Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 123367 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Позашкільні заклади<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : посібник / Н.П. Волкова. - К. : Академія, 2002. - 575 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-109-0 (в опр.) : 26.00 грн., 35.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні категорії,  Педагогічні науки--система,  Міжпредметні зв'язки--педагогіка,  Науково-педагогічні дослідження,  Педагогічні дослідження,  Методи дослідження--педагогіка,  Розвиток особистості,  Виховання,  Принципи виховання,  Напрями виховання,  Громадянське виховання,  Виховання--громадянське,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Методи виховання,  Самовиховання,  Виховна робота--організація,  Позакласна виховна робота,  Колективні творчі справи,  Позашкільні заклади,  Виховний колектив,  Колектив--виховний,  Розвиток колективу,  Учнівське самоврядування,  Громадські організації--дитячі,  Громадські організації--юнацькі,  Молодіжні рухи--неформальні,  Неформальні рухи--молодіжні,  Класний керівник,  "Важкі" діти,  Перевиховання,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Сім'я--сучасна,  Навчання,  Дидактика,  Дидактика--історія,  Система освіти--в Україні,  Стандарти освіти,  Процес навчання,  Принципи навчання,  Закономірності навчання,  Закономірності виховання,  Методи навчання,  Навчально-пізнавальна діяльність,  Стимулювання навчання,  Мотивація навчання,  Методика CASE,  Проблемно-розвиваюче навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Проблемне навчання,  Урок,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  Семінарські заняття,  Практикум,  Факультативні заняття,  Навчальна екскурсія,  Гуртки--предметні,  Предметні гуртки,  Домашня навчальна робота учнів,  Диференціація навчання,  Навчання--диференційоване,  Обдаровані діти,  Навчання обдарованих дітей,  Навчання відстаючих учнів,  Школознавство,  Управління освітою,  Інспектування загальноосвітнього закладу,  Методична робота--в школі,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Атестація педагогічних кадрів,  Інновації в освіті,  Педагогічний досвід,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна комунікація,  Комунікація--педагогічна,  Комунікація--вербальна,  Комунікація--невербальна,  Мовне спілкування,  Мовлення вчителя,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--в педагогічному процесі,  Конфлікти--педагогічні,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Шкільництво--українське,  Українське шкільництво--історія,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки--України,  Шкільництво--європейське,  Антична педагогіка,  Педагогіка--антична,  Педагогічна думка--Історія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.200.55
І-20


    Іванова, В. Л.
    Дитячі центри естетичного виховання [Текст] : научно-популярная литература / В.Л. Іванова. - К. : ДАКККіМ, 2006. - 196 с. - ISBN 966-8683-30-7 : 15.00 р., 27.00 р.
    Содержание:
Естетичне виховання як соціально-культурне явище . - С. 9-35
Художньо-творча діяльність дітей як педагогічна проблема . - С. 36-61
Мистецтво і педагогічні технології естетичного виховання . - С. 62-94
Комплексне естетичне виховання дітей - пріоритетний напрямок діяльності Центрів естетичного виховання школярів . - С. 95-119
Організація ефективності діяльності дитячого Центру естетичного виховання . - С. 120-141
Результати експериментальної роботи з дітьми молодшого шкільного віку в Центрі естетичного виховання . - С. 167-180
ББК 74.200.55 + 74.200.58

Рубрики: Естетичне виховання,  Позакласна виховна робота,  Дитячі центри,  Центри естетичного виховання,  Позашкільні заклади,  Педагогічні технології,  Творчість,  Школи--музичні

Знайти подібні документи
/ URL: посилання на документ
3.
74.200.58
Д46


    Димитров, М. Ф.
    Табір починається з вожатого [Текст] : (навчально-методичний посібник) / М.Ф. Димитров, Л.Б. Копилова. - Миколаїв : Атол, 2005. - 86 с. - (Бібліотечна серія). - ISBN 966-8147-19-2 : 6.13 р.
ББК 74.200.58

Рубрики: Ігри--дозвіллеві,  Позакласна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Педагогічні технології,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Копилова, Л.Б.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.00я73
Ф 66


    Фіцула, М. М.
    Педагогіка [Текст] : посібник / М.М.Фіцула. - К. : Академія, 2000. - 544 с. - (Альма-матер). - (в опр.) : 18.00 грн.
    Содержание:
Виникнення університетів . - С .462-464
Педагогічна система Я.А. Коменского . - С .469-471
Педагогічна система К.Д.Ушинського . - С .517-520
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  виховання особистості,  Навчання,  Процес навчання,  Пізнавальні процеси,  Освіта,  навчальна діяльність,  Види навчання,  Контроль знань,  Обдарованість--дитяча,  диференціація навчання,  Самовиховання,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  навчальна література,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Позакласна виховна робота,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Учнівський колектив,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Виховання батьків,  Церква і виховання,  Виховання і церква,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Юнацькі організації,  Організації--юнацькі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Школознавство,  Управління освітою,  Органи освіти,  Педагогічний досвід,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки,  Історія педагогіки--стародавня,  Історія педагогіки--середні віки,  Історія педагогіки--зарубіжної,  Історія педагогіки--України,  Історія педагогіки--в Росії,  Педагогічні системи,  Прогресивна педагогіка,  Педагогіка--прогресивна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.00я75
Я 48


    Якса, Н. В.
    Основи педагогічних знань [Текст] : навч. посібник / Н. В. Якса. - К. : Знання, 2007. - 358 с. - (Вища школа ХХІ століття). - ISBN 966-346-189-6 (в опр.) : 33.00 грн.
    Содержание:
Вступ у педагогічну професію. Основи педагогічної майстерності. . - С .17-31.
Типи професій. Вимоги до професії типу "Людина - Людина" . - С .18-20.
Професіограма особистості вчителя . - С .21-22.
Компоненти педагогічної майстерності . - С .23-27
Педагогіка як система наук про виховання та навчання людини . - С .32-41.
Короткий екскурс в історію педагогіки . - С .33-34.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .40.
Педагогічна діяльність, ЇЇ структура та особливості . - С .42-50.
Відмінні (характерні) риси діяльності людини . - С .43-44.
Особливості педагогічної діяльності . - С .48.
особистість як педагогічна категорія . - С .51-64.
Соціально-діяльнісна сутність особистості. Дитина як об'єкт і суб'єкт виховання . - С .52-55.
"Дитинство": поняття, особливості та класифікація . - С .65-84.
Форми взаємодії між педагогом та учнями на різних етапах шкільного дитинства . - С .81.
Методи навчально-педагогічного дослідження та їх використання у роботі вчителя. Особливості педагогічної діагностики . - С .85-100.
Класифікація методів науково-педагогічного дослідження: особливості та принципи застосування . - С .86-89.
Цілісний педагогічний процес (ЦПП) . - С .101-122.
Дидактика як загальна теорія . - С .123-138.
Вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи і технології. Педагогічні інновації . - С .139-156.
Зміст процесу навчання в сучасній школі. Державний освітній стандарт . - С .157-168.
Класно-урочна система навчання. Форми навчання в сучасній школі . - С .169-187.
Урок як основна форма процесу навчання в школі. Типи уроків та їхня структура. Вимоги до сучасного уроку . - С .174-180.
Характеристика позапланових форм . - С .183-185.
Проблема методів навчання в сучасній дидактиці . - С .186-196.
Діагностика ефективності процесу навчання . - С .197-222.
Виховання як суспільно-педагогічне та культурне явище . - С .223-233.
Проблема визначення мети виховання в педагогіці . - С .234-252.
Зміна цілей виховання в історичному аспекті. Види цілей виховання в сучасній педагогіці . - С .235-240.
Розуміння "свободи" та "вільного розвитку особистості" в сучасній стратегії виховання . - С .241-244.
Зміст процесу виховання . - С .253-267.
"Я-концепція" творчого саморозвитку особистості . - С .262-265.
Організація виховного процесу: напрямки, форми та методи . - С .268-283.
Діагностика ефективності процесу виховання . - С .284-289.
Проблема результату виховання в педагогічній теорії та практиці. Критерії та рівні вихованості . - С .285-286.
Методики оцінювання рівнів вихованості . - С .287-288.
Колектив та особистість: співвідношення та проблеми . - С .290-301.
Теорія колективу у вітчизняній теорії виховання. Концепція виховання у колективі А.С. Макаренка . - С .291-292.
Виховна система шкіл (ВСШ) . - С .302-324.
ГРНТИ
ББК 74.00я75

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічна майстерність,  Майстерність--педагогічна,  Професіограма--вчителя,  Історія педагогіки,  Педагогічна діяльність,  Особистість--в педагогиці,  Особистість--учня,  Процес навчання,  Дидактика,  Дидактичні системи--вітчизняні,  Дидактичні системи--зарубіжні,  Педагогічні інновації,  Державний освітній стандарт,  Класно-урочна система,  Методи навчання,  Теорія виховання,  навчальна діяльність,  Процес виховання,  Колектив і особистість,  Виховнна система шкіл,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  навчальна література,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Позакласна виховна робота,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Учнівський колектив,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Виховання батьків,  Церква і виховання,  Виховання і церква,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Юнацькі організації,  Організації--юнацькі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Школознавство,  Управління освітою,  Органи освіти,  Педагогічний досвід,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки,  Історія педагогіки--стародавня,  Історія педагогіки--середні віки,  Історія педагогіки--зарубіжної,  Історія педагогіки--України,  Історія педагогіки--в Росії,  Педагогічні системи,  Прогресивна педагогіка,  Педагогіка--прогресивна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.200.5
Д 55


    Добрецова, Н.
    Экологическое воспитание в пионерском лагере [Текст] / Н. Добрецова. - М. : Агропромиздат, 1988. - 239 с. : ил. - ISBN 5-10-000239-5 : 0.80 руб.
ББК 74.200.5

Рубрики: Екологічне виховання,  Позашкільні заклади,  Позашкільна виховна робота--з екології,  Екскурсії--тематичні ,  Рослини,  Тварини,  Природоохоронна діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей