Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=освіта дорослих<.>)
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 2
Зміст:
Рубин, Ю. В. Возможности и перспективы обучения индивидуальному предпринимательству в организациях СПО / Ю. В. Рубин. - С.3-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: індивідуальне підприємництво, професійна компетентність, освітня програма
Зенкина, Г. С. Ежегодная конференция "Компетентностный подход в обучении предпринимательству в организациях высшего и среднего профессионального образования" / Г. С. Зенкина, С. А. Ипатова, А. И. Коваленко. - С.21-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: типи компетенцій, професійні задачі підприємців
Никоненко, С. Г. Государственно-частное партнерство в сфере профессионального образования / С. Г. Никоненко. - С.27-29
Казарян, А. Ф. Образование взрослых в России: перспективы развития / А. Ф. Казарян. - С.30-33
 л.слова: освіта дорослих, літній вік, соціальна адаптація
Амелина, С. Ю. Понятие "интегративное знание": сущность, структура и содержание / С. Ю. Амелина. - С.34-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інтеграційні знання, інструментальні знання
Вовненко, К. Б. Интеграция общего и профессионального образования как условие эффективного формирования профессиональных компетенций у молодых людей с инвалидностью / К. Б. Вовненко [и др.]. - С.36-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Інші автори: Кремнева С.Н., Поташова И.И., Сопачева Т.А.
 л.слова: професійна орієнтація, професійне самовизначення, учбово-виробничий центр
Шафикова, З. Х. Обучение девушек с синдромом аутизма рабочей профессии / З. Х. Шафикова. - С.42-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діти-аутисти, інклюзивна освіта, робототехніка
Туранова, Л. М. Некоторые аспекты организации социально-образовательного пространства социализации подростков / Л. М. Туранова [и др.]. - С.47-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Бекузарова Н.В., Ермолович Е.В., Стюгин А.А.
 л.слова: соціалізація, соціально-освітнє середовище
Воробьев, С. В. Формирование мотивации к обучению у студентов-медиков с помощью информационно-коммуникационных технологий / С. В. Воробьев, Л. С. Сухова. - С.50-52
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, мультимедійна презентація
Шилова, А. С. Интегративно-модульный подход в процессе индивидуализации подготовки бакалавров педагогического образования в области иностранных языков / А. С. Шилова, Н. А. Тарасюк. - С.53-55. - інтегративно-модульний підхід : індивідуалізація навчаня
 л.слова: бакалавр
Зацепина, О. С. Реализация воспитательного потенциала иноязычного образования в информационной образовательной среде / О. С. Зацепина. - С.55-58
 л.слова: виховний потенціал, іншомовна освіта, електронний освітній журнал
Винцкевич, В. С. Аннотирование как составляющая профессиональной подготовки будущего переводчика / В. С. Винцкевич, Н. А. Тарасюк. - С.58-61
 л.слова: професійна підготовка, перекладачі, процес комунікації
Мазилина, Д. А. Постижение авторской позиции при изучении романа И.А. Гончарова "Обломов" / Д. А. Мазилина. - С.62-64
 л.слова: авторська стратегія, психологізм
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 1
Зміст:
Бозиев, Р. С. Отечественная педагогика и образование: между прошлым и будущим / Р. С. Бозиев. - С.3-11
 л.слова: освіта, реформи, інновації
Загвязинский, В. И. О системном подходе е реформированию отечественного образования / В. И. Загвязинский. - С.12-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: системне реформування освіти, стратегія розвитку, реформа педагогічної освіти
Пичугина, В. К. Гуманитарная парадигма как перспектива преодоления методологического кризиса в педагогике / В. К. Пичугина, В. В. Сериков. - С.19-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: методологічна криза, постнекласична парадигма, антропоцентристські дослідження
Лукьяненко, В. П. О реализации компетентностного подхода в системе образования / В. П. Лукьяненко. - С.30-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: модернізація освіти, компетентнісний підхід, професійна компетентність
Нечаев, В. Д. "Цифровое поколение": психолого-педагогическое исследование проблемы / В. Д. Нечаев, Е. Е. Дурнева. - С.36-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: покоління Z, цифрове покоління, теорія поколінь
Крохмаль, Л. А. Взаимодействие государства, рынка и университетского сообщества в условиях развития рыночных отношений / Л. А. Крохмаль. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: вища освіта, трикутник координації Кларка, університетське співтовариство
Филонов, Г. Н. Научно-методические основания развития междисциплинарных исследований / Г. Н. Филонов. - С.51-54
 л.слова: науково-методичний комплекс, розвиваючі моделі пізнання, методологічна рефлексія
Дронов, В. П. Методологические проблемы разработки инновационных учебно-методических комплексов для школы / В. П. Дронов. - С.54-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інноваційний учбово-методичний комплекс, педагогічна система, інформаційно-освітнє середовище
Красильников, И. М. Интерактивная музыкальная деятельность школьников / И. М. Красильников. - С.64-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: музичне навчання, імпровізація, електронна музична творчість
Боровских, А. В. Педагогическая командная олимпиада в МГУ / А. В. Боровских. - С.74-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, педагогічне мислення, командна педагогічна олімпіада
Кларин, М. В. Дидактический дизайн в корпоративном образовании: модели, программы, проекты / М. В. Кларин. - С.81-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: корпоративна освіта, освіта дорослих, освітня модель
Сергеев, С. В. Корпоративный музей в современном образовательном пространстве / С. В. Сергеев. - С.89-93. - освітня діяльність : корпоративний музей
 л.слова: музейний предмет
Кузнецов, А. А. Подготовка учителей к разработке, оценке качества и применению электронных образовательных ресурсов / А. А. Кузнецов, Т. Н. Суворова. - С.94-101. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: сучасне інформаційно-освітнє середовище, електронні освітні ресурси, системно-діяльнісний підхід
Коноплянский, Д. А. Об использовании метода дорожной карты в формировании конкурентоспособности выпускника вуза / Д. А. Коноплянский. - С.101-107
 л.слова: дорожня мапа, формування конкурентоспроможності, випускник вузу
Орлов, А. А. Научное наследие М.Н. Скаткина и инновационные процессы в современном образовании / А. А. Орлов. - С.107-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: методологія, педагогічне дослідження, педагогічний досвід
Тарантей, В. П. Ученик - об учителе: к 115-летию М.Н. Скаткина / В. П. Тарантей. - С.116-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: історія педагогіки, педагог-просвітник, політехнічна освіта
Денисова, Р. Р. Дошкольное образование в сельских районах Китая / Р. Р. Денисова, Ц. Чэнцзюй. - С.121-125
 л.слова: сільські дитячі садки, дошкільна освіта, якість дошкільної освіти
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта, післядипломна освіта
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, гуманістична парадигма
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: рівень компетенції керівника школи, колектив однодумців, безконфліктне керівництво
Шевчук, С. С. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. С. Шевчук. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновації в освіті, професійна культура, професійна компетентність
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: імідж, етикет, фахівець фізичного виховання та спорту
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізична реабілітація, фізично-реабілітаційні технології, сімейний лікар
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: діагностика, інформологія, інформологічні компетентності
Басенко, Р. О. Педагогічні пріоритети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів у ХVI-ХVII століттях / Р. О. Басенко. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: орден єзуїтів, молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: степ-аеробіка, фізичне виховання
Олійник, І. О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І. О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: структурні компоненти готовності, здоров'язбережувальна педагогіка
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: методична культура, педагогічна майстерність, внітрішньошкільне навчання
Оришин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами ВНЗ / І. С. Оришин. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мотивація, мотиваційні фактори, стимуляція студентів
Лисенко, А. В. Письменник непересічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: література рідного краю, поетичний світ, сучасний літературний процес
Мазуренко, В. О. Виховні можливості української наукової фантастики (за повістю М. Руденка "Народжений блискавкою") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: герой твору, ідея твору, повість-феєрія
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзія, індивідуальна консультація, корекційно-розвивальне середовище
Шутов, Д. О. Проблема мотивації учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, види мотивів, девіантна поведінка
Циповяз, А. Т. Актуальные вопросы организации туристической деятельности в высших учебных заведениях / А. Т. Циповяз, В. В. Бондаренко, Н. П. Севрюк. - С.60-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: туризм, фізичне виховання, рекреація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 4
Зміст:
Коваленко, В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи / В. С. Коваленко, Н. В. Стець. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: еволюція, глобальний еволюціонізм, єдність природи
Момот, О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету / О. В. Момот. - С.6-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: імідж викладача, природничі дисципліни, магістратура
Паляниця, О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін / О. В. Паляниця. - С.12-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: навчально-методичний комплекс дисципліни, вища школа, біологічні дисципліни
Харченко, О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.16-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: самостійна позааудиторна робота, мультимедійні технології, комп'ютерні технології
Подозьорова, А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах / А. В. Подозьорова. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: спецкурс, інформаційно-комунікативна компетентність, самостійна компетентність
Назаренко, Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технологія її впровадження в управлінську практику / Л. М. Назаренко. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: концептуальна модель, управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу, кваліметричний підхід
Ніколенко, Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / Л. Т. Ніколенко. - С.25-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійний розвиток, формальна освіта, неформальна освіта
Кушнір, В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів / В. А. Кушнір. - С.28-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: знання-уміння-навички, компетенції, компетентності
Таможська, І. В. На шляху професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України / І. В. Таможська. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: приват-доценти, вакантні кафедри, доценти
Кундій, Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі II половини ХIХ - початку ХХ століття / Ж. П. Кундій. - С.38-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: освітня діяльність, медична практика, лікар
Бочарова, О. А. Обдарований учень у Словаччині / О. А. Бочарова. - С.42-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: обдарованість, здібності, художня обдарованість
Фучила, О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у пенітенціарних установах Фландрії (Бельгія) / О. М. Фучила. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: Фландрія, освіта дорослих, пенітенціарні установи
Антонченко, М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О. Антонченко. - С.49-51. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: якісні знання, експертні системи
Смешнова, А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради) / А. В. Смешнова. - С.52-54
 л.слова: інноваційні технології, природознавство, проектна діяльність
Армейський, О. С. Особливості організації навчання технологій у загальноосвітньому навчальному закладі / О. С. Армейський. - С.55-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна компетентність, навчальний предмет "Технології", ергономічні технології
Зубань, В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури / В. М. Зубань. - С.59-60
 л.слова: гончарне мистецтво, творча діяльність, глиняні вироби
Зубрицький, І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939 рр.) / І. Я. Зубрицький. - С.61-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: "Учительське слово", взаємодія школи та сім'ї, соціальне виховання
Крутенко, О. В. Створення ситуації причетності та ситуації успіху як запорука розвитку підростаючої особистості ( у контексті ідей О. Захарченка) / О. В. Крутенко. - С.65-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: авторська школа О. Захаренка, ситуація успіху, гуманізація навчально-виховного процесу
Роман, О. А. Stem-освіта як інноваційний інструмент навчанню робототехніки / О. А. Роман, О. В. Роман. - С.1-4 (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2017г. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: професійна освіта, рівні освіти, кваліфікаційні рівні
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: умотивований учитель, педагогічна інноватика, Нова українська школа
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітня політика, післядипломна педагогічна освіта, професійний розвиток вчителя
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у виклданні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: поліцентрична інтеграція, синергетичний підхід, синтезія
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистісного досвіду в контексті самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С.39-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: особистість, самопроектування, особистісний проект
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: емоційне вигорання, людство, гуманізація
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітня політика, міжнародні звіти, майбутнє едукації
Колупаєва, А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63
 л.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, асистент учителя
Лук'янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людини в умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук'янова. - С.64-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освіта дорослих, потреби, освітні потреби
Дула, О. А. Андрагогічні засади організації нової системи навчання персоналу державної кримінально-виконавчої служби України / О. А. Дула. - С.70-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: андрагогіка, освіта дорослих, неперервна освіта
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіти (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічне джерелознавство
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2018г. N 10
Зміст:
Гекало, Любов. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1-3
Стрілько, Любов. Краса - це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4-5
Золотарьова, Алла. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6-9
Стецюк, Ніна. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Балютіна, Катерина. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та дифереціації / К. Балютіна. - С.14-18
Півень, Ганна. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19-20
Паршина, Світлана. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас) / С. Паршина. - С.21-22
Саквенко, Ольга. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23-24
Піка, Тетяна. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25-26
Садова, Рита. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26-29
Єфименко, Олена. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29-30
Петрук, Оксана. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів освіти загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38-39
Чумарна, Марія. Життя - як гра, гра - як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40-42
Олексин, Надія. Спілкування - найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43-44
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45-47
 л.слова: неперервна освіта, дитячо-юнацька освіта, освіта дорослих
Красоткіна, Надія. Як Петрусь кудись літав : (казка для молодших школярів) / Н. Красоткіна. - С.48-49
Шнайдер, Анна. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1-4 класи) / А. Шнайдер. - С.50-53
Петрова, Наталія. Ми - кияни : виховний захід / Н. Петрова. - С.54-55
Буянова, Наталія. "Гарбузова родина" - комора здоров'я / Н. Буянова. - С.56-61
 л.слова: прислів'я
Чадукова, Оксана. Осіння казка (театралізована вистава) / О. Чадукова. - С.62-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи / О. І. Ляшенко. - С.5-11
Іонова, О. М. Антропософськи-орієнтований підхід до освіти дорослих / О. М. Іонова. - С.12-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: освіта дорослих, антропософія, пробудження волі
Теренко, О. О. Організаційно-педагогічні засади освіти дорослих у США і Канаді / О. О. Теренко. - С.20-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих
Патрикеєва, О. О. Методичні засади розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти / О. О. Патрикеєва [и др.]. - С.27-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Горбенко С.Л., Василашко І.П., Лозова О.В.
 л.слова: STEM-освіта, STEM-лабораторії, професійна майстерність педагогів
Кириченко, В. І. Стан сформованості просоціальної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти / В. І. Кириченко, В. Б. Нечерда, О. О. Єжова. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: просоціальна поведінка, підлітки, підлітки уразливих категорій
Огієнко, О. І. Вплив упровадження автономного освітнього менеджменту на культуру та управління закладом освіти в Сполучених Штатах Америки / О. І. Огієнко. - С.44-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: система освіти, менеджмент, автономний освітній менеджмент
Mirowska, M. Providing the quality of the university educational process thorough the student potential development / M. Mirowska. - С.52-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: освітній процес, якість освітнього процесу, потенціал студента
Єршова, Л. М. Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки в системі професійної (професійно-технічної) освіти / Л. М. Єршова. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійна освіта, Нова українська школа, модернізація професійної освіти
Короткова, Л. І. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг / Л. І. Короткова. - С.65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці сфери послуг, освітні стандарти
Яремчук, О. В. Наукова школа історичної психології І.Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень / О. В. Яремчук. - С.72-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: історична психологія, соціально-історична свідомість, культурно-історичний потенціал особистості
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.


    Набока, Л.
    Професійний імідж викладача-андрагога [Текст] / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Андрагог-викладач--імідж,  Імідж--викладач-андрагог
Кл.слова (ненормированные):
педагоги -- андрагоги -- педагоги-андрагоги -- освіта -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- імідж -- професійний імідж

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Чернікова, Лідія.
    Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти : на засадах компетентнісно орієнтованого підходу / Л. Чернікова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 68-72.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- модернізація післядипломної освіти -- освіта дорослих -- розвиток освіти дорослих -- підвищення кваліфікації -- система підвищення кваліфікації -- відкрита освіта -- безперервна освіта -- освітні послуги -- програмно-цільові проекти -- компетентнісно орієнтований підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Дрожжина, Т. В.
    Освітня система Німеччини: традиції і трансформації [Текст] / Т. В. Дрожжина // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - N 35. - С. 2-6.
ББК 74.04(4НІМ)

Рубрики: Освіта--Німеччина
Кл.слова (ненормированные):
освітня система -- система освіти -- освіта дорослих -- зарубіжний досвід
Аннотация: Автор знайомить читача з деякими аспектами освітньої системи Німеччини. Окрема увага приділена освіті дорослих і нормативному забезпеченню освітнього процесу.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Буренко, В. М.
    Як навчити дорослих? [Текст] : удосконалення професійної підготовки вчителів на курсах підвищення кваліфікації на андрагогічних засадах / В. М. Буренко // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 67-79. - Бібліогр.: 116 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--вчителі,  педагогіка--андрагогіка
Кл.слова (ненормированные):
вчителі -- професійна підготовка вчителів -- підвищення кваліфікації -- курси підвищення кваліфікації -- андрагогіка -- освіта дорослих

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Мазіна, Н.
    Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні [Текст] / Н. Мазіна // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,  Мережева модель--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормированные):
соціальний простір -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- форми підвищення кваліфікації -- андрагогіка -- освіта дорослих -- практична педагогіка -- мережна взаємодія -- мережа в освіті

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Олійник, Віктор Васильович.
    Проблеми та шляхи розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України в сучасному полікультурному суспільстві [Текст] / В. В. Олійник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 4. - С. 24-34. : рис., табл. - Бібліогр. у підряд. зносках
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА -- ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА -- МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ВЧИТЕЛІВ -- ПРОГНОСТИЧНА МОДЕЛЬ -- МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ -- ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Аннотация: У статті модернізація системи післядипломної педагогічної освіти України розглядається в контексті соціально-політичних, соціокультурних і економічних змін. Окреслюється культуротворча місія освіти, місце ППО у неперервному фаховому зростанні особистості, проблеми та шляхи розвитку неперервної професійної освіти. Полікультурна освіта розглядається як необхідний компонент модернізації післядипломної педагогічної освіти. Формування полікультурного світогляду педагога розкривається автором через лінгвосоціокультурну компетентність та її місце в навчальному процесі системи ППО. Обгрунтовується прогностична модель розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України та визначаються стратегічні напрями у сфері вирішення наукових і практичних проблем роботи з дорослими.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Олійник, Віктор.
    Університет менеджменту НАПН України [Текст] : інноваційний вектор розвитку / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 12-15
ББК 74.584(4УКР)738

Рубрики: Освіта--вища освіта,  Університети--університети менеджменту освіти,  Освіта--освіта дорослих,  НАПН України--персоналії,  Персоналії--НАПН України
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- університети -- університети менеджменту освіти -- національна освіта -- розвиток національної освіти -- освіта дорослих -- конкурентоспроможність на ринку праці
Доп.точки доступа:
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Ніколенко, Лідія.
    Індивідуально-особистісний підхід до навчання дорослих [Текст] : у системі післядипломної освіти / Л. Ніколенко // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 4. - С. 183-189. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.4

Рубрики: Освіта--освіта дорослих,  Освіта--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- освіта дорослих -- післядипломна освіта дорослих -- індивідуально-особистісний підхід -- компетентнісно-кваліфікаційний підхід
Аннотация: У статті йдеться про необхідність зміни в післядипломній освіті з авторитарно-репродуктивної системи на особистісно зорієнтовану, де основною цінністю стає сама особистість педагога. Розглядаються принципи особистісного підходу до навчання дорослих. Описуються вимоги до технологій навчання дорослих.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Цебрій, І.
    Освіта дорослих у контексті середньовічної педагогіки: ретроспективний аспект [Текст] / І. Цебрій // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2011. - N 1. - С. 45-46.
ББК 74.03(0)4

Рубрики: Історія освіти дорослих, середні віки
Кл.слова (ненормированные):
освіта дорослих

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Дем'яненко, Наталія.
    Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі [Текст] : (1949-2010 роки) / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(0)6 + 74.4(4/8)

Рубрики: Історія освіти--дорослі, 1949-2010 рр.,  Освіта дорослих--історія, 1949-2010 рр.
Кл.слова (ненормированные):
освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- неперервна освіта -- андрагогіка -- герагогіка
Аннотация: У статті на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 років (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського) здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідеї освіти дорослого населення та освіти впродовж життя. Засвідчено рівень реалізації цієї проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового освітнього простору.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


   
    [Делегація Університету менеджменту освіти на чолі з ректором Віктором Васильовичем Олійником була запрошена 14-17 червня 2011 р. до участі у VІІІ Всесвітній асамблеї Міжнародної ради з освіти дорослих (ІСАЕ) та науковій конференції "Світ, у якому варто жити", які пройшли у м. Мальмо, Швеція] // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - 2-а с. обкл.
ББК 74.584(4УКР)ж

Рубрики: Вища освіта--університети менеджменту освіти,  Вища освіта--міжнародні зв'язки
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- менеджмент освіти -- університети -- міжнародне співробітництво -- освіта дорослих -- конференції -- освітні конференції

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Дем'яненко, Наталія Миколаївна.
    Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. [Текст] / Наталія Дем'яненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 2. - С. 59-65. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.4

Рубрики: Освіта дорослих--розвиток, друга пол. ХХ-поч. ХХI ст.
   Україна,  світ
Кл.слова (ненормированные):
освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- освіта для всіх -- неперервна освіта -- андрагогіка -- герагогіка
Аннотация: Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей "Освіта дорослого населення" та "Освіта впродовж життя" здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 рр. (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Мірошниченко, В.
    Історичні витоки сучасного італійського тьюторства в системі освіти дорослих [Текст] / В. Мірошниченко // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2011. - N 2. - С. 35-36
ББК 74.4(4ІТА)

Рубрики: Освіта дорослих--історія--Італія
Кл.слова (ненормированные):
тьютор -- освіта дорослих

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-47 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей