Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=принцип єдності<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Маслов, В.
    Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--розвиток освіти,  Освіта--післядипломна освіта,  Післядипломна освіта,  НАПН україни--персоналії,  Персоналії--НАПН україни
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
післядипломна освіта -- система післядипломної освіти -- принципи -- принцип державницької ідеології -- принцип конкретно-історичного підходу -- принцип системності -- принцип науковості -- принцип безперервності -- принцип єдності -- принцип інноваційності -- принцип адаптивності -- принцип конкурентоспроможності -- принцип інтерактивності -- принцип єдності -- принцип комплексності -- принцип оптимізації -- принцип наступності -- принцип перспективності -- принцип цілеспрямованості -- принцип варіативності -- принцип посадово-функціональної спеціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Сабадуха, Володимир.
    Генеза теоретичних уявлень про особу та особистість в історії філософії / В. Сабадуха // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2016. - N 4. - С. 30-43
ББК 87.3

Рубрики: Історія філософії--особистість
Кл.слова (ненормированные):
особа -- особистість -- посередня людина -- принцип ієрархії -- принцип демократії -- принцип єдності -- субстанція -- онтологія -- філософська теорія особистості
Аннотация: У статті проаналізовано генезу понять "особа" й "особистість" з моменту їх виникнення в історії культурного розвитку людства . З'ясовано , що в історії філософії сформувалися такі підходи : християнський , соціально-правовий , праксіологічний , субстанційний , морально-духовний й демократичний . Сформовано авторський підхід , що органічно виростає із християнського , субстанційного й морально-духовного , логічно асимілює принципи ієрархії і демократії й ураховує динаміку розвитку людини .

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей