Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=принцип науковості<.>)
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-13 
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 6
Зміст:
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип науковості, гуманізація освіти, професійність педагога
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: класична наукова раціональність, некласична наукова раціональність, методологія педагогіки
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: образ наукового знання, принцип науковості, проблемно-гіпотетичне знання
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: регулятивність освіти, функції психики особистості, регулятивна компетентність
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки / Г. Л. Ильин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: множинність педагогічних теорій, картезіанська наука, проектне пізнання
Ермаков, Д. С. Образование устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков. - С.4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: стійкий розвиток
Давыдова, Н. Н. Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Федоров. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: творчий процес, самоорганізація, науково-освітня мережа
Киселев, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов. - С.55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітні стандарти, варіативність шкільної освіти, освітній ценз
Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, дошкільна освіта, методологічний підхід
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ - ХХI в. / А. Н. Ходусов. - С.83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: генезис, менталітет, соціальний ідеал
Факторович, А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович. - С.89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: якість освіти, сучасний студент, викладач вузу
Змеева, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеева. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійно-орієнтоване навчання, міжкультурна ділова комунікація, андрагогічні принципи навчання
Колпачев, В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискусии конца 50-х гг. ХIХ в. / В. В. Колпачев, Н. К. Маяцкая. - С.104-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації вчительства, загальнопедагогічна дискусія, педагогічне суспільство
Помелов, В. Б. Просветительско-педагогическая деятельность В.В. Радлова / В. Б. Помелов. - С.112-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: лінгвіст, музей антропології, Вятська губернія
Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина. - С.119-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: антропологія, метод виховання, максими
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 4
Зміст:
Щербаков, Р. Н. От знаний личности - к ее мировоззрению / Р. Н. Щербаков. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фундаментальні теорії, наукова картина світу, реальний світогляд учня
Осмоловская, И. М. Дидактическое знание: проблемы систематизации / И. М. Осмоловская. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дидактичні знання, дидактичні концепції, системи
Краснова, Л. А. Отражение научного знания в содержании школьного образования / Л. А. Краснова. - С.20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: гносеологічні підстави науки, принцип науковості, наукові знання
Филонов, Г. Н. Критерии оценки эффективности воспитательного процесса / Г. Н. Филонов. - С.24-30
 л.слова: нелінійна динаміка розвитку виховання, діагностично спрямована рефлексія, конструктивно-універсальна модель
Казин, Э. М. Сохранение и укрепление здоровья учащейся молодежи и педагогов: региональные проблемы / Э. М. Казин [и др.]. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
Інші автори: Касаткина Н.Э., Красношлыкова О.Г., Руднева Е.Л.
 л.слова: здоров'я учнівської молоді, збереження здоров'я, адаптивно-розвиваюче середовище
Алиев, Ю. Б. Дисциплинированность на уроках искусства как дидактическая проблема / Ю. Б. Алиев. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: уроки мистецтва, засоби дисциплінованості, вчитель-художник
Гурьянова, М. П. Социально-педагогическая профилактика неблагополучия сельских детей / М. П. Гурьянова, Т. П. Серрянен. - С.46-52
 л.слова: сільський соціум, соціальний педагог, сільські поселення
Виситаева, М. В. Оценка развития математических способностей школьников / М. В. Виситаева. - С.53-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: компоненти, математичні здібності школярів, критеріальне оцінювання
Оганесян, Н. Т. Обеспечение психологической безопасности в начальной школе / Н. Т. Оганесян, В. В. Ковров. - С.58-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: безпечне освітнє середовище, референтність освітнього середовища, психологічне здоров'я учнів
Трунилина, Н. В. Функции рефлексивной культуры в профессиональном становлении учащихся СПУЗ / Н. В. Трунилина. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: професійне становлення, рефлексивна культура, гносеологічна функція
Сергеев, Н. К. Диссертация по педагогике: проблемы науки и нравственности / Н. К. Сергеев, В. В. Сериков. - С.71-81
 л.слова: педагогічна дисертація, рефлексія педагогічного дослідження, відповідальність вченого
Шаповалова, В. К. Отношение учителей Карачаево-Черкесской Республики к своей работе / В. К. Шаповалова, А. А.-Дж. Койчуев. - С.82-89
 л.слова: професійна діяльність, об'єктивна діяльність, суб'єктивна діяльність
Слепенкова, Е. А. Место историко-педагогических дисциплин в профессиональной подготовке педагога / Е. А. Слепенкова. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: історико-педагогічна дисципліна, стимулювання учбового матеріалу, професійна компетентність
Семенова, Л. М. Имиджелогическая подготовка специалиста по связям с общественностью / Л. М. Семенова. - С.93-100. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: професійний імідж спеціаліста, інтегративно-компетентнісна концепція, іміджелогічна підготовка
Волкова, И. В. 1937 год: преломление эпохи в праздничной жизни советских школьников / И. В. Волкова. - С.101-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: ювілейні заходи, пошук шкідництва в освіті
Смолинская, О. Е. Поиски методологии педагогических исследований в вузах Украины / О. Е. Смолинская. - С.108-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: організаційні дослідження, культурно-освітній простір, організація-університет
Белозерцев, Е. П. Размышления о методологической культуре иссдедования отечественного образования / Е. П. Белозерцев. - С.115-121
Давыдова, Л. Триз и триз-педагогика на современном этапе / Л. Давыдова. - С.122-125
Нагирнер, И. Стресс-факторы у студентов в учебной деятельности / И. Нагирнер. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Біологія і хімія в рідній школі. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит раз в два месяца
2015г. N 1
Зміст:
Маруненко, Ірина. Дозрівання головного мозку і психічний розвиток людини / І. Маруненко. - С.2-5
 л.слова: нервова система, відділи головного мозку, психічний розвиток
Максимов, Олександр. Освітні пріоритети: історіографія й перспективи / О. Максимов. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
Джурка, Григорій. Перспективи технології добування сланцевого газу / Г. Джурка, І. Голінько. - С.11-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: сланцевий газ, фрекінг, гідророзрив пласта
Грабовий, Андрій. Хімічний експеримент як чинник формування творчості учнів / А. Грабовий. - С.15-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: навчальний хімічний експеримент, творчість учнів, дослідницький експеримент
Криворотова, Ольга. Сезонні явища в житті риб : інтегрований урок біології та географії / О. Криворотова, О. Квасік. - С.22-25
Волочаєва, Тетяна. Урок з вивчення неметалічних елементів і неметалів / Т. Волочаєва. - С.25-27
Боднар, Тетяна. Свято весняних квітів : позаурочний захід для учнів 5-6 класів / Т. Боднар. - С.27-33
Кизенко, Василь. Громадянська освіта і виховання - основа громадянського суспільства / В. Кизенко. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: громадянська освіта, громадянське виховання, громадянські цінності
Коршевнюк, Тетяна. Зміст шкільної біологічної освіти в контексті біологічної науки / Т. Коршевнюк. - С.38-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: розвиток біологічної освіти, принцип науковості, біологічна освіта
Фесенко, Г. Хвацьке волове очко / Г. Фесенко. - С.43-44
Ковтун, Г. О. Хімія під музику Вівальді / Г. О. Ковтун. - С.46-47
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Маслов, В.
    Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--розвиток освіти,  Освіта--післядипломна освіта,  Післядипломна освіта,  НАПН україни--персоналії,  Персоналії--НАПН україни
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
післядипломна освіта -- система післядипломної освіти -- принципи -- принцип державницької ідеології -- принцип конкретно-історичного підходу -- принцип системності -- принцип науковості -- принцип безперервності -- принцип єдності -- принцип інноваційності -- принцип адаптивності -- принцип конкурентоспроможності -- принцип інтерактивності -- принцип єдності -- принцип комплексності -- принцип оптимізації -- принцип наступності -- принцип перспективності -- принцип цілеспрямованості -- принцип варіативності -- принцип посадово-функціональної спеціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Малинин, А. Н.
    Основы теории относительности в содержании школьных курсов физики [Текст] / А. Н. Малинин, И. В. Гордеев // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2011. - N 5. - С. 134-141
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання--теорія ймовірності
Кл.слова (ненормированные):
принцип науковості -- методологія наукового пізнання
Доп.точки доступа:
Гордеев, И.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Митник, Олександр.
    Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у початковій школі [Текст] / О. Митник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 4-8. - Бібліогр.: с. 8 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202

Рубрики: Навчально-виховний процес--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
особистісно зорієнтований підхід -- принцип гуманізації -- принцип демократизації -- індивідуалізація навчання -- принцип педагогічного стимулювання -- принцип діалогічного спілкування -- рефлексивно-діяльнісний підхід -- принцип проблемності -- АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД -- ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ -- поняттєве мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Шуканов, П.
    Сакрально-наукові основи освітнього процесу [Текст] / П. Шуканов, А. Шуканова // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2012. - N 3. - С. 3-6
ББК 74.04

Рубрики: Принципи освіти
Кл.слова (ненормированные):
сакральна наука -- науковість освіти -- принцип науковості
Доп.точки доступа:
Шуканова, А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Исаева, Н. А.
    Критерий научности в стратегии интегративного подхода к лингвометодической подготовке бакалавра педагогического образования [Текст] / Н. А. Исаева // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2013. - N 4. - С. 70-75. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.489

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель російської мови
Кл.слова (ненормированные):
БАКАЛАВР -- лінгвометодична компетенція -- принцип науковості -- майбутні вчителі російської мови
Аннотация: В статье обосновывается приоритет принципа научности знаний при формировании лингвометодичской компетенции бакалавра-будущего учителя русского языка. Реализация основных требований этого принципа определяет стратегию интегративного подхода к подготовке бакалавров, становится основой формирования его общепрофессиональных и специальных компетенций, фактором обновления образования.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Сенько, Ю. В.
    Принцип научности в образовании: грани и границы [Текст] / Ю. В. Сенько // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.0

Рубрики: Принцип науковості--освіта,  Освіта--принцип науковості
Кл.слова (ненормированные):
принцип науковості -- гуманізація освіти -- професійність педагога
Аннотация: Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании. Сегодня выход педагога за границы своей научно-педагогической компетентности в поле смыслов, в поле культуры обучающегося является важнейшим требованием реализации принципа научности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы [Текст] / Л. А. Краснова // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.202.22

Рубрики: Зміст освіти--образ наукового знання
Кл.слова (ненормированные):
образ наукового знання -- принцип науковості -- проблемно-гіпотетичне знання
Аннотация: В статье вводится авторский концепт: "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстает как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-13 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей