Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=психологія особистості<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 2
Зміст:
Луговий, В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.5-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 35 назв.
 л.слова: вища освіта, рейтинги, національний рейтинг
Пономаренко, В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України / В. С. Пономаренко. - С.24-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: рейтинги закладів вищої освіти, методи рейтингування , користувачі рейтингів
Курбатов, С. В. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів / С. В. Курбатов. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: університетські рейтинги, критерії та індикатори, об'єктивні та суб'єктивні дані
Саух, П. Ю. Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу / П. Ю. Саух. - С.43-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: вища освіта, національний університетський рейтинг, якість освіти
Бакіров, В. С. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів / В. С. Бакіров. - С.50-52
 л.слова: університетські рейтинги, критерії оцінювання, ранжування
Зіньковський, Ю. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності / Ю. Зіньковський, Г. О. Мірських. - С.53-59
 л.слова: психологія особистості, професійна діяльність, соціально-психологічний тип
Sikora, Jan. Dilemmas of pedagogical theory and practice in solving human problems in contemporary / J. Sikora. - С.60-65
 л.слова: молодіжне середовище, масова культура, "зет"-покоління
Чекстере, О. Ю. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології / О. Ю. Чекстере. - С.66-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, когнітивна психологія, афективні процеси
Дічек, Н. П. Англомовна макаренкіана у ХХІ столітті: стан і методи інтерпретації / Н. П. Дічек. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: англомовна макаренкіана, ресоціалізація, інклюзивна дисципліна
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Приходько, Ю.
    Особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти як складова мотивації професійного удосконалення [Текст] / Ю. Приходько // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
вчителі -- підвищення кваліфікації -- професійне удосконалення -- мотивація професійного удосконалення -- освіта -- педагогічні кадри -- орієнтації -- ціннісні орієнтації -- свідомість -- ціннісна свідомість -- громадська свідомість -- духовні цінності -- керівні кадри -- психологія особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Лушин, П.
    Как воспользоваться преимуществами кризиса? [Текст] : (из опыта экофасилитации в системе последиломного педагогического образования) / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- цілі освіти -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- психологія -- психологія особистості -- педагогічна психологія -- фасилітація -- екофасилітація -- екопсихологічна фасилітація -- перехідні процеси -- перехідні дисципліни -- буферні дисципліни -- професійний розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Шитова, И. Ю.
    Эти разные десять типов... [Текст] : эмоциональная направленность личности в концепции Б. И. Додонова / И. Ю. Шитова // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 112-117. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88.5

Рубрики: психологія--психологія особистості--емоційні типи,  емоції--психологія
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- соціальна психологія -- психологія особистості -- емоції -- емоційні типи -- особистість -- направленість особистості -- емоційна направленість особистості
Доп.точки доступа:
Додонов, Б. І. \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


   
    Лишин Олег Всеволодович [Текст] : [некролог] // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2009. - № 2. - С. 274-277
ББК 88.1(2Рос)

Рубрики: Психологія--історія--персоналії--Росія
Кл.слова (ненормированные):
психологія виховання -- психологія особистості
Аннотация: О. В. Лишин - российский психолог, доктор психологических наук, ведущий научный сотрудник Психологического института РАО.
Доп.точки доступа:
Лішин, Олег Всеволодович (1932-2009) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Вайзер, Г. А.
    ХIV симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме" [Текст] / Г. А. Вайзер // Вопр. психологии : науч. журн. - 2009. - № 4. - С. 167-170 . - ISSN 0042-8841
ББК 88.52

Рубрики: Психологія--наукові заходи--симпозіуми,  Симпозіуми--психологія,  Соціальна психологія--особистість--Сенс життя,  Акме--психологія особистості
Кл.слова (ненормированные):
психологія особистості -- акме -- професійна діяльність
Дескрипторы: сенс життя
Аннотация: О работе XIV симпозиума "Психологические проблемы смысла жизни и акме", 22-23 апреля 2009 г., г. Москва.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Лушин, П.
    Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования [Текст] / П. Лушин // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Психологія особистості,  Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- психологія особистості -- розвиток особистості -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- кризи особистості -- еколопсихологічні кризи -- екологічна криза

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Павлик, Н.
    Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості [Текст] / Н. Павлик // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 88.52

Рубрики: Психологія особистості,  Психологічна культура
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- психологія особистості -- психологічна культура -- виховання -- фактори виховання -- культурні традиції -- феномен психологічної культури -- духовно-психологічні надбання людства -- базис особистісної культури -- психологічне здоров'я -- культура спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


   
    К 80-летию Д. И. Фельдштейна [Текст] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2009. - № 6. - С. 157-160 . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(4Рос)

Рубрики: Психологія--персоналії--Росія
Кл.слова (ненормированные):
психологія особистості -- педагогічна психологія
Аннотация: О научной деятельности Д. И Фельдштейна - доктора психологических наук, профессора, академика РАО, ученого, внесшего большой вклад в такие области психологической науки, как психология развития, педагогическая психология и психология личности.
Доп.точки доступа:
Фельдштейн, Давид Йосипович (1929) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Инина, Н. В.
    Опыт классификации форм веры [Текст] / Н. В. Инина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2010. - № 2. - С. 120-128. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 86.2

Рубрики: Психологія релігії
Кл.слова (ненормированные):
психологія особистості -- психологія віри -- забобони -- фанатизм -- класифікація видів віри -- ціннісно-смислова сфера особистості
Аннотация: На підставі аналізу основних робіт в галузі психології віри показано відмінності релігійної та нерелігійної (буденної) віри, специфіка невротичних форм віри, роль забобонів у формуванні ціннісно-смислової сфери. Запропоновано класифікацію різновидів віри на основі ступеня їх усвідомленості та активності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


   
    К 80-летию Б. Д. Парыгина [Текст] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2010. - № 3. - С. 147-149 . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(4Рос)

Рубрики: Психологія--персоналії--Росія
Кл.слова (ненормированные):
соціальна психологія -- психологія особистості
Аннотация: Про наукову діяльність Д. Б. Паригіна (1930) - доктора філософських наук, професора Санкт-Петербургського університету профспілок, фахівця в галузі соціальної психології та психології особистості.
Доп.точки доступа:
Паригін, Борис Дмитрович (1930)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Селезнева, Е. В.
    Акме в семантическом пространстве личности [Текст] / Е. В. Селезнева, А. С. Мельничук // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 2. - С. 216-241. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.52

Рубрики: Соціальна психологія--Особистість--акме,  Цінності--Особистість
Кл.слова (ненормированные):
акме -- образ акме -- ціннісно-смисловий простір особистості -- психологія особистості
Аннотация: Розглядається процес входження поняття "акме" в суб'єктивниний і об'єктивний простір. На основі емпіричного дослідження описано систему індивідуальних значень поняття "акме" і розкрито взаємозв'язок цінності акме з іншими особистісними цінностями.
Доп.точки доступа:
Мельничук, А. С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
88.37
С 77


    Старовойтенко, Е. Б.
    Модель персонологии в парадигме жизни [Текст] / Е. Б. Старовойтенко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 157-172. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37

Рубрики: Психологія особистості--життя--парадигма,  Психологія особистості--персонологія
Кл.слова (ненормированные):
архітектоніка -- індивідуальність -- індивідуальне життя -- ставлення до життя -- особистість -- самовизначення -- психологія особистості -- персонологія -- персонологія життя
Аннотация: Стаття присвячена обгрунтуванню нового напрямку в психології особистості, який досліджує проблеми індивідуального життя, його просторово-часового протікання, внутрішньої архітектоніки та особистісних підстав його відтворення та оновлення. Представлено інтегральну теоретико-методологічну модель "персонології життя", орієнтованої на практичну герменевтику індивідуальних випадків.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Анисимов, О. С.
    Самость как основание высших форм самоорганизации человека и общества [Текст] / О. С. Анисимов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 74-84. - Библиогр.: 48 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.52

Рубрики: Соціальна психологія--особистість--самість
Кл.слова (ненормированные):
самість -- психологія особистості -- Я та суспільство -- самоорганізація -- сприятливе середовище -- творіння -- суспільство -- синергетика
Аннотация: Стратегічною установкою виразників суспільних потреб, формальних і неформальних лідерів в масштабі суспільства в цілому повинні бути творіння "самості" суспільства, його ріст і розвиток в межах цивілізаційного підходу. Тільки таке суспільство здатне формувати сприятливе середовище і забезпечити умови для зростання і розвитку самості кожного члена суспільства і вищої самоорганізованості громадян.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


   
    К юбилею Л. В. Бороздиной [Текст] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 152-154 . - ISSN 0042-8841
ББК 88(4Рос)

Рубрики: Психологія--персоналії--Росія
Кл.слова (ненормированные):
психологія особистості -- характерологія -- самосвідомість -- психологія емоцій
Аннотация: Про наукову діяльність доктора психологічних наук, професора кафедри загальної психології факультету Московського державного університету ім. М. В. Ломоносова Л. В Бороздіної, спеціаліста в галузі психології особистості та психології емоцій.
Доп.точки доступа:
Бороздіна, Лідія Василівна (російський психолог ; 1941) \про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


   
    К 70-летию С. Д. Смирнова [Текст] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 154-156 . - ISSN 0042-8841
ББК 88(4Рос)

Рубрики: Психологія--персоналії--Росія,  Персоналії--психологія
Кл.слова (ненормированные):
психологія особистості -- педагогічна психологія
Аннотация: Про наукову діяльність доктора психологічних наук, професора, завідувача кафедри психології освіти і педагогіки факультету психології Московського державного університету ім. М. В. Ломоносова С. Д. Смирнова, спеціаліста в галузі психології особистості та педагогічної психології.
Доп.точки доступа:
Смирнов, Сергій Дмитрович (російський психолог ; 1941) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Боришевський, Мирослав.
    Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством [Текст] / М. Боришевський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 12-14. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 88.52

Рубрики: Особистість--самосвідомість,  Психологія особистості--самосвідомість,  Соціальна психологія--особистість--самосвідомість
Кл.слова (ненормированные):
особистість -- самосвідомість -- національна самосвідомість -- розвинута самосвідомість -- самосвідомість особистості -- психологія -- психологія особистості -- соціальна психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Дічек, Н.
    Внесок О. Лазурського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання [Текст] / Н. Дічек // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2011. - N 11. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)52-8

Рубрики: Історія освіти України--персоналії, кінець ХIХ-поч. ХХ ст.
Кл.слова (ненормированные):
наукова спадщина -- психологія особистості -- експериментальний урок
Аннотация: У статті аналізується наукова спадщина О.Ф. Лазурського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які легли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О.Ф. Лазурсього в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку.
Доп.точки доступа:
Лазурський, О.Ф. (психолог ; 1874-1917) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Старовойтенко, Е. Б.
    Развитие мысли как проблема культурной психологии личности / Е. Б. Старовойтенко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 91-105. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.3

Рубрики: Психологія мислення--думки,  Психологія особистості--культурна психологія--мислення
Кл.слова (ненормированные):
культура -- мислення -- думка -- розвиток -- психологія особистості
Аннотация: Дается обоснование перспектив исследований генеза мысли на пересечении психологии мышления и культурной психологии личности. Представлена модель "характеристик зрелой мысли", основанная на синтезе общепсихологических идей о мышлении и культурных данных о мыслительной жизни личности.
Дається обгрунтування перспектив досліджень генезу думки на перетині психології мислення і культурної психології особистості. Представлена ??модель "характеристик зрілої думки", заснована на синтезі загальнопсихологічних ідей про мислення і культурних даних про мисленнєве  життя особистості.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Князева, Т. С.
    Роль эмоционального интеллекта в учебно-профессиональной успешности музыкантов-исполнителей / Т. С. Князева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 115-124. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4 + 88.37

Рубрики: Психологія особистості--емоційний інтелект,  Педагогічна психологія--студенти--професійна успішність,  Інтелект--емоційний--музиканти
Кл.слова (ненормированные):
музично-виконавська діяльність -- тести -- тести емоційного інтелекта -- професійно значимі якості -- оцінка професійних якостей -- студенти -- студенти музичних вузів -- психологія -- психологія особистості -- навчально-професійна успішність
Аннотация: Вивчався зв'язок мыж емоційним інтелектом, виміряним з допомогою теста емоційного інтелекта Мейера-Селовея-Карузо (MSCEITV.2.0), екзаменаційними оцінками зі спеціальності і самооцінкою професійно-значимих якостей студентів музичних вузів. Були підтверджені критеріальна валідність MSCIETV.2.0 і вплив емоційного інтелекту на навчальну музично-виконавську успішність студентів та їх самооцінку професійно значних якостей. Обговорюється проблема специфіки емоційного інтелекту в ситуації музичного виконавства.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-27 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей