Поисковый запрос: (<.>K=процес навчання<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1.  |
Підласий, І. П. Обираємо технологію [Текст] / І. П. Підласий> // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 14. - С. 2-17.
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогічні технології
Кл.слова (ненормированные): процес навчання -- технології -- предметно орієнтована технологія -- особистісно орієнтована технологія -- партнерська технологія -- технологія співробітництва -- педагогічний продукт -- оцінювання знань
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 44-61. - Бібліогр.: 29 назв.
ББК 74.580.22
Рубрики: Вища освіта--процес навчання,
Процес навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные): освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої освіти -- практика вищої освіти -- підходи у вищій школі -- рефлексивний підхід -- студенти -- навчання -- методи навчання -- процес навчання -- навчання студентів -- мислення -- критичне мислення -- самозвіт -- анкетування -- спостереження -- дослідна діяльність -- щоденники
Доп.точки доступа Дикань, В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Новикова, Т. Г. Портфолио и изменение концепции деятельности школы, содержания и методов обучения [Текст] / Т. Г. Новикова, Е. Е. Федотова> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2009. - N 4. - С. 77-87.
ББК 74.202.4
+ 74.202.8
Рубрики: Профільне навчання--Портфоліо,
Портфоліо--Профільне навчання
Кл.слова (ненормированные): ПРОЦЕС НАВЧАННЯ -- АУТЕНТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Доп.точки доступа Федотова, Е. Е.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання [Текст] / В. Попов> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.63
Рубрики: Дистанційне навчання--школа,
освіта--дистанційна освіта,
Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормированные): навчання -- дистанційне навчання -- навчальні засоби -- дидактичні ресурси -- забезпечення дистанційного навчання -- курси дистанційного навчання -- заочне навчання -- процес навчання -- гіпертекстова структура -- мультимедіа -- пізнавальна діяльність учнів
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Компетентнісний підхід у сучасній післядипломній педагогічній освіті [Текст] > // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.584(4Укр)738.8
Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормированные): освіта -- розвиток освіти -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- компетентність -- компетентнісний підхід -- інновації -- інноваційний розвиток -- навчання -- процес навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Пуцов, В. Вчити дорослих по-дорослому : [освіта дорослих] / В. Пуцов> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 49-51. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.4
Рубрики: Освіта дорослих
Кл.слова (ненормированные): освіта -- освіта дорослих -- завдання освіти дорослих -- кваліфікація -- кваліфікація людини -- особистості -- самостійні особистості -- самокеровані особистості -- життєвий досвід -- професійний досвід -- побутовий досвід -- життєво важливі проблеми -- навчання -- процес навчання -- психолого-андрагогічна діагностика
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Федоренко, О. Особливості впровадження технології спільного викладання у процес навчання учнів із порушенням слуху в різних типах освітніх закладів [Текст] / О. Федоренко> // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2014. - N 4. - С. 75-80. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.520.262.3
Рубрики: Сурдопедагогіка--процес навчання--спільне викладання
Кл.слова (ненормированные): процес навчання -- учні з порушеннями слуху -- спеціальна підтримка -- спільне викладання -- модель співвикладання Аннотация: Висвітлено особливості впровадження технології спільного викладання у навчальний процес учнів із порушенням слуху. Розкрито мету, зміст та особливості реалізації спільної педагогічної діяльності двох педагогів в єдиному навчальному просторі. На основі аналізу зарубіжного практичного досвіду застосування технології спільного викладання виокремлено та охарактеризовано найбільш поширені моделі співвикладання.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|