Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Лушин, П.$<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник : научное издание. Вип. 31 / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1988. - 120 с. - 2.44 р.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Методологічні аспекти психології навчання / С. Д. Максименко. - С .3-10. - Бібліогр. у кінці ст.
Фурман, А. В. Психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів / А. В. Фурман. - С .11-23. - Бібліогр. у кінці ст.
Змієвська, Л. В. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування / Л. В. Змієвська. - С .23-31. - Бібліогр. у кінці ст.
Маргуліс, Є. Д. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності / Є. Д. Маргуліс. - С .31-40. - Бібліогр. у кінці ст.
Шатирко, Л. О. Формування самоконтролю в молодших школярів у процесі навчання / Л. О. Шатирко. - С .40-49. - Бібліогр. у кінці ст.
Бутівщенко, Л. М. Система пізнавальних завдань як засіб розвитку мислительних операцій у молодших школярів / Л. М. Бутівщенко. - С .49-57. - Бібліогр. у кінці ст.
Швалб, Ю. М. Психологічна діагностика рівня сформованості учбової діяльності в молодших школярів / Ю. М. Швалб, Ю. Т. Рождественський. - С .58-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Кісарчук, З. Г. Вплив навчання ділового спілкування на ефективність спільного розв`язування навчальних задач молодшими школярами / З. Г. Кісарчук. - С .66-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Лушин, П. В. Операційна структура мовного узагальнення / П. В. Лушин. - С .73-82. - Бібліогр. у кінці ст.
Куценко, Г. В. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання / Г. В. Куценко. - С .82-90. - Бібліогр. у кінці ст.
Тимофєєва, Н. М. Психологічні умови формування моральної позиції старшокласника на уроках літератури / Н. М. Тимофєєва. - С .90-97. - Бібліогр. у кінці ст.
Пророк, Н. В. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації в шестирічних школярів / Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. - С .97-104. - Бібліогр. у кінці ст.
Зубалій, Н. П. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей / Н. П. Зубалій. - С .104-110. - Бібліогр. у кінці ст.
Сосідко, В. В. Розвиток здатності до лінгвістичного аналізу слова у шестирічних учнів / В. В. Сосідко. - С .111-118. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія,  Психологія навчання,  Педагогічна психологія
Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник [Текст] : научное издание. Вип. 22 / М.Й. Боришевський. - Киев : Радянська школа, 1983. - 145 с. - (в обкл.) : 2.92 р.
    Содержание:
Теоретичні питання психології
Тищенко, С. П. Емоційно-ціннісне ставлення до себе як структурний компонент образу "Я" / С. П. Тищенко. - С .3-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Злочевський, С. Є. Психічні новоутворення в ранньому онтогенезі / С. Є. Злочевський, В. К. Котирло. - С .19-27. - Бібліогр. у кінці ст.
Педагогічна психологія
Горбач, М. С. Психологічні основи оволодіння учнями символікою / М. С. Горбач. - С .28-37
Макляк, О. М. Питання психології навчання семикласників сисем числення / О. М. Макляк. - С .37-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Курганов, С. Ю. Учбовий діалог як форма навчання / С. Ю. Курганов, В. Ф. Литовський. - С .47-52. - Бібліогр. у кінці ст.
Яценко, Т. С. Підготовка студентів до педагогічного спілкування / Т. С. Яценко. - С .52-60. - Бібліогр. у кінці ст.
Антонюк, М. С. Особливості формування в студентів умінь і навичок навчальної діяльності / М. С. Антонюк, Т. П. Мулява, О. М. Добровольський. - С .60-65
Лушин, П. в. Роль мислення в подоланні інтерференції при вивченні іноземної мови старшокласниками / П. в. Лушин, Б. А. Ільюк. - С .65-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Лобай, Є. В. Метод узагальнення в процесі засвоєння старшокласниками лексики іноземної мови / Є. В. Лобай. - С .73-79. - Бібліогр. у кінці ст.
Сапожникова, Л. С. Про особливості прояву значущих правил в моральній поведінці підлітків / Л. С. Сапожникова. - С .79-88. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Попов, М. О. Деякі особливості міжособистісного розуміння у різновікових групах / М. О. Попов. - С .88-96
Яковенко, С. В. Психологічні умови вдосконалення виховної роботи з важкими підлітками / С. В. Яковенко. - С .96-104. - Бібліогр. у кінці ст.
Максимова, Н. Ю. Психологічний аналіз типів важковиховуваних підлітків / Н. Ю. Максимова. - С .104-110
Антонова, О. Г. Про становлення позицій важковиховуваних підлітків у сім`ї / О. Г. Антонова. - С .111-120. - Бібліогр. у кінці ст.
Психологія професійної орієнтації
Ящишин, О. О. Психологічне дослідження учнів ТУ для створення психограми телефоністки / О. О. Ящишин. - С .120-129. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Кисельова, Н. Й. Оцінка майбутніми педагогами професійно важливих якостей особистості / Н. Й. Кисельова. - С .129-137. - Бібліогр. у кінці ст.
Федорчук, В. М. Фактори розвитку трудової активності у майбутніх механізаторів / В. М. Федорчук. - С .137-143. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія--теоретичні питання,  Професійна орієнтація учнів--психологія,  Педагогічна психологія
Доп.точки доступа:
Боришевський, М.Й.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2009г. N 1
Зміст:
Бондарчук, О. Особливості реалізації гуманістично-ціннісного підходу у післядипломній педагогічній освіті / О. Бондарчук. - С.3-6. - Бібліогр.: 19 назв.
Солодков, В. Європейська самоактуалізація педкадрів України / В. Солодков. - С.7-13. - Бібліогр.: 7 назв.
Даниленко, Л. Застосування компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Даниленко. - С.14-16
Вакуліч, Т. Психологічна підготовка педагогічних працівників до запобігання формування віктимності у процесі соціалізації особистості / Т. Вакуліч. - С.17-20. - Бібліогр.: 10 назв.
Зінченко, О. Тренінг емоційної саморегуляції студентів музичного училища / О. Зінченко. - С.20-26
Набока, Л. Професійний імідж викладача-андрагога / Л. Набока. - С.26-29. - Бібліогр.: 6 назв.
Приходько, Ю. Особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти як складова мотивації професійного удосконалення / Ю. Приходько. - С.29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
Брюховецька, О. Підвищення ефективності управлінського спілкування керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. Брюховецька. - С.33-38
Сергеєва, Л. Компетентнісний підхід до проектування навчальних програм підвищення кваліфікації керівних педагогічних кадрів закладів професійної освіти / Л. Сергеєва, О. Пащенко. - С.38-41. - Бібліогр.: 10 назв.
Радченко, О. міжгруповий конфлікт у колективі ПТНЗ / О. Радченко. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.44-61. - Бібліогр.: 29 назв.
Сілаєва, І. Експериментальна модель підвищення кваліфікації: проблеми та перспективи / І. Сілаєва, С. Заславська. - С.62-64
Каслін, М. Блочно-модульні програми підвищення кваліфікації викладачів / М. Каслін, О. Лушнікова. - С.65-67. - Бібліогр.: 2 назв.
Лавриненко, І. Проектні технології на уроках української мови / І. Лавриненко. - С.67-70. - Бібліогр.: 7 назв.
Скрипка, Г. Підвищення професійного рівня ІКТ-компетентності вчителя математики / Г. Скрипка. - С.70-72
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.73-82
Лушин, П. Как воспользоваться преимуществами кризиса? : (из опыта экофасилитации в системе последиломного педагогического образования) / П. Лушин. - С.82-86. - Бібліогр.: 10 назв.
Мосякова, І. Позашкільна освіта як складова освітньої системи України / І. Мосякова, Т. Окушко. - С.87-88
Новак, В. Позашкілля Рівного - один з пріоритетів освіти міста / В. Новак. - С.88-90
Первушевська, І. Організація роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів як системоутвоорююча складова управлінської культури позашкільного закладу нового типу : (з досвіду діяльності Рівненського міського палацу дітей і молоді) / І. Первушевська. - С.90-95. - Бібліогр.: 7 назв.
Яковлева, И. Система внешкольного воспитания и обучения в Республике Беларусь на пути к новому качеству: актуальность научно-педагогического поиска / И. Яковлева. - С.95-102
Крутенко, О. Формування духовності підростаючого покоління засобами проектної діяльності / О. Крутенко. - С.102-104
Про затвердження Порядку проставлення в Міністерстві освіти і науки України апостиля на офіційних документах, виданих навчальними закладами, державними органами, підприємствами, установами і організаціями, що стосуються сфери освіти і науки. - С.105-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Газета

Управління освітою . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2001 - . - Выходит дважды в месяц
2009г. N 15
Зміст:
Громовий, В. Український шлях до "Школи майбутнього" / В. Громовий. - С.3-7.
Дмитренко, Г. Чи може Україна мати особисту національну модель розвитку освіти? / Г. Дмитренко. - С.8-9.
Лушин, П. Невизначеність і перехідність як перспектива освітнього простору / П. Лушин. - С.13-15.
Костенко, І. Модернізація функцій внутрішньошкільного контролю в умовах демократизації управління / І. Костенко. - С.16-17.
Лавриненко, О. Управління і ресурсне забезпечення розвитком В(З)СШ №8 Печерського району М. Києва - "Школи самоосвіти" / О. Лавриненко. - С.18-22.
Сучасна загальна освіта: проблеми та перспективи. - С.24-31.
Донцов, А. Управлінська діяльність керівника спеціального закладу освіти щодо оновлення змісту психолого-педагогічного коригування особистості дитини / А. Донцов. - С.2-5. (вкладка)
Скірта, М. Методичний супровід психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учнів школи-інтернату / М. Скірта. - С.5-10.
Філатова, Л. Керівництво процесом виховання особистості у площині проектної діяльності / Л. Філатова. - С.11-17. 9вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2009г. N 2
Зміст:
Маслов, В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов. - С.3-10
Якухно, І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Лушин, П. Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования / П. Лушин. - С.14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
Олійник, Віктор. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
Назаренко, С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко. - С.25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Шкіренко, О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів / О. Шкіренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Гузенко, О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах / О. Гузенко. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назв.
Павлик, Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості / Н. Павлик. - С.35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
Давыдова, Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов. - С.39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Волошко, Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання / Н. Волошко. - С.43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
Ляхоцька, Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. Ляхоцька. - С.48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
Мазіна, Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні / Н. Мазіна. - С.54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.57-72. - Бібліогр.: 72 назв.
Кайынбаев, Ж. Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения / Ж. Кайынбаев. - С.72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Казбеков, К. Типы психологического сопровождения последипломного образования / К. Казбеков, И. Семенов. - С.73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
Шумська, О. Про підсумки конкурсу на найкращу науково-методичну розробку в галузі післядипломної педагогічної освіти / О. Шумська. - С.75-77
Гадзецький, Б. Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста / Б. Гадзецький. - С.77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
Драч, І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Драч. - С.83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання / В. Попов. - С.85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
Шумник, Т. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання / Т. Шумник. - С.88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
Литвинова, Н. Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів / Н. Литвинова. - С.92-95. - Бібліогр.: 20 назв.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.96-98
Семенов, И. Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения / И. Семенов. - С.98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.104
Зміни до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.105-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, С1997г. - . - Выходит 10 раз в год
2010г. N 6
Зміст:
Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і підтримка побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7. - Библиогр. в конце ст.
Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9. - Библиогр. в конце ст.
Кочубейник, О. М. Конструювання автентичності особистості: своєрідність життєвих ситуацій / О. М. Кочубейник. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Загурська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С.14-21. - Библиогр. в конце ст.
Климчук, В. О. До проблеми використання t-критерію Стьюдента у психології / В. О. Климчук. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст.
Шебанова, С. Г. Особливості суб'єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40. - Библиогр. в конце ст.
Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами (Программа занятий для школьников 7-11 лет) / О. Г. Коробова. - С.40-48. - Библиогр. в конце ст.
Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар'єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62.
Кривцова, С. В. Жизненные навыки: уроки психологии в первом классе / С. В. Кривцова. - С.63-72.
Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.
    (Свободных экземпляров нет)

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2010г. N 1
Зміст:
Липова, Л. Післядипломна освіта в контексті профілізації навчання / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Маслов, В. Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти / В. Маслов. - С.7-11
Олійник, Віктор. Університет менеджменту НАПН України : інноваційний вектор розвитку / В. Олійник. - С.12-15
Даниленко, Л. Інноваційні зміни в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Л. Даниленко. - С.15-19. - Бібліогр.: 4 назв.
Лушин, П. Самоорганізація та кадрове забезпечення в системі післядипломної педагогічної освіти : екофасилітативний підхід / П. Лушин. - С.20-21
Алфімов, В. Підтримка професійного довголіття вчителів / В. Алфімов. - С.21-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Васильков, В. Удосконалення професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників у сучасних умовах розвитку неперервної освіти / В. Васильков. - С.23-27. - Бібліогр.: 11 назв.
Волобуєва, Т. Рівні підготовки педагогів у системі післядипломної освіти щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Волобуєва. - С.28-31. - Бібліогр.: 3 назв.
Кучерявий, А. Педагогічні умови формування культури навчальної діяльності студента вищого навчального закладу як риси особистості / А. Кучерявий. - С.31-34. - Бібліогр.: 9 назв.
Василькова, О. Психобіографічний метод : сутність та можливості залучення сучасного вчителя до роботи з кризовими переживаннями / О. Василькова. - С.35-39. - Бібліогр.: 23 назв.
Дегтярьова, Г. Тематичні курси як одна з форм модернізації роботи на курсах підвищення кваліфікації вчителів / Г. Дегтярьова. - С.39-42
Мельникова, Л. Создание электронного учебника по русскому языку как продуктивное средство развития ИКТ-компетентности педагога / Л. Мельникова. - С.42-45
Ситар, Г. Дистанційний урок як компонент дистанційного курсу "Прикладна фонетика" / Г. Ситар, І. Селіщев. - С.45-49. - Бібліогр.: 14 назв.
Олійник, Віктор. Управління проектами і програмами - перспективний напрям підготовки в системі післядипломної освіти / В. Олійник. - С.50-55
Сидоренко, В. Багаторівнева циклічна модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за кредитно-модульною системою організації навчання / В. Сидоренко. - С.55-59. - Бібліогр.: 8 назв.
Кайынбаев, Ж. Качество казахстанского математического образования в средней школе / Ж. Кайынбаев. - С.60-61. - Бібліогр.: 4 назв.
Долгополова, Н. Організація інструктивно-методичної діяльності кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості / Н. Долгополова. - С.62-67
Халецька, Л. Підготовка компетентнісного вчителя предметів освітньої галузі "Естетична культура" в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Халецька ; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Бабенко, О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко. - С.71-75. - Бібліогр.: 6 назв.
Коляда, М. Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.75-76. - Бібліогр.: 2 назв.
Грицишина, Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку / Т. Грицишина. - С.76-81. - Бібліогр.: 4 назв.
Лещенко, Е. Шляхи становлення та розвитку позашкільної освіти в Кіровоградській області / Е. Лещенко. - С.82-85
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ : модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.85-92
Солодков, В. Соціальне партнерство в освіті - ціннісно раціональний тип соціальних дій / В. Солодков. - С.92-95. - Бібліогр.: 5 назв.
Жерносек, І. Сторінки історії / І. Жерносек. - С.95
О деятельности ЦИУУ Минпроса УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.96
О деятельности Центрального института усовершенствования учителей Министерства просвещения УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.97-100
Щодо видання навчальної літератури для вищої школи. - С.101-106
Всеукраїнський конкурс науково-методичних розробок у системі післядипломної освіти України. - 3-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, С1997г. - . - Выходит 10 раз в год
2010г. N 12
Зміст:
Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. Ложкин, А. Б. Колосов. - С.1-10. - Библиогр. в конце ст.
Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Лушин, П. В. Толерирование неопределенности как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23.
Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах: направленность мотивационной стратегии личности и психологические механизмы ее формирования / О. В. Лишин. - С.23-29.
Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38.
Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Библиогр. в конце ст.
Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для старших подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Библиогр. в конце ст.
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Библиогр. в конце ст.
Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах: методичні рекомендації / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Библиогр. в конце ст.
Засади запровадження здорового способу життя української молоді: психогігієнічний аспект. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах: методичні рекомендації / Г. В. Гуменюк. - С.74-77.
Чепелєва, Н. В. Про ІІ Всеукраїнський психологічний конгрес, присвячений 110 річниці від дня народження Г.С. Костюка / Н. В. Чепелєва, Г. В. Гуменюк. - С.77-80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2011г. N 1
Зміст:
[Делегація Університету менеджменту освіти на чолі з ректором Віктором Васильовичем Олійником була запрошена 14-17 червня 2011 р. до участі у VІІІ Всесвітній асамблеї Міжнародної ради з освіти дорослих (ІСАЕ) та науковій конференції "Світ, у якому варто жити", які пройшли у м. Мальмо, Швеція]. - 2-а с. обкл.
Олійник, В. Реформування післядипломної педагогічної освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / В. Олійник. - С.3-7. - Бібліогр.: 4 назв.
Кільова, Г. Вища освіта України у Болонському процесі : проблеми, завдання, перспективи / Г. Кільова. - С.8-16. - Бібліогр.: 14 назв.
Ващенко, Л. Методологічні засади розробки стандартів для формування посадово-функціональної (професійної) компетентності керівних кадрів освіти / Л. Ващенко, В. Маслов. - С.16-23
Бойченко, Т. Рівні інновацій у післядипломній педагогічній освіті / Т. Бойченко. - С.24-26. - Бібліогр.: 15 назв.
Болсун, С. Інноваційний підхід до формування професійного іміджу педагога в системі післядипломної освіти / С. Болсун, Н. Чипиленко. - С.27-31. - Бібліогр.: 9 назв.
Скрипник, С. Запровадження інновацій, інноваційних педагогічних технологій, як показники якості післядипломної педагогічної освіти / С. Скрипник. - С.31-33. - Бібліогр.: 13 назв.
Ткачук, Н. Організаційні моделі профільного навчання в сільській школі як предмет дослідно-експериментальної роботи / Н. Ткачук. - С.34-37. - Бібліогр.: 5 назв.
Лушин, П. Одаренность как свойство "одаренных" систем / П. Лушин. - С.38-39
Боднарук, О. Соціально-демографічні та індивідуально-психологічні чинники засвоєння системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів / О. Боднарук. - С.39-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Назаренко, Г. Психологічна підготовка педагогів у системі післядипломної освіти до здійснення професійної діяльності / Г. Назаренко. - С.41-44
Любченко, Н. Реальний стан сучасної практики координації науково-методичної роботи закладів післядипломної педагогічної освіти (за підсумками тематичного вивчення досвіду роботи Хмельницького і Рівненського обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти) / Н. Любченко. - С.45-49. - Бібліогр.: 16 назв.
Липова, Л. Дидактичні особливості неперервної освіти / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.49-53. - Бібліогр.: 10 назв.
Компетентнісний підхід у сучасній післядипломній педагогічній освіті. - С.53-58. - Бібліогр.: 16 назв.
Чепурна, Н. Проблема створення освітнього середовища сільської школи у педагогічній теорії та практиці / Н. Чепурна. - С.59-61. - Бібліогр.: 9 назв.
Логинова, Л. К проблеме контроля и оценки качества в дополнительном образовании детей / Л. Логинова. - С.62-66. - Бібліогр.: 7 назв.
Старєва, А. Формування предметно-методичної компетентності вчителя під час його підготовки та підвищення кваліфікації / А. Старєва. - С.67-72. - Бібліогр.: 29 назв.
Клокар, Н. Інформаційно-навчальне середовище системи освіти регіону як чинник професійного розвитку педагогічних, управлінських і методичних кадрів / Н. Клокар. - С.72-75
Васькив, Т. Научно-методическое сопровождение реализации концепции приоритетных направлений воспитательной работы в учебных заведениях Автономной Республики Крым / Т. Васькив. - С.76-81
Дивак, В. Особливості реалізації компетентнісного підходу в удосконаленні освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура" / В. Дивак. - С.82-84. - Бібліогр.: 1 назв.
Павленко, А. Особистісно освітні результати і безперервна освіта / А. Павленко. - С.84-88. - Бібліогр.: 5 назв.
Голдобіна, К. Педагогічні читання як форма колективної методичної роботи з кадрами (з досвіду роботи) / К. Голдобіна. - С.89-90. - Бібліогр.: 4 назв.
Деякі питання навчання студентів та стажування аспірантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах за кордоном. - С.91-98
Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівники. - С.99-106
Відомості про авторів. - С.107
Шановні працівники освіти!. - С.108
Вітаємо ювілярів!. - 3-а с. обкл.
Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників. - 4-а с. обкл.
Солодков, В. Системологічні аспекти вищої школи / В. Солодков. - С.10-16. - Бібліогр.: 14 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2012г. N 2
Зміст:
Абатурова, В. Система дополнительного педагогического образования для системы работы с одаренными школьниками / В. Абатурова. - С.3-4. - Бібліогр.: 3 назв.
Синенко, В. О модернизации системы дополнительного профессионального педагогического образования / В. Синенко. - С.4-9
Савченко, О. Цінності, що об'єднують шкільну і педагогічну освіту / О. Савченко. - С.9-11
Максименко, С. Механізми розвитку особистості / С. Максименко. - С.12-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Михайліченко, М. Якість вищої освіти як провідний імператив болонських угод / М. Михайліченко, В. Шинкарук. - С.14-18. - Бібліогр.: 11 назв.
Бондарчук, О. Компетентність і компетенція: основні підходи до визначення понять / О. Бондарчук. - С.19-23. - Бібліогр.: 28 назв.
Інжиєвська, Л. Екофасилітатавний супровід в перехідний період зміни професії / Л. Інжиєвська. - С.23-26. - Бібліогр.: 17 назв.
Мельник, В. Аналіз об'єктивних процесів у системі післядипломної освіти педагогічних кадрів у контексті міжнародної інтеграції / В. Мельник. - С.26-30. - Бібліогр.: 13 назв.
Москальова, А. Саморегуляція у процесі подолання професійних криз керівниками освітніх організацій / А. Москальова. - С.30-33. - Бібліогр.: 12 назв.
Солодков, В. До принципів підготовки викладачів системи післядипломної педагогічної освіти / В. Солодков. - С.33-36. - Бібліогр.: 12 назв.
Лушин, П. Так ли далека личностно ориентированная перспектива в образовании? / П. Лушин. - С.37-41. - Бібліогр.: 7 назв.
Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управління: зміст, структура, тенденції розвитку та психологічні умови формування в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Карамушка. - С.41-47. - Бібліогр.: 17 назв.
Ляшенко, О. Методологічні засади моніторингу якості освіти / О. Ляшенко. - С.47-49. - Бібліогр.: 3 назв.
Брюховецька, В. Інноваційний формат університетської лекції в сучасному освітньому процесі / В. Брюховецька. - С.50-54. - Бібліогр.: 5 назв.
Мурована, Н. Світоглядні засади інноваційної культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Мурована. - С.54-57. - Бібліогр.: 10 назв.
Яковець, В. Інноваційні підходи в організації підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України / В. Яковець. - С.57-61. - Бібліогр.: 7 назв.
Ващенко, Л. Концептуальні засади організації навчального процесу з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних та керівних кадрів освіти в умовах інноваційного розвитку інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Ващенко. - С.61-65
Пушкарьова, Т. Організація навчально-методичного супроводу шкільної освіти на основі інтегративного підходу / Т. Пушкарьова. - С.66-69. - Бібліогр.: 5 назв.
Бібік, Н. Вимірювання освітніх результатів як компонент розвитку сучасної школи / Н. Бібік. - С.69-71
Боднар, О. Критерії оцінювання якості науково-методичного сервісу в регіоні / О. Боднар. - С.71-74. - Бібліогр.: 14 назв.
Єльникова, Г. Організація моніторингу та підсумковий аналіз діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Г. Єльникова. - С.74-79. - Бібліогр.: 7 назв.
Набок, М. Оцінювання ефективності діяльності державних службовців відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів / М. Набок. - С.79-81. - Бібліогр.: 11 назв.
Нежинська, О. Особливості формування гендерної компетентності керівників освітніх організацій в умовах очно-дистанційної форми навчання / О. Нежинська. - С.82-85. - Бібліогр.: 6 назв.
Пуцов, В. Андрагогіку - в дію : (з досвіду роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) / В. Пуцов. - С.85-87
Скрипник, М. Вступ до теорії інтерактивних технологій післядипломного навчання / М. Скрипник. - С.87-91. - Бібліогр.: 32 назв.
Сорочан, Т. Місія та функції андрагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. Сорочан. - С.92-96. - Бібліогр.: 13 назв.
Сорочан, Т. Місія та функції андрагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. Сорочан. - С.92-95. - Бібліогр.: 13 назв.
Ануфрієва, О. Застосування кваліметрії до оцінки якості наукового дослідження / О. Ануфрієва. - С.97-101. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Базелюк, В. Експеримент як фактор інноваційного розвитку школи майбутнього / В. Базелюк. - С.102-106. - Бібліогр.: 9 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
ЧЗ Экз. 1 (свободен)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2012г. N 1
Зміст:
Вороненко, О. Нормативно-правові вимоги до професійної діяльності керівників системи вищої освіти у сфері трансферу технологій / О. Вороненко. - С.3-7. - Бібліогр.: 2 назв.
Ляхоцький, В. Модернізація післядипломної освіти в глобалізованому суспільстві / В. Ляхоцький, Ю. Осокіна. - С.7-10.
Чернишова, Є. Кадрова політика як пріоритет стратегії розвитку навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти / Є. Чернишова. - С.10-14. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис.
Олійник, В. Проблеми модернізації освітньої діяльності у вищих навчальних закладах післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, В. Гравіт. - С.15-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Липова, Л. Основні принципи формування фундаментальних знань учнів старшої школи / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.17-20. - Бібліогр.: 10 назв.
Кільова, Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова. - С.20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
Драч, І. Ключові компетентності як основа професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи / І. Драч. - С.24-27. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Маслов, В. Функції процесу управління навчальним закладом як наукова основа розробки змісту і методів підвищення посадово-функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / В. Маслов. - С.27-32.
Якухно, І. Післядипломна освіта Житомирщини: на шляху інноваційного розвитку / І. Якухно. - С.33-36.
Ващенко, Л. Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти / Л. Ващенко. - С.37-40. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Щекатунова, Г. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу - вимога сьогодення / Г. Щекатунова. - С.40-46. - Бібліогр.: 13 назв.
Віднічук, М. Оновлення організаційної структури і змісту науково-методичної діяльності Рівненського ОІППО в сучасних умовах / М. Віднічук. - С.47-51. - Бібліогр.: 14 назв.
Сіданіч, І. Духовно-моральне виховання дітей як історико-педагогічна проблема / І. Сіданіч. - С.51-57. - Бібліогр.: 43 назв.
Ляхоцький, В. Особливості організації навчального процесу у вищій школі на сучасному етапі / В. Ляхоцький. - С.57-61. - Бібліогр.: 6 назв. : рис.
Лушин, П. Экология образовательного пространства: профицитарный подход / П. Лушин. - С.62-66. - Библиогр.: 2 назв.
Ручинська, Н. Технології дистанційного навчання в роботі викладача закладу післядипломної педагогічної освіти / Н. Ручинська. - С.67-69. - Бібліогр.: 3 назв.
Самойленко, О. Персональні веб-орієнтовані навчальні середовища викладачів - основа університетського освітнього простору / О. Самойленко. - С.69-70. - Бібліогр.: 4 назв. : схеми
Ляхоцька, Л. Формування професійної компетентності куратора-тьютора навчальної групи / Л. Ляхоцька. - С.71-74. - Бібліогр.: 4 назв.
Брюховецька, О. Професійно значущі якості особистості викладача вищого навчального закладу / О. Брюховецька, Т. Чаусова. - С.74-78. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Катюк, Я. Сучасні проблеми становлення професійної самосвідомості у майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти / Я. Катюк. - С.78-80. - Бібліогр.: 6 назв.
Татенко, В. Особистісно орієнтований підхід у науці й освіті як предмет психологічної рефлексії / В. Татенко. - С.80-86. - Бібліогр.: 11 назв.
Волянюк, Н. Феномен профессионального самочувствия: основные направления исследований / Н. Волянюк, Г. Ложкин. - С.86-90. - Библиогр.: 11 назв.
Вітюк, В. На шляху наукових звершень Володимира Івановича Пуцова / В. Вітюк. - С.91-93.
Хронологія документів. - С.94-100.
Солодков, Василь Трохимович. Однолітки : (життєвий шлях Василя Трохимовича Солодкова) / В. Т. Солодков. - С.101-106.
Имеются экземпляры в отделах:
ЧЗ Экз. 1 (свободен)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.


    Лушин, П.
    Как воспользоваться преимуществами кризиса? [Текст] : (из опыта экофасилитации в системе последиломного педагогического образования) / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- цілі освіти -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- психологія -- психологія особистості -- педагогічна психологія -- фасилітація -- екофасилітація -- екопсихологічна фасилітація -- перехідні процеси -- перехідні дисципліни -- буферні дисципліни -- професійний розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Лушин, П.
    Невизначеність і перехідність як перспектива освітнього простору [Текст] / П. Лушин // Управління освітою. - 2009. - N 15. - С. 13-15.
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти
Кл.слова (ненормированные):
освітній простір

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Лушин, П.
    Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования [Текст] / П. Лушин // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Психологія особистості,  Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- психологія особистості -- розвиток особистості -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- кризи особистості -- еколопсихологічні кризи -- екологічна криза

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Лушин, П. В.
    Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика [Текст] / П. В. Лушин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Екопсихологія,  Вплив--психологічний,  Екосистема--особистість,  Психотерапія--вплив--екологічний
Кл.слова (ненормированные):
екопсихологія -- екосистема -- екофасилитативна логіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Лушин, П.
    Самоорганізація та кадрове забезпечення в системі післядипломної педагогічної освіти : екофасилітативний підхід / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 20-21
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--педагогічна освіта--післядипломна педагогічна освіта,  Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- самоорганізація -- кадрове забезпечення освіти -- кадрове забезпечення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Лушин, П. В.
    Толерирование неопределенности как способ экологического управления [Текст] / П. В. Лушин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 20-23.
ББК 88.4 + 88.52

Рубрики: Екопсихологія,  Екосистема--особистість,  Соціальна психологія--Особистість--саморегуляція
Кл.слова (ненормированные):
самоуправління -- саморегуляція -- педагогічна екосистема

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Лушин, П.
    Одаренность как свойство "одаренных" систем [Текст] / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 38-39
ББК 74.04

Рубрики: Освіта--зміст освіти--теорія змісту освіти
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- зміст освіти -- теорія змісту освіти -- обдарованість -- обдарованість як властивість -- обдаровані системи -- невизначеність -- толерантність до невизначеності -- освітні підходи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Лушин, П.
    Так ли далека личностно ориентированная перспектива в образовании? / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--компетентнісний підхід,  Компетентнісний підхід--післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
перспектива в освіті -- компетентність -- особистісна орієнтація -- формальна освіта -- неформальна освіта -- освітня екосистема
Аннотация: У статті висвітлено теоретичні положення, які зв'язані з упровадженням в систему післядипломної педагогічної освіти компетентнісного підходу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Лушин, П.
    Экология образовательного пространства: профицитарный подход / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 62-66. - Библиогр.: 2 назв.
ББК 74

Рубрики: Освітнє середовище--принцип екологічності--профіцитарний підхід
Кл.слова (ненормированные):
принцип екологічності -- екологія освітнього середовища -- освітній простір -- профіцитарний підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей