Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Розумові дії<.>)
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-13 
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 4
Зміст:
Моисеев, М. А. Всемирно-историческое значение победы советского народа над нацистской Германией в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг. / М. А. Моисеев. - С.3-9
 л.слова: Радянський Союз, радянський народ, Червона Армія
Лазарев, В. С. ФГОС общего образования: блеск деклараций и перспективы реализации / В. С. Лазарев. - С.10-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: модернізація загальної освіти, діяльнісна модель освіти, якість управління інноваційними процесами
Цуникова, Т. Г. Модели самокоучинга как инструмент инновирования профподготовки / Т. Г. Цуникова, В. С. Томашевская, Е. В. Пугачева. - С.19-25
 л.слова: концепція єдності науки, освіта і виробництво, система неформальної освіти
Коржуев, А. В. Диалог исследователя с научно-образовательным социумом / А. В. Коржуев, В. А. Попков. - С.25-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діалогічна культура, написання дисертації, захист дисертації
Хачатрян, Э. В. Конструирование урока на основе концептуальной технологической карты / Э. В. Хачатрян. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: концептуальна технологічна карта, конструювання учбового процесу, рівні пізнавальної діяльності
Ануфриева, А. В. Формирование гендерной идентичности мальчиков-сирот: деятельностный подход / А. В. Ануфриева. - С.38-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: гендерний підхід, соціально-педагогічна реабілітація, діти-сироти
Драчева, Е. Ю. Формирование регулятивных УУД с помощью индивидуальных учебных планов / Е. Ю. Драчева. - С.45-50
 л.слова: регулятивні універсальні учбові дії, індивідуальний учбовий план, портфоліо
Лебедева, О. В. Профессиональная подготовка учителя к реализации исследовательского обучения в школе / О. В. Лебедева, И.В Гребнев. - С.51-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність учнів, професійна компетентність вчителя, підготовка викладачів
Ананченко, И. В. Модель самоопределения при включении учителей в инновационную образовательную деятельность / И. В. Ананченко. - С.58-62. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: ціннісне самовизначення, інноваційна діяльність, педагогічне проектування
Остапенко, В. С. Формирование профессионального мировоззрения сотрудника полиции в вузах МВД России / В. С. Остапенко. - С.62-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійний світогляд, світогляд співробітника поліції, світоглядні цінності
Усманова, Л. Т. Модель интеллектуально-мотивирующего обучения философии будущих художников / Л. Т. Усманова. - С.71-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інтелектуально-мотивуюча карта, студенти художніх спеціальностей коледжу, розумові дії
Блинов, А. В. Горные техникумы Кузбасса в годы Великой Отечественной войны / А. В. Блинов, В. А. Овчинников. - С.77-81. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: фабрично-заводське навчання, гірські технікуми, шахтарі
Легкий, Д. М. 1941 год в жизни Кустанайского учительского института Казахской ССР / Д. М. Легкий. - С.82-86. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: історія педагогіки, Казахська РСР, евакуація
Ковалева, Е. В. Национальные школы Камчатской области в 30-е гг. ХХ в. / Е. В. Ковалева. - С.86-93. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: загальна обов'язкова початкова освіта, бригадний метод, політехнічна школа
Лабыгина, А. В. Педагогическая мысль конца ХIХ - начала ХХ в. о патриотическом и гражданском воспитании молодежи / А. В. Лабыгина. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: історія педагогічної думки, громадянська освіта, громадянське виховання
Жук, О. Л. Беларусь: теоретико-методические основы воспитания современных студентов / О. Л. Жук. - С.99-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціально-особистісні компетенції, інтеграція процесів навчання, студентське самоуправління
Образцова, Л. В. Психоаналитическая педагогика Зигфрида Бернфельда / Л. В. Образцова. - С.109-117. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: психоаналітична педагогіка, антиавторитарне виховання, асоціальна поведінка
Орехова, Е. Я. Проблемі воспитания молодежи в современной Франции / Е. Я. Орехова, И. П. Лотова. - С.118-123. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: глобалізація, міжнародний досвід, анімаційна діяльність
Шафикова, З. Х. Многоуровневая профессиональная подготовка девушек с ОВЗ / З. Х. Шафикова. - С.124-125
 л.слова: інклюзивна освіта, обмежені можливості здоров'я
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Маланов, С. В.
    Влияние синтаксической организации языковых средств как эффективность актуализации умственных действий [Текст] / С. В. Маланов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2009. - № 2. - С. 140-147. - Библиогр.: 20 назв.
ББК 88.3

Рубрики: Загальна психологія--Мислення--розумові дії,  Розумова діяльність--мовні засоби,  Мовлення--психологія
Кл.слова (ненормированные):
мовні засоби -- граматичні засоби мови -- мовні дії -- розумові операції -- розумові дії -- значення -- семантичний зміст
Аннотация: Рассматриваются закономерности влияния грамматической структуры высказываний (предложений) на эффективность актуализации умственных операций и действий субъекта. Представлены результаты ряда эмпирических исследований, подтверждающие гипотезу о том, что языковые средства в составе речевых воздействий, фиксирующие одно и то же семантическое содержание (вербальное значение), но имеющие разную грамматическую структуру, с различной степенью эффективности актуализируют соответствующие представления и умственные действия в сознании субъекта.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Белошистая, А.
    Новый взгляд на традиционную тему "один-много" [Текст] / А. Белошистая // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2009. - N 9. - С. 36-42.
ББК 74.102.13

Рубрики: Математика--дошкільна
Кл.слова (ненормированные):
розумові дії -- розвиток уваги

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    щетинина, А. М.
    Как научить ребенка думать [Текст] / А. М. щетинина // Управление дошкольным образовательным учреждением : Научно-практический журнал. - 2010. - N 2. - С. 107-123.
ББК 74.10

Рубрики: Дошкільна педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
розумові дії -- умственные действия

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Лазарев, В. С.
    Понятия умственного действия и его формирования в теориях П. Я Гальперина и В. В. Давыдова [Текст] / В. С. Лазарев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2010. - № 4. - С. 119-128. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(4Укр) + 88.3

Рубрики: Психологія--історія--персоналії--Росія,  Загальна психологія--Мислення
Кл.слова (ненормированные):
культурно-історична психологія -- мислення -- мисленнєвий акт -- розумові дії -- інтеріоризація
Аннотация: Проведено порівняльний аналіз теорій поетапного формування розумових дій П. Я. Гальперіна та змістового мислення В. В. Давидова. Показано, що загальним для цих теорій є орієнтація на ненатуралістичне розуміння мислення і генетичний підхід до його вивчення. Однак поряд із загальним у вихідних основах аналізованих теорій принципово по-різному розуміється співвідношення логіки і психології, сутності ідеального і його ролі в розвитку психіки людини, що вирішальним чином обумовило відмінності у визначеннях П. Я. Гальперіним та В. В. Давидовим механізмів детермінації пошуку вирішення інтелектуальних задач, сутності розумових дій, умов та механізмів їхньої генези.
Доп.точки доступа:
Гальперін, Петро Якович (російський психолог ; 1902-1988)
Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Заика, Е. В.
    Упражнения на переключение внимания, формирование внутреннего плана умственных действий и других интеллектуальных операций [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Шкільний психолог--робота--учні,  Тренінги--психологічні--інтелектуальні
Кл.слова (ненормированные):
розумові дії -- внутрішній план дій -- короткочасова пам'ять -- увага -- інтелектуальний тренінг

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Покутнєва, С.
    Концептуальні підходи до розроблення підручника "Світ навколо тебе" для слабозорих учнів за системою Д. Ельконіна та В. Давидова [Текст] / С. Покутнєва // Дефектологія. - 2011. - N 3. - С. 24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.330.221.03

Рубрики: Тифлопедагогіка--процес навчання--слабозору діти,  Розвивальне навчання--слабозорі діти
Кл.слова (ненормированные):
емпіричне мислення -- теоретичне мислення -- розумові дії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Покутнєва, С. О.
    Умови розуміння і породження текстів молодшими школярами з глибокими порушеннями зору [Текст] / С. О. Покутнєва // Дефектологія. - 2012. - N 4. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.330.221

Рубрики: Тифлопедагогіка--процес навчання
Кл.слова (ненормированные):
розуміння відомого -- розуміння нового -- розумові дії -- згадування -- прогнозування -- семіотізація -- наративація -- переструктурування змістових масивів -- розуміння тексту
Аннотация: У статті розглядаються умови розуміння молодшими школярами з глибокими порушеннями зору навчальних текстів у підручниках, які пов'язані з конструюванням змісту за вимогами психодидактичного підходу та особливостями роботи з текстами.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Обухова, Л. Ф.
    П.Я. Гальперин среди современников [Текст] / Л. Ф. Обухова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2014. - N 2. - С. 65-75. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(4Рос)

Рубрики: Психологія--історія--персоналії--Росія
Кл.слова (ненормированные):
загальна (генетична) психологія -- предмет психології -- психіка людини -- розумові дії
Доп.точки доступа:
Гальперін, Петро Якович (російський психолог ; 1902-1988) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Маланов, С. В.
    Функциональная организация мышления и генезис установления пространственно-временных и предметно-семантических отношений [Текст] / С. В. Маланов // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2014. - N 1. - С. 53-67. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.251.31

Рубрики: Мислення--структура
Кл.слова (ненормированные):
розвиток мислення -- розумові дії -- мовні засоби -- організація мислення -- просторово-часові відносини -- предметно-семантичні відносини -- порівняльні міркування
Аннотация: Рассматриваются вопросы генезиса и функциональной структуры мышления. Приводятся результаты эмпирических исследований развития у дошкольников и школьников умений устанавливать пространственно-временные и предметно-семантические отношения. В качестве независимых переменных используются сравнительные суждения, задаваемые с помощью речевых указаний. Результаты выполнения предметно-практических и умственных действий выступают в качестве зависимых переменных.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-13 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей