Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=післядипломна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта, післядипломна освіта
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, гуманістична парадигма
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: рівень компетенції керівника школи, колектив однодумців, безконфліктне керівництво
Шевчук, С. С. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. С. Шевчук. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновації в освіті, професійна культура, професійна компетентність
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: імідж, етикет, фахівець фізичного виховання та спорту
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізична реабілітація, фізично-реабілітаційні технології, сімейний лікар
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: діагностика, інформологія, інформологічні компетентності
Басенко, Р. О. Педагогічні пріоритети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів у ХVI-ХVII століттях / Р. О. Басенко. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: орден єзуїтів, молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: степ-аеробіка, фізичне виховання
Олійник, І. О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І. О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: структурні компоненти готовності, здоров'язбережувальна педагогіка
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: методична культура, педагогічна майстерність, внітрішньошкільне навчання
Оришин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами ВНЗ / І. С. Оришин. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мотивація, мотиваційні фактори, стимуляція студентів
Лисенко, А. В. Письменник непересічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: література рідного краю, поетичний світ, сучасний літературний процес
Мазуренко, В. О. Виховні можливості української наукової фантастики (за повістю М. Руденка "Народжений блискавкою") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: герой твору, ідея твору, повість-феєрія
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзія, індивідуальна консультація, корекційно-розвивальне середовище
Шутов, Д. О. Проблема мотивації учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, види мотивів, девіантна поведінка
Циповяз, А. Т. Актуальные вопросы организации туристической деятельности в высших учебных заведениях / А. Т. Циповяз, В. В. Бондаренко, Н. П. Севрюк. - С.60-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: туризм, фізичне виховання, рекреація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Бондарчук, О.
    Особливості реалізації гуманістично-ціннісного підходу у післядипломній педагогічній освіті [Текст] / О. Бондарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- реформування післядипломної освіти -- освітні підходи -- особистість -- реалізація особистості -- творчість -- творча реалізація особистості -- випускники -- випускники ВНЗ -- компетентність -- професійна компетентність -- професійні знання -- гуманістично-ціннісний підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Набока, Л.
    Професійний імідж викладача-андрагога [Текст] / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Андрагог-викладач--імідж,  Імідж--викладач-андрагог
Кл.слова (ненормированные):
педагоги -- андрагоги -- педагоги-андрагоги -- освіта -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- імідж -- професійний імідж

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Лушин, П.
    Как воспользоваться преимуществами кризиса? [Текст] : (из опыта экофасилитации в системе последиломного педагогического образования) / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- цілі освіти -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- психологія -- психологія особистості -- педагогічна психологія -- фасилітація -- екофасилітація -- екопсихологічна фасилітація -- перехідні процеси -- перехідні дисципліни -- буферні дисципліни -- професійний розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Тарутіна, Зінаїда Євгенівна.
    Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України [Текст] / З. Є. Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 113-119. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74е(4УКР)л1

Рубрики: Наукові кадри--педагогічні--підготовка
Кл.слова (ненормированные):
АСПІРАНТУРА -- ДОКТОРАНТУРА -- НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА
Аннотация: Показано критерії ефективності роботи аспірантури і докторантури, фактори впливу на якість підготовки аспірантів, значимість компетентностей випускників, напрями модернізації післядипломної освіти.
Доп.точки доступа:
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти АПН України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наказ... від 31.07.2009 р. № 712 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 31/32. - С. 45-50. - Зміни додаються. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.489.478(4Укр)

Рубрики: Накази--післядипломна педагогічна освіта,  Підвищення кваліфікації вчителів,  Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ПОЛОЖЕННЯ -- ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІППО -- ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА -- ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ІНСТИТУТИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ -- ОБЛАСНІ ІППО -- ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ -- ГУМАНІТАРНИЙ ВНЗ -- ВИЩА ОСВІТА
Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України
Кримський республіканський інститут післядипломної педагогічної освіти
Київський міський інститут післядипломної педагогічної освіти КМПУ ім. Б. Д. Грінченка
Севастопольський міський інститут післядипломної педагогічної освіти Севастопольського міського гуманітарного університету
Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка
Севастопольський міський гуманітарний університет


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Казбеков, К.
    Типы психологического сопровождения последипломного образования [Текст] / К. Казбеков, И. Семенов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74р7

Рубрики: післядипломна освіта--психологічний супровід,  Психологічний супровід--Післядипломна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- психологічний супровід -- розвиток сучасного суспільства -- генерування знань -- неперервна освіта -- цілісний розвиток людини -- життєва стратегія -- мислення -- комунікації -- кооперація -- особиста ефективність
Доп.точки доступа:
Семенов, И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Драч, І.
    Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Драч // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--Кредитно-модульна система,  освіта--освітні системи,  освіта--реформування освіти--Болонський процес,  Післядипломна освіта--педагогічна--кредитно-трансферна система,  Болонський процес,  освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна вища освіта -- кредитно-модульна система -- кредитно-трансферна система -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- інститути післядипломної освіти -- навчальний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Семенов, И.
    Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения [Текст] / И. Семенов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74р7

Рубрики: післядипломна освіта--психологічний супровід
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- психологічний супровід -- спеціалісти -- адаптація спеціалістів -- професійне навчання -- стандарти професійного навчання -- модернізація післядипломної освіти -- інноваційно-розвивальні методи -- вища освіта -- вузівська освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наказ... від 31.07.2009 р. № 712 // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 104.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: післядипломна педагогічна освіта--нормативно-правова база,  Накази--Інститути післядипломної педагогічної освіти
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- нормативно-правова база -- інститути післядипломної педагогічної освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Зміни до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наказ від 31.07. 2009 №894/16910 / Україна. Міністерство освіти і науки // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 105-106.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  освіта--нормативно-правова база
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- нормативно-правова база

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Олійник, Віктор Васильович.
    Проблеми та шляхи розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України в сучасному полікультурному суспільстві [Текст] / В. В. Олійник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 4. - С. 24-34. : рис., табл. - Бібліогр. у підряд. зносках
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА -- ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА -- МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ВЧИТЕЛІВ -- ПРОГНОСТИЧНА МОДЕЛЬ -- МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ -- ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Аннотация: У статті модернізація системи післядипломної педагогічної освіти України розглядається в контексті соціально-політичних, соціокультурних і економічних змін. Окреслюється культуротворча місія освіти, місце ППО у неперервному фаховому зростанні особистості, проблеми та шляхи розвитку неперервної професійної освіти. Полікультурна освіта розглядається як необхідний компонент модернізації післядипломної педагогічної освіти. Формування полікультурного світогляду педагога розкривається автором через лінгвосоціокультурну компетентність та її місце в навчальному процесі системи ППО. Обгрунтовується прогностична модель розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України та визначаються стратегічні напрями у сфері вирішення наукових і практичних проблем роботи з дорослими.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Липова, Л.
    Післядипломна освіта в контексті профілізації навчання [Текст] / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7 + 74.202.4

Рубрики: Освіта--післядипломна освіта,  Профілізація--навчання,  Вчителі--підвищення кваліфікації вчителів,  НАПН України--персоналії,  Персоналії--НАПН України
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- навчання -- профілізація навчання -- концепції навчання -- вчителі -- підвищення кваліфікації вчителів
Доп.точки доступа:
Войцехівський, М.
Малишев, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Маслов, В.
    Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--розвиток освіти,  Освіта--післядипломна освіта,  Післядипломна освіта,  НАПН україни--персоналії,  Персоналії--НАПН україни
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
післядипломна освіта -- система післядипломної освіти -- принципи -- принцип державницької ідеології -- принцип конкретно-історичного підходу -- принцип системності -- принцип науковості -- принцип безперервності -- принцип єдності -- принцип інноваційності -- принцип адаптивності -- принцип конкурентоспроможності -- принцип інтерактивності -- принцип єдності -- принцип комплексності -- принцип оптимізації -- принцип наступності -- принцип перспективності -- принцип цілеспрямованості -- принцип варіативності -- принцип посадово-функціональної спеціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Лушин, П.
    Самоорганізація та кадрове забезпечення в системі післядипломної педагогічної освіти : екофасилітативний підхід / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 20-21
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--педагогічна освіта--післядипломна педагогічна освіта,  Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- самоорганізація -- кадрове забезпечення освіти -- кадрове забезпечення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Волобуєва, Т.
    Рівні підготовки педагогів у системі післядипломної освіти щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Т. Волобуєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 28-31. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--педагогічна освіта--інформаційно-комунікаційні технології,  Післядипломна освіта--педагоги,  Післядипломна освіта--педагогічна--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- педагогічна освіта -- освітні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній процес -- особистісний саморозвиток -- професійний саморозвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Олійник, Віктор.
    Управління проектами і програмами - перспективний напрям підготовки в системі післядипломної освіти [Текст] / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 50-55
ББК 74р7

Рубрики: післядипломна освіта--педагогічна,  НАПН України--персоналії,  Персоналії--НАПН України
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- проекти -- управління проектами -- програми -- управління програмами -- розвиток освітніх систем -- науково-практичні роботи
Аннотация: У статті розглянуто основний задум, наукові і практичні результати "Системи прогнозованого активного управління проектами та програмами соціально-економічного розвитку України у сферах освіти, науки і виробництва" (виконана колективом науковців НАН та НАПН України, Національним університетом будівництва і архітектури, Національним технічим університетом "Харківський національний інститут") і як ці результати мають бути використані під час підготовки в системі післядипломної освіти управлінських кадрів.
Доп.точки доступа:
Зіньковський, Ю.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Сидоренко, В.
    Багаторівнева циклічна модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за кредитно-модульною системою організації навчання [Текст] / В. Сидоренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 55-59. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Вчителі--зростання вчителів--моделі зростання вчителів,  Освіта--неперервна освіта,  Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
вчителі -- зростання вчителів -- циклічні моделі -- моделі зростання вчителів -- освіта -- неперервна освіта -- кредитно-модульна система -- вчителі-словесники -- післядипломна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


   
    Всеукраїнський конкурс науково-методичних розробок у системі післядипломної освіти України [Текст] // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - 3-а с. обкл.
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--післядипломна освіта--конкурси
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- конкурси у післядипломній освіті -- науково-методичні розробки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Чернишова, Є.
    Післядипломна педагогічна освіта в консорціумі закладів післядипломної педагогічної освіти, перспективи розвитку [Текст] / Є. Чернишова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Освіта--модернізація освіти,  Післядипломна педагогічна освіта--заклади післядипломної освіти
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- розвиток післядипломної освіти -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- заклади післядипломної освіти -- модернізація освіти -- національна освіти -- педагогічні кадри -- якість педагогічних кадрів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-67 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей