Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.480.42<.>)
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
Обкладинка
74.480.42
С 44


    Скок, Г. Б.
    Как проанализировать собственную педагогическую деятельность [Текст] : Учеб. пособ. / Г.Б. Скок. - 2-е изд. - М. : Педагогическое общество России, 2001. - 102 с. - 8.00 грн
ББК 74.480.42

Рубрики: Вища освіта--педагогічна діяльність,  Педагогічна діяльність--самоаналіз
Аннотация: Это третье пособие автора. Первое (в соавторстве с Б.Б.Горловым) написано для эксперта по анализу и оценке деятельности преподователя, второе - для руководителя учебного заведения. Данное пособие адресовано самому преподавателю. Посколько оно касается инвариантной части деятельности преподователя, то может быть использовано преподователями любых педагогических систем, так как различие между школьным учителем и преподавателем университета лежит больше в содержательной области (более глубокие знания, сложные модели, способы деятельности связаны в значительной степени с профессиональной деятельностью).

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.480.42
И 85


    Исаев, И. Ф.
    Профессионально-педагогическая культура преподавателя [Текст] : Учеб. пособие для вузов / И.Ф. Исаев. - М. : "Академия", 2002. - 208 с. - ISBN 5-7695-0901-5 : 19.00 грн
ББК 74.480.42

Рубрики: Вища школа--професіоналізм викладача

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
74.480.42
П 84


   
    Професіоналізм викладача вищої школи: освітні технології [Текст] : Збірник статей до Міжнародної науково-практичної конференції . (До 90-річчя заснування МДУ) / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота ; відповід. за випуск Я. І. Журецький. - Миколаїв : Іліон, 2004. - 274 с.
    Содержание:
Професіоналізм викладача вищої школи: освітні технології . - С .7
Будак, В. Д. Університет: стратегія поступу на шляху Болонського процесу / В. Д. Будак. - С .7
Андрущенко, В. П. Політика і практика реалізації безперервної освіти в Україні / В. П. Андрущенко. - С .10
Биков В. Ю. Інформатизація освіти і розвиток понятійно-термінологічного апарату системи навчання і освіти / В. Ю. Биков. - С .15
Олійник, В. В. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: концепція, стратегія розвитку / В. В. Олійник. - С .23
Power, Clark. Moral Knowledge and the Moral Self / C. Power. - С .36
Голобородько, Є. Окремі сучасні складові професіоналізму викладача вищої школи / Є. Голобородько. - С .38
Пєхота О. М. Вимоги до особистості сучасного викладача університету з позиції гуманізації освіти / О. М. Пєхота. - С .43
Журецький, Я. І. Організація співпраці педагогічного ВНЗ і школи / Я. І. Журецький. - С .48
Редько, В. Г. До проблеми формування готовності студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності вчителя іноземної мови / В. Г. Редько. - С .53
Сучасні тенденції розвитку професійної підготовки . - С .61
Кічук, Н. В. Деякі аспекти формування професіоналізму майбутнього викладача вищої школи / Н. В. Кічук. - С .61
Мещанінов, О. П. Моделі розвитку університетської системи освіти / О. П. Мещанінов. - С .65
Ощепкова, В. П. Інтеграція навчального матеріалу як засіб підвищення якості знань з російської мови / В. П. Ощепкова. - С .74
Ворожбіт, В. В. Значення тематичних семінарів з курсу "Історія педагогіки" у формуванні професіоналізму майбутніх вчителів / В. В. Ворожбіт. - С .79
Соколовська, О. С. Вплив педагогічних ідей Л.Г. Глібова на розвиток освіти / О. С. Соколовська. - С .85
Дятлова, С. Професіоналізм викладача математики та методики її викладання / С. Дятлова. - С .90
Бабаян, Ю. О. Розвиток рефлексії у студентів педвузів / Ю. О. Бабаян. - С .93
Шпачинський, І. Л. Діалектичність технічної і педагогічної творчості / І. Л. Шпачинський. - С .97
Щедролосєва, К. О. Перспектива підготовки вчителів художньої культури у вищих навчальних закладах України / К. О. Щедролосєва. - С .100
Січко, І. О. Індивідуалізація у процесі підготовки майбутнього вчителя / І. О. Січко. - С .103
Освітні технології у вищому навчальному закладі . - С .107
Дмитренко, Т. О. Педагогічна методологія як об'єкт системного дослідження / Т. О. Дмитренко. - С .107
Нор, К. Ф. Технологічний підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів / К. Ф. Нор. - С .112
Старєва, А. М. Підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання / А. М. Старєва. - С .117
Костіна, В. В. Підготовка викладачів до здійснення особистісно орієнтованого навчання / В. В. Костіна. - С .119
Гушлевська, І. В. Концепції компетентності в американській педагогіці / І. В. Гушлевська. - С .123
Авраменко, К. Б. Компетентність викладача вищої школи як важлива складова його професіоналізму / К. Б. Авраменко. - С .124
Яресько, К. В. Аспектний аналіз навчальної діяльності в контексті проблеми її організації у вищому закладі освіти / К. В. Яресько. - С .129
Кравченко, І. Ф. Організація пошуково-аналітичної діяльності студентів на заняттях з психології праці / І. Ф. Кравченко. - С .134
Кисельов, С. П. Актуальні питання взаємодії вуза і школи у науковій підготовці учнів (за матеріалами дослідно-експериментальної роботи) / С. П. Кисельов. - С .138
Улицька, Ф. Я. Український мелос в творах зарубіжних композиторів (до проблеми удосконалення музичної освіти у ВНЗ) / Ф. Я. Улицька. - С .142
Інформаційні технології у вищій школі . - С .144
Жук, Ю. О. Вплив інформаційних і комунікаційних технологій на стиль педагогічної діяльності / Ю. О. Жук. - С .144
Шебаніна, Л. П. Деякі аспекти при вивченні дисципліни "Чисельні методи" / Л. П. Шебаніна. - С .150
Тихонова, Т. В. Напрямки удосконалення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя інформатики / Т. В. Тихонова. - С .153
Ходякова, Г. В. Розширення дидактичних можливостей у викладанні математичних дисциплін за допомогою комп'ютера / Г. В. Ходякова. - С .158
Чадаєв, О. М. Використання комп'ютерних технологій в процесі вивчення математичного аналізу / О. М. Чадаєв. - С .162
Мірошниченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм по природознавчим дисциплінам у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошниченко, А. В. Колпакова. - С .168
Жуковська, А. К. Ознайомлення студентів спеціальності "Практична психологія" з можливістю використання комп'ютера в психодіагностиці / А. К. Жуковська. - С .170
Руденко, Т. В. Навчання інформатики студентів ВНЗ економічного профілю з урахуванням психологічних особливостей розумової діяльності / Т. В. Руденко. - С .173
Гайда, Ю. А. Динаміка переходів у системі дистанційного навчання / Ю. А. Гайда, Л. Л. Кошкіна. - С .175
Луньова, Г. С. Використання задачно-технологічного підходу під час навчання студентів інформаційних технологій / Г. С. Луньова. - С .177
Танкова, Н. В. Методичні проблеми навчання інформаційних технологій студентів нематематичних спеціальностей / Н. В. Танкова. - С .180
Лєженцев, Ю. В. Особливості комп'ютерного навчання на кафедрі військової підготовки / Ю. В. Лєженцев. - С .183
Технології виховння у вищому навчальному закладі . - С .186
Грива, О. А. Питання виховання в системі підготовки фахівців, що працюють з дітьми і молоддю в полікультурному середовищі / О. А. Грива. - С .186
Любарська, О. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / О. М. Любарська. - С .192
Олексюк, О. Є. Професійне становлення викладача вищої школи як вихователя / О. Є. Олексюк. - С .198
Казанжи, І. В. Виховання у майбутніх учителів гуманного ставлення до дитини / І. В. Казанжи. - С .200
Рехтета, Л. О. Критерії громадянської вихованості студентів / Л. О. Рехтета. - С .204
Білюк, О. Г. Умови підвищення самооцінки у розвитку особистості дитини молодшого шкільного віку / О. Г. Білюк. - С .208
Шличек, О. Ю. Формування правової свідомості студентів університету методом соціально-екологічного проектування / О. Ю. Шличек. - С .213
Філіп'єва, О. А. Актуальність проблеми валеологічної підготовки вчителя / О. А. Філіп'єва. - С .217
Сучасні підходи до викладання іноземної мови в Україні та за кордоном . - С .221
Осипов, П. І. Лексико-семантичне поле прикметників "білий" і "чорний" в німецькій та українській мовах (аспект міжкультурної комунікації) / П. І. Осипов. - С .221
Мироненко, Т. П. Використання ситуаційних вправ під час формування соціокультурного компонента / Т. П. Мироненко. - С .226
Філіппова, Н. М. Концептуалізація дійсності і практика науково-технічного перекладу / Н. М. Філіппова. - С .232
Філіп'єва, Т. І. Роль і місце художнього тексту на заняттях з іноземної мови / Т. І. Філіп'єва. - С .237
Кіщенко, Ю. В. Организация и структура современного последипломного педагогического образования в Англии и Уэльсе / Ю. В. Кіщенко. - С .242
Яновський, О. М. Про поліваріантність фонетичної норми (на матеріалі великого словника німецької вимови) / О. М. Яновський. - С .248
Лощенова, І. Ф. До проблеми формування іншомовної соціокультурної компетенції / І. Ф. Лощенова. - С .250
Волченко, О. М. Розвиток мовленнєвої особистості на факультетах іноземної філології / О. М. Волченко. - С .253
Нікішина, В. В. Комунікативний системно-діяльнісний підхід до навчання іноземних мов / В. В. Нікішина. - С .255
Ремчукова, Л. Г. Методична типологія граматики / Л. Г. Ремчукова. - С .257
Мукатаєва, Я. В. Підготовка вчителя іноземної мови в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору / Я. В. Мукатаєва. - С .259
Постова, Л. С. Послідовність розвитку іншомовних творчих комунікативних умінь у студентів / Л. С. Постова. - С .262
Козак, Н. І. Навчання студентів статистичному підрахунку лексичної вагомості слів / Н. І. Козак. - С .264
Олійник, О. В. Підготовка і формування професійно-педагогічної культури сучасного викладача англійської мови у вищих навчальних закладах: проблеми, пошуки, перспективи / О. В. Олійник. - С .266
Абабілова, Н. М. Використання комп'ютера у процесі навчання іноземної мови / Н. М. Абабілова. - С .268
Васіна, І. В. Переваги і недоліки використання комп'ютерного цифрового відео при навчанні іноземної мові / І. В. Васіна. - С .270
Куріченко, А. Ю. Вплив артистизму на процес навчання іноземної мови / А. Ю. Куріченко. - С .272
ББК 74.480.42 + 74.58

Рубрики: Вища школа--професіоналізм викладача,  Викладачі--професіоналізм--вища школа,  Освітні технології--вища школа,  Іноземні мови--викладання,  Виховання--вища школа
Аннотация: В матеріалах міжнародної науково-практичної конференції розглядаються актуальні питання формування професіоналізму викладача сучасної вищої школи. Представлено досвід роботи вищих закладів освіти Миколаївщини.

Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, Олена Миколаївна (1954) \ред.\
Журецький, Я.І. \відповід. за випуск.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.480.42
И 85


    Исаев, И. Ф.
    Профессионально-педагогическая культура преподавателя [Текст] : Учеб. пособие для студ. ВУЗов / И.Ф. Исаев. - 2-е изд., стереот. - М. : Издательский центр "Академия", 2004. - 208 с. - ISBN 5-7695-0901-5 : 19.80 р.
ББК 74.480.42

Рубрики: Педагогічна майстерність--вища школа,  Вища школа--професіоналізм викладача
Аннотация: В учебном пособии рассматриваются ценностный, технологический и личностно-творческий компоненты профессионально-педагогической культуры, ее функции, критерии и уровни, дается историко-педагогический анализ проблемы формирования профессионально-педагогической культуры, обосновываются тенденции, принципы и условия развития профессионально-педагогической культуры преподавателя высшей школы. Для студентов высших учебных заведений, обучающихся по педагогическим специальностям. Может быть полезно магистратам, аспирантам, преподавателям.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
74.480.42
Б 93


    Бутенко, Н. Ю.
    Комунікативна майстерність викладача [Текст] : Навч. посібник / Н.Ю. Бутенко. - Київ : КНЕУ, 2005. - 336 с. - ISBN 966-574-700-2 : 49.45 р.
    Содержание:
Спілкування та комунікація . - С .6
Функції мовлення в життєдіяльності людини . - С .12
Перешкоди на шляху ефективного спілкування . - С .17
Бар'єри психологічного захисту . - С .20
Психологічні особливості публічного виступу . - С .29
Практичні прийоми переконання . - С .42
Типи слухання та ролі слухачів . - С .50
Прийоми ефективної вербальної комунікації . - С .55
Виникнення й використання невербального спілкування . - С .68
Одяг як невербальний канал передачі інформації . - С .77
Відносини людей під час спілкування . - С .81
Ритуальна поведінка в міжособистісній взаємодії . - С .85
Психологічне маніпулювання та комунікативні маневри . - С .89
Основи асертивної поведінки . - С .92
Психологічні способи впливу у процесі спілкування . - С .98
Поведінка як джерело інформації у спілкуванні . - С .104
Помилка каузальної атрибуції . - С .111
Самоподання у спілкуванні . - С .115
Психолого-комунікативний потенціал ділових партнерів . - С .124
Психогеометричні та комунікативні типи ділових партнерів . - С .127
Комунікації в системах управління . - С .130
Практичне використання тактик впливу . - С .135
Специфіка педагогічного спілкування . - С .140
Форми та комунікативні якості педагогічного мовлення . - С .162
Міміка, пантоміміка та інші засоби невербального спілкування педагога . - С .178
Специфіка взаємодії в педагогічному спілкуванні . - С .187
Маніпуляції в навчанні . - С .195
Оцінка знань у педагогічній взаємодії . - С .201
Використання психологічних способів впливу в процесі навчання . - С .208
Сприйняття в педагогічному спілкуванні . - С .220
Динаміка міжособистісного конфлікту (за Д. Дена) . - С .225
Емоційні та раціональні інтереси в конфлікті . - С .236
Технологія подолання розбіжностей (за Д. Дена) . - С .241
Стратегія "Перемогти може кожен" ( за Х. Корнеліус та Ш. Фейєр) . - С .254
Конфлікт у педагогічній взаємодії . - С .273
Типи ділових конфліктів та причини їх виникнення . - С .280
Спілкування як взаємодія . - С .287
Практичні завдання для відпрацьовування умінь самодіагностики, самоаналізу, самопроектування . - С .293
ББК 74.480.42

Рубрики: Педагогічна майстерність--вища школа,  Вища школа--професіоналізм викладача--комунікативна майстерність
Аннотация: У посібнику розкриваються особливості процесу спілкування у навчальній діяльності, висвітлюються поняття спілкування та комунікації, ритуальної поведінки, маніпулювання, асертивної поведінки, бар'єрів психологічного захисту, каузальної атрибуції та психогеометричних типів. Посібник включає методичні рекомендації з питань оптимізації навчального процесу та вдосконалення взаємодії як у навчальному процесі, так і в інших видах діяльності. Для викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів, вчителів. менеджерів, інших фахівців, а також усіх тих, хто цікавиться питаннями вдосконалення спілкування та взаємодії.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74.480.42
П72


   
    Преподаватель вуза: технологии и организация деятельности : учебное пособие / ред. С. Д. Резник. - 3-е изд., доп. и перераб. - М. : ИНФРА-М, 2011. - 361 с. - (Менеджмент в высшей школе). - ISBN 978-5-16-004478-1 : 142.00 р.
ББК 74.480.42

Рубрики: Вища школа--викладачі,  Викладач ВНЗ--організація діяльності
Аннотация: Рассмотрены технологии и организация деятельности преподавателя высшего учебного заведения. Особое внимание уделено подготовке и проведению учебного занятия, организации научно-исследовательской и воспитательной работы среди студентов, самооценке личной деятельности преподавателя.

Доп.точки доступа
Резник, С.Д. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Драч, І.
    Ключові компетентності як основа професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи / І. Драч // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 24-27 : табл. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.480.42

Рубрики: Професорсько-викладацький склад--ключові компетентності
Кл.слова (ненормированные):
компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- структура ключових компетентностей -- компетентності викладача

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Брюховецька, О.
    Професійно значущі якості особистості викладача вищого навчального закладу / О. Брюховецька, Т. Чаусова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 74-78 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.480.42

Рубрики: Викладач ВНЗ--якості особистості--професійні якості,  Викладач психології--якості особистості--професійні якості,  Професорсько-викладацький склад
Кл.слова (ненормированные):
якості особистості -- педагогічний професіоналізм -- вища школа -- професійна компетентність -- здібності викладача
Доп.точки доступа
Чаусова, Т.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Трухина, О. А.
    Условия и факторы развития готовности преподавателя вуза к профессионально-личностному самосовершенствованию / О. А. Трухина // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.480.42

Рубрики: Професорсько-викладацький склад
Кл.слова (ненормированные):
преподаватели -- профессионально-личностное самосовершенствование -- професійно-особистісне самовдосконалення -- высшая школа
Аннотация: В статье рассмотрена совокупность условий, необходимых для развития готовности преподавателя вуза к профессионально-личностному самосовершенствованию. Представлены результаты семантического кластерного анализа такой совокупности. Охарактеризованы комплексные факторы процесса развития готовности преподавателя к профессионально-личностному самосовершенствованию.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Шафранова, О. Е.
    Место и роль андрагога-аксиолога в обеспечении нового качества отечественного высшего образования / О. Е. Шафранова // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 3. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.480.42

Рубрики: Професорсько-викладацький склад--андрагог-аксіколог
Кл.слова (ненормированные):
система высшего образования -- аксіологія -- андрагогіка -- профессиональное развитие -- преподаватели -- высшая школа
Аннотация: В статье рассматривается возможность реализации в системе высшего образования новой профессиональной позиции - андрагогов-аксиологов. Основной задачей этих профессионалов должна стать реализация аксиологического сопровождения профессионального развития преподавателя вуза средствами его образования. В центре анализа находятся задачи и содержание работы андрагога-аксиолога в режиме опосредованного аксиологического сопровождения.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Цвєткова, Г.
    Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Ганна Цвєткова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.480.42

Рубрики: Викладачі ВНЗ--самовдосконалення,  Самовдосконалення--викладачі ВНЗ
Кл.слова (ненормированные):
самовдосконалення -- самоподолання -- особистість -- викладач вищої школи -- професійна компетентність -- педагогічний ідеал
Аннотация: У статті висвітлено специфіку, структуру та етапи професійно-педагогічного самовдосконалення викладача вищої школи. Розглянуто зміст поняття самовдосконалення особистості, наголошено на значенні професійно-педагогічного самовдосконалення для підвищення ефективності педагогічної діяльності викладача і навчально-виховного процесу у ВНЗ в цілому.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Брижак, П.
    Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / Петро Брижак // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 75. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.480.42

Рубрики: Викладачі--ВНЗ--творчий розвиток
Кл.слова (ненормированные):
вишивальниці -- майстерність -- творчі роботи -- викладачі вищих навчальних закладів
Аннотация: Розповідь про старшого викладача, доцента кафедри трудового навчання та художнього конструювання Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Надію Іванівну Головачук.
Доп.точки доступа
Головачук, Надія Іванівна (старший викладач, доцент кафедри трудового навчання та художнього конструювання Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії) \про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Михайлов, А. Н.
    Готовность преподавателей вузов к реализации системообразующих функций педагогического процесса / А. Н. Михайлов // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 5. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.480.2 + 74.480.42

Рубрики: Процес навчання--вища освіта,  Професорсько-викладацький склад
Кл.слова (ненормированные):
педагогическая готовность -- преподаватели вузов -- высшая школа -- педагогические процессы -- системоутворюючі функції -- педагогічна готовність
Аннотация: В статье представлена Концепция формирования педагогической готовности преподавателей вузов к реализации системообразующих функций педагогического процесса.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Красинская, Л. Ф.
    Реформирование высшего технического образования и новые требования к психолого-педагогической компетентности преподавателей / Л. Ф. Красинская // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 5. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.480.42

Рубрики: Професорсько-викладацький склад,  Технічна освіта--вища
Кл.слова (ненормированные):
преподаватель -- психолого-педагогическая компетентность -- высшее техническое образование -- технические вузы -- высшая школа
Аннотация: В статье на основе анализа документов, связанных с реформированием высшего образования, формулируются новые требования к психолого-педагогической компетентности преподавателей. Особенно это важно для преподавателей технического вуза, многие из которых не имеют базового педагогического образования, поэтому испытывают трудности при решении инновационно-педагогических задач. Автор делает вывод, что в условиях новой парадигмы образования, предполагающей усиление самостоятельной познавательной деятельности студентов, особое значение приобретают психолого-педагогические компетенции преподавателя управленческого характера.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Квитковская, A. A.
    Формирование поликультурной компетентности преподавателей высшей школы [Текст] / A. A. Квитковская // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 6. - С. 18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.480.42

Рубрики: Професорсько-викладацький склад--полікультурна компетентність
Кл.слова (ненормированные):
этническая толерантность -- полікультурна компетентність -- преподаватель высшей школы -- профессиональная подготовка -- поликультурная компетентность -- етнічна толерантність -- викладачі вищої школи
Аннотация: В статье рассматриваются сущность и содержание этнической толерантности преподавателя высшей школы как интегрированного качества личности, характеризующего поликультурную компетентность, а также личностно-образовательная технология формирования этнической толерантности преподавателей высшей школы и социально-педагогические условия ее реализации.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Корсакевич, Васіліса.
    Дослідження рівнів розвитку складових соціально обумовленої підструктури конкурентоздатності викладацького персоналу ВНЗ приватної форми власності [Текст] / В. Корсакевич // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 92-100. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.480.42

Рубрики: Професорсько-викладацький склад--приватні ВНЗ
Кл.слова (ненормированные):
КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ -- ВИКЛАДАЧІ ВИЩОЇ ШКОЛИ -- ПРИВАТНІ ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- соціально психологічна адаптивність -- підструктура досвіду
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження соціально обумовленої підструктури експериментальної моделі розвитку конкурентоздатності викладацького персоналу вищого навчального закладу приватної форми власності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Аркусова, И. В.
    Преподаватель и компьютер: сотрудничество или соперничество (конкуренция)? [Текст] / И. В. Аркусова // Педагогика. - 2013. - N 2. - С. 17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.202.21 + 74.480.42

Рубрики: Вчитель--комп'ютер,  Викладач--ВНЗ--комп'ютер,  Комп'ютерні навчальні програми--викладач,  Комп'ютер--викладач
Кл.слова (ненормированные):
модернізація освіти -- педагогічний інструмент -- інструмент оптимізації навчання
Аннотация: В статье раскрываются ведущая роль компьютерных средств как современного инструмента оптимизации обучения и важнейшая роль преподавателя, обеспечивающего управление образовательным процессом. Излагаются преимущества и недостатки применения компьютера и его разновидностей. Акцент сделан на управленческой роли преподавателя в организации и обеспечении образовательного процесса на основе современного компьютерного обеспечения.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Абсалямова, Яна.
    Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 13-16. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.480.42

Рубрики: Викладачі ВНЗ--іноземні мови,  Викладач--ВНЗ--професіоналізм,  Професіоналізм--викладачі ВНЗ--іноземні мови
Кл.слова (ненормированные):
викладачі іноземних мов -- вищі технічні навчальні заклади -- професіоналізм -- самовдосконалення
Аннотация: У статті розкриваються сутність та важливість розвитку професіоналізму викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу в процесі професійної самореалізації. Автор обгрунтовано доводить, що розвиток професіоналізму цієї категорії викладачів має інтенсивний перебіг на всіх етапах самореалізації.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Загакайло, О.
    Молчание - золото? Нет, медяк [Текст] = штрихи к портрету украинского преподавателя / О. Загакайло // Зеркало недели : международный общественно-политический еженедельник. - 2013. - N 35. - С. 12
ББК 74.480.42

Рубрики: Викладачі--ВНЗ
Кл.слова (ненормированные):
українські викладачі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Факторович, А. А.
    Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия [Текст] / А. А. Факторович // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.42 + 74.480.43

Рубрики: Викладач--ВНЗ,  Студенти
Кл.слова (ненормированные):
якість освіти -- сучасний студент -- викладач вузу -- педагогічна взаємодія
Аннотация: В статье основные направления в развитии высшего образования рассматриваются в контексте изменений характера педагогического взаимодействия в образовательном процессе вуза. Предлагаются подходы к формированию компетентностной модели современного преподавателя вуза, обеспечению участия студентов в управлении качеством образования.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-58 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей