Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (3)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Болонський процес<.>)
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.
Обкладинка
74в
Ф 56


   
    Філософські абриси сучасної освіти [Текст] : Монографія / ред. І. Предборська. - Суми : "Університетська книга", 2013. - 225 с. - ISBN 978-966-680-281-3 : 65.00 р.
ББК 74в

Рубрики: Сучасна освіта--філософські аспекти,  Гендерна педагогіка,  Соціогуманітарна освіта,  Філософія освіти,  Освіта--ціннісно-смисловий простір
Кл.слова (ненормированные):
освітній дискурс -- парадигма освіти -- Болонський процес -- кристалізація проблематики -- нелінійне мислення -- фемінізм -- постнекласика -- самоактуалізація особистості -- постнекласична парадигма освіти -- екзистенційна криза особистості
Аннотация: У колективній монографії розглядаються філософські засади освітнього дискурсу, показуються можливості застосування постнекласичної методології (нелінійного, гендерного, ціннісно-смислового, діалогічного підходів), розкриваються філософські проблеми інформатизації та управління сучасною освітою. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти.

Доп.точки доступа
Предборська, Ірина Михайлівна (1952) \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 9
Зміст:
Перминова, Л. М. Методологический анализ объекта дидактики и структура дидактического знания / Л. М. Перминова. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: навчання, дидактичний закон, структура дидактичної теорії
Коржуев, А. В. Смысловой контент педагогического знания и проблема понимания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: сенсовий контент педагогічного знання, інтерпретація змісту текста, авторська емпатія
Фиофанова, О. А. Анализ реформы государственно-общественного управления образованием / О. А. Фиофанова, Е. Н. Шимутина. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: державно-громадське управління освітою, реформа освіти, підвищення якості освіти
Полонский, В. М. Педагогическое селфи, или сколько у нас педагогик / В. М. Полонский. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: класифікаційні підстави, структуризація педагогіки, вікові спеціалізації
Чернобай, Е. В. Как результаты обучения в школе сделать полезными для жизни? / Е. В. Чернобай. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: система освіти, освітні результати, міжпредметний характер навчання
Краснова, Л. А. Проблема обновления содержания школьного образования / Л. А. Краснова. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: зміст освіти, освітній ідеал, освітнє цілепокладання
Боргояков, С. А. Формирование этнокультурной идентичности учащейся молодежи малочисленных народов / С. А. Боргояков. - С.45-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: корінні малочисельні народи Півночі, етнокультурна ідентичність, етнокультурна компетентність
Назарова, Н. М. Инклюзивное обучение: историческая динамика и перспективы / Н. М. Назарова. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інклюзивне навчання, інтегроване навчання, принцип нормалізації
Михайлова, Е. И. Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова / Е. И. Михайлова. - С.64-79
 л.слова: програма розвитку, логіка трансформації, матеріальне стимулювання
Иманова, О. А. Учебная практика при реализации образовательных программ прикладного бакалавриата / О. А. Иманова, И. К. Рипинская, О. Г. Смолянинова. - С.80-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічна освіта, бакалавріат
Гордиенко, Е. А. Языковая и профильная подготовка будущих таможенников (интегративный подход) / Е. А. Гордиенко, А. В. Лейфа. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки, інтегративний підхід, комунікативна компетенція
Тряпицына, А. П. Васильевские чтения в Казахстане - 2015 / А. П. Тряпицына, Г. К. Нургалиева. - С.97-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, ціннісно-орієнтоване навчання, інформатизація освіти
Долгая, О. И. Гражданское воспитание в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.105-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: цілі виховання, громадянська освіта
Эришген, Л. Р. Высшее образование в Турции / Л. Р. Эришген. - С.110-114
 л.слова: світскість, вчений ступінь, Болонський процес
Кутьева, Л. В. Проблемы здоровья современных школьников / Л. В. Кутьева. - С.115-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Федорець, Микола.
    Європейські традиції та репродуктивність освіти [Текст] : [міжнародне співробітництво у галузі освіти] / М. Федорець // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 30.
ББК 74.04

Рубрики: Освіта--міжнародне співробітництво
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- міжнародне співробітництво -- болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.584(4Укр)
В 14


    Вакарчук, І.
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : Доповідь на розширеній підсумковій колегії МОН України 2 квітня 2009 року / І. Вакарчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 6-23.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна,  Вища освіта--реформування,  Вища освіта--рівний доступ
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- реформування вищої освіти -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Ярошовець, В.
    Парадигмальні трансформації в освітньому процесі: "постболонські" реалії і викладання історії філософії [Текст] / В. Ярошовець // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 98-102.
ББК 74.580.26

Рубрики: Філософія--викладання--вища освіта,  Історія філософії--викладання,  Філософія освіти
Кл.слова (ненормированные):
болонський процес -- інновації в освіті

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


   
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : рішення колегії... від 02.04.2009 р. № 4/1-4 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : Офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 13. - С. 3-16 . - ISSN 0130-8890
ББК 74.584.(4Укр)б6

Рубрики: Рішення колегії Міністерства освіти і науки,  Вища освіта--реформування--Україна, ХХI ст.
Кл.слова (ненормированные):
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ МОН УКРАЇНИ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ДОСТУПНІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Бойко, Анжела Іванівна.
    Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції [Текст] / А. І. Бойко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. : 8 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Європейський простір--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ -- ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Аннотация: Аналізуються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в контексті її інтеграції в єдиний європейський простір.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Мельничук, Дмитро Олексійович.
    З досвіду організації роботи магістратури в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Текст] / Д. Мельничук, В. П. Лисенко, Л. В. Кліх // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 105-112. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- МАГІСТРАТУРА -- ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ -- АГРАРНА ГАЛУЗЬ -- АГРАРНА ОСВІТА -- ПІДГОТОВКА АГРАРІЇВ
Аннотация: У статті представлені найважливіші моменти організації магістратури, які базуються на позитивних аспектах Болонського процесу. Увага акцентується на основних факторах підготовки конкурентоспроможних фахівців. Висвітлюються шляхи формування структури і змісту магістерських програм та форм реалізації навчального процесу.
Доп.точки доступа
Лисенко, Віталій Пилипович
Кліх, Лариса Володимирівна
Національний університет біоресурсів і природокористування України \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Молодиченко, Валентин Вікторович.
    Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик [Текст] / В. В. Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 78-82. - Бібліогр. та прим. у кінці ст.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ЦІННОСТІ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЦІННОСТЕЙ -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
Аннотация: У статті аналізується вплив процесу глобалізації на систему цінностей в освітній галузі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Ляхоцька, Л.
    Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. Ляхоцька // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,  Кредитно-модульна система--підвищення кваліфікації,  Болонський процес
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підвищення кваліфікації -- освітні системи -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- педагогічні експерименти -- реконструкція навчального процесу -- методи роботи -- очна освіта -- заочна освіта -- змістові модулі -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Драч, І.
    Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Драч // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--Кредитно-модульна система,  освіта--освітні системи,  освіта--реформування освіти--Болонський процес,  Післядипломна освіта--педагогічна--кредитно-трансферна система,  Болонський процес,  освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна вища освіта -- кредитно-модульна система -- кредитно-трансферна система -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- інститути післядипломної освіти -- навчальний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Про Концепцію організації підготовки магістрів в Україні [Текст] : наказ... від 10.02.2010 р. № 99 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63. - Концепція додається. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Концепція--вища освіта--Україна,  Магістр--підготовка--Україна,  Магістратура
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ВИЩА ОСВІТА

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Зламанюк, Л.
    Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес [Текст] / Л. Зламанюк // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Болонський процес,  Особистість учня--формування,  Формування особистості--учні
Кл.слова (ненормированные):
учні -- формування особистості учнів -- реформування освіти -- Болонський процес -- формування особистості учнів -- освіта -- система освіти -- навчання -- принципи навчання -- виховання -- принципи виховання -- принципи виховання і навчання -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі [Текст] / В. П. Андрущенко, В. В. Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 1. - С. 34-42. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Міжнародні зв'язки ВНЗ,  Виховання,  Вища освіта--Болонський процес--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ -- ЗАХІДНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ -- ПРАКТИЧНО-ПРАГМАТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ -- КОРДОЦЕНТРИЗМ -- УКРАЇНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОРДОЦЕНТРИЗМ -- ФІЛОСОФІЯ СЕРЦЯ -- ВИХОВНА СКЛАДОВА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ -- ВІДМІННОСТІ МІЖ ВИХОВАННЯМ І НАВЧАННЯМ -- ЗМІСТ ВИХОВАННЯ -- НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- УКРАЇНСЬКІ ОСВІТНІ ЦІННОСТІ -- ЦІННОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ -- ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ
Аннотация: У статті розглядаються форми і напрями академічної мобільності, передбачені Болонськими домовленостями. Зазначено відмінності між західною та українською парадигмами освіти. Підкреслено авторитетність ідей української системи виховання у світі, можливість привнесення цінностей європейського освітнього простору в українську освіту з приєднанням України до Болонських угод.
Доп.точки доступа
Молодиченко, Валентин Вікторович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Семенов, И. Н.
    Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учащихся в свете Болонского процесса [Текст] / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 1-4. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.584

Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Росія,  Болонський процес--вища освіта--Росія,  Компетенції--професійно-знаннєві,  Людський капітал
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- модернізація -- Болонський процес -- конкурентоспроможний спеціаліст

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Гостєва, К.
    Болонський процес і основні принципи та етапи формування зони європейської вищої освіти [Текст] / К. Гостєва // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 3. - С. 12-15.
ББК 74.584

Рубрики: Болонський процес--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
зона європейської вищої освіти -- болонський процес -- освітні реформи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Доценко, Ю.
    Історичний розвиток та недоліки впровадження Болонського процесу в Україні [Текст] / Ю. Доценко // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 2. - С. 8-11.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Болонський процес--вища освіта--Україна,  Кредитно-модульна система--вища школа
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- Велика Хартія університетів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


   
    Стратегія та сучасні тенденції розвитку університетської освіти України в контексті європейського простору вищої освіти [Текст] : за матеріалами сайту Міністерства освіти і науки України // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 1. - С. 45-51.
ББК 74.584(4УКР)738

Рубрики: Вища освіта--університетська,  Вища освіта--Болонський процес--Україна
Кл.слова (ненормированные):
Болонський процес -- університетська освіта -- європейська кредитно-трансферна система -- національна рамка кваліфікацій

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Гамерська, І.
    Інтеграція українського освітнього простору в європейські стандарти Болонського процесу [Текст] / І. Гамерська // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 5. - С. 29-31.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--європейська інтеграція--Україна
Кл.слова (ненормированные):
європейські стандарти освіти -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя [Текст] : з виступу на колегії М-ва освіти і науки України 23 квіт. 2010 р. / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 2. - С. 5-6.
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Освіта--державна політика--Україна,  Вища освіта--державна політика--Україна,  Вчителі--статус у суспільстві--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ОСВІТА -- ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА -- УЧИТЕЛЬ -- СТАТУС У СУСПІЛЬСТВІ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- КОЛЕГІЯ МОН УКРАЇНИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-77 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей