Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Болонський процес<.>)
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.
Обкладинка
74в
Ф 56


   
    Філософські абриси сучасної освіти [Текст] : монографія / ред. І. Предборська. - Суми : "Університетська книга", 2013. - 225 с. - ISBN 978-966-680-281-3 : 65.00 р.
ББК 74в

Рубрики: Сучасна освіта--філософські аспекти,  Гендерна педагогіка,  Соціогуманітарна освіта,  Філософія освіти,  Освіта--ціннісно-смисловий простір
Кл.слова (ненормированные):
освітній дискурс -- парадигма освіти -- Болонський процес -- кристалізація проблематики -- нелінійне мислення -- фемінізм -- постнекласика -- самоактуалізація особистості -- постнекласична парадигма освіти -- екзистенційна криза особистості
Аннотация: У колективній монографії розглядаються філософські засади освітнього дискурсу, показуються можливості застосування постнекласичної методології (нелінійного, гендерного, ціннісно-смислового, діалогічного підходів), розкриваються філософські проблеми інформатизації та управління сучасною освітою. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти.

Доп.точки доступа:
Предборська, І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 9
Зміст:
Перминова, Л. М. Методологический анализ объекта дидактики и структура дидактического знания / Л. М. Перминова. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: навчання, дидактичний закон, структура дидактичної теорії
Коржуев, А. В. Смысловой контент педагогического знания и проблема понимания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: сенсовий контент педагогічного знання, інтерпретація змісту текста, авторська емпатія
Фиофанова, О. А. Анализ реформы государственно-общественного управления образованием / О. А. Фиофанова, Е. Н. Шимутина. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: державно-громадське управління освітою, реформа освіти, підвищення якості освіти
Полонский, В. М. Педагогическое селфи, или сколько у нас педагогик / В. М. Полонский. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: класифікаційні підстави, структуризація педагогіки, вікові спеціалізації
Чернобай, Е. В. Как результаты обучения в школе сделать полезными для жизни? / Е. В. Чернобай. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: система освіти, освітні результати, міжпредметний характер навчання
Краснова, Л. А. Проблема обновления содержания школьного образования / Л. А. Краснова. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: зміст освіти, освітній ідеал, освітнє цілепокладання
Боргояков, С. А. Формирование этнокультурной идентичности учащейся молодежи малочисленных народов / С. А. Боргояков. - С.45-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: корінні малочисельні народи Півночі, етнокультурна ідентичність, етнокультурна компетентність
Назарова, Н. М. Инклюзивное обучение: историческая динамика и перспективы / Н. М. Назарова. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інклюзивне навчання, інтегроване навчання, принцип нормалізації
Михайлова, Е. И. Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова / Е. И. Михайлова. - С.64-79
 л.слова: програма розвитку, логіка трансформації, матеріальне стимулювання
Иманова, О. А. Учебная практика при реализации образовательных программ прикладного бакалавриата / О. А. Иманова, И. К. Рипинская, О. Г. Смолянинова. - С.80-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічна освіта, бакалавріат
Гордиенко, Е. А. Языковая и профильная подготовка будущих таможенников (интегративный подход) / Е. А. Гордиенко, А. В. Лейфа. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки, інтегративний підхід, комунікативна компетенція
Тряпицына, А. П. Васильевские чтения в Казахстане - 2015 / А. П. Тряпицына, Г. К. Нургалиева. - С.97-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, ціннісно-орієнтоване навчання, інформатизація освіти
Долгая, О. И. Гражданское воспитание в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.105-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: цілі виховання, громадянська освіта
Эришген, Л. Р. Высшее образование в Турции / Л. Р. Эришген. - С.110-114
 л.слова: світскість, вчений ступінь, Болонський процес
Кутьева, Л. В. Проблемы здоровья современных школьников / Л. В. Кутьева. - С.115-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Федорець, Микола.
    Європейські традиції та репродуктивність освіти [Текст] : [міжнародне співробітництво у галузі освіти] / М. Федорець // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 30.
ББК 74.04

Рубрики: Освіта--міжнародне співробітництво
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- міжнародне співробітництво -- болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Вакарчук, І.
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : доповідь на розширеній підсумковій колегії МОН України 2 квітня 2009 року / І. Вакарчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 6-23.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна,  Вища освіта--реформування,  Вища освіта--рівний доступ
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- реформуваня вищої освіти -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Ярошовець, В.
    Парадигмальні трансформації в освітньому процесі: "постболонські" реалії і викладання історії філософії [Текст] / В. Ярошовець // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 98-102.
ББК 74.580.26

Рубрики: Філософія--викладання--вища освіта,  Історія філософії--викладання,  Філософія освіти
Кл.слова (ненормированные):
болонський процес -- інновації в освіті

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


   
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : рішення колегії... від 02.04.2009 р. № 4/1-4 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : Офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 13. - С. 3-16 . - ISSN 0130-8890
ББК 74.584.(4Укр)б6

Рубрики: Рішення колегії Міністерства освіти і науки,  Вища освіта--реформування--Україна, ХХI ст.
Кл.слова (ненормированные):
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ МОН УКРАЇНИ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ДОСТУПНІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Бойко, Анжела Іванівна.
    Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції [Текст] / А. І. Бойко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. : 8 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Європейський простір--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ -- ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Аннотация: Аналізуються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в контексті її інтеграції в єдиний європейський простір.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Мельничук, Дмитро Олексійович.
    З досвіду організації роботи магістратури в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Текст] / Д. Мельничук, В. П. Лисенко, Л. В. Кліх // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 105-112. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- МАГІСТРАТУРА -- ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ -- АГРАРНА ГАЛУЗЬ -- АГРАРНА ОСВІТА -- ПІДГОТОВКА АГРАРІЇВ
Аннотация: У статті представлені найважливіші моменти організації магістратури, які базуються на позитивних аспектах Болонського процесу. Увага акцентується на основних факторах підготовки конкурентоспроможних фахівців. Висвітлюються шляхи формування структури і змісту магістерських програм та форм реалізації навчального процесу.
Доп.точки доступа:
Лисенко, Віталій Пилипович
Кліх, Лариса Володимирівна
Національний університет біоресурсів і природокористування України \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Молодиченко, Валентин Вікторович.
    Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик [Текст] / В. В. Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 78-82. - Бібліогр. та прим. у кінці ст.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ЦІННОСТІ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЦІННОСТЕЙ -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
Аннотация: У статті аналізується вплив процесу глобалізації на систему цінностей в освітній галузі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Ляхоцька, Л.
    Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. Ляхоцька // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,  Кредитно-модульна система--підвищення кваліфікації,  Болонський процес
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підвищення кваліфікації -- освітні системи -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- педагогічні експерименти -- реконструкція навчального процесу -- методи роботи -- очна освіта -- заочна освіта -- змістові модулі -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Драч, І.
    Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Драч // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--Кредитно-модульна система,  освіта--освітні системи,  освіта--реформування освіти--Болонський процес,  Післядипломна освіта--педагогічна--кредитно-трансферна система,  Болонський процес,  освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна вища освіта -- кредитно-модульна система -- кредитно-трансферна система -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- інститути післядипломної освіти -- навчальний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Про Концепцію організації підготовки магістрів в Україні [Текст] : наказ... від 10.02.2010 р. № 99 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63. - Концепція додається. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Концепція--вища освіта--Україна,  Магістр--підготовка--Україна,  Магістратура
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ВИЩА ОСВІТА

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Зламанюк, Л.
    Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес [Текст] / Л. Зламанюк // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Болонський процес,  Особистість учня--формування,  Формування особистості--учні
Кл.слова (ненормированные):
учні -- формування особистості учнів -- реформування освіти -- Болонський процес -- формування особистості учнів -- освіта -- система освіти -- навчання -- принципи навчання -- виховання -- принципи виховання -- принципи виховання і навчання -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі [Текст] / В. П. Андрущенко, В. В. Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 1. - С. 34-42. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Міжнародні зв'язки ВНЗ,  Виховання,  Вища освіта--Болонський процес--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ -- ЗАХІДНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ -- ПРАКТИЧНО-ПРАГМАТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ -- КОРДОЦЕНТРИЗМ -- УКРАЇНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОРДОЦЕНТРИЗМ -- ФІЛОСОФІЯ СЕРЦЯ -- ВИХОВНА СКЛАДОВА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ -- ВІДМІННОСТІ МІЖ ВИХОВАННЯМ І НАВЧАННЯМ -- ЗМІСТ ВИХОВАННЯ -- НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- УКРАЇНСЬКІ ОСВІТНІ ЦІННОСТІ -- ЦІННОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ -- ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ
Аннотация: У статті розглядаються форми і напрями академічної мобільності, передбачені Болонськими домовленостями. Зазначено відмінності між західною та українською парадигмами освіти. Підкреслено авторитетність ідей української системи виховання у світі, можливість привнесення цінностей європейського освітнього простору в українську освіту з приєднанням України до Болонських угод.
Доп.точки доступа:
Молодиченко, Валентин Вікторович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Семенов, И. Н.
    Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учащихся в свете Болонского процесса [Текст] / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 1-4. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.584

Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Росія,  Болонський процес--вища освіта--Росія,  Компетенції--професійно-знаннєві,  Людський капітал
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- модернізація -- Болонський процес -- конкурентоспроможний спеціаліст

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Гостєва, К.
    Болонський процес і основні принципи та етапи формування зони європейської вищої освіти [Текст] / К. Гостєва // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 3. - С. 12-15.
ББК 74.584

Рубрики: Болонський процес--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
зона європейської вищої освіти -- болонський процес -- освітні реформи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Доценко, Ю.
    Історичний розвиток та недоліки впровадження Болонського процесу в Україні [Текст] / Ю. Доценко // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 2. - С. 8-11.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Болонський процес--вища освіта--Україна,  Кредитно-модульна система--вища школа
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- Велика Хартія університетів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


   
    Стратегія та сучасні тенденції розвитку університетської освіти України в контексті європейського простору вищої освіти [Текст] : за матеріалами сайту Міністерства освіти і науки України // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 1. - С. 45-51.
ББК 74.584(4УКР)738

Рубрики: Вища освіта--університетська,  Вища освіта--Болонський процес--Україна
Кл.слова (ненормированные):
Болонський процес -- університетська освіта -- європейська кредитно-трансферна система -- національна рамка кваліфікацій

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Гамерська, І.
    Інтеграція українського освітнього простору в європейські стандарти Болонського процесу [Текст] / І. Гамерська // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 5. - С. 29-31.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--європейська інтеграція--Україна
Кл.слова (ненормированные):
європейські стандарти освіти -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя [Текст] : з виступу на колегії М-ва освіти і науки України 23 квіт. 2010 р. / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 2. - С. 5-6.
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Освіта--державна політика--Україна,  Вища освіта--державна політика--Україна,  Вчителі--статус у суспільстві--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ОСВІТА -- ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА -- УЧИТЕЛЬ -- СТАТУС У СУСПІЛЬСТВІ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- КОЛЕГІЯ МОН УКРАЇНИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-77 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей