Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=стійкий розвиток<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 6
Зміст:
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип науковості, гуманізація освіти, професійність педагога
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: класична наукова раціональність, некласична наукова раціональність, методологія педагогіки
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: образ наукового знання, принцип науковості, проблемно-гіпотетичне знання
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: регулятивність освіти, функції психики особистості, регулятивна компетентність
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки / Г. Л. Ильин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: множинність педагогічних теорій, картезіанська наука, проектне пізнання
Ермаков, Д. С. Образование устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков. - С.4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: стійкий розвиток
Давыдова, Н. Н. Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Федоров. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: творчий процес, самоорганізація, науково-освітня мережа
Киселев, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов. - С.55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітні стандарти, варіативність шкільної освіти, освітній ценз
Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, дошкільна освіта, методологічний підхід
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ - ХХI в. / А. Н. Ходусов. - С.83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: генезис, менталітет, соціальний ідеал
Факторович, А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович. - С.89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: якість освіти, сучасний студент, викладач вузу
Змеева, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеева. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійно-орієнтоване навчання, міжкультурна ділова комунікація, андрагогічні принципи навчання
Колпачев, В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискусии конца 50-х гг. ХIХ в. / В. В. Колпачев, Н. К. Маяцкая. - С.104-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації вчительства, загальнопедагогічна дискусія, педагогічне суспільство
Помелов, В. Б. Просветительско-педагогическая деятельность В.В. Радлова / В. Б. Помелов. - С.112-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: лінгвіст, музей антропології, Вятська губернія
Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина. - С.119-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: антропологія, метод виховання, максими
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 10
Зміст:
Кочетов, В. С. Образование, конкуренция, общегражданская идентичность и устойчивое развитие / В. С. Кочетов. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: стійкий розвиток, соціальна складова, удосконалення середовища проживання
Борисенков, В. П. Повышение качества школьного образования в современной России / В. П. Борисенков. - С.14-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: якість освіти, педагогічні кадри, лідери освіти
Ткаченко, Е. В. Роль и назначение экспертных оценок в развитии современного образования / Е. В. Ткаченко. - С.24-30. - експертні оцінки : якість освіти
 л.слова: професійні освітні стандарти
Роберт, И. В. Основные направления развития информатизации образования / И. В. Роберт. - С.30-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: адаптаційні форми системи освіти, когнітивно-інформаційна взаємодія, конвергенція технологій
Разумовский, В. Г. Формирование естественнонаучной грамотности учащихся основной школы / В. Г. Разумовский. - С.39-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 25 назв.
 л.слова: наукова грамотність, формалізм знань учнів, науковий метод пізнання
Ларионова, С. О. Психологическое сопровождение профилактики девиантности у младших школьников с ЗПР / С. О. Ларионова. - С.48-53
 л.слова: психологічний супровід, девіантна поведінка, діти з затримкою психічного розвитку
Клепиков, В. Н. Духовно-нравственное воспитание на уроках математики / В. Н. Клепиков. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, інформаційно-комунікаційні технології, метапредметний рівень
Саранцев, Г. И. Предметно-педагогическое мышление в профессиональных компетенциях педагога / Г. И. Саранцев. - С.59-65
 л.слова: предметно-педагогічне мислення, професійні компетенції, гармонізація
Чоросова, О. М. Непрерывное профессиональное образование педагогов в Республике Саха (Якутия) / О. М. Чоросова. - С.65-69. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: додаткова професійна освіта, освітній простір додаткової професійної освіти, глобальні освітні тренди
Николаева, А. Д. Приоритеты модернизации непрерывного педагогического образования (на примере СВФУ) / А. Д. Николаева, И. С. Алексеева. - С.69-72
 л.слова: конкурентоспроможність, тенденції, модернізація
Пахомова, Е. А. Профессиональное образование в Кемеровской области / Е. А. Пахомова. - С.72-79
 л.слова: професійна освіта, ринок праці, середня професійна освіта
Лощинова, М. А. Сетевое взаимодействие в профессиональном образовании / М. А. Лощинова : 79-82
 л.слова: мережа, мережева взаємодія, соціальні партнери
Серик, Н. И. Ролевые игры в преподавании иностранных языков / Н. И. Серик. - С.83-87
 л.слова: ігрові технології, ігровий метод навчання, навчання іноземної мови
Бессарабова, И. С. Джером Брунер - педагог, ученый, личность (к 100-летию со дня рождения) / И. С. Бессарабова, Н. Е. Воробьев. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: психологія розвитку, когнітивна революція, бихевіоризм
Самбурова, Е. И. Становление высшей школы в Самарском крае / Е. И. Самбурова, Ю. А. Жердева. - С.96-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: земство, місцева адміністрація, історія вищої освіти
Савина, А. К. Непрерывное образование как реальность современного мира / А. К. Савина. - С.105-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: інформаційне суспільство, неписьменність, рівень освіти
Богуславская, О. М. Организация совместного обучения детей и родителей за рубежом / О. М. Богуславская. - С.114-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: ранній розвиток, неперервна освіта, програма "Два покоління"
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 5
Зміст:
Бозиев, Р. С. Формирование этнокультурной идентичности учащихся в контексте национальной политики РФ / Р. С. Бозиев, С. А. Боргояков. - С.3-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: етнокультурна ідентичність, громадянська ідентичність, інтернаціоналізація
Перминова, Л. М. Конструктивно-техническая функция дидактики / Л. М. Перминова. - С.14-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: конструктивно-технічна функція дидактики, моделювання, дидактична модель
Карпов, А. О. Проблемно-познавательная программа: обучение становлению / А. О. Карпов. - С.20-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: соціокогнітивний розвиток, проблемно-пізнавальна програма, дослідницьке пізнання
Дзятковская, Е. Н. ФГОС нового поколения и образование для устойчивого развития / Е. Н. Дзятковская, А. Н. Захлебный. - С.27-37
 л.слова: екологічна освіта, освіта стійкого розвитку
Завьялова, Н. А. Технологии формирования компетенций, необходимых для создания научных текстов / Н. А. Завьялова. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: компетенція, траекторія, правополушарне мислення
Жарковская, Т. Г. Интеграция воспитательного потенциала естественнонаучного и социально-гуманитарного образования / Т. Г. Жарковская, Н. С. Куприянова. - С.43-48
 л.слова: духовно-моральна освіта, виховний потенціал, соціально-гуманітарні дисципліни
Паатова, М. Э. Социально-педагогическая реабилитация системных нарушений жизнеспособности девиантных подростков / М. Э. Паатова. - С.48-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціально-педагогічна реабілітація, життєдіяльність, реабілітаційно-виховні ситуації
Шихова, Е. П. Использование арт-терапевтических техник в учебном процессе медицинского вуза / Е. П. Шихова, М. В. Носкова, Е. М. Кропанева. - С.55-59
 л.слова: медична освіта, якість освіти, арт-терапевтичні техніки
Ежкова, Н. С. Эмоциональная культура учителя / Н. С. Ежкова. - С.60-64
 л.слова: емоційна культура, компоненти емоційної культури, професійна підготовка
Клушина, Н. П. Развитие субъектности магистрантов в процессе обучения / Н. П. Клушина. - С.65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: суб'єктність, метод емпатії, кейс-метод
Абдуразаков, М. М. Модель подготовки будущего учителя информатики к профессиональной деятельности / М. М. Абдуразаков, М. Г. Мухидинов. - С.71-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійна діяльність вчителя, кваліфікаційна характеристика, модель підготовки фахівця
Степанова, Л. А. Воспитание речевой культуры / Л. А. Степанова. - С.80-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: мовна культура, мовна комунікація, професійно-педагогічна підготовка
Бордовская, Н. В. Психологические и дидактические термины в отечественных педагогических текстах (начало ХVIII - первая половина ХХ в.) / Н. В. Бордовская, Е. А. Кошкина. - С.89-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: педагогічна термінологія, історико-кваліметричний підхід, психолого-педагогічна термінологія
Петров, К. Г. Соболевская женская учительская семинария Смоленской губернии / К. Г. Петров. - С.98-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: меценатство, народна освіта, жіноча освіта
Супрунова, Л. Л. Гражданское образование в Испании: традиции и современные стратегии развития / Л. Л. Супрунова, Ю. С. Спицин. - С.104-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: громадянська освіта, громадянська компетентність, позитивний досвід педагогів
Воробьев, Н. Е. Развитие образования в Венесуэле / Н. Е. Воробьев, Т. Н. Сайтимова. - С.114-118
 л.слова: народна освіта, система освіти, обов'язкова освіта
Жук, А. И. Республика Беларусь: профильная педагогическая подготовка к школе / А. И. Жук. - С.118-125. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: неперервна педагогічна освіта, профільна педагогічна підготовка, стійкий розвиток
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Корсак, Костянтин Віталійович.
    Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті [Текст] / Костянтин Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 3. - С. 18-25 : рис. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04 + 74.584

Рубрики: Освіта--зміст--природознавча складова,  Вища освіта--зміст--природознавча складова,  Природничо-математична освіта--проблеми--Україна
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
прогнозування розвитку суспільства -- ноосфера -- ноотехнології -- нанотехнології -- ноосуспільство -- стійкий розвиток -- освіта -- вища освіта -- точні науки -- природничо-математична освіта -- Природознавство-ХХІ
Аннотация: Доведено, що суспільство майбутнього буде спиратися на нешкідливі для біосфери ноотехнології і може мати назву "ноосуспільство". Його поява прискориться у разі суспільної підтримки освітньо-наукового комплексу та модернізації змісту загальної і спеціальної підготовки молоді, зокрема, використання нових дисциплін (інтегрованого "Природознавство - ХХІ" та інших).

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Поемтун, Олена.
    Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета [Текст] : (навчальна програма курсу за вибором для 3-4 класів) / О. Поемтун, О. Онопрієнко, А. Цимбалару // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 4-8. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.262.01

Рубрики: Екологія--викладання--3-4 кл.,  Екологічна освіта--сталий розвиток,  Сталий розвиток
Кл.слова (ненормированные):
СТІЙКИЙ РОЗВИТОК -- СТАЛИЙ РОЗВИТОК
Доп.точки доступа:
Онопрієнко, Оксана
Цимбалару, Анжеліка


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Мелман, Мерілін.
    Освіта для стійкого розвитку [Текст] : сліпі і слон : [система освіти для стійкого розвитку] / М. Мелман // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 3. - С. 10-11
ББК 74.04(4)ж

Рубрики: Освіта стійкого розвитку (ОСР)
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- освіта для стійкого розвитку -- нестійкий розвиток -- стійкий розвиток -- міждисциплінарність -- тотальна міждисциплінарність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Пометун, Олена.
    Освіта для стійкого розвитку інновація ХХІ століття [Текст] / О. Пометун // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 3. - С. 12-17
ББК 74.04(0)ж

Рубрики: Освіта для стійкого розвитку
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- освіта для стійкого розвитку -- екологічні фактори -- економічні фактори -- соціальні фактори -- розвиток -- стійкий розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Чернушина, Л.
    Програма навчального курсу "Уроки стійкого розвитку" [Текст] / Л. Чернушина // Позашкілля. - 2012. - N 6. - С. 17-23
ББК 74.200.587

Рубрики: Позашкільні навчальні заклади--стійкий розвиток
Кл.слова (ненормированные):
стійкий розвиток -- сталий розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Удовиченко, О.
    Обирати має кожен [Текст] / О. Удовиченко // Відкритий урок : газета освітян Миколаївщини. - 2012. - N 26/29(30 серпня. - С. 5
ББК К74.04(4Укр-4Мик)

Рубрики: Миколаївщина--освіта--проект "Освіта для сталого розвитку в дії"
Кл.слова (ненормированные):
сталий розвиток -- стійкий розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Стрілець, С. І.
    Самостійна робота студентів як реалізація інноваційних процесів у системі освіти України [Текст] / С. І. Стрілець // Трудова підготовка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 38-41
ББК 74.580.267 + 74р30-22

Рубрики: Самостійна робота--студенти--інноваційні підходи
Кл.слова (ненормированные):
самостійна робота студентів -- інноваційний характер -- стійкий розвиток -- техніка ефективного пошуку -- застосування інформації -- система консультацій
Аннотация: У статті розглянуто СРС як специфічний педагогічний засіб організації самостійної діяльності студентів у навчальному процесі. Звернено увагу на інноваційний характер, закладений в основу СРС, на створення сприятливих умов для стійкого розвитку і творчої самореалізації студентів за рахунок виконання самостійних завдань. Інноваційність СРС полягає в передачі знань, а також у можливості самостійно освоювати методи, техніки ефективного пошуку, відбору, переробки та застосування необхідної інформації. Реалізуючи творчий та інтелектуальний потенціал, майбутні педагоги зможуть відповідати сучасним вимогам і змінам у системі освіти України.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Романенко, Михайло.
    Освіта для стійкого розвитку як методологічна основа інтеграції змісту постнекласичної освіти / М. Романенко // Директор шк., ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74в

Рубрики: Філософія освіти--освіта для стійкого розвитку
Кл.слова (ненормированные):
стійкий розвиток -- постнекласична освіта -- філософія освіти
Аннотация: Проаналізовано проблеми використання методологічного змісту теорії стійкого розвитку у процесі становлення постнекласичної освіти. Обгрунтовано роль освіти для сталого розвитку для ефективного управління освітніми змінами.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Сорока, Микола Петрович.
    Заходи державної селективної підтримки окремих регіонів України [Текст] / М. П. Сорока // Наукові праці. Державне управління : науково-методичний журнал. - 2012. - Том 186, N вип.174. - С. 96-100. - Бібліогр. у кінці ст.

Кл.слова (ненормированные):
державне управління -- регіональні програми -- стабілізація -- стійкий розвиток
Аннотация: Визначено механізми державного управління в рамках реалізації регіональних програм. Узагальнено досвід розробки і реалізації регіональних програм стабілізації та стійкого розвитку економіки. Удосконалено заходи державної селективної підтримки регіонів України.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Ермаков, Д. С.
    Образование устойчивого развития в РФ [Текст] / Д. С. Ермаков // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.041(4Рос)

Рубрики: Освітня політика--Росія,  Стійкий розвиток--освіта--Росія,  Освіта стійкого розвитку (ОСР)--Росія
Кл.слова (ненормированные):
стійкий розвиток
Аннотация: 2005-14 гг. объявлены Организацией Объединенных Наций Десятилетием образования для устойчивого развития (ОУР). В статье представлена экспертная оценка прогресса в данной области для Российской Федерации. Сформулированы критерии качества ОУР на уровне образовательного учреждения.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Андрусенко, Ірина.
    Формування екологічних умінь в учнів 1-2 класів на "Уроках для стійкого розвитку. Школа друзів планети" [Текст] / І. Андрусенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 28-31 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.262.0

Рубрики: Природознавство--викладання
Кл.слова (ненормированные):
екологічні вміння -- стійкий розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Олійник, Валентина.
    Захист і збереження природи - така святість, як і саме життя: "Уроки для стійкого розвитку" - крок в екологічно чисте майбутнє [Текст] / В. Олійник // Початкова освіта. - 2014. - N 9. - С. 6-9
ББК 74.262.0

Рубрики: Екологія--викладання--1-4 кл.
Кл.слова (ненормированные):
СТІЙКИЙ РОЗВИТОК -- сталий розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Коломієць, Надія.
    Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня [Текст] / Н. Коломієць // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10. - С. 1-4. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.247.11(4Укр)

Рубрики: Початкова школа--навчальне середовище
Кл.слова (ненормированные):
НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- СТІЙКИЙ РОЗВИТОК

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Кочетов, В. С.
    Образование, конкуренция, общегражданская идентичность и устойчивое развитие [Текст] / В. С. Кочетов // Педагогика. - 2015. - N 10. - С. 3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.04 + 74.041(4Рос)

Рубрики: Освіта--стійкий розвиток,  Освіта стійкого розвитку (ОСР)--Російська Федерація
Кл.слова (ненормированные):
стійкий розвиток -- соціальна складова -- удосконалення середовища проживання
Аннотация: Показано, что экономические, социальные и экологические подцели устойчивого развития (УР) сводятся к единой цели - комфортной для всех народов планетарной среде обитания, общепланетарной гражданской идентичности, что это процесс совершенствования среды обитания. Движущей силой УР является проектируемая конкуренция, управляемый человеческим разумом (квазиестественный) образовательный отбор. Образование в интересах устойчивого развития (ОУР) рассматривается как механизм такого отбора, влияющий на каждого всю трудовую жизнь. Болонский процесс рассматривается как пример создания общеевропейской системы ОУР, использующей квазиестественный образовательный отбор, укрепляющей общегражданскую европейскую идентичность.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Жук, А. И.
    Республика Беларусь: профильная педагогическая подготовка к школе [Текст] / А. И. Жук // Педагогика. - 2016. - N 5. - С. 118-125. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.04(4Біл)

Рубрики: Освіта--профільна підготовка--педагогічна--Білорусь
Кл.слова (ненормированные):
неперервна педагогічна освіта -- профільна педагогічна підготовка -- стійкий розвиток
Аннотация: В статье рассматриваются актуальные вопросы развития непрерывного педагогического образования посредством организации профильной педагогической подготовки на этапе общего среднего образования. На примере опыта Республики Беларусь раскрывается содержание профессионально-ориентированных факультативных занятий и их методическое сопровождение на второй и третьей ступенях общего среднего образования, обеспечивающего подготовку учащихся к осознанному выбору профессии педагога.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей