Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Шкільна освіта -- зарубіжний досвід<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.04(4Укр)
В 43


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України [Текст] . - К. : Абрис, 2002. - 184 с. - 5.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр) + 74.04(7США)

Рубрики: Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Освіта--в США,  Освіта--в Україні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.03(4Укр-4Мик)
В 87


   
    Вторые международные Батышевские научные чтения, посвященные 70-летию Николаевской области и празднованию Дня города [Текст] : сборник научных трудов. Николаев 7-9 сентября 2007 г. / сост. В. А. Радкевич, И. М. Стариков. - Николаев : Илион, 2007. - 342 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Олейник, А. Николаевщина педагогическая / А. Олейник. - С .11-15
Шамрай, Н. А. Опыт работы экспериментальных педагогческих площадок в России / Н. А. Шамрай, А. Дроздов. - С .24-27
Скороходов, В. А. Проблематика педагогічного менеджменту в контексті європейської інтеграції / В. А. Скороходов, А. Куріченко. - С .91-101
Мельніченко, В. В. Головній компонент технології управління професійно-технічним навчальним закладом / В. Мельніченко. - С .102-111
Захарова, В. Подготовка персонала на предприятии в условиях развития наукоемких технологий / В. Захарова. - С .112-114
Ворона, М. П. Організація професійного навчання у Миколаївській області / М. П. Ворона. - С .125-133
Руда, Н. Л. Особливості професійної мотивації персоналу центру зайнятості / Н. Л. Руда. - С .134-139
Худякова, И. М. Использование компьютерных игр-стимуляторов в образовательном процессе / И. М. Худякова. - С .200-208
Болюбаш, Н. М. Активізація пізнавальної дистанційної діяльності студентів в інформаційному середовище Moodle / Н. М. Болюбаш. - С .209-223
Ратовська, С. В. Теоретичні засади групової навчальної діяльності молодших школярів / С. Ратовська. - С .246-254
Єрошенко, М. О. Місце проектних технологій у системі професійної освіти / М. О. Єрошенко. - С .255-263
Матвієнко, О. Європейський контекст системи шкільної освіти Австрії: організація роботи вчителів / О. Матвієнко. - С .264-275
Лазаров, И. Процесс практического обучения как модель для массового обслуживания / И. Лазаров. - С .276-282
ГРНТИ
ББК 74.03(4Укр-4Мик)

Рубрики: Миколаївщина,  Педагогічне життя Миколаєва,  Професійна підготовка моряків,  Професійна освіта,  Професійна освіта--на Миколаївщині,  Педагогічний менеджмент,  Менеджмент--педагогічний,  Екологічна освіта,  Освіта--екологічна,  Самовиховання студентів,  Самовизначення педагогів,  Самовизначення студентів,  Професійна підготовка педагогів,  Соціалізація,  Освітні технології,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Освіта--в Австрії,  Книги миколаївських видавництв,  Миколаївщина
   Австрія--освіта
Доп.точки доступа
Радкевич, В.А. \сост.\
Стариков, И.М. \сост.\
Батишев, Сергій Якович (рос. вчений-педагог, академік, державний і громадський діяч ; 1915-2000) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.04
Є 24


   
    Європейська школа: нові горизонти [Текст] / ред. Б. М. Жебровський ; упор. О. Я. Коваленко. - К. : Видавництво Європейського університету, 2010. - 88 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Стратегічні напрямки європейської освіти . - С .3
програма Ради Європи на 2010-2014 роки "Освіта для міжкультурного взаєморозуміння, прав людини і демократичної культури" . - С .10
Сприяння соціальній інтеграції та боротьба с дискримінацією в освіті і через освіту . - С .16
Права на якісну освіту в європейських країнах . - С .17
Мовна політика і соціальна інтеграція . - С .19
Освіта як засіб упровадження основних цінностей Ради Європи . - С .21
Забезпечення демократії і прав людини в школі та поза школою упродовж усього життя . - С .21
Вивчення основних принципів функціонування системи захисту прав людини . - С .23
Освіта для міжкультурного взаєморозуміння та сталої демократії . - С .26
Особливості змісту освіти в сучасній школі за кордоном . - С .34
Японія . - С .35
Німеччина . - С .38
США . - С .41
Польща . - С .44
Чехія . - С .47
Велика Британія . - С .52
Фінляндія . - С .60
Франція . - С .66
Дошкільна освіта у країнах світу . - С .70
Фінляндія . - С .70
Болгарія . - С .76
Велика Британія . - С .76
Данія . - С .78
Ізраїль . - С .78
Китай . - С .79
Німеччина . - С .79
Польща . - С .80
США . - С .80
Франція . - С .81
Чехія . - С .83
Швейцарія . - С .83
Японія . - С .83
ГРНТИ
ББК 74.04

Рубрики: Освіта--європейська,  Освіта--в ЄС,  Освіта--зарубіжний досвід,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Освіта--шкільна,  Дошкільна освіта--зарубіжна,  Освіта--дошкільна
Доп.точки доступа
Жебровський, Б.М. \ред.\
Коваленко, О.Я. \упор.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.03(4Укр-4Мик)
В 87


   
    Вторые международные Батышевские научные чтения, посвященные 70-летию Николаевской области и празднованию Дня города [Текст] : Сборник научных трудов. Николаев 7-9 сентября 2007 г. / сост. В. А. Радкевич, И. М. Стариков. - Николаев : Илион, 2007. - 342 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Олейник, А. Николаевщина педагогическая / А. Олейник. - С .11-15
Шамрай, Н. Опыт работы экспериментальных педагогческих площадок в России / Н. Шамрай, А. Дроздов. - С .24-27
Скороходов, В. Проблематика педагогічного менеджменту в контексті європейської інтеграції / В. Скороходов, А. Куріченко. - С .91-101
Мельніченко, В. Головній компонент технології управління професійно-технічним навчальним закладом / В. Мельніченко. - С .102-111
Захарова, В. Подготовка персонала на предприятии в условиях развития наукоемких технологий / В. Захарова. - С .112-114
Ворона, М. Організація професійного навчання у Миколаївській області / М. Ворона. - С .125-133
Руда, Н. Особливості професійної мотивації персоналу центру зайнятості / Н. Руда. - С .134-139
Худякова, И. Использование компьютерных игр-стимуляторов в образовательном процессе / И. Худякова. - С .200-208
Болюбаш, Н. Активізація пізнавальної дистанційної діяльності студентів в інформаційному середовище Moodle / Н. Болюбаш. - С .209-223
Ратовська, С. Теоретичні засади групової навчальної діяльності молодших школярів / С. Ратовська. - С .246-254
Єрошенко, М. Місце проектних технологій у системі професійної освіти / М. Єрошенко. - С .255-263
Матвієнко, О. Європейський контекст системи шкільної освіти Австрії: організація роботи вчителів / О. Матвієнко. - С .264-275
Лазаров, И. Процесс практического обучения как модель для массового обслуживания / И. Лазаров. - С .276-282
ГРНТИ
ББК 74.03(4Укр-4Мик)

Рубрики: Миколаївщина,  Педагогічне життя Миколаєва,  Професійна підготовка--моряків,  Професійна освіта,  Професійна освіта--на Миколаївщині,  Педагогічний менеджмент,  Менеджмент--педагогічний,  Екологічна освіта,  Освіта--екологічна,  Самовиховання студентів,  Самовизначення педагогів,  Самовизначення студентів,  Професійна підготовка--педагогів,  Соціалізація,  Освітні технології,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Книги миколаївських видавництв--"Іліон",  Миколаївщина
   Австрія--освіта
Доп.точки доступа
Радкевич, В.А. \сост.\
Стариков, И.М. \сост.\
Батышев, Сергей Яковлевич (учений, педагог, академик ; 1915-2000) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей