Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=освітні стандарти<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 6
Зміст:
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип науковості, гуманізація освіти, професійність педагога
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: класична наукова раціональність, некласична наукова раціональність, методологія педагогіки
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: образ наукового знання, принцип науковості, проблемно-гіпотетичне знання
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: регулятивність освіти, функції психики особистості, регулятивна компетентність
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки / Г. Л. Ильин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: множинність педагогічних теорій, картезіанська наука, проектне пізнання
Ермаков, Д. С. Образование устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков. - С.4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: стійкий розвиток
Давыдова, Н. Н. Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Федоров. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: творчий процес, самоорганізація, науково-освітня мережа
Киселев, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов. - С.55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітні стандарти, варіативність шкільної освіти, освітній ценз
Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, дошкільна освіта, методологічний підхід
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ - ХХI в. / А. Н. Ходусов. - С.83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: генезис, менталітет, соціальний ідеал
Факторович, А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович. - С.89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: якість освіти, сучасний студент, викладач вузу
Змеева, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеева. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійно-орієнтоване навчання, міжкультурна ділова комунікація, андрагогічні принципи навчання
Колпачев, В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискусии конца 50-х гг. ХIХ в. / В. В. Колпачев, Н. К. Маяцкая. - С.104-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації вчительства, загальнопедагогічна дискусія, педагогічне суспільство
Помелов, В. Б. Просветительско-педагогическая деятельность В.В. Радлова / В. Б. Помелов. - С.112-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: лінгвіст, музей антропології, Вятська губернія
Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина. - С.119-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: антропологія, метод виховання, максими
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 10
Зміст:
Фельдштейн, Д. И. Задачи Российской академии образования на исторически новом уровне движения общества / Д. И. Фельдштейн. - С.3-13
 л.слова: життєвий простір дитини, характеристики середовища, реальна інтеграція наукових сил
Булкин, А. П. Вопросы жизни, или образование и подготовка (от статьи Н.И. Пирогова до Закона РФ "Об образовании") / А. П. Булкин. - С.14-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, педагогічний процес, стандарт освіти
Селиверстова, Е. Н. Субъективность как принцип систематизации современного дидактического знания / Е. Н. Селиверстова. - С.25-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: розвиток дидактики, розвиваюча мета навчання, типи навчання
Минькович, Т. В. Моделирование как универсальный способ осуществления деятельности / Т. В. Минькович. - С.34-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: моделювання, загальнокультурна компетентність, моделювання процесу
Тигров, В. В. Проектная деятельность учащихся в условиях творческой технологической среды / В. В. Тигров, В. П. Тигров. - С.43-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: творче технологічне середовище, колективна проектна діяльність
Григорьев, В. М. Преемственность этнокультурного воспитания в семье и учреждениях образования / В. М. Григорьев, Д. В. Мучкаева. - С.49-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: етнокультурне виховання, послідовність виховання, процес самореалізації спадкоємності
Абдулгалимов, Г. Л. Проблемы и решения внедрения ФГОС / Г. Л. Абдулгалимов. - С.57-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: освітні стандарти, компетентність випускника, професійні стандарти
Радченко, А. Ф. Роль среды обитания в воспитании и развитии молодого поколения / А. Ф. Радченко. - С.61-65
 л.слова: дитячі території розвитку, центри розваги, взаємодія батьків і дітей
Аркусова, И. В. Классификация технологии профессионального развивающего обучения в вузе / И. В. Аркусова. - С.66-76
 л.слова: професійний розвиток, сучасні педагогічні технології, авторська класифікація
Железовская, Г. И. Формирование рефлексивной культуры как составляющая профессиональной подготовки будущих специалистов среднего звена / Г. И. Железовская, Н. В. Трунилина. - С.76-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: рефлексивна культура, середній професійний учбовий заклад, професійна підготовка
Заббарова, М. М. Формирование готовности будущих учителей музыки к самообразованию на основе информационных технологий / М. М. Заббарова. - С.81-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: самоосвіта, інформаційна компетентність, електронно-музична творчість
Ежов, С. Г. Формирование готовности студентов к самостоятельной учебно-профессиональной деятельности / С. Г. Ежов, А. А. Бологова, И. В. Неболюбова. - С.86-90. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: учбово-професійна діяльність, самостійна робота студентів, самооцінка
Помелов, В. Б. Н.А. Корф - основатель земской школы / В. Б. Помелов. - С.91-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: земська школа
Писарева, Л. И. Дошкольная ступень в системе образования: европейский опыт развития / Л. И. Писарева. - С.100-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: дошкільне виховання , вікова періодизація, вікові особливості
Филонов, Г. Н. К юбилею российской академической школы / Г. Н. Филонов. - С.106-107
Лазарев, В. С. Размышления к юбилею РАО / В. С. Лазарев. - С.107-111
Монахов, В. М. Взгляд на будущее РАО / В. М. Монахов. - С.111-112
Богуславский, М. В. Исторический дискурс академической науки / М. В. Богуславский : 112-114
Турбовский, Я. С. Юбилейная дата как подведение итогов и устремленность в будущее / Я. С. Турбовский. - С.115-119
Перминова, Л. М. Научные школы - важнейший фактор развития академических исследований / Л. М. Перминова. - С.119-121
Белогуров, А. Ю. К юбилею РАО / А. Ю. Белогуров. - С.121-122
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2017г. N 6
Зміст:
Самордин, А. П. Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змін / А. П. Самордин, Л. А. Поркіна. - С.5-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: цінність, свідомість, система освіти
Кононець, Н. В. Вебінар як форма ресурсно-орієнтованого навчання інформатики у вищій школі / Н. В. Кононець. - С.10-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: ресурсно-орієнтоване навчання, вебінар, Інтернет-сервіси
Момот, Ю. В. Теорія та практика застосування проектної технології при вивченні хімічних дисциплін / Ю. В. Момот. - С.14-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: проектна технологія, науково-дослідницький проект, результат проекту
Слухенська, Р. В. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.17-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: імітаційне моделювання, ігрове моделювання, метод проектів
Харченко, О. В. Експериментальна перевірка координації процесу розвитку професійної компетентності вчителів біології шкіл сільської місцевості в умовах РМО / О. В. Харченко. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: районне методичне об'єднання, вчитель біології, школа сільської місцевості
Сілаєва, І. Є. Науково-практичний Інтернет-семінар як інноваційна форма методичної роботи у міжкурсовий період підвищення кваліфікації педагогічних кадрів системи професійно-технічної освіти / І. Є. Сілаєва, В. С. Кулішов. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: науково-практичний Інтернет-семінар, педагоги професійної школи, підвищення кваліфікації
Фандєєва, А. Є. Особливості комплексної організації професійного і виробничого навчання та контролю знань / А. Є. Фандєєва. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійне навчання, виробниче навчання, система внутрішньофірмової освіти
Грабовець, Анна. Педагогічна освіта в Польщі - від минулого до теперішнього часу / А. Грабовець. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: педагогічна освіта, освітня система, освітні стандарти
Єщенко, М. М. Науково-теоретичний аналіз проблеми розвитку самосвідомості вчителя / М. М. Єщенко. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: самосвідомість, самосвідомість особистості, професійна самосвідомість
Приходько, В. М. Особливості використання юридичних термінів у науковому та педагогічному спілкуванні / В. М. Приходько. - С.40-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: ювенальна юстиція, відновлювальне правосуддя, превентивна педагогіка
Андреєва, М. О. Концептуалізація поняття "інклюзивне середовище" у контексті розбудови суспільства рівних можливостей в Україні / М. О. Андреєва. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: інклюзія, інтеграція, суспільство рівних можливостей
Василенко, О. М. Теоретичні та практичні питання мовленнєвого розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності / О. М. Василенко. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мовленнєвий розвиток, дошкільники, театралізована діяльність
Колодько, Т. М. Моделювання змісту підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації іншомовної освіти / Т. М. Колодько. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна підготовка, майбутній вчитель іноземних мов, педагогічна модель
Каізер, І. Ю. Моральний максималізм Мовчуна (за однойменною повістю В. Близнеця) / І. Ю. Каізер. - С.59-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дитинство, війна, моральність
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи / О. І. Ляшенко. - С.5-11
Іонова, О. М. Антропософськи-орієнтований підхід до освіти дорослих / О. М. Іонова. - С.12-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: освіта дорослих, антропософія, пробудження волі
Теренко, О. О. Організаційно-педагогічні засади освіти дорослих у США і Канаді / О. О. Теренко. - С.20-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих
Патрикеєва, О. О. Методичні засади розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти / О. О. Патрикеєва [и др.]. - С.27-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Горбенко С.Л., Василашко І.П., Лозова О.В.
 л.слова: STEM-освіта, STEM-лабораторії, професійна майстерність педагогів
Кириченко, В. І. Стан сформованості просоціальної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти / В. І. Кириченко, В. Б. Нечерда, О. О. Єжова. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: просоціальна поведінка, підлітки, підлітки уразливих категорій
Огієнко, О. І. Вплив упровадження автономного освітнього менеджменту на культуру та управління закладом освіти в Сполучених Штатах Америки / О. І. Огієнко. - С.44-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: система освіти, менеджмент, автономний освітній менеджмент
Mirowska, M. Providing the quality of the university educational process thorough the student potential development / M. Mirowska. - С.52-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: освітній процес, якість освітнього процесу, потенціал студента
Єршова, Л. М. Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки в системі професійної (професійно-технічної) освіти / Л. М. Єршова. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійна освіта, Нова українська школа, модернізація професійної освіти
Короткова, Л. І. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг / Л. І. Короткова. - С.65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці сфери послуг, освітні стандарти
Яремчук, О. В. Наукова школа історичної психології І.Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень / О. В. Яремчук. - С.72-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: історична психологія, соціально-історична свідомість, культурно-історичний потенціал особистості
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.


   
    Освіта - мій бізнес [Текст] // Директор школи Україна : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 27-37.
ББК 74.24

Рубрики: Управління освітою,  маркетингове управління,  Делегування повноважень
Кл.слова (ненормированные):
маркетингове управління -- управління змінами -- освітні стандарти -- делегування повноважень

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Братусь, Б. С.
    Меморандум зеленогорской встрече московских и петербургских психологов [Текст] / Б. С. Братусь, В. М. Аллахвердов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2009. - № 4. - С. 173 . - ISSN 0042-8841
ББК 74.580.26

Рубрики: Психологія--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- підготовка психолога -- вища освіта -- освітні стандарти
Аннотация: О встрече профессоров и доцентов кафедр общей психологии Московского и Санкт-Петербургского университетов с целью выработки согласованных предложений к бакалаврским стандартам третьего поколения по базовым психологическим курсам: общей психологии, истории психологии, методологических основ психологии и экспериментальной психологии, 13-16 марта 2009 г., г. Зеленогорск (Россия).
Доп.точки доступа:
Аллахвердов, В. М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Губанова, Е. В.
    Новый образовательный стандарт: внедрение, контроль реализации и оценка результатов (практический аспект) [Текст] / Е. В. Губанова // Библиотека журнала "Директор школы". - 2012. - N 3. - С. 3-222. - Содержание: Управление введением государственных стандартов общего образования ; Контроль реализации новых образовательных стандартов и оценка результатов образования
ББК 74.04(4Рос)

Рубрики: Організація освіти--Росія
Кл.слова (ненормированные):
освітні стандарти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Морозова, Светлана Юрьевна.
    Задача по теме «ФГОС второго поколения» / С. Ю. Морозова // Педагогические технологии. - 2011. - № 4. - С. 103-104
ББК 74р7(4РОС)

Рубрики: Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
ОСВІТНІ СТАНДАРТИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Виноградов, Виктор Николаевич.
    Об институциональном подходе к реализации ФГОС [Текст] / В. Н. Виноградов, Е. А. Пивчук // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2012. - N 3. - С. 34-46
ББК 74.04

Рубрики: Федеральний державний освітній стандарт--Росія,  Освітня програма школи--інститути оцінювання
Кл.слова (ненормированные):
ФГОС -- освітні стандарти -- соціальний інститут -- інституційна матриця -- критеріально-орієнтовне середовище -- результати освіти
Аннотация: В статті автори аналізують основні проблеми, пов'язані з упровадженням ФДОС в російську систему освіти, та пропонують свій погляд на можливості їх рішення.
Доп.точки доступа:
Пивчук, Елена Аркадьевна


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Мардахаев, Л. В.
    Социальная педагогика и социальная работа на этапе перехода на новое поколение стандартов : [Междунар. акад. наук пед. образования] / Л. В. Мардахаев // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 4. - С. 25-27
ББК 74.6 + 60.9

Рубрики: соціальна педагогіка,  Соціальна робота
Кл.слова (ненормированные):
образовательные стандарты -- социально-педагогическая деятельность -- освітні стандарти -- соціально-педагогічна діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Боровских, А. В.
    Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? [Текст] / А. В. Боровских, Л. В. Попов, Н. Х. Розов // Педагогика. - 2013. - N 2. - С. 45-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.023

Рубрики: Стандарти--освіта--Росія
Кл.слова (ненормированные):
компетенції -- діяльнісний підхід -- освітні стандарти
Аннотация: Дана общая схема и краткое описание системы представлений деятельностного подхода, который составляет мощную и перспективную теоретическую базу для работы по проектированию образовательных стандартов.
Доп.точки доступа:
Попов, Л.В.
Розов, Н.Х.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Киселев, А. Ф.
    Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования [Текст] / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.202.3

Рубрики: Стандарти--освіта--Росія
Кл.слова (ненормированные):
освітні стандарти -- варіативність шкільної освіти -- освітній ценз
Аннотация: В статье сделана попытка раскрыть замысел нового стандарта, обсудить возможные механизмы и средства его реализации, разъяснить новую терминологию, рассмотреть возможные трудности и риски его введения, показать, как можно избежать или минимизировать возможные негативные последствия.
Доп.точки доступа:
Кузнецов, А.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Омельчук, Людмила.
    До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики [Текст] / Л. Омельчук // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2013. - N 11. - С. 42-48. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта
Кл.слова (ненормированные):
освітні стандарти -- іт-професії -- кваліфікаційні характеристики Іт-професій -- е-компетенції -- європейська рамка е-компетенцій
Аннотация: Представлено огляд шляхів модернізації національної ІТ-освіти. Наведено порівняльний аналіз українського стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики з визнаними міжнародними зразками. Запрпоновано підхід до розробки компетентнісно орієнтованого стандарту вищої ІТ-освіти, в якому будуть сформовані відповідні вимогам ІТ-галузі компетентності на основі Європейської рамки ІКТ-компетенцій 2.0 та переліку дисциплін, узгодженого з міжнародними стандартами.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


   
    Доступність та якість загальної середньої освіти: стан та шляхи поліпшення : реферативно-аналітичний огляд матеріалів Парламентських слухань у Верховній Раді / уклад. О. Виговська [та ін.] // Директор шк., ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-18
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Якість освіти--підвищення--Україна,  Доступність освіти--Україна,  Шкільна освіта--організація--Україна
Кл.слова (ненормированные):
загальна середня освіта -- стан -- шляхи поліпшення -- доступність -- якість -- тести -- ЗНО -- освітні стандарти -- інклюзивна освіта -- матеріально-технічна база -- міжбюджетні трансферти -- педагогічні кадри -- законодавча база -- урегулювання законодавчої бази -- нормативи -- державні програми -- державні проекти -- міжнародні порівняльні дослідження
Аннотация: Редакція журналу знайомить читачів з матеріалами, які готувалися до Парламентських слухань, були заслухані їх учасниками та враховані в остаточному документі-рекомендаціях Комітету з питань освіти і науки Верховної Ради України, за ініціативою й були підготовлені та проведені ці слухання.
Доп.точки доступа:
Виговська, Ольга \уклад.\
Виговський, Олексій \уклад.\
Годецька, Тетяна \уклад.\
Захаренко, Владислав \уклад.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Абдулгалимов, Г. Л.
    Проблемы и решения внедрения ФГОС [Текст] / Г. Л. Абдулгалимов // Педагогика. - 2013. - N 10. - С. 57-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.023 + 74.480.2

Рубрики: Федеральний державний освітній стандарт--Росія
Кл.слова (ненормированные):
освітні стандарти -- компетентність випускника -- професійні стандарти
Аннотация: В статье исследуются проблемы, возникающие в ходе реализации Федеральных государственных образовательных стандартов(ФГОС) профессионального образования, в частности формирования и измерения компетенций будущих специалистов. Анализируется роль работодателей в разработке требований основных образовательных программ вуза. Решение профессиональной задачи рассматривается как результат действия системы базовых знаний и навыков по конкретным дисциплинам.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
74.044.2(5Кит)
Ш 83


    Шпарик, Оксана.
    Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 41-45. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.044.2(5Кит)

Рубрики: Освіта--стандарти--Китай,  Освіта--стандарти--США
   Китай--освіта,  США--освіта--стандарти
Кл.слова (ненормированные):
реформа -- якість освіти -- освітні стандарти -- шкільна освіта
Аннотация: У статті висвітлюються погляди китайських науковців на проблему якості освіти. Аналізуються моніторингові дослідження китайських педагогів у галузі стандартизації освіти в США. На основі цих досліджень розглядається американський досвід підвищення якості шляхом запровадження освітніх стандартів для визначення позитивних організаційних та змістових елементів, які можна застосовувати під час реформування китайської шкільної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Ткаченко, Е. В.
    Роль и назначение экспертных оценок в развитии современного образования / Е. В. Ткаченко // Педагогика. - 2015. - N 10. - С. 24-30 : якість освіти. - експертні оцінки . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.023 + 74.484.4(4Рос)

Рубрики: Якість освіти--вищої--Російська Федерація,  Освітні стандарти--Російська Федерація,  Стандарти--професійна освіта--Російська Федерація
Кл.слова (ненормированные):
професійні освітні стандарти -- якість освіти -- професійні стандарти -- освітні стандарти -- програми навчання
Аннотация: В работе рассмотрены основные причины, приведшие к системному снижению качества подготовки специалистов на всех уровнях непрерывного профессионального образования. Показано, что стратегический вектор, обязывающий вести разработку содержания образования в учреждениях СПО, обозначенный в нормативных документах, ошибочен, ибо разработка учебных программ образовательными учреждениями основана на их прошлом опыте, что не обеспечит эффективности подготовки кадров для будущего. Обозначены недостатки в организации экспертных оценок продуктов интеллектуальной деятельности в образовании. Предложены конкретные меры для предотвращения низкого качества разработок, экспертиз и реализации продуктов образовательной деятельности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Ковалюк, Тетяна.
    Освітні стандарти для ІТ-галузі та їхній зв'язок із професійними стандартами [Текст] / Т. Ковалюк, О. Чайковська // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 12. - С. 38-50. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Професійна освіта--професійні стандарти
Кл.слова (ненормированные):
освітні стандарти
Аннотация: Розглядається необхідність, роль та поняття професійних стандартів у системі ІТ-індустрії - ІТ-освіта, міжнародна практика їх використання. Описано структуру та зміст професійних ІТ-стандартів в Україні. Показано, що професійні стандарти надають сфері освіти неоюхідні відомості про галузі та об'єкти професійної діяльності випускників, її види, завдання та необхідні компетенції майбутніх фахівців.
Доп.точки доступа:
Чайковська, Олена


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Грабовець, Анна.
    Педагогічна освіта в Польщі - від минулого до теперішнього часу [Текст] / А. Грабовець // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - N 6. - С. 32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
УДК

Рубрики: Вища педагогічна освіта--Польща
   Польща--вища педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна освіта -- освітня система -- освітні стандарти
Аннотация: Представлена система педагогічної освіти в Польщі від відновлення незалежності до теперішнього часу. Описуються навчальні заклади для викладачів та їх функціонування, процедури набору кандидатів, а також окремі питання, що стосуються самого навчального процесу. Вказується на недоліки існуючої системи і на необхідність змін у системі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Короткова, Л. І.
    Сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг [Текст] / Л. І. Короткова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
УДК

Рубрики: Професійна підготовка--майбутні фахівці--сфера послуг
Кл.слова (ненормированные):
професійна підготовка -- майбутні фахівці сфери послуг -- освітні стандарти
Аннотация: Висвітлено проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг на сучасному етапі розвитку країни. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення професійно-технічної освіти, наголошено на актуальності прийняття нового Закону України про професійну (професійно-технічну) освіту. З'ясовано, що професійна підготовка майбутніх фахівців здійснюється на базі професійно-технічних навчальних закладів, а також безпосередньо на виробництві. Охарактеризовано основні ступені професійно-технічної освіти України. Визначено, що якісний зміст та структура професійної освіти майбутніх швейників формується на основі Державних стандартів професійно-технічної освіти (далі - ДСПТО), перші з яких було розроблено та впроваджено в навчальний процес у 2006 р. Досліджено переваги та недоопрацювання освітніх стандартів з професій швейного профілю за останні дванадцять років. Зазначено, що впровадження в практику професійної підготовки згаданих ДСПТО сприяло значному підвищенню її якості. Акцентовано на провідній ролі роботодавців у створенні стандартів нового покоління з використанням модульно-компетентнісного підходу. Надано рекомендації щодо усунення протиріч та розбіжностей, виявлених під час аналізу ДСПТО.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей