Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=принцип перспективності<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Маслов, В.
    Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--розвиток освіти,  Освіта--післядипломна освіта,  Післядипломна освіта,  НАПН україни--персоналії,  Персоналії--НАПН україни
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
післядипломна освіта -- система післядипломної освіти -- принципи -- принцип державницької ідеології -- принцип конкретно-історичного підходу -- принцип системності -- принцип науковості -- принцип безперервності -- принцип єдності -- принцип інноваційності -- принцип адаптивності -- принцип конкурентоспроможності -- принцип інтерактивності -- принцип єдності -- принцип комплексності -- принцип оптимізації -- принцип наступності -- принцип перспективності -- принцип цілеспрямованості -- принцип варіативності -- принцип посадово-функціональної спеціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Авраменко, Олександр.
    Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу [Текст] / О. Авраменко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
ББК 74.268.1Укр

Рубрики: Підручники--українська мова--5 кл.
Кл.слова (ненормированные):
принцип наступності -- принцип перспективності -- підручник
Аннотация: У статті проаналізовано зміст чинних підручників з української мови для 5-го класу на предмет додержання принципу наступності. Аналіз підручників здійснено за розробленою анкетою для проведення констатувальних зрізів з проблеми додержання принципів перспективності й наступності в навчанні української мови за підручниками для 4-го й 5-го класів. У статті подано порівняльні статистичні відомості з різних аспектів формування методичного апарату підручників. Негативні й позитивні висновки на основі цих даних можуть слугувати орієнтиром для вдосконалення майбутніх підручників української мови.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей