Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=методи навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 54
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-54 
1.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2017г. N 3/4
Зміст:
Семенюк, Олег. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5
Радул, Валерій. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: особистість, відповідальність, поведінка
Галета, Ярослав. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: особистість, інформація, інформаційна культура
Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: особистість школяра, самовизначення, соціальна самосвідомість
Довга, Тетяна. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: імідж-портрет, професійні риси, особистісно-професійний імідж
Бабенко, Тетяна. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інформаційна культура, професійна підготовка, соціальне середовище
Прибора, Тетяна. Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: ергономіка, інтер'єр класу, зони класу
Мельничук, Сергій. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: естетика, естетична культура, етична поведінка
Андросова, Наталя. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: методи навчання, поєднання методів, класифікація методів
Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: Павлиська школа, розумовий розвиток, образне мислення
Радул, Ольга. Народна педагогіка східних слов'ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: народна педагогіка, східні слов'яни, вікові періоди життя дитини
Ткаченко, Ольга. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ігрова культура педагога, етнопедагогічна компетентність учителя-вихователя, народна гра
Кравцова, Тетяна. До проблеми наукового обгрунтування феномена особистості (початок ХХ століття) / Т. Кравцова. - С.62-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: особистість, антропологічний підхід, біогенетичний підхід
Окольнича, Тетяна. Внесок Зенона Кузелі у вивченні виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: виховні традиції, родинна обрядовість, етнографічні дослідження
Савченко, Наталія. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: позашкільна освіта, система позашкільної освіти
Язловецька, Оксана. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фізична культура, фізичне виховання, шкільний спорт
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Газета

Шкільний світ [Текст] : Всеукраїнська газета для вчителів. - Київ : Редакція газети"Шкільний світ", 1997 - . - Выходит раз в две недели
2019г. № 21
Зміст:
Василинич, Владислава. Сучасні форми і методи навчання : методичний огляд для педагогів ЗЗСО / В. Василинич. - С.6-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: методи навчання
Клименко, Віра. Шерентинг: що це і чому не варто цього робити / В. Клименко. - С.14-16
Лютнєва, Людмила. Чотири лапи і хвіст: година спілкування до Всесвітнього дня домашніх тварин / Л. Лютнєва. - С.17-31
 л.слова: Всесвітній день домашніх тварин
Стефанович, Тетяна. Українська пісня - злет душі людської : літературно-музична вітальня / Т. Стефанович, Л. Цишевська, М. Кривдюк. - С.32-37
Решова, Валентина. Українські народні музичні інструменти : урок музичного мистецтва. 5-й клас / В. Решова. - С.1-5 (вкладка)
Галкіна, Лариса. Орієнтовне кадендарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на ІІ семестр. 2-й клас / Л. Галкіна. - С.6-16 (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Газета

Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит еженедельно
2020г. N 4
Зміст:
Власенко, Олена. Інституційний аудит : контроль за діяльністю чи оцінювання якості закладів освіти? / О. Власенко. - С.8-23
Тутаєва, Майя. Інструментарій для допомоги та підтримки : розмова з заступником начальника управління, начальником відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти в Кіровоградській області Тутаєвої М. / М. Тутаєва. - С.24-31
Рябуха, Алла. Якісна освіта : як підвищити показники школи для внутрішнього аудиту / А. Рябуха. - С.32-49
Корябіна, Юлія. Нова генерація педагогів : методико-технологічна підготовка вчителів до роботи в умовах НУШ / Ю. Корябіна. - С.50-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.69
 л.слова: ключові компетентності випускника, учнівські компетентності, методи навчання
Янова, Вікторія. 14 ідей педаогіки співпраці : суть, ключові ідеї, форми та методи / В. Янова. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогіка співпраці, навчальний діалог
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Репкин, В. В.
    Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения [Текст] / В. В. Репкин, Н. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 1. - С. 1-6.
ББК 74.202.59 + 88.4

Рубрики: Психологія навчання--Розвиваюче навчання,  Розвиваюче навчання
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- учбова діяльність
Доп.точки доступа:
Репкина, Н.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Култашева, Н. В.
    Методы и приёмы обучения познавательной деятельности в условиях профессионального училища / Н. В. Култашева // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2009. - N 4. - С. 28-31.
ББК 74.560.22

Рубрики: Професійно-технічна освіта,  Пізнавальна діяльність--початкова професійна освіта
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- репродуктивний метод -- метод емоційного стимулювання -- мозковий штурм -- прийоми навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 44-61. - Бібліогр.: 29 назв.
ББК 74.580.22

Рубрики: Вища освіта--процес навчання,  Процес навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої освіти -- практика вищої освіти -- підходи у вищій школі -- рефлексивний підхід -- студенти -- навчання -- методи навчання -- процес навчання -- навчання студентів -- мислення -- критичне мислення -- самозвіт -- анкетування -- спостереження -- дослідна діяльність -- щоденники
Доп.точки доступа:
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Буряк В.
    Методологічні основи розвивального навчання [Текст] / В. Буряк // Рідна школа : наук.-пед. журн. - 2009. - № 5/6. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.59

Рубрики: Розвиваюче навчання
Кл.слова (ненормированные):
освітні технології -- навчання -- методи навчання -- аналітико-синтетичний метод навчання -- навчальна діяльність -- технології навчання -- розвивальне навчання -- методологія навчання -- педагогічні технології -- системи -- педагогічні системи -- стійкість систем -- розвиток систем -- ознаки систем -- інтегративність -- інтегративність систем -- ієрархія систем -- системи неорганічної природи -- матеріальні системи -- абстрактні системи -- діалектика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Підласий, І. П.
    Закони, принципи, методи навчання [Текст] / І. П. Підласий // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 22/24. - С. 2-72.
ББК 74.202.53

Рубрики: Методи навчання
Кл.слова (ненормированные):
аксіоми педагогічні -- закони навчання -- педагогічна система -- навчально-виховний процес -- закономірності навчально-виховного процесу -- повторення -- принципи навчання -- активність навчання -- педагогічна діагностика -- діагностика навченості -- діагностична карта -- тестування досягнень і розвитку -- методи навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Наумов, Б. М.
    Яка школа навчить мислити? [Текст] : теорія і практика цілісної педагогіки / Б. М. Наумов // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 139-146. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04

Рубрики: Інноваційні школи,  Класно-урочна система,  Особистість--розвиток
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи-поліцентри -- системи навчання -- класно-урочне навчання -- методи навчання -- особистість -- розвиток особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Назаренко, С.
    Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.265.1

Рубрики: Основи здоров'я--викладання--інтерактивні методи,  інтерактивні методи навчання--Основи здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
здоров'я -- основи здоров'я -- методика викладання -- навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- розвиток особистості -- підлітки -- шкідливі звички -- оздоровча робота -- розумова діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Дробчак, Я.
    Оптимальний вибір методів на уроках трудового навчання в початкових класах [Текст] / Я. Дробчак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 44-46. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.263

Рубрики: Трудове навчання--початкові класи
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Каменєва, Л.
    Розвиток творчих здібностей учнів [Текст] / Л. Каменєва // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 35-39.
ББК 74.202.42

Рубрики: Диференційоване навчання,  Творчі здібності,  Театральна педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
диференціація -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Шевченко, О.
    Педагогічні умови застосування кейс-методу під час вивчення гуманітарних дисциплін у ВТНЗ [Текст] / О. Шевченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 28-31. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.26

Рубрики: Вища освіта--технічна--гуманітарні дисципліни,  Кейс-метод--гуманітарні дисципліни
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- гуманітарні дисципліни -- методи навчання -- кейс-методи навчання -- принципи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Михайлик, Л. В.
    Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини [Текст] / Л. В. Михайлик // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 4. - С. 7-11.
ББК 74.204.1 + 88.8

Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи--Україна,  Освітнє середовище--Обдарована дитина,  Обдаровані діти--ліцей
Кл.слова (ненормированные):
обдарована дитина -- методи навчання -- проект "Творча обдарованість" -- інтелектуальний фон класу

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Коляда, М.
    Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою [Текст] / М. Коляда // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 75-76. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.580.26

Рубрики: Освіта--вища освіта--фахівці з інформаційної безпеки,  Фахівці з інформаційної безпеки--підготовка
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- інформаційна безпека -- фахівці з інформаційної безпеки -- навчання -- методи навчання -- когнітивні методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Ступкевич, Олена.
    Школа культури здоров'я - школа розвитку сучасної компетентної особистості [Текст] / О. Ступкевич // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 3. - С. 17-24.
ББК 74.24(4УКР)7

Рубрики: Школи--інноваційні школи--школи культури здоров'я,  Школа сприяння здоров'ю,  Школа культури здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи культури здоров'я -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- зміст навчання -- методи навчання -- методи виховання -- інноваційні технології -- здоров'язберігаюче середовище -- компетентна особистість -- стратегії навчання
Аннотация: Висвітлено особливості роботи Одеської гімназії № 8 за програмою "Здоров'я, інтелект, духовність" в рамках розбудови Школи культури здоров'я - Школи розвитку сучасної компетентної особистості на засадах інтегрованого підходу, гуманізації змісту й методів навчання та виховання, інтенсивного використання сучасних інноваційних технологій. Описано принципи та передумови роботи такої Школи, її результативність. Представлено модель випускника та модель учителя.
Доп.точки доступа:
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Кирнос, Вікторія.
    Забезпечення ефективності навчально-виховного процесу [Текст] : через упровадження інтерактивних методів навчання на прикладі викладання інформатики / В. Кирнос // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 5. - С. 69-78. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.263.2

Рубрики: Інформатика--викладання--інтерактивні методи,  Інтерактивні методи--навчання--інформатика
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- методи навчання -- метод інтерактивного навчання -- форми роботи на уроці -- навчально-виховний процес -- уроки інформатики
Аннотация: Розкрита сутність методу інтерактивного навчання. Перераховані форми роботи, які реалізують інтерактивні методи навчання. Показані переваги даного методу навчання. Показані переваги даного методу для інтенсифікації і оптимізації навчально-виховного процесу. Метод розглядається на прикладі викладання курсу інформатики. Запропоновані розробки уроків з використанням інтерактивних методів навчання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Ревягина, Т. А.
    Значение игровой деятельности для когнитивного развития детей дошкольного возраста [Текст] / Т. А. Ревягина, Н. М. Сорокина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 85-92. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.8 + 74.100.58

Рубрики: Психологія--дошкільний вік--ігрова діяльність,  Дошкільники--пізнавальний розвиток,  Ігрова діяльність--дошкільна,  Ігри--дошкільні--розвиваючі
Кл.слова (ненормированные):
когнітивний розвиток -- ігрова діяльність -- психолого-педагогічне забезпечення -- психолого-педагогічні умови -- види -- педагогічне спостереження -- пізнавальний розвиток -- дошкільники -- дошкільне виховання -- дидактичні методи -- дошкільна освіта -- методи навчання
Аннотация: В статті розкривається зміст поняття "когнітивний розвиток". Обгрунтовується можливість використання ігрової діяльності як універсального засобу когнітивного розвитку дітей докільного віку. Розкривається значення різних видів ігор (сюжетно-рольові; ігри-експериментування з предметами та матеріалами; театралізовані ігри, або ігри-драматизації; дидактичні ігри та навчаючі ігрові ситуації; ігри з правилами) для забезпечення когнітивного розвитку дитини-дошкільника, визначаються психолого-педагогічні умови їх реалізації. Запропоновано Карту педагогічного спостереження за когнітивним розвитком дитини в ігровій діяльності.
Доп.точки доступа:
Сорокина, Н. М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Андреєв, Я.
    Метод проектів на уроках [Текст] / Я. Андреєв // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 24-25
ББК 74.202.9

Рубрики: Метод проектів,  Проектне навчання
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Ковальчук, І. А.
    Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів [Текст] / І. А. Ковальчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74р30

Рубрики: Вища педагогічна освіта--методи навчання,  Вища педагогічна освіта--соціальний педагог
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- інтерактивне навчання -- соціальний педагог

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-54 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей