Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 104
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.
74.202.79
З-36


   
    Застосування телекомунікаційних засобів у навчальному процесі: психолого-педагогічні аспекти [Текст] : навч.-метод. посібник / ред. М. Л. Смульсон. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 256 с. : іл., табл. - ISBN 978-966-644-113-6 : 28.00 р.
    Содержание:
Психолого-педагогічні аспекти застосування телекомунікаційних засобів у навчальному процесі
Психологічна специфіка дистанційного навчання як континууму телекомунікаційних технологій
Використання тренінгового принципу інтерактивності в інформаційно-комунікаційних технологіях
Психологічні проблеми Інтернет-адикції в умовах використання телекомунікаційних технологій
ББК 74.202.79

Рубрики: Навчальний процес--телекомунікаційні засоби,  Телекомунікаційні засоби--навчальний процес,  Інформаційно-комунікаційні технології--навчальний процес
Кл.слова (ненормированные):
дистанційне навчання -- нехімічні залежності -- Інтернет-адикації -- континуум -- віртуальний освітній простір
Аннотация: Навчально-методичний посібник спрямований на підготовку сучасного вчителя до діяльності у віртуальному освітньому просторі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто проблеми підвищення професійної кваліфікації вчителя в умовах сучасного інформаційного суспільства, чинники і передумови ефективного застосування освітянами телекомунікаційних засобів. Показані форми організації інформації в телекомунікаційних середовищах. У посібнику проаналізовано теоретико-методологічні основи дистанційного навчання, особливості діалогу і побудови профілю учня в дистанційному навчанні. Велика увага приділена застосуванню актуальних психолого-педагогічних технологій в дистаційному навчанні. Спеціальний розділ посібника присвячено розгляду потенційних ризиків використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі, зокрема, психологічним проблемам Інтернет-адикції та споріднених нехімічних залежностей, до яких схильна сучасна молодь. Посібник оснащено потужним методичним апаратом: спмками анотованої рекомендованої літератури до кожного підрозділу, запитаннями для самоконтролю та темами рефератів, глосарієм, у додатках подані опитувальник та міні-тести. Він буде в нагоді як учителям і викладачам ВНЗ, які опановують новий напрям своєї професійної діяльності, так і науковцям, програмістам, студентам - майбутнім педагогам, усім, хто цікавиться проблемою застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Доп.точки доступа:
Смульсон, М.Л. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.4
С 65


    Сорокоумова, Е. А.
    Педагогическая психология. Краткий курс [Текст] : учеб. пособие / Е. А. Сорокоумова. - СПб. : "Питер", 2009. - 176 с. - ISBN 978-5-388-00231-0 : 48.00 р.
ББК 88.4

Рубрики: Інноваційне навчання--педагогічна психологія,  Педагогічна психологія--інноваційне навчання,  Інноваційне навчання--персоналії
Кл.слова (ненормированные):
напрями сучасного навчання -- традиційне навчання -- програмоване навчання -- проблемне навчання -- розвиваюче навчання -- інтерактивне навчання -- дистанційне навчання -- контекстне навчання -- самопізнання
Доп.точки доступа:
Выготский, Л.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 9
Зміст:
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: здоровий глузд навчання, наукова діяльність учня, об'єктивність особистості учня
Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: методологія педагогіки, педагогічні поняття, наукові знання
Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХI в. / Н. Л. Мишатина. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: парадигма освіти, філософські тексти, мовний розвиток учнів
Мартиросян, Б. П. Центры инновационного развития Российской академии образования / Б. П. Мартиросян, Н. Е. Рубцова, И. А. Шаповалова. - С.29-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: Російська академія освіти, метод експертних оцінок, педагогічна інноватика
Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: пошукова активність дитини, пізнавальні інтереси учня, тренінг дослідницьких здібностей
Еровенко, В. А. Онтология понимания элементарной математики и формирование интеллекта / В. А. Еровенко. - С.46-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: філософія математичної освіти, онтологія поняття, когнітивний інтелект
Ларионова, С. О. Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова. - С.53-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: девіантна поведінка, арттерапія, затримка психічного розвитку
Омаров, О. А. Факторы усиления экстремального настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева. - С.59-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: молодь, тероризм, полікультурний регіон
Репринцева, Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева. - С.63-69
 л.слова: терористичний акт, соціокультурна ситуація, дитячо-батьківські відносини
Бордовская, Н. В. Педагогические условия эффективности исследовательской деятельности студентов / Н. В. Бордовская. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність, науково-освітнє середовище, педагогічні умови
Инклюзивное образование: ожидания и реалии. - С.78-108
Марчукова, С. М. Идея пансофийности в педагогических трудах Я.А. Коменского: перспективы нового осмысления пансофии / С. М. Марчукова. - С.109-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: пансофія, коменіологія, ідея пансофійності
Пальчук, М. И. Дистанционное обучение в Украине: практический опыт / М. И. Пальчук. - С.114-119. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: дистанційне навчання, інформаційно-комунікативні технології, електронне освітнє середовище
К 65-летию В.С. Собкина. - С.124-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 10
Зміст:
Чистякова, С. Н. Педагогическая поддержка выбора профессиональной карьеры учащегося / С. Н. Чистякова, Л. Ю. Грачева. - С.8-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: науково-методичні підходи, педагогічна підтримка, професійні спроби
Машкина, В. А. Развитие дидактики Я.А. Коменского в условиях адаптивного дистанционного обучения / В. А. Машкина, О. Т. Романов, М. Н. Машкин. - С.17-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: дидактика, дистанційне навчання, адаптивне тестування
Бордовская, Н. В. Методика изучения истории развития дидактической терминологии / Н. В. Бордовская, Е. А. Кошкина. - С.26-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: дидактична термінологія
Горшкова, В. В. Педагогический потенциал русского языка / В. В. Горшкова, А. А. Мельникова. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: освітній потенціал мови, криза цивілізації, модернізація освіти
Шачина, А. Ю. Критическое мышление как условие возможности личностной свободы / А. Ю. Шачина. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: свобода, рефлексія, автономія особистості
Цыбулько, И. П. О преподавании русского языка (на основе анализа выполнения заданий ЕГЭ) / И. П. Цыбулько. - С.45-53
 л.слова: діагностика і контроль, компетентнісний підхід, підвищення кваліфікації
Глухоедова, О. С. Формирование речи неговорящих детей на ранних этапах коррекционного воздействия / О. С. Глухоедова, Л. А. Тишина. - С.53-58. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: диференційований підхід, вербальні засоби спілкування, активізація мовної діяльності
Неменская, Л. А. Центру непрерывного художественного образования Б.М. Неменского ХХ лет / Л. А. Неменская. - С.58-63
 л.слова: педагогіка мистецтва, неперервна художня освіта, професійна художня освіта
Москвина, Н. Б. Личностно-профессиональные деформации преподавателя вуза: попытка самодиагностики / Н. Б. Москвина. - С.64-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: професійні цінності, особистісний сенс, професійна самоідентифікація
Саранцев, Г. И. Анатомия подготовки педагогических кадров в вузах / Г. И. Саранцев. - С.70-74
 л.слова: вища професійна освіта, вчительські кадри
Букалова, Г. В. О профессиональной компетентности выпускника вуза технического профиля / Г. В. Букалова. - С.74-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: норма професійної освіти, компетентність випускника вузу, педагогічна інтеграція
Критская, Е. Д. Своевременость и современность музыкально-педагогических идей Д.Б. Кабалевского / Е. Д. Критская, М. С. Красильникова. - С.80-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: музична культура, інтонаційна природа, сприйняття музики
Захарищева, М. А. Ценностно-смысловые ориентиры гимназического образования: ХIХ век и русское зарубежье / М. А. Захарищева. - С.87-91. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: гімназична освіта
Перминова, Л. М. Современный характер дидактических взглядов П.Ф. Каптерева / Л. М. Перминова. - С.91-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: рефлексивний метод, освітній процес, педагогічна спадщина
Ермольева, Э. Г. Образование в меняющемся мире: латиноамериканский ракурс / Э. Г. Ермольева. - С.98-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: латиноамериканський регіон, реформи освіти
Боровских, А. В. Научный семинар по педагогике / А. В. Боровских, Н. Х. Розов. - С.109-116
 л.слова: спеціалізований науковий семінар, педагогічне мислення, емпіричні уявлення
Лебедев, С. С. Некоторые мысли о низком уровне обученности современных школьников / С. С. Лебедев, Т. А. Заборская. - С.117-118
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2017г. N 4/2
Зміст:
Гриньова, М. В. Наукова школа "Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності" / М. В. Гриньова. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, саморегуляція, саморегуляція діяльності
Сас, Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом", підготовленого до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.11-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інноваційне управління, професійні компетентності, інноваційні цінності
Жданова-Неділько, О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / О. Г. Жданова-Неділько. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища школа, самостійна робота, навчальна взаємодія
Грицай, Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай. - С.19-23. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: методична підготовка, педагогічний експеримент, майбутні вчителі біології
Оніпко, В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі / В. В. Оніпко. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учитель природничих дисциплін, професійна підготовка, профільна школа
Криворучко, А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. В. Криворучко. - С.28-30. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: оцінювання, навчальні досягнення учнів, майбутні вчителі хімії
Білик, Н. І. Перспективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Білик. - С.31-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: моделювання, проективна модель, регіональна освітня система
Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експериментальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики / Н. В. Корягіна. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: підготовка вчителя, експериментальне дослідження, природознавство
Калініченко, І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу / І. О. Калініченко. - С.44-46. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: інклюзивна освіта, асистент вчителя інклюзивного класу, діти з особливими освітніми потребами
Агейчева, А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції / А. О. Агейчева. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дистанційне навчання, вища освіта, інформаційно-комунікативні технології
Сідоров, В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров. - С.51-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: туризм, кроскультура, кроскультурна компетентність
Ткаченко, А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського / А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва. - С.55-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: Трудова колонія ім. М. Горького, позашкільна робота у навчальному закладі
Сайко, Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ / Н. О. Сайко. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: дидактогенія, соціальні педагоги, метод опори
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2018г. N 3/4
Зміст:
Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація освіти: шлях України до себе в європейському цивілізаційному просторі / В. Коцур. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: стратегія інтернаціоналізації, академічна мобільність, дистанційне навчання
Ляшенко, Олександр. На шляху до Нової української школи / О. Ляшенко, В. Коцур. - С.8-10
Рик, Сергій. Педагогічні аспекти екологічної етики: європейські традиції та український досвід "ЕкоBRU" / С. Рик. - С.11-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологічна етика, екологічна освіта, екологічна культура
Шапран, Ольга. Поняття "стратегія навчання" і "технологія навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках / О. Шапран, Ю. Шапран. - С.18-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: стратегії навчання, конвенціональні рамки, навчальна автономія
Носаченко, Тетяна. Мистецька діяльність у контексті профорієнтаційної роботи педагогічного факультету / Т. Носаченко. - С.23-26. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: профорієнтаційна робота, образотворче мистецтво, декоративно-прикладне мистецтво
Коцур, Надія. Психосоматичне здоров'я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Коцур, С. Горденко, К. Варивода. - С.27-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: підлітки, комп'ютерні технології, соціальні мережі
Троценко, Валерій. Вплив фізичних вправ на емоційний стан дітей старшого дошкільного віку / В. Троценко. - С.36-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фізичне виховання, емоційний стан, психофізіологічний розвиток
Різник, Любов. Організація здоров'яспрямованої діяльності закладу освіти / Л. Різник. - С.41-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: здоров'я, формування здорового способу життя, ціннісне ставлення до здоров'я
Васенко, Валентина. Проблема наступності графічної підготовки учнів / В. Васенко, В. Васенко. - С.45-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: графічна підготовка, шкільні ланки, мобільність випускника
Свириденко, Оксана. Епістолярні джерела вивчення творчості Олекси Стороженка / О. Свириденко. - С.50-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: український романтизм, романтича парадигма, епістолярій
Лохвицька, Любов. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти: історична ретроспектива і напрями модернізації на сучасному етапі / Л. Лохвицька. - С.55-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: модернізація, дошкільна освіта, науково-методичне забезпечення
Шимченко, Людмила. Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя в контексті ідей педагогічної майстерності / Л. Шимченко. - С.60-63
 л.слова: вчитель, творча особистість, творче мислення
Андреєва, Тамара. Виховання ціннісного ставлення до предметного довкілля у дітей дошкільного віку / Т. Андреєва. - С.64-66
 л.слова: дитина, предметне довкілля, виховання
Хомич, Валерій. Реформування української школи: уроки вітчизняного досвіду (1917-1930) / В. Хомич. - С.67-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: Нова українська школа, концепція рідної школи, особистість вчителя
Коцур, Сабіна. Особливості системи вищої освіти Австрії / С. Коцур. - С.72-75. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: сучасна вища освіта Австрії, вищі професійні училища, вищі педагогічні коледжі
Учений, дидакт, практик : до ювілею Бориса Чернова. - С.76-78
Міхно, Олександр. Педагогічний музей України інформує : Постаті. Події; Червень / О. Міхно. - С.79-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2020г. N 7
Зміст:
Лотоцька, Алевтина. Oрганізація дистанційного навчання у початковій школі. (Методичні рекомендації) / А. Лотоцька. - С.1-8
 л.слова: дистанційне навчання, форум, чат
Никитенко, Ольга. Навчатися, граючись. Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках у сучасній школі / О. Никитенко. - С.9-11
Приходько, Алла. Розвиваємо і збагачуємо мовлення учнів / А. Приходько. - С.12-14
Постоєнко, Оксана. Урок навчання грамоти в 1 класі / О. Постоєнко. - С.14-17
Міхольська, Ольга. Урок читання у 2 класі / О. Міхольська. - С.17-19
Кагала, Яна. Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Я. Кагала. - С.19-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Веремчук, Руслана. Формування навичок самостійного складання казки як один з етапів розвитку творчої активності учнів / Р. Веремчук. - С.21-25
Ніколаєнко, Валентина. "Летіть в незмірені простори назустріч сонцю і весні". (Виховний захід за біографією й творами Олександра Олеся) / В. Ніколаєнко. - С.25-28
Коваленко, Любов. Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами міжпредметної інтеграції / Л. Коваленко. - С.29-31
Крижик, Андрій. Урок мистецтва у 2 класі: очна і дистанційна форми організації освітнього простору / А. Крижик. - С.31-37
Важова, Ольга. Бажаєте змін – змінюйтеся самі (Презентація досвіду роботи педагогів Вінницької загальноосвітньої школи-гімназії № 6) / О. Важова. - С.38-39
Козіцька, Марина. Урок української мови, 2 клас (за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна) / М. Козіцька. - С.40-42
Душевська, Римма. Урок Я досліджую світ", 1 клас : тема тижня "Професії" ( за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна) / Р. Душевська. - С.42-45
Соушко, Людмила. Урок "Я досліджую світ", 4 клас (за педагогічною технологією "Росток") / Л. Соушко. - С.46-50
Лазуренко, Олена. Інтегрований урок-практикум з математики та інформатики у 4 класі / О. Лазуренко. - С.50-52
Ґолибард, Євген. Як не загубитися в дорослому житті / Є. Ґолибард. - С.53-54
Красоткіна, Надія. Яким має бути урок української мови / Н. Красоткіна. - С.55-57
Кізян, Ольга. Людина починається з добра. (виховна година) / О. Кізян. - С.58-59
Вихор, Алла. КВК у 2 класі / А. Вихор. - С.60-61
Ланова, Валентина. Будь толерантним / В. Ланова, С. Тодосійчук. - С.61-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.
    (Свободных экземпляров нет)

   Журнал

Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2010 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 8
Зміст:
Оцінювання при дистанційному навчанні. - С.2-3
 л.слова: навчання онлайн
Юдіна, М. В. Досвід, якого ми не прагнули: рефлексія від учителів / М. В. Юдіна. - С.4-7
 л.слова: дистанційне навчання
Демченко, Т. І. Емоційний інтелект: тренд чи must have у діяльності учителя : тренінг для педагогів і учнів старших класів / Т. І. Демченко. - С.8-10
Кухаренко, Л. Я. Емоційна стабільність учителя як важлива складова професійної діяльності : тренінгове заняття для педагогів / Л. Я. Кухаренко. - С.10-12
Тимочко, Л. Я. Схильність підлітків до ризику / Л. Я. Тимочко. - С.13-16
Черненко, В. Л. Причини та наслідки вживання лихослів’я в учнівському середовищі / В. Л. Черненко. - С.17-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
Веселі та корисні ігри у перший день навчального року. - С.20-22
Мідор, Деррік. 23 прості правила, за якими варто жити всім учителям / Д. Мідор. - С.23-25
Батраченко, О. В. Самоосвіта педагога-позашкільника : приклад педагогів Палацу творчості дітей та юнацтва міста Павлограда / О. В. Батраченко. - С.26-39
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Газета

Фізика . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1998 - . - Выходит три раза в месяц
2020г. N 7/8
Зміст:
Шпильова, Вікторія. Case-study : організація навчання за кейс-технологією / В. Шпильова. - С.8-29
 л.слова: кейс-технології
Марченко, Ольга. Теплі відносини : комбінований урок / О. Марченко. - С.30-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Загородній, Михайло. Вічний магнітизм : дистанційний урок про властивості магнітного поля / М. Загородній. - С.42-51
 л.слова: дистанційне навчання
Ахунова, Людмила. Рух без зупинки : урок формування компетентностей / Л. Ахунова. - С.52-61
Марущак, Зоряна. Сильна сторона : урок засвоєння нових знань / З. Марущак. - С.62-68
Дмитренко, Світлана. Click-навчання : методика організації освітнього процесу сучасної молоді / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко. - С.70-77
Іванюк, Катерина. Знати і розуміти : термінологічний словник із кібербезпеки / К. Іванюк. - С.78-79
Сліпченко, Валентина. Онлайн-інструменти, щоб навчати : трансляція уроку, робота з OR-кодами та файлами / В. Сліпченко. - С.80-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: QR-код, оналійн-трансляція
5 науково-технічних музеїв. - С.96-97
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.


    Латишева, С. О.
    Формування успішної особистості засобами нових інформаційних технологій [Текст] / С. О. Латишева // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2009. - N 1. - С. 9-25.
ББК 74.202.4

Рубрики: інформаційні технології--засоби навчання,  Дистанційне навчання--школа
Кл.слова (ненормированные):
ключові компетентності -- індивідуальні програми самореалізації -- мотивація -- дистанційне навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Семенць, В.
    Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес [Текст] / В. Семенць, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 5. - С. 40-57. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.580.22

Рубрики: Процес навчання--вища освіта,  Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормированные):
дистанційне навчання -- навчальний модуль -- навчальний об'єкт -- лабораторний практикум -- експеримент навчальний
Доп.точки доступа:
Каук, В.
Аврунін, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Гераськин, А. С.
    Технология использования компьютерных систем для обучающего теста [Текст] / А. С. Гераськин // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2009. - N 8. - С. 44-45.
ББК 74.580.23

Рубрики: Комп'ютерне навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
адаптивне тестування -- дистанційне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Попов, В.
    Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання [Текст] / В. Попов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.63

Рубрики: Дистанційне навчання--школа,  освіта--дистанційна освіта,  Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- дистанційне навчання -- навчальні засоби -- дидактичні ресурси -- забезпечення дистанційного навчання -- курси дистанційного навчання -- заочне навчання -- процес навчання -- гіпертекстова структура -- мультимедіа -- пізнавальна діяльність учнів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання [Текст] : з досвіду Київського ун-ту ім. Б. Грінченка / Світлана Калашнікова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 2. - С. 105-108. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.63

Рубрики: Керівники навчальних закладів--підготовка--Україна,  Керівники навчальних закладів--очно-дистанційне навчання--Україна,  Дистанційне навчання--керівники навчальних закладів--Україна,  Вищі навчальні заклади--Україна
   м. Київ,  Україна
Кл.слова (ненормированные):
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ -- ОЧНО-ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- КЕРІВНИКИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МОДЕЛЬ -- МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА -- НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ -- ВНУТРІШНІЙ СТАНДАРТ -- УНІВЕРСИТЕТ
Аннотация: Стаття присвячена опису моделі магістерської програми професійної підготовки керівників навчальних закладів, яка реалізується у форматі змішаного навчання в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
Доп.точки доступа:
Київський університет ім. Бориса Грінченка \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Ісаєва, Ганна.
    Учитель школи майбутнього. Яким йому бути? [Текст] / Г. Ісаєва // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 10-16
ББК 74.204.1

Рубрики: Вчитель майбутнього,  Учителі--школи майбутнього
Кл.слова (ненормированные):
школи -- школи майбутнього -- учителі -- вчителі -- освіта -- національна освіта -- проблема учителя -- навчання -- дистанційне навчання -- творчість учителя -- учитель-лідер -- ситуативна методика -- дистанційне навчання -- стаття як жанр -- письмові тексти
Аннотация: Процес відродження національної освіти відбувається повільно, долаючи перешкоди. Не менш важливою є проблема формування, становлення вчителя, вчителя творчого, вчителя-особистості, від якого залежить обличчя майбутньої школи. Від особистісних якостей Учителя та рівня його підготовки залежить не лише якість шкільної освіти, а й рівень духовної культури суспільства, утвердження демократичних цінностей і процесів, що відбуваються в країні. В статті зроблено спробу скласти професійний портрет вчителя школи майбутнього. Надаються методичні рекомендації щодо особливостей написання статті як жанру.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Ковальська, К. Р.
    Модель розвитку предметно-орієнтованих професійних компетентностей учителів інформатики [Текст] / К. Р. Ковальська // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 54-57.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--вчителі інформатики,  Професійна компетентність--вчитель інформатики
Кл.слова (ненормированные):
дистанційне навчання -- модель процесу навчання -- компетентність вчителя -- післядипломна педагогічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Гарбуза, Тетяна.
    Основні функції тьютора у процесі дистанційного навчання іноземної мови студентів ВНЗ Великої Британії [Текст] / Т. Гарбуза // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2011. - N 3. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4Вел)

Рубрики: Вища освіта--дистанційне навчання--іноземні мови--Великобританія
   Великобританія--дистанційна освіта
Кл.слова (ненормированные):
тьютор -- дистанційне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Полєшко, Р. А.
    Тьюторський супровід учнів як нова форма гуманістичного навчання [Текст] / Р. А. Полєшко // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2011. - N 22/24. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202

Рубрики: Процес навчання--тьюторський супровід
Кл.слова (ненормированные):
ТЬЮТОР -- тьюторський супровід -- дистанційне навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Петрук, В.
    Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 2/3. - С. 86-93. - Библиогр.: с. 93
ББК 60.524.5

Рубрики: Дистанційна освіта,  Соціологія освіти
Кл.слова (ненормированные):
соціалізація -- соціалізаційний процес -- соціальні відносини -- інформатизація освіти -- дистанційне навчання -- інформаційно-освітнє середовище -- мережеві технології -- типи комунікації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Олексенко, В. М.
    Технологія проведення студактивних занять [Текст] / В. М. Олексенко // Нові технології навчання : Науково-методичний збірник. - 2010. - Том Вип. 63, N 1. - С. 39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.580.22

Рубрики: Студактивна педагогічна технологія
Кл.слова (ненормированные):
дистанційне навчання -- комунікативна активність -- студактивні заняття
Аннотация: У статті розкрито технологію проведення студактивних занять, яка вирізняється прогредієнтним, самостійним, активним, творчим здобуттям студентами компетентностей у взаємозв'язку з саморефлексією, самовдосконаленням, самореалізацією під впливом колегіальності й орієнтується на професійний інтерес.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей