Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (31)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Технології навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.58я73
С 44


    Скороходов, В. А.
    Менеджмент вищої школи [Текст] : навч. посібник для вузів / В.А. Скороходов. - Миколаїв : КСУ, 2003. - 355 с. - ISBN 966-96234-2-1 (в опр.) : 25.00 грн.
    Содержание:
Менеджмент як наука, система, процес . - С .11
Сутність менеджменту. Феномен керівництва . - С .12
Зміст та особливості управлінської діяльності . - С .53
Методика вивчення і основні методи оцінки якостей особистості керівника . - С .94
Теоретичні та організаційно-методичні основи менеджменту вищої школи . - С .117
Стан вищої освіти в Україні . - С .118
Завдання, структура та управління вищим навчальним закладом . - С .130
Керівник вищого навчального закладу - менеджер персоналу. Організаційно-етична культура керівника . - С .147
Науково-педагогічний колектив як головний суб'єкт управління у вищій школі . - С .159
Студенти: психолого-педагогічні проблеми адатації у вищому навчальному закладі . - С .176
Вдосконалення організації навчання та виховання у вищій школі . - С .221
Формування та вдосконалення педагогічної майстерності і культури викладача вищої школи . - С .222
Впровадження сучасних технологій навчання - головне спрямування модернізації освіти . - С .245
Організація технічного оснащення навчального процесу . - С .266
Організація самостійної роботи студентів і шляхи підвищення її ефективності . - С .283
Національно-патріотичне виховання студентів . - С .311
ГРНТИ
ББК 74.58я73 + 65.050.24я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Педагогічний менеджмент,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Вища освіта,  Управління освітою,  Студенти,  Науково-педагогічний колектив,  Педагогічна майстерність,  Майстерність--педагогічна,  Технології--педагогічні,  Технології навчання,  Педагогічні технології,  Навчальний процес,  Патріотичне виховання студентів,  Національно-патріотичне виховання,  Виховання--патріотичне,  Виховання--національно-патріотичне,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Бібліотека КСУ,  Удосконалення організації навчання,  Удосконалення організації виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.4
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : науково-методичний збірник. Вип. 64 / ред. О. А. Удод ; відп. за вип.: В. А. Радкевич, В. А. Скороходов, І. М. Стариков. - К. : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. - 156 с. - 15.00 грн.
ББК 74.202.4

Рубрики: Освітні технології,  Технології навчання,  Новітні технології--в освіті,  Неперервна освіта--професійна,  Професійна освіта--неперервна,  Освіта--професійна,  Освіта--неперервна,  Професійно-технічна освіта,  Освіта--професійно-технічна,  Конкуренція--в освіті,  Модернізація освіти,  Євроінтеграція--освіта,  Освіта і євроінтеграція,  Сталий розвиток --освіта,  Сталий розвиток--України,  Університетська автономія,  Професійний відбір,  Диференціація навчання--психологів,  Інформаційне суспільство і освіта,  Освіта і інформаційне суспільство,  Інновації в освіті,  Освітні інновації,  Педагогічний менеджмент,  Менеджмент--педагогічний,  Студенти з вадами зору--професійна підготовка,  Професійна підготовка студентів з вадами зору,  Професійна підготовка геоінформатиків,  Геоінформатика,  Підвищення кваліфікації,  Професійна підготовка менеджерів,  Професійна підготовка операторів,  Професійна підготовка вчителів математики,  самостійна робота--студентів,  Інтегроване навчання,  Дошкільне виховання,  Виховання--дошкільне,  Педагогічні методики
Кл.слова (ненормированные):
енергоефективність
Доп.точки доступа
Удод, О.А. \ред.\
Радкевич, В.А. \відп. за вип.\
Скороходов, В.А. \відп. за вип.\
Стариков, І.М. \відп. за вип.\
Русова, Софія Федорівна (укр. педагог, громадська діячка ; 1856-1940) \о ней\
Монтессорі, Марія (іт. педагогиня, лікарка ; 1870-1952) \о ней\
Батишев, Сергій Якович (рос. вчений-педагог, академік, державний і громадський діяч ; 1915-2000) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.4я73
С 79


    Степанов, О. М.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студ. ВНЗ / О. М. Степанов. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 (в опр.) : 68.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологічні науки--Педагогічна психологія,  Педагогічна психологія,  Психологія--педагогічна,  Розвиток--учня,  Навчання,  Види навчання,  Навчання--види,  Типи навчання,  Навчання--типи,  Індивідуальний підхід--процес навчання,  Технічні засоби--у навчанні,  Психологія навчання,  Технології навчання,  Психологія виховання,  Психологія вчителя,  Педагогічна діяльність,  Педагогічні вміння,  Професійна компетентність--педагогів,  Авторитет--вчителя,  Самоосвіта вчителів,  Вчитель--самоосвіта,  Педагогічна діяльність--психологія,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  психологічний клімат--педагогічний колектив
Кл.слова (ненормированные):
МОТИВАЦІЯ -- ДЕФОРМАЦІЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
74.204
Т 33


   
    Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи до запровадження освітніх технологій в умовах сучасного освітнього середовища [Текст] : монографія / ред. К. Б. Авраменко. - Миколаїв : Іліон, 2016. - 172 с. - ISBN 978-617-534-339-5 : 20.00 грн.
    Содержание:
Теоретичні засади застосування сучасних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи . - С .6
Методологія застосування сучасних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи . - С .6
Дефініція "технологія навчання" у підготовці майбутніх учителів початкової школи . - С .14
Історичний досвід використання освітніх технологій у підготовці майбутніх педагогів . - С .31
Методичні особливості використання освітніх технологій в умовах сучасного освітнього середовища . - С .43
Особливості формування професійно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи . - С .43
Методика формування комунікативної, перцептивної та інтерактивної компетентності вікладачів і студентів у навчально-виховному процесі . - С .53
Методичні аспекти формування екологічної компетентності майбутнього учителя початкових класів . - С .76
Формування логіко-математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів . - С .98
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи через педагогічну практику . - С .118
Методичні засади формування естетичної компетентності майбутніх учителів . - С .140
ББК 74.204

Рубрики: Підготовка вчителя початкових класів,  Професійна підготовка вчителів початкових класів,  Технології навчання,  Освітні технології,  Технології--освітні,  Освітні технології--історія,  Професійна компетентність--вчителів початкових класів,  Компетентність вчителя--професійна,  Комунікативна компетентність вчителя,  Компетентність вчителя--комунікативна,  Перцептивна компетентність вчителя,  Компетентність вчителя--перцептивна,  Інтерактивна компетентність вчителя,  Компетентність вчителя--інтерактивна,  Екологічна компетентність вчителя,  Компетентність вчителя--екологічна,  Логіко-математична компетентність вчителя,  Компетентність вчителя--логіко-математична,  Педагогічна практика,  Практика--педагогічна,  Естетична компетентність вчителя,  Компетентність вчителя--естетична,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Авраменко, К.Б. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
004.45:37.016](075.8)
Б 90


    Буйницька, О. П.
    Інформаційні технології та технічні засоби навчання [Текст] : навчальний посібник / О. П. Буйницька. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 240 с. - ISBN 978-611-01-0996-3 : 1031.86 грн.
    Содержание:
Основи інформаційних технологій навчання . - С .9
Інфомаційні технології навчання . - С .9
Інформація. Інформаційна діяльність. Визначення інформатики як науки . - С .9
Види та властивості інформації . - С .13
Поняття інформаційної системи . - С .14
Структура інформаційної системи . - С .15
Класифікація інформаційних систем . - С .16
Поняття інформаційних технологій . - С .18
Операційна система персонального комп'ютера . - С .19
Сучасні інформаційні технології. Програмно-технологічний комплекс на основі SMART Board . - С .22
Мережеві технології . - С .26
Правила техніки безпеки при роботі з ЕОМ . - С .28
Технологія опрацювання матеріалів засобами Microsoft Office Word . - С .32
Створення засобів подання навчальних матеріалів за допомогою текстового процесора. Microsoft Office Word 2007 . - С .32
Текстові процесори та видавничі системи . - С .32
Технологія опрацювання друкованих матеріалів засобами текстового процесора Microsoft Office Word . - С .34
Інтерфейс текстового процесора MS Word . - С .35
Основні режими роботи текстового процесора Word . - С .38
Робота з документами . - С .39
Введення та редагування тексту . - С .42
Форматування тексту . - С .46
Робота з розділами та сторінками документу . - С .48
Друкування документу . - С .52
Створення таблиць та опрацювання табличних даних . - С .54
Графічні об'єкти як засоби подання навчальних матеріалів . - С .57
Використання математичних формул при створенні навчальних матеріалів . - С .61
Технологія опрацювання матеріалів засобами Microsoft Office Excel . - С .64
Створення засобів подання навчальних матеріалів у табличному процесорі. Microsoft Office Excel 2007 . - С .64
Технологія опрацювання даних засобами Excel. Табличні процесори, їх призначення та можливості . - С .64
Завантаження та основне вікно Microsoft Excel 2007 . - С .66
Робота з документами в табличному процесорі Excel . - С .69
Опрацювання числових даних засобами Excel . - С .72
Опрацювання графічних матеріалів засобами Excel . - С .76
Редагування в Excel . - С .83
Мультимедійні технології навчання . - С .89
Наочне подання навчальних матеріалів засобами графічних редакторів та програми Microsoft Office Powerpoint . - С .89
Формування графічних об'єктів при створенні засобів подання навчальних матеріалів . - С .89
Робота з об'єктами в графічному редакторі Paint та у MS Word . - С .94
Створення засобів подання графічних матеріалів у растровому та векторному редакторах . - С .98
Технологія мультимедіа. Засоби мультимедійних технологій . - С .100
Програма створення презентацій Power Point . - С .102
Створення та демонстрація засобів подання навчальних матеріалів за допомогою Power Point . - С .106
Технічні засоби навчання на основі інформаційних технологій . - С .115
Використання технічних засобів у навчальному процесі . - С .115
Характеристика засобів навчання та їх функції . - С .115
Технічні засоби навчання . - С .117
Використання тестових систем . - С .121
Засоби тестового контролю знань . - С .123
Метод проектів як технологія навчання . - С .132
Створення навчального проекту засобами інформаційних технологій . - С .132
Метод проектів. Вимоги до використання методу проектів . - С .132
Структура портфоліо навчального проекту . - С .134
Методика створення навчального проекту засобами інформаційних технологій . - С .141
Навчально-методичне забезпечення курсу . - С .152
Лабораторні заняття . - С .155
Представлення даних в персональному комп'ютері. Операційна система Windows . - С .155
Наочне подання навчальних матеріалів засобами SMART Board . - С .160
Текстовий процесор Microsoft Office Word. Створення засобів подання навчальних матеріалів в MS Word . - С .165
Табличний процесор Microsoft Office Word. Опрацювання числових даних, побудова графіків та діаграм . - С .169
Створення засобів подання наочності у графічних редакторах . - С .175
Microsoft Office Power Point. Створення й налаштування презентації . - С .178
Створення тестового завдання. Системи оцінювання тестового завдання . - С .185
Розробка структури і змісту навчального проекту за обраною темою . - С .192
Створення навчального проекту засобами офісних інформаційних технологій . - С .198
Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) . - С .202
Виконання індивідуального навчально-дослідного завдання . - С .205
Орієнтовне екзаменаційне тестове завдання . - С .212
УДК
ББК 32.81я73

Рубрики: Інформаційні технології навчання,  Інформація,  Інформаційна діяльність,  Інформатика (наука),  Види інформації,  Інформаційна система (поняття),  Інформаційна система (структура),  Класифакація інформаційних систем,  Інформаційні технології (поняття),  Операційні системи--комп'ютерні,  Smart Board,  Мережеві технології,  Технології--мережеві,  Техніка безпеки--ЕОМ,  Текстові процесори,  Microsoft Office Word,  MS Word,  Word--MS,  Microsoft Excel,  MS Excel,  Excel--MS,  Мультимедійні технології навчання,  Комп'ютерні технології--в освіті,  Графічні редактори,  Графічні редактори--Paint,  Paint,  Комп'ютерні програми--Power Point,  Power Point,  Інформаційні технології--в освіті,  Засоби навчання--технічні,  Контроль знань--тестовий,  Технології навчання,  Технології навчання--проектні,  Навчальні проекти,  Проєкти--навчальні,  Портфоліо навчального проекту
Аннотация: В посібнику, згідно з вимогами кредитно-модульної системи, представлено теоретичний матеріал про сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що застосовуються для опрацювання й подання навчальних, консультативних та рекламних матеріалів. Перевірити засвоєні знання під час проходження змістового модуля допоможуть студентам розроблені тестові завдання, а визначити чи опановано навчальний курс на достатньому рівні доцільно за орієнтовним екзаменаційним тестовим завданням. Для швидкого знаходження необхідних термінів, понять у посібнику подано короткий термінологічний словник та покажчик термінів і понять.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Мисан, В.
    Сучасний урок історії: типологія, структура, характеристика форми [Текст] / В. Мисан // Історія в школі. - 2006. - N2. - С. 20-23. ; Історія в школах України. - 2006. - №2. - С.15-21.
ББК 74.263.1

Рубрики: методика викладання--історія ,  уроки--технології,  технології навчання,  уроки історії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Дружук, С.
    Шість запитань і відповідей з приводу зорових опор [Текст] / С. Дружук // Українська мова та література. - 2006. - N39(25 жовтня). - С. 3-6.
ББК 74.261

Рубрики: уроки--технології,  уроки--планування,  технології навчання
Аннотация: Про використання зорових опор як засіб інтенсифікації навчального процесу

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Стецюк, Л. І.
    Нова технологія уроку [Текст] / Л. І. Стецюк // Все для вчителя. - 2007. - N 8. - С. 23-26.
ББК 74.26

Рубрики: уроки--планування,  планування--навчальне,  технології навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.03(4Укр)
С 67


    Сотниченко, В.
    Навчальна дія як базова складова технології навчання [Текст] / В. Сотниченко // Історія в школах України. - 2008. - N 5. - С. 10-11.
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: технології навчання,  навчально-пізнавальна діяльність,  Навчальні завдання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей