Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.02<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Білоусова, Л. І.
    Електронні дидактичні ресурси у сучасній системі засобів навчання / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика--засоби навчання--електронні засоби навчання
Кл.слова (ненормированные):
дидактика -- дидактичні засоби -- електронні дидактичні засоби -- навчання -- засоби навчання -- електронні засоби навчання
Аннотация: У статті виокремлено й схарактеризовано етапи розвитку дидактичних засобів; розкрито можливості, що надають мультимедійні технолології для навчання. Розглянуто навчально-лабораторні комплекси як окремий вид дидактичних засобів та визначено місце сучасних електронних ресурсів у системі дидактичних засобів. Показано, що розмаїття засобів навчання суттєво змінює роль учителя у створенні інструментальної підтримки навчального процесу.
Доп.точки доступа:
Олефіренко, Н. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Передерій, Ольга.
    Методологічні засади вальдорфської педагогіки [Текст] / О. Передерій // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 96-103. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.02

Рубрики: Вальдорфська педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
філософська концепція Р. Штайнера -- антропологічний підхід -- феномен розвитку -- життєві сили -- антропософська педагогіка
Аннотация: У статті розглядаються філософські засади вальдорфської педагогіки як гуманістичної освітньої системи, що спрямована на цілісний розвиток особистості через становлення її інтелекту, волі, почуттів за умови збереження та зміцнення фізичного, душевного та духовного здоров'я.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Гончаренко, С. У.
    Формування нелінійного (синергетичного) мислення учнів [Текст] / С. У. Гончаренко // Професійно-технічна освіта : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 3-7
ББК 74.02 + 88.4

Рубрики: Дидактика--навчальний процес,  Психологія навчання
Кл.слова (ненормированные):
нелінійне мислення -- синергетичне мислення -- мислення -- лінійне мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Клепиков, Валерий Николаевич.
    К метапредметности через эвристическую конкретность. Как увлекательной выйти на метапредметный уровень? / В. Н. Клепиков // Педагогические технологии. - 2012. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 4, 6
ББК 74.02

Рубрики: ДИДАКТИКА--метапредметний підхід--гуманітаризація освіти
Кл.слова (ненормированные):
метапредметность -- школьная программа -- ключевая компетенция -- метапредметный уровень образования -- проблемность -- метапредметність -- метапредметний рівень освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Курчаткина, Ирина Евгеньевна.
    О выборе технологий для стационарного процесса в средней школе [Текст] / И. Е. Курчаткина // Педагогические технологии. - 2012. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: с. 15-17
ББК 74.02

Рубрики: ДИДАКТИКА--педагогічні технології,  Педагогічні технології
Кл.слова (ненормированные):
образовательные технологии -- метод проектов -- сквозная технология -- учебный процесс -- стационарный образовательный процесс -- проблемно-поисковый метод -- ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- МЕТОД ПРОЕКТІВ -- прохідна технологія -- ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВИЙ МЕТОД

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Перминова, Л. М.
    Методологический контур экспериментальной дидактики [Текст] / Л. М. Перминова // Педагогика. - 2013. - N 1. - С. 17-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика--експериментальна
Кл.слова (ненормированные):
науковий метод -- експериментальна дидактика -- рівні наукового знання
Аннотация: Цель статьи - определить методологический контур экспериментальной дидактики в свете новых научных воззрений.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Шкабура, Ніна.
    Віра в успіх -джерело внутрішніх сил дитини [Текст] : прийоми створення ситуації успіху / Н. Шкабура // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 58-61
ББК 74.02

Рубрики: Прийоми навчання--ситуація успіху
Кл.слова (ненормированные):
СИТУАЦІЯ УСПІХУ -- співпраця вчителя і учнів -- семінар-тренінг
Аннотация: Рівень засвоєння учнем навчального матеріалу, формування бази міцних знань та умінь значною мірою залежить від емоційного стану дитини. Учитель має володіти цілою системою знань і прийомів, щоб правильно організувати перебування дитини в колективі, її діяльність на уроці та виконання домашніх завдань, щоб створити комфортні умови для якнайповнішого розкриття талантів кожного школяра.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Потопахин, В. В.
    Рассуждения о педагогической цели и педагогической технике [Текст] / В. В. Потопахин // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2013. - N 2. - С. 166-177
ББК 74.02

Рубрики: Педагогічні цілі,  Педагогічна техніка
Кл.слова (ненормированные):
інженерія -- інтуїція -- свобода як ціль -- присвячення -- успішність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук [Текст] / В. Н. Введенский // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.02

Рубрики: Освіта--регулятивна
Кл.слова (ненормированные):
регулятивність освіти -- функції психики особистості -- регулятивна компетентність
Аннотация: В статье показано, что регулятивность в образовании выступает, с одной стороны, основной причиной сложившегося кризисного состояния образования, а с другой - основной и очень сложной подсистемой социального заказа системе образования. Рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме (как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции обучающихся.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Козлова, С. А.
    Универсальные учебные действия как основа для формирования предметных математических умений и производная от них [Текст] / С. А, Козлова С. А // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2013. - N 10. - С. 3-9
ББК 74.02 + 74.262.21-243

Рубрики: Дидактика--універсальні учбові дії,  Математика--викладання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
математичні вміння -- предметні математичні вміння -- УНІВЕРСАЛЬНІ УЧБОВІ ДІЇ -- пізнавальні універсальні учбові дії -- комунікативні універсальні учбові дії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Галеева, Н. Л.
    Анализ ресурсов школьной образовательной среды, обеспечивающих становление и развитие личностных образовательных результатов [Текст] / Н. Л. Галеева // Педагогическое образование и наука. - 2013. - № 2. - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика
Кл.слова (ненормированные):
освітнє середовище -- социализация -- взросление -- школьный предмет
Аннотация: В статье описаны требования Государственных образовательных стандартов к личностным образовательным результатам с позиций ресурсного и системно-деятельностного подходов. Представлены материалы для анализа качества ресурсов, обеспечивающих формирование личностных результатов в предметном обучении.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Селиверстова, Е. Н.
    Субъективность как принцип систематизации современного дидактического знания [Текст] / Е. Н. Селиверстова // Педагогика. - 2013. - N 10. - С. 25-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.02 + 74.202.2

Рубрики: Дидактика--процес навчання
Кл.слова (ненормированные):
розвиток дидактики -- розвиваюча мета навчання -- типи навчання
Аннотация: В статье на примере анализа субъектности как научного принципа систематизации дидактических представлений о развивающих целях обучения обосновывается представление о том, что поиск дополнительных ракурсов, позволяющих по-новому взглянуть на широкие массивы эмпирических данных, создает основу для выработки более совершенного научного понимания процесса обучения и его отдельных сторон, способствуя развитию современной дидактической теории.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Ибрагимов, Г. И.
    Предмет и основные понятия дидактики [Текст] / Г. И. Ибрагимов // Педагогика. - 2014. - N 2. - С. 15-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика
Кл.слова (ненормированные):
предмет дидактики -- учбова діяльність -- дидактична діяльність
Аннотация: Дается анализ научных представлений о предмете дидактики в отечественной педагогике, раскрывается авторская позиция, опирающаяся на современное представление о предмете педагогики.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Перминова, Л. М.
    Дидактика: статус, детерминанты развития, теории [Текст] / Л. М. Перминова // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2014. - N 1. - С. 43-47
ББК 74в + 74.02

Рубрики: Філософія освіти--дидактика,  Методологія освіти--дидактика,  дидактика--структура,  Дидактичні теорії--класифікація
Кл.слова (ненормированные):
методологія науки -- методологія педагогіки -- класифікація наук -- гуманітарні знання -- структура -- теорія
Аннотация: В статье с позиций современной философии науки, логики, методологии педагогики обосновывается: 1) место дидактики в сложившейся классификации наук; 2) структура дидактического знания; 3) классификация дидактических теорий.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Хуторской, А. В.
    Вальдорфская школа Р. Штайнера [Текст] / А. В. Хуторской // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2014. - N 1. - С. 81-87
ББК 74.03(4Нім)5-8 + 74.02

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--історія,  Вальдорфська школа
Кл.слова (ненормированные):
духовна свобода особистості -- вроджені задатки -- антропософські основи навчання
Аннотация: В статье описываются основные принципы работы вальдорфской школы.
Доп.точки доступа:
Штайнер, Рудольф \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Перминова, Л. М.
    Дидактика в системе научного знания [Текст] / Л. М. Перминова // Педагогика. - 2014. - N 7. - С. 11-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика--система наукового знання
Кл.слова (ненормированные):
наукові знання -- класифікація наук -- дидактичні теорії
Аннотация: В статье с позиций современной философии науки, логики, методологии педагогики дается системная характеристика теоретических и методологических оснований развития дидактики; определяется место дидактики в сложившейся классификации наук; классифицируются дидактические теории; формулируются миссия, задачи и направления развития современной дидактики.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Гузик, Н. П.
    Как развивать компетентностную сферу и ключевые задатки природного ведущего таланта ребёнка в условиях академического образования [Текст] / Н. П. Гузик // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/30. - С. 2-26
ББК 74.02

Рубрики: Компетентнісний зміст освіти
Кл.слова (ненормированные):
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ -- сфера мисленнєвої компетентності -- академічні вміння -- академічні навички -- психомоторні компетенції -- інтегроване проблемне навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа:
Гузик, Микола


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Житник, Б. О.
    Імперативи педагогічної інноватики сучасної школи [Текст] / Б. О. Житник // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 31/33. - С. 35-95
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика--системи навчання
Кл.слова (ненормированные):
традиційна система навчання -- інноваційна система навчання -- модель поширення інновацій -- готовність до інновацій -- делегування повноважень -- дослідницька діяльність учителя -- методи педагогічних досліджень
Аннотация: Завданням статті є сприяння формуванню в педагогічних працівників, які беруть участь у модернізації системи управління освітою, потреб щодо використання інновацій у власній педагогічній або управлінській діяльності. У статті проводяться основні ознаки традиційної та інноваційної систем навчання і проводиться їх порівняння.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Бордовская, Н. В.
    Методика изучения истории развития дидактической терминологии [Текст] / Н. В. Бордовская, Е. А. Кошкина // Педагогика. - 2014. - N 10. - С. 26-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.02

Рубрики: Дидактика--термінологія--історія розвитку
Кл.слова (ненормированные):
дидактична термінологія
Аннотация: В статье представлена авторская методика изучения истории развития дидактической терминологии, раскрывающая задачи и логику применения методов с описанием процедур и инструментария для каждого этапа. Раскрыты концептуальные основы, цели и принципы построения методики, охарактеризована текстовая база историко-дидактического исследования.
Доп.точки доступа:
Кошкина, Е.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Песечник, В. В.
    Современные дидактические требования к организации учебного процесса [Текст] / В. В. Песечник // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2015. - N 1. - С. 6-11
ББК 74.02

Рубрики: Процес навчання--дидактичні вимоги
Кл.слова (ненормированные):
дидактична система -- пізнавальна система

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-33 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей