Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=принцип наступності<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.


    Маслов, В.
    Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--розвиток освіти,  Освіта--післядипломна освіта,  Післядипломна освіта,  НАПН україни--персоналії,  Персоналії--НАПН україни
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
післядипломна освіта -- система післядипломної освіти -- принципи -- принцип державницької ідеології -- принцип конкретно-історичного підходу -- принцип системності -- принцип науковості -- принцип безперервності -- принцип єдності -- принцип інноваційності -- принцип адаптивності -- принцип конкурентоспроможності -- принцип інтерактивності -- принцип єдності -- принцип комплексності -- принцип оптимізації -- принцип наступності -- принцип перспективності -- принцип цілеспрямованості -- принцип варіативності -- принцип посадово-функціональної спеціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Ильина, Г.
    Реализация принципа преемственности в развитии физических качеств старших дошкольников и младших школьников [Текст] / Г. Ильина // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2011. - N 8. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100.55

Рубрики: Фізичне виховання--дошкільники--молодші школярі
Кл.слова (ненормированные):
фізичні якості -- принцип наступності -- принцип преемственности

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Хоменко, Е. В.
    Научить осознанно членить слова и опираться на их структуру при решении языковых задач [Текст] : дидактическая модель формирования образовательных умений и навыков учащихся с учетом принципа преемственности / Е. В. Хоменко // Русская словесность в школах Украины. - 2011. - N 6. - С. 49-52
ББК 74.268.1Рос

Рубрики: Російська мова--викладання--5 кл.
Кл.слова (ненормированные):
дидактична модель -- словотворчі уміння -- словотворчі навички -- принцип наступності
Аннотация: У статті відображено дидактичну модель формування словотворчих умінь і навичок учнів 5 класів з опорою на зв'язки наступності, які охоплюють чотири етапи навчання: діагностичний, корекційний, власне навчальний і контрольно-оціночний. Визначені мета, завдання і типи вправ, які характерні для кожного етапу експериментального навчання. Представлені приклади всіх типів вправ.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Авраменко, Олександр.
    Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу [Текст] / О. Авраменко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
ББК 74.268.1Укр

Рубрики: Підручники--українська мова--5 кл.
Кл.слова (ненормированные):
принцип наступності -- принцип перспективності -- підручник
Аннотация: У статті проаналізовано зміст чинних підручників з української мови для 5-го класу на предмет додержання принципу наступності. Аналіз підручників здійснено за розробленою анкетою для проведення констатувальних зрізів з проблеми додержання принципів перспективності й наступності в навчанні української мови за підручниками для 4-го й 5-го класів. У статті подано порівняльні статистичні відомості з різних аспектів формування методичного апарату підручників. Негативні й позитивні висновки на основі цих даних можуть слугувати орієнтиром для вдосконалення майбутніх підручників української мови.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Верба, Ольга.
    Наступність між дошкільною і початковою освітою [Текст] / О. Верба // Початкова освіта. - 2013. - N 13. - С. 5-9
ББК 74.202.2

Рубрики: Наступність--дошкільна освіта--початкова освіта
Кл.слова (ненормированные):
принцип наступності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Кисільова-Біла, Валентина.
    Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад - початкова школа [Текст] / В. Кисільова-Біла, М. Ясногор // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.022

Рубрики: Наступність--дошкільна освіта--початкова освіта
Кл.слова (ненормированные):
принцип наступності
Доп.точки доступа:
Ясногор, Марина


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей