Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 123367 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (4)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Виховання -- громадянське<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : посібник / Н.П. Волкова. - К. : Академія, 2002. - 575 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-109-0 (в опр.) : 26.00 грн., 35.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні категорії,  Педагогічні науки--система,  Міжпредметні зв'язки--педагогіка,  Науково-педагогічні дослідження,  Педагогічні дослідження,  Методи дослідження--педагогіка,  Розвиток особистості,  Виховання,  Принципи виховання,  Напрями виховання,  Громадянське виховання,  Виховання--громадянське,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Методи виховання,  Самовиховання,  Виховна робота--організація,  Позакласна виховна робота,  Колективні творчі справи,  Позашкільні заклади,  Виховний колектив,  Колектив--виховний,  Розвиток колективу,  Учнівське самоврядування,  Громадські організації--дитячі,  Громадські організації--юнацькі,  Молодіжні рухи--неформальні,  Неформальні рухи--молодіжні,  Класний керівник,  "Важкі" діти,  Перевиховання,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Сім'я--сучасна,  Навчання,  Дидактика,  Дидактика--історія,  Система освіти--в Україні,  Стандарти освіти,  Процес навчання,  Принципи навчання,  Закономірності навчання,  Закономірності виховання,  Методи навчання,  Навчально-пізнавальна діяльність,  Стимулювання навчання,  Мотивація навчання,  Методика CASE,  Проблемно-розвиваюче навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Проблемне навчання,  Урок,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  Семінарські заняття,  Практикум,  Факультативні заняття,  Навчальна екскурсія,  Гуртки--предметні,  Предметні гуртки,  Домашня навчальна робота учнів,  Диференціація навчання,  Навчання--диференційоване,  Обдаровані діти,  Навчання обдарованих дітей,  Навчання відстаючих учнів,  Школознавство,  Управління освітою,  Інспектування загальноосвітнього закладу,  Методична робота--в школі,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Атестація педагогічних кадрів,  Інновації в освіті,  Педагогічний досвід,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна комунікація,  Комунікація--педагогічна,  Комунікація--вербальна,  Комунікація--невербальна,  Мовне спілкування,  Мовлення вчителя,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--в педагогічному процесі,  Конфлікти--педагогічні,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Шкільництво--українське,  Українське шкільництво--історія,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки--України,  Шкільництво--європейське,  Антична педагогіка,  Педагогіка--антична,  Педагогічна думка--Історія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету [Текст] : (збірник наукових праць). Вип. 23. Педагогічні науки. Т. 2 / ред. В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МДУ, 2008. - 256 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Якименко, С. І. Інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в ДНЗ / С. І. Якименко. - С .8-16.
Приходько, М. В. До проблеми фундаменталізації професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. В. Приходько, О. Федорова. - С .16-26
Авраменко, К. Б. Інноваційні підходи до контролю знань студентів у системі вищої педагогічної освіти / К. Б. Авраменко, Н. М. Педашевська. - С .27-32.
Недбаєвська, Л. С. Інтерактивні технології при вивченні електромагнітної індукції на уроках фізики / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - С .32-42.
Приходько, В. М. Моніторинг якості післядипломної педагогічної освіти: мета, функції, принципи та основні завдання / В. М. Приходько. - С .43-52.
Худякова, І. М. Використання віртуальних методичних посібників при підготовці геоінформатиків / І. М. Худякова. - С .52-60.
Олійник, Л. М. Інноваційний підхід до здійснення статевогго виховання дітей від народження до десяти років / Л. М. Олійник. - С .60-67.
Глузман, Н. А. Порівняльний аналіз підходів до розуміння компетентності та компетенції в професійній освіті / Н. А. Глузман. - С .67-79.
Білюк, О. Г. Співпраця викладачів і студентів - як форма морально-ціннісних стосунків / О. Г. Білюк. - С .79-86.
Прасол, Н. О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання лінгвістичних дисциплін / Н. О. Прасол. - С .86-92.
Нікіфорова, Л. Б. Роль спецкурсу у формуванні емоційної культури майбутніх менеджерів / Л. Б. Нікіфорова. - С .92-99.
Сокуренко, О. О. Формування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / О. О. Сокуренко. - С .100-107.
Полєвікова, О. Б. Роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів / О. Б. Полєвікова. - С .107-112.
Кисличенко, В. А. Умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини / В. А. Кисличенко. - С .112-119
Лахнова, Л. І. Особистісно орієнтований підхід до культури формування здорового способу життя молодших школярів / Л. І. Лахнова. - С .119-129.
Шиян, Т. В. Формування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Шиян. - С .100-107.
Підбуцька, Н. В. Проблема морального вибору особистості: теоретичний аспект / Н. В. Підбуцька. - С .136-142.
Гура, Т. В. Психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів-електромашинобудівників НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура. - С .143-149.
Середа, Н. В. Формування риторичної компетентності в педагогіці вищої школи / Н. В. Середа. - С .149-154.
Квасник, О. В. Педагогічні технології формування соціокультурної компетентності у майбутніх інженерів / О. В. Квасник. - С .154-160.
Кожевникова, Л. Кредитно-модульна система - європейський критерій оцінки знань самостійної роботи студентів з дисципліни "Фізичне виховання" / Л. Кожевникова, Н. І. Вертелецька. - С .160-164.
Мірошніченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм з природознавчих дисциплін у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошніченко. - С .165-169.
Чугуєва, І. Є. Головні елементи моделі професійної підготовки спеціалістів з комп'ютерних технологій / І. Є. Чугуєва. - С .170-175.
Куліш, О. О. Освітня діяльність земств Херсонської губернії у забезпеченні безперервності жіночої освіти (II половина XIX ст. - початок ХХ ст.) / О. О. Куліш. - С .176-186.
Соловйов, В. А. Змыст та структура педагогічної діяльності керівника музичного колективу / В. А. Соловйов. - С .188-194.
Макаренко, О. П. Традиційна музика народів Європи у фаховій підготовці майбутніх учителів художньої культури / О. П. Макаренко. - С .194-200.
Бєдакова, С. В. Празький період творчості Н.Нижанківського / С. В. Бєдакова. - С .200-208.
Левченко, Л. А. Вплив кантового мистецтва України на формування фахової підготовки вчителя музики / Л. А. Левченко, А. В. Левченко. - С .208-212.
Гмиря, С. С. Проблема актуалізації базових знань у процесі вивчення нового матеріалу / С. С. Гмиря. - С .213-220.
Щербак, І. В. Громадянська зрілість як складова готовності студентів до громадянського виховання молодших школярів / І. В. Щербак. - С .221-227.
Рускуліс, М. А. До проблеми комплексного розвитку музичних здібностей студента-піаніста / М. А. Рускуліс. - С .228-234.
Бєлов, С. С. Значення слухомоторного комплексу навичок для активізації практичної роботи викладача-інструменталіста / С. С. Бєлов. - С .234-240.
Ілечко, М. П. Проблеми інтерконтекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів / М. П. Ілечко. - С .241-251.
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Інновації--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Освітні технології,  Соціальні педагоги,  Професійна підготовка--соціальних педагогів,  Підготовка соціальних педагогів,  Контроль знань--студентів,  Післядипломна освіта,  Навчальні посібники--віртуальні,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Інформаційні технології--в освіті,  Професійна підготовка--менеджерів,  Підготовка менеджерів,  Менеджер,  Навчання молодших школярів,  Виховання школярів--молодших,  Навчання--особистісно-орієнтоване,  Інформаційна культура--молодших школярів,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Розвиток мовлення,  Фізичне виховання--молодших школярів,  Виховання--фізичне,  Здоровий спосіб життя--школярів,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Соціокультурна компетенція,  Оцінка знань--студентів,  Оцінка знань--кредитно-модульна,  Музична освіта,  Освіта--музична,  Вчитель музики,  Вчитель художньої культури,  Професійна підготовка--вчителів,  Підготовка вчителя,  Громадянське виховання--студентів,  виховання--громадянське,  Музичні здібності,  Здібності--музичні,  Викладання музики,  Методика викладання музики,  Миколаївщина--освіта,  Книги миколаївських видавництв

Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.04(4Укр)я73
В 55


    Вишневський, О.
    Теоретичні основи сучасної української педагогіки [Текст] : навч. посібник / О. Вишневський, В. Л. Омеляненко. - Видання третє, доопрацьоване і доповнене. - К. : Знання, 2008. - 566 с. - ISBN 978-966-346-408-4 (в опр.) : 93.00 грн., 68.00 грн.
    Содержание:
Міжпредметні зв'язки педагогіки
Методи педагогічних досліджень
Педагогіка як професія
Українське суспільство на шляху реформування і завдання педагогіки
Проблема повернення до традиційно-християнських засад
Національний характер освіти і виховання
Сучасна українська освіта і головні напрями її реформування
Головні особливості успадкованої Україною системи освіти
Концептуальні засади реформування освіти
Роль інформації у життєдіяльності людини
Процес засвоєння інформації
Психолого-педагогічні передумови успішного формування навичок
Виховна ситуація і процес формування поглядів, переконань та звичок
Виховні можливості уроку
Задача як педагогічний засіб розвитку учня
Удосконалення класно-урочної системи
Традиційні вимоги до уроку
Питання типології уроків
Сучасні вимоги до уроку
Самостійна діяльність учнів
Диференціація навчання
Психологічний клімат на уроці
Особливості нової шкали оцінювання
Застосування нової шкали оцінювання
Контроль досягнень учнів у контексті вимог освітніх реформ
Людина в контексті завдань сучасної української педагогіки
Педагогіка в пошуках духовності
Духовність і моральне мужніння людини
Відродження віри
Система цінностей та напрями виховання і розвитку
Ідеологія в системі цінностей
Кодекс цінностей виховання і розвитку
Нація і національна ідея
Процес становлення національного самоусвідомлення
Український виховний ідеал
Українське патріотичне виховання і національні меншини
Свобода як потреба і як обов'язок громадянина
Деградація родинного життя і виховання
Актуальні завдання сучасного родинного виховання
Природа - виховник людини
Етнопсихологічний аспект розвитку людини
Становлення характеру: педагогічне трактування
Нове педагогічне мислення
Гуманізм у педагогіці
Роль Церкви у вихованні й розвитку особистості
Переконування і сугестія
Схвалення і осудження
Участь у доброчинній діяльності й жертовність
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я73

Рубрики: Педагогіка,  Криза--духовна,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Освіта,  Реформування освіти,  Функції вчителя,  Виховання,  Вихованість,  Процес едукації,  Розвиток учня,  Дидактика,  принципи дидактикі,  Навчання,  форми навчання,  Класно-урочна система,  Урок--вимоги,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  навчальна діяльність,  Засоби навчання,  Мотивація--навчання,  Контроль знань--учнів,  Розвиток особистості,  Традиційно-християнське виховання,  Виховання--традиційно-християнське,  Виховання--національно-патріотичне,  Виховання--християнське,  Християнське виховання,  Виховання--моральне,  Моральне виховання,  Виховання--національно-патріотичне,  Національно-патріотичне виховання,  Патріотичне виховання,  Виховання--патріотичне,  Громадське виховання,  виховання--громадянське,  Громадянське суспільство і держава,  Держава і громадянське суспільство,  Громадянське суспільство і соціальний прогрес,  Соціальний прогрес і громадянське суспільство,  Родинне виховання,  Виховання--родинне,  Виховання--сімейне,  Сімейне виховання,  Родина--українська,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Валеологія,  Педагогіка розвитку,  Педагогічне мислення,  Самовиховання,  Саморозвиток,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Статева стриманість,  навчальна література,  Церква і виховання,  Виховання і церква
Кл.слова (ненормированные):
віра -- віруючі -- невіруючі -- атеїсти -- духовність -- гуманізм -- нація -- націоналізм -- шовінізм -- інтернаціоналізм -- патріотизм -- характерологія -- безхарактерність -- приучування -- переконування -- сугестія -- схвалення -- осудження -- самодисципліна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
39.6
К 71


   
    Космос. Природа. Човек-2002 [Текст] : сборник научни доклади научна конфернция с международно участие. Т. 1 / Българско астронавтическо дружество ; сост.: И. Милков, В. Недева. - Ямбол : Жельо учков, 2002. - 302 с. - 5.00 грн.
ББК 39.6

Рубрики: Екологічно безпечна продукція,  Продукція--екологічно безпечна,  Людина і космос,  Космос і людина,  Дистанційне навчання,  Навчання--дистанційне,  Ракетобудування--переклад термінології ,  Суднобудування--переклад термінології ,  Педагогіка вищої освіти,  Бібліотека КСУ,  Педагогічна компетентність--дослідницька,  Компетентність --педагогічна,  Громадянське виховання--школярів,  Виховання--громадянське,  Пивоварне виробництво,  Пивоварна концепція--європейська,  Хімічна зброя--знищення,  Знищення хімічної зброї,  Зброя--хімічна,  Біологічне паливо,  Паливо--біологічне,  Біодизельне паливо,  Паливо--біодизельне,  Реформування сільського господарства--Болгарія,  Сільське господарство--реформи--Болгарія
Доп.точки доступа
Милков, И. \сост.\
Недева, В. \сост.\
Българско астронавтическо дружество


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
60.55(4Укр)
П 27


   
    Перейменувальні процеси в топономіці як ціннісний вибір українського суспільства [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (11 червня 2015 рік м. Кіровоград). - Миколаїв : ФОП Жаган М.Ф., 2015. - 99 с. - 5.00 грн.
Есть автограф: Экз. 224473 : Митрофаненко, Юрій Станіславович (укр. вчений, історик, викладач)
    Содержание:
Історико-етнологічні, географічні й соцікультурні аспекти процесів перейменування . - С .12
В'ятрович, В. М. Куди веде вулиця Леніна? Розмова про майбутнє країни / В. М. В'ятрович. - С .12
Брехуненко, В. А. Між колоніальним спадком і модернізацією: цивілізаційний вимір заміни радянської топонімики / В. А. Брехуненко. - С .14
Чухліб, Т. В. Козацька доба в історії України - основа для новітньої топонімики / Т. В. Чухліб. - С .17
Вирський, Д. С. "Час urbis": від Дніпра до Інгулу - виникнення козацьких міст / Д. С. Вирський. - С .19
Пивовар, А. В. Перейменування Кіровограда в локальному та регіональному вимірах / А. В. Пивовар. - С .21
Бойко, П. А. Козацькі поселення як визначальний чинник будівництва та долі російських фортець у Степовій Україні (XVIII ст.) / П. А. Бойко. - С .24
Турченко, Ф. Г. Проблема перейменування радянської топонімики: досвід Запоріжжя / Ф. Г. Турченко. - С .27
Короленко, Б. А. Декомунізація топонімики в Україні: досвід та перспективи формування інформаційної бази даних / Б. А. Короленко. - С .32
Подобєд, П. К. Участь Українського інституту національної пам'яті в роботі комісії з перейменувань / П. К. Подобєд. - С .34
Колотуха, О. В. Українським містам - українські назви / О. В. Колотуха. - С .35
Митрофаненко, Ю. С. Фортеця Св. Єлисавети в історії українського козацтва / Ю. С. Митрофаненко. - С .37
Тупчієнко, М. П. "Музейне" бачення топонімічної політики в місті Кіровограді / М. П. Тупчієнко. - С .41
Домаранський, А. О. Перейменування міста Кіровограда: труднощь, необхідність, критерії реалізації процесу / А. О. Домаранський. - С .43
Петрук, В. І. Використання розповіді Геродота про землі нинішньої Кіровоградської області в питанні перейменування її обласного центру / В. І. Петрук. - С .47
Буланова, Н. М. Топонімічний ландшафт Дніпродзержинська в контексті процесів декомунізації / Н. М. Буланова. - С .50
Гелевера, О. Ф. Інгул: минуле та сьогодення / О. Ф. Гелевера. - С .53
Корнацький, І. А. Проблеми упорядкування топонімічного ландшафту міста Бахмута-Артемівська в контексті процесів декомунізації / І. А. Корнацький. - С .56
Упорядкування топонімічного ландшафту в контексті процесів декомунізації . - С .60
Поповський, А. М. Перейменування як духовний елемент виховання / А. М. Поповський. - С .60
Панченко, В. Є. Топонімічні перейменування і декомунізація / В. Є. Панченко. - С .62
Семенюк, О. А. Лінгвокультурні й соціопсихологічні чинники топонімічних перейменувань / О. А. Семенюк, Л. Л. Семенюк. - С .64
Ковтюх, С. Л. Українська топонімія: віхи історичної пам'яті, патріотично-культурні маркери сьогодення, символи майбутнього / С. Л. Ковтюх. - С .67
Крижанівська, О. І. Наукові засади творення сучасних українських власних назв / О. І. Крижанівська. - С .72
Волчанська, Г. В. Топоніми як засіб громадянського виховання / Г. В. Волчанська. - С .73
Кирилюк, О. Л. Психолінгвістичний аспект перейменувальних процесів / О. Л. Кирилюк. - С .75
Голобородько, В. В. Відновлення історичних назв та позбавлення тоталітарних стереотипів в об'єктах топонімики міст. З практики декомунізації топоніміки міста Олександрії Кіровоградської області / В. В. Голобородько. - С .77
Шульган, О. В. Проголошення незалежності України як перша спроба "очищення" регіональної ойконімії від радянської дійсності / О. В. Шульган. - С .80
Дрозд, М. Д. Політична активність місцевих громад в топонімічному питанні / М. Д. Дрозд. - С .82
Рева, І. О. Психологічні причини несприйняття декомунізації частиною українського суспільства / І. О. Рева. - С .84
Проців, М. П. З досвіду перейменувань на Західній Україні / М. П. Проців. - С .87
Ратушняк, О. М. До питання критаріїв перейменування вулиць і населених пунктів / О. М. Ратушняк. - С .91
Дерік, І. М. Специфіка перекладу українських топонімів германськими мовами / І. М. Дерік. - С .93
Терес, Н. В. Сучасний процес перейменування вулиць Києва: ціннісні орієнтації / Н. В. Терес. - С .95
ГРНТИ
ББК 60.55(4Укр)

Рубрики: Топоніміка--українська,  Топоніміка--радянська,  Перемейнування міст,  Перемейнування вулиць,  Декомунізація,  Декомунізація топонімики,  Назви міст--українських,  Власні назви міст--українських,  Топонімічна політика,  Політика--топонімічна,  Топонімічні ландшафти,  Ландшафти--топонімічні,  Топонімічні перейменування,  Перейменування--топонімічні,  Власні назви--українські,  Топоніми і громадянське виховання,  Громадянське виховання і топоніми,  Виховання--громадянське,  Історичні назви,  Назви--історичні,  Тоталітарні стереотипи,  Стереотипи--тоталітарні,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
   Кіровоград, місто (Україна)--топонімічні перейменування,  Запоріжжя, місто (Україна)--топонімічні перейменування,  Київ, місто (Україна)--топонімічні перейменування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей