Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=розвиток особистості<.>)
Общее количество найденных документов : 66
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 9
Зміст:
Вербицкий, А. А. Контекстное образование: проблемы и перспективы / А. А. Вербицкий. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: нова освітня парадигма, абстрактивний метод школи, контекстна освіта
Гурьянова, М. П. Социально-ориентированное образовательное пространство региона / М. П. Гурьянова, М. А. Калугина. - С.15-22
 л.слова: соціальна функція освіти, соціально-педагогічна підтримка, соціальний педагог
Худякова, Н. Л. Философские основания применения компаративистского метода в педагогике / Н. Л. Худякова. - С.22-27
 л.слова: компаративістський підхід, розвиваюче навчання, філософські підстави
Филонов, Г. Н. Междисциплинарность в исследованиях и социальной практике / Г. Н. Филонов. - С.27-34
 л.слова: міждисциплінарність, єдиний соціальний простір, соціальний оптимізм
Пальянов, М. П. Занятость молодежи и ее регулирование как педагогическая проблема / М. П. Пальянов, Е. А. Пахомова, И. Д. Лаптева. - С.34-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійна освіта, зайнятість молоді, багатофункціональні центри
Клепиков, В. Н. Формирование эстетической культуры современного школьника / В. Н. Клепиков. - С.41-50. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: загальна культура, естетичні цінності, інтелектуальні цінності
Коломийченко, Л. В. Развитие идей социального воспитания дошкольников в отечественной педагогике / Л. В. Коломийченко. - С.50-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: культурологічна парадигма, соціальний розвиток, соціальне виховання
Трубина, Г. Ф. Роль предпрофильного и профильного обучения в профессиональном самоопределении учащихся / Г. Ф. Трубина. - С.59-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: ринок праці, професійне самовизначення, елективні курси
Эришген, Л. Р. Национальные традиции воспитания / Л. Р. Эришген. - С.63-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: глобалізація, універсальна модель освіти, реісламізація
Собкин, В. С. Мотивационно-целевые аспекты деятельности учителя / В. С. Собкин [и др.]. - С.69-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
Інші автори: Адамчук Д.В., Жуков И.Д., Янбекова Д.В.
 л.слова: творча активність, професійна діяльність педагога, цільові орієнтації
Рожкова, А. В. Представления российских студентов о ценностях и практиках гражданского поведения европейцев и россиян / А. В. Рожкова. - С.80-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: громадянські практики, типова громадянська поведінка, особистісна вигода
Фролов, А. А. Единство воспитания, социализации и развития личности в педагогике А.С. Макаренко / А. А. Фролов, С. И. Аксенов. - С.87-92
 л.слова: розвиток особистості, системний підхід
Нестерова, И. Н. Н.Ф. Бунаков - учитель, ученый, литератор / И. Н. Нестерова. - С.93-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: народна освіта, початкова народна школа, підготовка педагогічних кадрів
Супрунова, Л. Л. Сравнительная педагогика в структуре современного научного знания / Л. Л. Супрунова. - С.100-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: наукові знання, порівняльна освіта, світовий освітній простір
Дудко, С. А. Французские исследователи о междисциплинарных связях педагогики / С. А. Дудко. - С.111-114
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки педагогіки, тренування розуму, нейронаука
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 2
Зміст:
Дахин, А. Н. Проекты образования и образование через проекты / А. Н. Дахин. - С.3-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: проектна освіта, продуктивний діалог, відкриті результати навчання
Новикова, Г. П. Факторы готовности организаций дошкольного образования к введению ФГОС / Г. П. Новикова. - С.8-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дошкільна освіта, федеральний державний освітній стандарт дошкільної освіти
Корчажкина, О. М. Метапредметное содержание образования во ФГОС общего образования / О. М. Корчажкина. - С.16-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ФДОС, метапредметні освітні результати, системно-діяльнісний підхід
Маджура, А. Г. Концептуальные основы фрактальной педагогики / А. Г. Маджура, И. А. Синиціна. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: фрактал, фрактальна педагогіка, сучасні освітні парадигми
Лызь, Н. А. Способы воспитательного влияния и риски их реализации / Н. А. Лызь. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: методи виховання, педагогічний вплив, розвиток особистості
Пугач, В. Е. О содержании школьного литературного образования / В. Е. Пугач. - С.40-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: креативність, компетентність, психічний процес
Мапельман, В. М. Является ли школьный курс "Естествознание" интегрированной дисциплиной / В. М. Мапельман. - С.48-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: природознавство, картина світу, природничо-наукова картина світу
Богданова, Е. С. Аксиология как методология обучения текстовой деятельности / Е. С. Богданова. - С.58-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: старшокласники, художній текст, аксіологічний підхід в навчанні
Левитес, Д. Г. Личность и технология в обучении / Д. Г. Левитес. - С.65-72
 л.слова: розвиток особистості, освітня технологія, пролонговані результати навчання
Лупарев, Г. П. Народная педагогика в пословицах и поговорках / Г. П. Лупарев. - С.72-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: народна педагогіка, виховні паремії, прислів'я про виховання
Лобанов, В. В. Человекомерная экспертиза современного образования / В. В. Лобанов. - С.81-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: античність, метод Дельфи, людиномірність
Данилов, Г. В. Семинарская форма контроля знаний студентов / Г. В. Данилов, К. В. Рочев. - С.89-97
 л.слова: іспит, семінар, модульна оцінка знань
Гриценко, Л. И. Развитие воспитанников А.С. Макаренко в контексте гуманитарного подхода / Л. И. Гриценко. - С.98-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: розвиток особистості, професійний підхід, розвиваюче середовище
Тагунова, И. А. Подходы к разработке современных теорий обучения и воспитания в западных странах / И. А. Тагунова. - С.105-112. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: підходи, теорія навчання, тип мислення
Писарева, Л. И. Немецкая модель непрерывного образования / Л. И. Писарева. - С.113-122. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: європейський проект, освітня стратегія, модель неперервної освіти
Сафина-Эришген, Л. Р. Исламизация системы турецкого образования / Л. Р. Сафина-Эришген. - С.122-125
 л.слова: ісламізація, релігійне навчання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2017г. N 7/8
Зміст:
Данилевський, Валерій. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / В. Данилевський. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: загальноосвітній навчальний заклад, критерії, індикатори
Чепурна, Наталія. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна. - С.7-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, інноваційний потенціал навчального закладу
Назаренко, Галина. Демократичні засади становлення Нової української школи / Г. Назаренко. - С.11-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: демократизація освітньої діяльності, партнерська взаємодія, педагогічна рада
Крутенко, Ольга. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / О. Крутенко. - С.17-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: авторська школа, виховальне середовище, виховна система
Топчій, Ірина. Становлення Гімназії успішного українця / І. Топчій. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: культура гідності, Гімназія успішного українця, модель розвитку інноваційного закладу
Каракаш, Іван. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / І. Каракаш, І. Руденко. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: диференціація, модель розвитку навчального закладу, розвивальний освітній профіль
Чумаченко, Олег. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / О. Чумаченко, О. Трухан. - С.28-31
 л.слова: принцип варіативності, освітній простір, особистісно орієнтований підхід
Саєнко, Сегрій. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Н. Ананьєва. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії, діалог культур, полікультурний навчально-виховний процес
Карло, Тетяна. Створюємо Школу громадянського партнерства / Т. Карло. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: громада, громадська активність, громадське партнерство
Мирошніченко, Тетяна. Сприяємо громадському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: модель інноваційного розвитку, Школа громадянського самоствердження, громадянська компетентність
Пікалюк, Андрій. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, інновації, концепція
Нерубайський, Володимир. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський. - С.46-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, національна школа, свідомий українець
Стороженко, Наталія. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко. - С.49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: освітній простір, інновація, інноваційна діяльність
Мельничук, Володимир. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук. - С.53-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: Акме-школа, гармонійна особистість, модель інноваційного розвитку
Верба, Ірина. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інтеграція, індивідуалізація навчання
Вертипорох, Олена. Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко. - С.59-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновація, модель інноваційного розвитку
Денисюк, Любов. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк. - С.62-64. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: трансформаційне лідерство, менеджмент, місія
Щербина, Сергій. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / С. Щербина. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: автентичне навчання, модель навчального закладу, інноваційний розвиток
Бугай, Людмила. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бугай. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: Школа неперервної економічної освіти, економічне знання, компетентна особистість
Жуган, Надія. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Н. Жуган. - С.72-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток навчального закладу, сфери впровадження інновацій, освітній локальний осередок громади
Яременко, Станіслав. Школа - природнє середовище розвитку особистості / С. Яременко. - С.75-77. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: освітнє середовище, розвиток особистості, компетентність педагога
Сліпуцька, Олександра. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Сліпуцька. - С.78-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: екологічна культура, планетарне мислення, ключові компетентності
Самохотов, Анатолій. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов. - С.81-83. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інновація, модель інноваційного розвитку, життєві компетентності
Колісник, Валерій. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / В. Колісник. - С.84-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, модель школи, сільське середовище
Дорожкіна, Неля. Школа практичної діяльності / Н. Дорожкіна, А. Забарна. - С.87-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: головні цінності, інноваційний розвиток, провідні завдання
Лукашенко, Тетяна. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Лукашенко. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель розвитку інноваційної школи, інформаційно-освітній простір, інформаційно-комунікаційні технології
Лосіцький, Володимир. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційний технології" / В. Лосіцький. - С.94-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: освітньо-інформаційне середовище, ІКТ, модель
Остапенко, Світлана. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / С. Остапенко, Н. Степанова. - С.97-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, освітнє середовище, успішний учень
Ярош, Олександр. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / О. Ярош. - С.100-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модель, інноваційний розвиток, ключові компетентності
Дубенська, Олександра. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / О. Дубенська. - С.105-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, імідж, школа успішної особистості
Цьоменко, Анна. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / А. Цьоменко. - С.107-109. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, особистість, Школа успішної особистості
Контратюк, Валентин. Школа успіху та творчих досягнень / В. Контратюк. - С.110-112. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, Школа успіху та творчих досягнень, місія школи
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Рибалко, В. В.
    С.Д. Максименко: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості [Текст] / В. В. Рибалко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 26-33.
ББК 88.37г

Рубрики: Психологія особистості--історія
Кл.слова (ненормированные):
розвиток особистості -- взаємовідносини особистості -- виразність особистості -- інтеграція особистості -- етапи онтогенезу особистості -- феномен особистості -- феномен любові -- прогнозування -- зародження існування -- вступ у життя
Доп.точки доступа:
Максименко, С.Д. (психолог ; 1941 р.н.) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Виговська, Оксана.
    Книги, що заставляють замислитися [Текст] / О. Виговська // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 108-109.
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Історія освіти України
Кл.слова (ненормированные):
особистість -- розвиток особистості -- книги -- читання -- мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Барматова, Ірина.
    Школа сприяння здоров'ю [Текст] : сучасна модель навчального закладу : [концептуальне обгрунтування науково-дослідної експериментальної роботи щодо створення умов цілісного розвитку особистості у навчально-виховному процесі] / І. Барматова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 39-59. - Бібліогр.: 39 назв.
ББК 74.24(4УКР)731.9

Рубрики: Приватні школи,  Школа сприяння здоров'ю
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи сприяння здоров'ю -- експериментальні школи -- навчальні заклади -- моделі навчального закладу -- здоров'я -- інновації -- цілісність -- особистість -- цілісна особистість -- розвиток особистості -- формування особистості -- духовний розвиток -- духовний розвиток особистості -- здоровий спосіб життя -- педагогіка -- світська педагогіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Ковальчук, Л. М.
    Тренінгові заняття до психологічного супроводу випускників школи під час навчання, іспитів, зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / Л. М. Ковальчук // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 34-39.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія навчання--екзамени--підготовка,  Шкільний психолог--робота--учні,  Випускники--Психологічний супровід--Екзамени,  Тренінги--Психологічні--Екзамени,  Зовнішнє незалежне оцінювання--Психологічний супровід--Випускники
Кл.слова (ненормированные):
тренінгові заняття -- самопізнання -- розвиток особистості -- зменшення почуття страху -- методи релаксації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Іваненко, Б. Б.
    Формування життєвих програм суб'єкта під впливом виховання та внутрішньо детермінованих чинників [Текст] / Б. Б. Іваненко // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 88.4

Рубрики: освіта--виховання--особистість,  виховання--психологія
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- психології -- виховання -- особистість -- розвиток особистості -- формування особистості -- життєві програми -- життєві сценарії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Голікова, Людмила.
    Розвиток критичного мислення на уроках фізики [Текст] / Л. Голікова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 33-36.
ББК 74.262.23

Рубрики: Критичне мислення--фізика
Кл.слова (ненормированные):
фізика -- методика викладання -- середня школа -- розвиток особистості -- критичне мислення -- розвиток мислення -- проблемне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Вербовська, Ольга.
    "Основи психології" шлях до розвитку особистості старшокласника [Текст] / О. Вербовська // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 60-61.
ББК 74.268.8

Рубрики: Психологія--викладання,  особистість--розвиток
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- основи психології -- методика викладання -- спецкурси -- особистість -- розвиток особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Коротка, Світлана.
    Є така школа... [Текст] : [виховання творчої особистості] / С. Коротка // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 5. - С. 30-35.
ББК 74.200

Рубрики: освіта--розвиток особистості
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- особистість -- розвиток особистості -- творча особистість -- метод проектів
Доп.точки доступа:
\про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Кудря, Н. В.
    Шкільна методична комісія - осередок професійного зростання педагогів [Текст] / Н. В. Кудря, О. В. Криворотова // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2009. - N 20. - С. 10-13.
ББК 74.204.63

Рубрики: Методичні об'єднання
Кл.слова (ненормированные):
розвиток особистості -- соціалізація
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа:
Криворотова, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Жигайло, О.
    Розвиток особистості молодшого школяра в умовах модернізації навчально-виховного процесу [Текст] / О. Жигайло, О. Шаран // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 23-24. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.2

Рубрики: Процес навчання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
розвиток особистості -- особистісно орієнтоване навчання -- творчий розвиток
Доп.точки доступа:
Шаран, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Наумов, Б. М.
    Яка школа навчить мислити? [Текст] : теорія і практика цілісної педагогіки / Б. М. Наумов // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 139-146. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04

Рубрики: Інноваційні школи,  Класно-урочна система,  Особистість--розвиток
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи-поліцентри -- системи навчання -- класно-урочне навчання -- методи навчання -- особистість -- розвиток особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Лушин, П.
    Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования [Текст] / П. Лушин // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Психологія особистості,  Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- психологія особистості -- розвиток особистості -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- кризи особистості -- еколопсихологічні кризи -- екологічна криза

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Назаренко, С.
    Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.265.1

Рубрики: Основи здоров'я--викладання--інтерактивні методи,  інтерактивні методи навчання--Основи здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
здоров'я -- основи здоров'я -- методика викладання -- навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- розвиток особистості -- підлітки -- шкідливі звички -- оздоровча робота -- розумова діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Давыдова, Г.
    Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании [Текст] / Г. Давыдова, И. Семенов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88.4

Рубрики: додаткова освіта--психологічний супровід,  Психолого-педагогічний супровід--додаткова освіта,  особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- додаткова освіта -- психологічний супровід -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- навчання спеціалістів -- соціоцентричні еталони -- неегоцентричні еталони -- виховання особистості -- конфлікти -- рефлексивно-психологічний аналіз -- розщеплення "Я" -- відчуття підтримки -- егоцентричні конфліктні ситуації -- нормоцентричні методи -- соціометричні типи направленності -- самовизначення -- усвідомлення своїх намірів -- усвідомлення мети -- рефлексивні технології
Доп.точки доступа:
Семенов, И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Шумник, Т.
    Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання [Текст] / Т. Шумник // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання--інтерактивні технології,  Інтерактивні технології--іноземні мови
Кл.слова (ненормированные):
іноземна мова -- методика викладання -- навчання -- засоби навчання -- інтерактивні засоби навчання -- соціально гетерогенні групи -- компетентність -- життєва компетентність -- двобічне інтерактивне навчання -- форми навчання -- розвиток особистості -- виховання особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Бутурлім, Т.
    До проблеми формування гендерної культури старшокласників [Текст] / Т. Бутурлім // Рідна школа : наук.-пед. журн. - 2009. - № 12. - С. 22-25. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Гендерне виховання--культура,  Гендерна культура--старшокласники,  Андрогінна особистість
Кл.слова (ненормированные):
старшокласники -- гендерна культура -- формування гендерної культури -- критерії гендерної культури -- особистість -- розвиток особистості -- гендерний розвиток особистості -- андрогінна особистість -- міжособистісна гармонія -- гендерно зріла сім'я -- соціальне виховання -- побудова сім'ї
Аннотация: У статті визначено критерії гендерної культури, проаналізовано особливості та умов прогресивного гендерного розвитку особистості. Подано психологічний портрет андрогінної особистості як варант можливого досягнення міжособистісної гармонії між чоловіком та жінкою. Визначаються умови побудови гендерно зрілої сім'ї старшокласниками в майбутньому.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Ступкевич, Олена.
    Школа культури здоров'я - школа розвитку сучасної компетентної особистості [Текст] / О. Ступкевич // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 3. - С. 17-24.
ББК 74.24(4УКР)7

Рубрики: Школи--інноваційні школи--школи культури здоров'я,  Школа сприяння здоров'ю,  Школа культури здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи культури здоров'я -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- зміст навчання -- методи навчання -- методи виховання -- інноваційні технології -- здоров'язберігаюче середовище -- компетентна особистість -- стратегії навчання
Аннотация: Висвітлено особливості роботи Одеської гімназії № 8 за програмою "Здоров'я, інтелект, духовність" в рамках розбудови Школи культури здоров'я - Школи розвитку сучасної компетентної особистості на засадах інтегрованого підходу, гуманізації змісту й методів навчання та виховання, інтенсивного використання сучасних інноваційних технологій. Описано принципи та передумови роботи такої Школи, її результативність. Представлено модель випускника та модель учителя.
Доп.точки доступа:
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-66 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей