560
Каковы же критерии оценки деятельности директора школы? . - С .560-563
Распределение обязанностей . - С .563-566
Организация личного труда руководителя школы . - С .566-568
Упорядочение труда учителя . - С .568-574
Охрана жизни детей и педагогического персонала . - С .574-576
Методическая работа в школе и аттестация педагогического персонала . - С .577
Содержание и методика работы педагогического совета . - С .577-583
Предметные методические объединения . - С .583-584
Самообразование учителей . - С .584-585
Организация помощи молодому учителю . - С .585-590
Работа директора школы по внедрению в практику передового педагогического опыта . - С .590-598
Аттестация учителей . - С .598-601
Система внутришкольного контроля . - С .601-615
Деятельность директора школы в условиях рыночной экономики . - С .616
Финансовые поступления школы . - С .616-620
Бюджет школы . - С .620-623
Приобретение, хранение и использование наглядных пособий и технических средств обучения, оборудование кабинетов . - С .523-625
Хозяйственное обеспечение школы . - С .625
Оформление школы и учительской . - С .625-626
Школьная документация . - С .626-630
Внутришкольная оперативная информация . - С .629-630
Основы законодательства о труде и школе . - С .630-632
ББК 74.00

Рубрики: Педагогіка--Підручник,  Принципи навчання,  Сімейне виховання
Кл.слова (ненормированные):
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ
Аннотация: Пособие создано с учетом закономерностей развития и формирования у будущих учителей педагогического профессионализма. В пособие включены материалы не только школьной, но и вузовской дидактики, что расширяет возможности свободы выбора студентами вариантов формирования профессионализма на разных уровнях педагогической самоподготовки. При изложении концепций, теорий различных авторов допускается широкий спектр плюралистических подходов к их восприятию и пониманию. При раскрытии проблем обучения и воспитания используются идеи наук, сопредельных с педагогикой, а также передовой педагогический опыт.
Доп.точки доступа:
Пидкасистый, П.И. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.03(4Укр)
М 38


    Машталер, О. В.
    Педагогічна і освітня діяльність О. В. Духновича [Текст] / О.В. Машталер; Ред. О.Р. Мазуркевич. - Київ : Радянська школа, 1966. - 148 с. - (Педагогічна б-ка вчителя). - (В опр.) : 1.61 грн
    Содержание:
Суспільно-політичні умови, культура і осівта Закарпаття в першій половині ХІХ ст. . - С .9
Громадсько-освітня і педагогічна діяльність О.В. Духновича . - С .41
Педагогічні погляди О.В. Духновича . - С .67
Ідея народності виховання . - С .78
Мета і завдання виховання. Природвідповідальність виховання . - С .86
Розумове виховання. Зміст освіти і навчання . - С .94
Принципи навчання . - С .98
Організація навчального процесу . - С .104
Створення підручників . - С .108
Моральне виховання . - С .121
Трудове виховання . - С .130
Фізичне виховання . - С .134
Вимоги до вчителя . - С .136
Виховання дітей у сім'ї . - С .139
Значення педагогічної діяльності О.В. Духновича . - С .144
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Педагогіка--персоналії--Україна, ХІХ ст.
Аннотация: У книзі робиться спроба дати систематичне висвітлення освітньої діяльності, світогляду і педагогічних поглядів відомого закарпатського педагога, письменника і громадянського діяча середини ХІХ ст. Олександра Васильовича Духновича. Визначено також роль і місце О.В. Духновича в історії розвитку народної освіти та прогресивної педагогічної думки на Україні. Діяльність О.В. Духновича розглянуто в тісному зв'язку з політичним і культурним життям Закарпаття І половини ХІХ ст. Книга розрахована на вчителів, студентів і викладачів педагогічних вузів.
Доп.точки доступа:
Мазуркевич, О.Р. \ред.\
Духнович, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.00я73
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович (1932).
    Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М.М. Фіцула. - Київ : "Академія", 2002. - 529 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-123-6 (В опр.) : 26.25 грн
    Содержание:
Суть процесу навчання
Закономірності та принципи навчання
Методи і засоби навчання
Види і форми організації навчання
Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю
Вибрані проблеми дидактики
Суть процесу виховання
Основні закономірності та принципи виховання
Спільна виховна робота школи, сім'ї та громадськості
Робота класного керівника
Наукові засади внутрішкільного управління
Методична робота в школі
ББК 74.00я73

Рубрики: Загальна педагогіка,  Освіта--національна школа,  Національна школа--зміст освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей