Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (19)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (4)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Дитячі організації<.>)
Общее количество найденных документов : 30
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
66.7(4Укр)я73
Г 87


   
    Громадські об'єднання в Україні [Текст] : навч. посібник / ред. В. М. Бесчастний. - К. : Знання, 2007. - 415 с. - ISBN 966-346-240-Х (в опр.) : 59.50 грн.
    Содержание:
Місце і роль громадськіх об'єднань у політичній системи сучасної демократичної держави . - С .11-47
Світовий досвід створення та діяльності громадських об'єднань в Україні . - С .12-24
Перспективи розвитку громадських об'єднань в Україні . - С .25-37
Європейські стандарти функціонування політичних партій . - С .66-83
Державне регулювання молодіжної та гендерної політики . - С .145-162
Представництва міжнародних організацій в Україні . - С .287-294
Національні організації України - члени міжнародних організацій . - С .295-315
Філії та відділення іноземних організацій, які діють на території України . - С .316-321
Порядок реєстрації філій, відділень, представництв та інших структурних осередків громадських (неурядових) організаційзарубіжних держав в Україні . - С .322-326
ББК 66.7(4Укр)я73

Рубрики: Громадські організації--українські,  Організації--громадські,  Об'єднання громадян,  Громадські об'єднання--українські,  Політичні партії України,  Профспілки України,  Об'єднання підприємців,  Громадські організації--Жиночі організаціі,  Організації--жіночі,  Громадські організації--молодіжні,  Організації--молодіжні,  Молодіжні організації,  Жіночі організації,  Громадські організації--дитячі,  Організації--дитячі,  Дитячі організації,  Релігійні організації,  Організації--релігійні,  Ветеранські організації,  Організації--ветеранські,  Патріотичні організації,  Організації--патріотичні,  Організації--споживчі товариства,  Кредитні спілки,  Благодійні організації,  Організації--благодійні,  Творчі спілки,  Міжнародні організації--в Україні,  Національні організації--українські,  Організації--національні,  Організації роботодавців,  Торгово-промислові палати,  Волонтерський рух,  Жіночий рух,  Козацькі організації,  Організації--козацькі,  навчальна література
Доп.точки доступа
Бесчастний, В.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00я73
Ф 66


    Фіцула, М. М.
    Педагогіка [Текст] : посібник / М.М.Фіцула. - Київ : Академія, 2000. - 544 с. - (Альма-матер). - (в опр.) : 18.00 грн.
    Содержание:
Виникнення університетів . - С .462-464
Педагогічна система Я. А. Коменського . - С .469-471
Педагогічна система К.Д.Ушинського . - С .517-520
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Виховання особистості,  Навчання,  Процес навчання,  Пізнавальні процеси,  Освіта,  Навчальна діяльність,  Види навчання,  Контроль знань,  Обдарованість--дитяча,  Диференціація навчання,  Самовиховання,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Позакласна виховна робота,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Учнівський колектив,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Виховання батьків,  Церква і виховання,  Виховання і церква,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Юнацькі організації,  Організації--юнацькі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Школознавство,  Управління освітою,  Органи освіти,  Педагогічний досвід,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки,  Історія педагогіки--стародавня,  Історія педагогіки--середні віки,  Історія педагогіки--зарубіжної,  Історія педагогіки--Україна,  Історія педагогіки--Росія,  Педагогічні системи,  Прогресивна педагогіка,  Педагогіка--прогресивна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00я75
Я 48


    Якса, Н. В.
    Основи педагогічних знань [Текст] : навч. посібник / Н. В. Якса. - К. : Знання, 2007. - 358 с. - (Вища школа ХХІ століття). - ISBN 966-346-189-6 (в опр.) : 33.00 грн.
    Содержание:
Вступ у педагогічну професію. Основи педагогічної майстерності. . - С .17-31.
Типи професій. Вимоги до професії типу "Людина - Людина" . - С .18-20.
Професіограма особистості вчителя . - С .21-22.
Компоненти педагогічної майстерності . - С .23-27
Педагогіка як система наук про виховання та навчання людини . - С .32-41.
Короткий екскурс в історію педагогіки . - С .33-34.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .40.
Педагогічна діяльність, ЇЇ структура та особливості . - С .42-50.
Відмінні (характерні) риси діяльності людини . - С .43-44.
Особливості педагогічної діяльності . - С .48.
особистість як педагогічна категорія . - С .51-64.
Соціально-діяльнісна сутність особистості. Дитина як об'єкт і суб'єкт виховання . - С .52-55.
"Дитинство": поняття, особливості та класифікація . - С .65-84.
Форми взаємодії між педагогом та учнями на різних етапах шкільного дитинства . - С .81.
Методи навчально-педагогічного дослідження та їх використання у роботі вчителя. Особливості педагогічної діагностики . - С .85-100.
Класифікація методів науково-педагогічного дослідження: особливості та принципи застосування . - С .86-89.
Цілісний педагогічний процес (ЦПП) . - С .101-122.
Дидактика як загальна теорія . - С .123-138.
Вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи і технології. Педагогічні інновації . - С .139-156.
Зміст процесу навчання в сучасній школі. Державний освітній стандарт . - С .157-168.
Класно-урочна система навчання. Форми навчання в сучасній школі . - С .169-187.
Урок як основна форма процесу навчання в школі. Типи уроків та їхня структура. Вимоги до сучасного уроку . - С .174-180.
Характеристика позапланових форм . - С .183-185.
Проблема методів навчання в сучасній дидактиці . - С .186-196.
Діагностика ефективності процесу навчання . - С .197-222.
Виховання як суспільно-педагогічне та культурне явище . - С .223-233.
Проблема визначення мети виховання в педагогіці . - С .234-252.
Зміна цілей виховання в історичному аспекті. Види цілей виховання в сучасній педагогіці . - С .235-240.
Розуміння "свободи" та "вільного розвитку особистості" в сучасній стратегії виховання . - С .241-244.
Зміст процесу виховання . - С .253-267.
"Я-концепція" творчого саморозвитку особистості . - С .262-265.
Організація виховного процесу: напрямки, форми та методи . - С .268-283.
Діагностика ефективності процесу виховання . - С .284-289.
Проблема результату виховання в педагогічній теорії та практиці. Критерії та рівні вихованості . - С .285-286.
Методики оцінювання рівнів вихованості . - С .287-288.
Колектив та особистість: співвідношення та проблеми . - С .290-301.
Теорія колективу у вітчизняній теорії виховання. Концепція виховання у колективі А.С. Макаренка . - С .291-292.
Виховна система шкіл (ВСШ) . - С .302-324.
ГРНТИ
ББК 74.00я75

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічна майстерність,  Майстерність--педагогічна,  Професіограма--вчителя,  Історія педагогіки,  Педагогічна діяльність,  Особистість--в педагогиці,  Особистість--учня,  Процес навчання,  Дидактика,  Дидактичні системи--вітчизняні,  Дидактичні системи--зарубіжні,  Педагогічні інновації,  Державний освітній стандарт,  Класно-урочна система,  Методи навчання,  Теорія виховання,  навчальна діяльність,  Процес виховання,  Колектив і особистість,  Виховнна система шкіл,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  навчальна література,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Позакласна виховна робота,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Учнівський колектив,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Виховання батьків,  Церква і виховання,  Виховання і церква,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Юнацькі організації,  Організації--юнацькі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Школознавство,  Управління освітою,  Органи освіти,  Педагогічний досвід,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки,  Історія педагогіки--стародавня,  Історія педагогіки--середні віки,  Історія педагогіки--зарубіжної,  Історія педагогіки--Україна,  Історія педагогіки--Росія,  Педагогічні системи,  Прогресивна педагогіка,  Педагогіка--прогресивна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
37.013.42
Т 36


    Теслюк, В. М.
    Технології соціально-педагогічної діяльності [Текст] : навчальний посібник / В. М. Теслюк, Т. І. Ковальчук. - Київ : Ліра-К, 2018. - 360 с. - Бібліогр.: с. 341. - ISBN 978-617-7507-64-1 (в опр.) : 161.00 грн., 228.00 грн.
    Содержание:
Теоретичні основи технологій соціально-педагогічної діяльності . - С .7
Сутність соціально-педагогічної діяльності . - С .7
Соціально-педагогічні технології в соціальній роботі . - С .18
Організаційні форми технологій соціально-педагогічної діяльності . - С .30
Особливості комунікативної функції соціального педагога/соціального працівника . - С .42
Технології роботи з сім'ями різного типу . - С .68
Сутність проблем сучасної сім'ї . - С .68
Соціально-педагогічна робота з молодою сім'єю . - С .74
Особливості роботи соціального педагога/соціального працівника з різними типами сімей . - С .89
Технологія роботи з прийомною сім'єю . - С .98
Насильство у сім'ї як комплексна прблема соціальної педагогіки . - С .107
Соціально-педагогічна допомога, спрямована на гармонізацію сімейних стосунків . - С .141
Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю, що потребують особливої допомоги . - С .173
Соціальна реабілітація дітей із девіантною поведінкою . - С .173
Технологія діяльності щодо профілактики адиктивної поведінки молоді . - С .182
Особливості соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми, які повертаються з місць позбавлення волі . - С .198
Соціально-педагогічна робота з дітьми, що мають функціональні обмеження . - С .211
Соціально-педагогічна робота з "дітьми вулиці" . - С .225
Причини виникнення соціального явища - "діти вулиці" . - С .225
Технологія соціально-педагогічної роботи з "дітьми вулиці" . - С .229
Методика використання ігрових технік у соціальній вулічній роботі . - С .237
Соціально-педагогічна робота з молоддю . - С .247
Технологія роботи з дитячими, юнацькими, молодіжними громадськими організаціями України . - С .247
Форми і методи роботи щодо сприяння працевлаштуванню та вторинній зайнятості молоді . - С .255
Підготовка волонтерів у центрах соціальних служб . - С .258
Технологія залучення людських ресурсів до волонтерського руху . - С .267
Технології соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми . - С .279
Характеристика творчої обдарованості та ії проблем у дитини . - С .279
Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми та їх батьками . - С .286
Організація психолого-педагогічного консультування та терапії . - С .299
Технологія консультативної соціально-педагогічної допомоги . - С .299
Методика психолого-терапевтичного консультування по телефону . - С .319
Технологія проведення групової психолого-педагогічної терапії . - С .331
ГРНТИ
УДК
ББК 74.6

Рубрики: Соціально-педагогічна діяльність,  Соціально-педагогічні технології,  Технології--соціально-педагогічні,  Соціальна робота,  Соціальна робота--з сім'єю,  Сім'я--проблеми,  Проблеми сім'ї,  Типи сімей,  Сім'я--прийомна,  Прийомна сім'я,  Насильство--в сім'ї,  Соціально-педагогічна допомога,  Гармонізація сімейних стосунків,  Соціально-педагогічна робота--девіантні діти,  "Важкі" діти,  Діти--"важкі",  Адиктивна поведінка--підліткова,  Соціально-педагогічна робота--з дітьми-засудженими,  Соціально-педагогічна робота--з сім'ями,  Соціальна робота--з "важкими" дітьми,  Соціальна робота--з неповнолітними-засудженими,  Соціально-педагогічна робота--з неповнолітними-засудженими,  Соціально-педагогічна робота--з дітьми з особливими потребами,  Соціальна робота--з дітьми-інвалідами,  Сім'я--молода,  Соціальна педагогіка,  Педагогіка--соціальна,  Соціальна робота--з бездоглядними дітьми,  Соціально-педагогічна робота--з бездоглядними дітьми,  Бездоглядні діти,  Діти--бездоглядні,  "Діти вулиці",  Соціально-педагогічна робота--з молоддю,  Соціальна робота--з молоддю,  Соціальна робота--з молодою сім'єю,  Ігрові техніки--в соціальній педагогіці,  Соціальна робота--вулична,  Соціальна робота--з неповнолітними-засудженими,  Соціально-педагогічна робота--з молоддю,  Соціальна робота--з молоддю,  Соціально-педагогічна робота--молодіжні об'єднання,  Соціальна робота--молодіжні об'єднання,  Соціальна робота--дитячі організації,  Соціально-педагогічна робота--дитячі організації,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Працевлаштування--молоді,  Зайнятість молоді--вторинна,  Волонтерство--в соціально-педагогічній діяльності,  Волонтерський рух,  Соціальна робота--з обдарованими дітьми,  Соціально-педагогічна робота--з обдарованими дітьми,  Обдаровані діти--соціально-педагогічна робота,  Діти--обдаровані,  Психолого-педагогічне консультування,  Консультування--психолого-педагогічне,  Психолого-педагогічна терапія,  Терапія--психолого-педагогічна,  Соціально-педагогічна допомога--консультативна,  Психолого-педагогічна терапія--групова
Аннотация: У навчальному посібнику висвітлено основні положення про найгостріші проблеми соціально-педагогічної допомоги і підтримки дітей та молоді. У виданні розкрито: теоретичні основи технологій соціально-педагогічної діяльності; технології роботи з сім’ями різного типу; технології соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю, що потребують особливої допомоги; соціально-педагогічна робота з «дітьми вулиці»; соціально-педагогічна робота з молоддю; технології соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми; організація психолого-педагогічного консультування та терапії. Видання адресоване майбутнім фахівцям соціономічних професій, які вивчають дисципліну «Технології соціально-педагогічної діяльності».
Доп.точки доступа
Ковальчук, Т.І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Диба, С.
    Ціннісно-нормативна основа соціалізуючої діяльності у скаутській організації [Текст] / С.Диба // Рідна школа. - 2003. - № 1. - С. 25-27.
ББК 74.22(4укр)

Рубрики: організації,  дитячі організації,  скаути,  скаутські організації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Копцева, О. А.
    Потенциал детского движения в развитии социального творчества подростков [Текст] / О.А. Копцева // Социально-гуманитарные знания. - 2005. - N2. - С. 189-201.
ББК 74.22

Рубрики: дитячі організації,  організації--дитячі,  дитячо-молодіжні організації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Диба, С.
    Досвід формування навичок соціального лідерства в діяльності зарубіжних і вітчизняних скаутських організацій [Текст] / С. Диба // Рідна школа. - 2005. - N11. - С. 73-76.
ББК 74.22 + 74.22(4укр)

Рубрики: лідер,  скаутські організації,  дитячі організації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Філончук, В.
    "Старі істини..." перемогли [Текст] / В. Філончук // Надзвичайна ситуація. - 2006. - N10. - С. 32-33.
ББК 68.9 + 74.22

Рубрики: міжнародні змагання,  дитячі організації,  міжнародний зліт,  юні рятувальники,  змагання,  конкурси
   Білорусь
Аннотация: Міжнародний зліт юних рятувальників у Білорусі
Держатели документа:
б-ф №2 : пр. Ленина, 9

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.264.4
К 64


    Коновалова, О. В.
    Из опыта экологического воспитания детей и подростков [Текст] / О. В. Коновалова // Педагогика. - 2008. - N 6. - С. 47-55.
ББК 74.264.4

Рубрики: Екологічне виховання--учнів старшого шкільного віку,  експедиції,  дитячі організації,  екологічні організації
   Росія
Кл.слова (ненормированные):
екологічне виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30  
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей