Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Методична робота -- в школі<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : посібник / Н.П. Волкова. - К. : Академія, 2002. - 575 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-109-0 (в опр.) : 26.00 грн., 35.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні категорії,  Педагогічні науки--система,  Міжпредметні зв'язки--педагогіка,  Науково-педагогічні дослідження,  Педагогічні дослідження,  Методи дослідження--педагогіка,  Розвиток особистості,  Виховання,  Принципи виховання,  Напрями виховання,  Громадянське виховання,  Виховання--громадянське,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Методи виховання,  Самовиховання,  Виховна робота--організація,  Позакласна виховна робота,  Колективні творчі справи,  Позашкільні заклади,  Виховний колектив,  Колектив--виховний,  Розвиток колективу,  Учнівське самоврядування,  Громадські організації--дитячі,  Громадські організації--юнацькі,  Молодіжні рухи--неформальні,  Неформальні рухи--молодіжні,  Класний керівник,  "Важкі" діти,  Перевиховання,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Сім'я--сучасна,  Навчання,  Дидактика,  Дидактика--історія,  Система освіти--в Україні,  Стандарти освіти,  Процес навчання,  Принципи навчання,  Закономірності навчання,  Закономірності виховання,  Методи навчання,  Навчально-пізнавальна діяльність,  Стимулювання навчання,  Мотивація навчання,  Методика CASE,  Проблемно-розвиваюче навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Проблемне навчання,  Урок,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  Семінарські заняття,  Практикум,  Факультативні заняття,  Навчальна екскурсія,  Гуртки--предметні,  Предметні гуртки,  Домашня навчальна робота учнів,  Диференціація навчання,  Навчання--диференційоване,  Обдаровані діти,  Навчання обдарованих дітей,  Навчання відстаючих учнів,  Школознавство,  Управління освітою,  Інспектування загальноосвітнього закладу,  Методична робота--в школі,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Атестація педагогічних кадрів,  Інновації в освіті,  Педагогічний досвід,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна комунікація,  Комунікація--педагогічна,  Комунікація--вербальна,  Комунікація--невербальна,  Мовне спілкування,  Мовлення вчителя,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--в педагогічному процесі,  Конфлікти--педагогічні,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Шкільництво--українське,  Українське шкільництво--історія,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки--Україна,  Шкільництво--європейське,  Антична педагогіка,  Педагогіка--антична,  Педагогічна думка--Історія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00я73
Г 85


    Грицай, Ю. О.
    Педагогіка [Текст] : курс лекцій: навч. посібник для вузів / Ю. О. Грицай. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 564 с. - (в опр.) : 40.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Навчання,  Дидактика,  Шкільна освіта,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Контроль знань--учнів,  Виховання,  Колектив і особистість,  Особистість і колектив,  Самоврядування--учнівське,  Молодіжні рухи,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Світогляд--учнів,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Професійна орієнтація--учнів,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Класний керівник,  Самовиховання--учнів,  Школознавство,  Управління школою,  Методична робота--в школі,  Професійне вдосконалення--вчителів,  Українське шкільництво--історія,  Шкільництво--українське,  Розвиток педагогіки--перспективи,  навчальна література,  Книги миколаївських видавництв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00я73
С 32


    Середа, І. В.
    Педагогіка [Текст] : курс лекцій: навч. посібник / І. В. Середа. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 196 с. - 30.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Виховання,  Педагогічний процес,  Навчання,  Дидактика,  Процес навчання,  Освіта,  Шкільна освіта,  Виховання,  Колектив і особистість,  Особистість і колектив,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Школознавство,  Управління школою,  Методична робота--в школі,  навчальна література,  Книги миколаївських видавництв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.100.5я73
Я73


    Яришева, Н. Ф.
    Методика ознайомлення дітей з природою [Текст] : навчальний посібник / Н. Ф. Яришева ; пер. с фр. Т. Н. Большакова. - К. : Вища школа, 1993. - 255 с. : ил. - ISBN 5-11-004225-Х (в пер.) : 500 крб.
ББК 74.100.5я73

Рубрики: Педагогіка,  Методична робота--в школі,  Природа і освіта
Доп.точки доступа
Большакова, Т.Н. \пер. с фр.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.204
С 83


   
    Стратегії управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 1 / ред. Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна. - К. ; Миколаїв : Видавництво "Іліон", 2008. - 400 с. - (в опр.) : 25.00 грн.
    Содержание:
Калініна, Л. М. Стратегія інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна. - С .5-17.
Вдовиченко, Р. П. Стратегія розвитку управлінської компетентності керівників ЗНЗ на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко. - С .17-30.
Болгаріна, В. С. Розвиток культурного середовища у системі стратегічного управління освітніми закладами / В. С. Болгаріна. - С .31-37.
Мазан, Р. С. Система стратегічного управління закладами освіти в сучасних умовах / Р. С. Мазан. - С .37-44.
Зінченко, Д. Є. Профілізація навчання - стратегічне завдання ЗНЗ / Д. Є. Зінченко, Е. В. Ніколенко. - С .44-55.
Баранцова, І. О. Культурологічна підготовка майбутнього вчителя як стратегічне завдання освіти / І. О. Баранцова. - С .56-62.
Артюх, М. С. Стратегія діяльності районного відділу освіти з підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів / М. С. Артюх. - С .62-67.
Грушева, А. А. Формування управлінської компетентності у випускників ВНЗ: досвід зарубіжних країн / А. А. Грушева. - С .68-77.
Капустеринська, Т. Д. Стратегічне планування та управління сучасним ЗНЗ: проектний підхід / Т. Д. Капустеринська. - С .77-83.
Онаць, О. М. Науково-методичні основи стратегії управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя / О. М. Онаць. - С .84-97.
Тарасюк, Л. В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів загальноосвітнього закладу / Л. В. Тарасюк. - С .98-107.
Давидова, Т. М. Здоров'яформуюча педагогіка - стратегія майбутнього / Т. М. Давидова, Л. М. Калініна. - С .108-117.
Жеребцова, Т. В. Технології управління якістю освіти в ЗНЗ (з досвіду роботи) / Т. В. Жеребцова. - С .117-125.
Редько, В. Г. Педагогічний програмний засіб "Краєзнавство - шлях до пізнання Великої Британії та США" / В. Г. Редько, О. В. Кохан, Л. В. Калініна. - С .126-133.
Вдовиченко, Р. П. Організація профільного навчання на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко, Г. М. Калініна, Т. Д. Капустеринська. - С .133-151.
Вдовиченко, Р. П. Програмно-цільовий метод у бюджетуванні галузі "Освіта" / Р. П. Вдовиченко, О. В. Карпенко. - С .152-166.
Жук, Ю. О. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах комп'ютерно орієнтованого інформаційного обміну в освітньому середовищі / Ю. О. Жук. - С .167-174.
Щекатунова, А. Д. Застосування інформаційних технологій в управлінні розвитком школи / А. Д. Щекатунова. - С .174-181.
Островерхова, Н. М. Інформаційний підхід до аналізу уроку як педагогічної системи / Н. М. Островерхова. - С .181-191.
Іванушкін, К. Ю. Побудова інформаційної інфраструктури профільної школи / К. Ю. Іванушкін. - С .191-197.
Тур, О. М. Роль засобів масової інформації у формуванні здорового способу життя підлітків / О. М. Тур. - С .198-203.
Маленко, О. Д. Засоби масової інформації у формуванні здорового способу життя підлітків / О. Д. Маленко. - С .198-203.
Калініна, Л. М. Інтернет як джерело отримання інформації та засіб підвищення професійної майстерності вчителів і керівників закладів освіти / Л. М. Калініна, О. Л. Губаш. - С .209-220.
Калініна, Л. М. Використання педагогічними кадрами можливостей Інтернет у процесі професійної діяльності / Л. М. Калініна, К. М. Картузов. - С .221-253.
Доротюк, В. І. Професійне самовизначення старшокласників в інформаційному суспільстві / В. І. Доротюк. - С .254-260.
Кнорр, Н. В. Обласний ліцей інтернатного типу - заклад майбутнього для обдарованих учнів / Н. В. Кнорр. - С .260-267.
Петренко, Л. М. Організація самостійної роботи студентів: досвід роботи / Л. М. Петренко. - С .267-275.
Рябуха, І. М. Зміст діяльності ліцею з соціальної адаптації учнів у гетерогенному суспільстві / І. М. Рябуха. - С .275-281.
Мазур, О. М. Профілізація старшої школи в МЗОШ №56: здобутки та перспективи / О. М. Мазур. - С .282-292.
Овчаренко, В. М. Управління самоосвітою педагога сучасної школи / В. М. Овчаренко. - С .292-302.
Горобець, О. В. Модернізація управлінської діяльності на сучасному етапі розвитку освіти / О. В. Горобець. - С .302-310.
Звоник, В. І. Компетентнісний підхід до управління сучасним освітнім закладом / В. І. Звоник. - С .310-318.
Щербань, Т. О. Психолого-педагогічні аспекти профдіагностики школярів / Т. О. Щербань. - С .319-325.
Калініна, Л. М. Правові акти як основа діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна, В. О. Прядко. - С .325-348.
Стемковська, Я. Є. Психологічний супровід процесу розвитку особистості в умовах художньо-естетичної освіти / Я. Є. Стемковська. - С .349-357.
Тимошко, Г. М. Генезис проблеми підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .358-369.
Ковальчук, Н. М. Розвиток професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи / Н. М. Ковальчук. - С .370-377.
Удовиченко, О. О. Роль методичної служби в умовах переходу на новий зміст освіти / О. О. Удовиченко. - С .377-385.
Сергієнко, О. Управління методичною роботою в Миколаївській загальноосвітній школі №52 / О. Сергієнко. - С .385-392.
ГРНТИ
ББК 74.204

Рубрики: Управління освітою,  Профілізація навчання,  Підготовка вчителя,  Професійна підготовка вчителів,  Вчителі,  Професійна компетентність--педагогів,  Якість освіти,  Здоров'яформуюча педагогіка,  Педагогіка--здоров'яформуюча,  Професійне навчання,  Управління школою,  Інформаційні технології--в управлінні школою,  Інформаційна інфраструктура--шкільна,  ЗМІ і здоровий спосіб життя,  Здоровий спосіб життя і ЗМІ,  Інтернет--для освіти,  Інтернет--для педагогів,  Інтернет--для вчителів,  Професійна орієнтація--учнів,  Професійне самовизначення,  навчальні заклади--для обдарованих дітей,  самостійна робота--студентів,  Соціальна адаптація--учнів,  Профілізація школи,  Самоосвіта вчителів,  Самоосвіта педагогів,  Модернізація управління освітою,  Професійна діагностика--школярів,  Профдіагностика--школярів,  Освіта--художньо-естетична,  Художньо-естетична освіта,  Керівники навчальних закладів,  Методична робота--в школі,  Миколаївщина--освіта,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Вдовиченко, Р.П. \ред.\
Калініна, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.200
Б12


    Бабанский, Ю. К.
    Комплексный подход к воспитанию учащихся [Текст] : В вопросах и ответах / Ю.К. Бабанский, Г.А. Победоносцев. - М. : Педагогика, 1980. - 78 с. - 0.20 руб.
ГРНТИ
ББК 74.200

Рубрики: Виховання--шкільне,  Педагогічна освіта,  Методична робота--в школі
Доп.точки доступа
Победоносцев, Г.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.204
С 83


   
    Стратегії управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 1 / ред. Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна. - К. ; Миколаїв : Видавництво "Іліон", 2008. - 400 с. - (в опр.) : 25.00 грн.
    Содержание:
Калініна, Л. М. Стратегія інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна. - С .5-17.
Вдовиченко, Р. П. Стратегія розвитку управлінської компетентності керівників ЗНЗ на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко. - С .17-30.
Болгаріна, В. С. Розвиток культурного середовища у системі стратегічного управління освітніми закладами / В. С. Болгаріна. - С .31-37.
Мазан, Р. С. Система стратегічного управління закладами освіти в сучасних умовах / Р. С. Мазан. - С .37-44.
Зінченко, Д. Є. Профілізація навчання - стратегічне завдання ЗНЗ / Д. Є. Зінченко, Е. В. Ніколенко. - С .44-55.
Баранцова, І. О. Культурологічна підготовка майбутнього вчителя як стратегічне завдання освіти / І. О. Баранцова. - С .56-62.
Артюх, М. С. Стратегія діяльності районного відділу освіти з підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів / М. С. Артюх. - С .62-67.
Грушева, А. А. Формування управлінської компетентності у випускників ВНЗ: досвід зарубіжних країн / А. А. Грушева. - С .68-77.
Капустеринська, Т. Д. Стратегічне планування та управління сучасним ЗНЗ: проектний підхід / Т. Д. Капустеринська. - С .77-83.
Онаць, О. М. Науково-методичні основи стратегії управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя / О. М. Онаць. - С .84-97.
Тарасюк, Л. В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів загальноосвітнього закладу / Л. В. Тарасюк. - С .98-107.
Давидова, Т. М. Здоров’яформуюча педагогіка - стратегія майбутнього / Т. М. Давидова, Л. М. Калініна. - С .108-117.
Жеребцова, Т. В. Технології управління якістю освіти в ЗНЗ (з досвіду роботи) / Т. В. Жеребцова. - С .117-125.
Редько, В. Г. Педагогічний програмний засіб "Краєзнавство - шлях до пізнання Великої Британії та США" / В. Г. Редько, О. В. Кохан, Л. В. Калініна. - С .126-133.
Вдовиченко, Р. П. Організація профільного навчання на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко, Г. М. Калініна, Т. Д. Капустеринська. - С .133-151.
Вдовиченко, Р. П. Програмно-цільовий метод у бюджетуванні галузі "Освіта" / Р. П. Вдовиченко, О. В. Карпенко. - С .152-166.
Жук, Ю. О. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах комп’ютерно орієнтованого інформаційного обміну в освітньому середовищі / Ю. О. Жук. - С .167-174.
Щекатунова, А. Д. Застосування інформаційних технологій в управлінні розвитком школи / А. Д. Щекатунова. - С .174-181.
Островерхова, Н. М. Інформаційний підхід до аналізу уроку як педагогічної системи / Н. М. Островерхова. - С .181-191.
Іванушкін, К. Ю. Побудова інформаційної інфраструктури профільної школи / К. Ю. Іванушкін. - С .191-197.
Тур, О. М. Роль засобів масової інформації у формуванні здорового способу життя підлітків / О. М. Тур. - С .198-203.
Маленко, О. Д. Засоби масової інформації у формуванні здорового способу життя підлітків / О. Д. Маленко. - С .198-203.
Калініна, Л. М. Інтернет як джерело отримання інформації та засіб підвищення професійної майстерності вчителів і керівників закладів освіти / Л. М. Калініна, О. Л. Губаш. - С .209-220.
Калініна, Л. М. Використання педагогічними кадрами можливостей Інтернет у процесі професійної діяльності / Л. М. Калініна, К. М. Картузов. - С .221-253.
Доротюк, В. І. Професійне самовизначення старшокласників в інформаційному суспільстві / В. І. Доротюк. - С .254-260.
Кнорр, Н. В. Обласний ліцей інтернатного типу - заклад майбутнього для обдарованих учнів / Н. В. Кнорр. - С .260-267.
Петренко, Л. М. Організація самостійної роботи студентів: досвід роботи / Л. М. Петренко. - С .267-275.
Рябуха, І. М. Зміст діяльності ліцею з соціальної адаптації учнів у гетерогенному суспільстві / І. М. Рябуха. - С .275-281.
Мазур, О. М. Профілізація старшої школи в МЗОШ №56: здобутки та перспективи / О. М. Мазур. - С .282-292.
Овчаренко, В. М. Управління самоосвітою педагога сучасної школи / В. М. Овчаренко. - С .292-302.
Горобець, О. В. Модернізація управлінської діяльності на сучасному етапі розвитку освіти / О. В. Горобець. - С .302-310.
Звоник, В. І. Компетентнісний підхід до управління сучасним освітнім закладом / В. І. Звоник. - С .310-318.
Щербань, Т. О. Психолого-педагогічні аспекти профдіагностики школярів / Т. О. Щербань. - С .319-325.
Калініна, Л. М. Правові акти як основа діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна, В. О. Прядко. - С .325-348.
Стемковська, Я. Є. Психологічний супровід процесу розвитку особистості в умовах художньо-естетичної освіти / Я. Є. Стемковська. - С .349-357.
Тимошко, Г. М. Генезис проблеми підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .358-369.
Ковальчук, Н. М. Розвиток професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи / Н. М. Ковальчук. - С .370-377.
Удовиченко, О. О. Роль методичної служби в умовах переходу на новий зміст освіти / О. О. Удовиченко. - С .377-385.
Сергієнко, О. В. Управління методичною роботою в Миколаївській загальноосвітній школі №52 / О. В. Сергієнко. - С .385-392.
ГРНТИ
ББК 74.204

Рубрики: Управління освітою,  Профілізація навчання,  Підготовка вчителя,  Професійна підготовка--вчителів,  вчителі,  Професійна компетентність--педагогів,  Якість освіти,  Здоров’яформуюча педагогіка,  Педагогіка--здоров’яформуюча,  Професійне навчання,  Управління школою,  Інформаційні технології в управлінні школою,  Інформаційна інфраструктура--шкільна,  ЗМІ і здоровий спосіб життя,  Здоровий спосіб життя,  Інтернет для освіти,  Інтернет для педагогів,  Професійна орієнтація--учнів,  Професійне самовизначення,  навчальні заклади--для обдарованих дітей,  самостійна робота--студентів,  Соціальна адаптація учнів,  Профілізація школи,  Самоосвіта вчителів,  Самоосвіта педагогів,  Модернізація управління освітою,  Професійна діагностика--школярів,  Профдіагностика--школярів,  Освіта--художньо-естетична,  Художньо-естетична освіта,  Керівники навчальних закладів,  Методична робота--в школі,  Миколаївщина--освіта,  Книги миколаївських видавництв--Видавництво "Іліон",  школа №3,  школа №31,  школа №24,  програма "Освіта м. Миколаєва на 2007-2011 роки"",  науково-педагогічна бібліотека,  бібліотеки--науково-педагогічна бібліотека,  школа №56,  школа №4,  школа №11,  школа №28,  школа--академія дитячої творчості,  школа №52
Доп.точки доступа
Вдовиченко, Р.П. \ред.\
Калініна, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей